Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Ihan mielenkiinnosta, onko täällä porukalla joku tietty tyyli miten kerää kokoelmia? Ite kerään järjestyksessä: logo-paidat-kallein pelaaja-puolustajat-veskat-hyökkääjät.
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

On. Hut checklististä merkkaa ensin ne mitä jo on ja ostaa loput..

Movember Panarin varmaan pakko ostos.
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

On. Hut checklististä merkkaa ensin ne mitä jo on ja ostaa loput..

Movember Panarin varmaan pakko ostos.
Hah.. käyhän se noinkin. Itellä vissiin jotain pakko-oireita, ku jos poikkeaa tosta omasta järjestyksestä ni tuntuu ku tekis jotain väärin [emoji3]
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Movember Panarin varmaan pakko ostos.

On kyllä aloittanut todella vakuuttavasti kauden, tosin "markkinatkin" on tähän ottanut vähän ennakkoa mitä eilen katseli hintapyyntejä niin taisi olla 70k ylöspäin.
Joku niissä venäläisissä snipereissa vaan on...

Pelit taas on ollut taas sitä sun tätä, kakkosesta ykköseen mestarina, ykköses tais yks voittotulla ja pari jatko-ajalle venytystä -> takasin kakkoseen -> kakkosessa yks voitto -> tippuminen kolmoseen.
Tiedä taas johtuuko movembereista mitä tiimiin hankkinu vai missä mättää... :eek:
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Ostin tossa yhden movember pakan ja sieltähän tuli Team Of The Week! 92 E.Karlson. Mietin vaan kannattaisko toi myydä heti pois ennen kun movember tulee kyseisestä hepusta? On muuten sairaan nopee :D \m/

Oon muuten huomannu ittellä sen, että kun menee muuttamaan pelaavaa kokoonpanoa niin tappioputki saa alkunsa. Johtunee varmaan siitä että pelaajat käyttäytyy/sijoittuu/kätisyydet muuttuu. Olin jo yhden voiton päässä kolmosesta ja piti mennä säätää ketjuja niin tuli varmaan 6 ottelua pataan ennenkuin oppi missä äijät viilettää. Ja kyllä, kävin kuumana! :D

Sit välillä noille maalivahdeille tulee näitä "icetilt" matseja. Menee kaikki sisään, jopa nollakulmasta laidan reunalta. Vaihtaa moken erätauolla niin tuli pysäyttämätön Mason lopuksi eriksi.

Momentum on ja niinhän se on oikeassakin jääkiekossa. Tosin tää on videopeli, missä kilpaillaan kuka on paras pelaamaan videopeliä, ei oikeaa jääkiekkoa :)
Johtuneeko muuten lagista, kun välillä peli on kuin tervassa luistelua tai sit sikanopeeta mutta häviit kaikki alotukset vaikka minkä otteen hakis?
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Oon muuten huomannu ittellä sen, että kun menee muuttamaan pelaavaa kokoonpanoa niin tappioputki saa alkunsa. Johtunee varmaan siitä että pelaajat käyttäytyy/sijoittuu/kätisyydet muuttuu. Olin jo yhden voiton päässä kolmosesta ja piti mennä säätää ketjuja niin tuli varmaan 6 ottelua pataan ennenkuin oppi missä äijät viilettää. Ja kyllä, kävin kuumana! :D

Sit välillä noille maalivahdeille tulee näitä "icetilt" matseja. Menee kaikki sisään, jopa nollakulmasta laidan reunalta. Vaihtaa moken erätauolla niin tuli pysäyttämätön Mason lopuksi eriksi.

No kyllä meinaa kapulat lennellä täälläkin, ei olis vissiin pitäny mennä koskemaan kokoonpanoihin. :D Pitäis joskus kokeilla varmaan tota maalivahdin vaihtoa kesken pelin... Taitaa nelonen kutsua stna... Kolmonen lähteny 0-2-3 statseilla käyntiin. Ei ymmarra tata enaa, varmaan pitää hakia kympistä asti vauhtia taas että alkaa homma rullaamaan. :cool:

Ja jos joku sattuu joskus hutis kohtaamaan allekirjoittaneen ja allekirjoittanutta alkaa tinttailuttaa kesken pelin, niin pahoittelut, välillä vaan meinaa leikata kiinni tän pelin kans... :eek:

Tämän hetkinen kokoonpano:

M. Duchene - MOV T. Johnson - TOTW J. Benn
T. Oshie - C. Giroux (C) - MOV J. Voracek
M. Zuccarello - MOV N. Bjugstad - TOTW E. Kuznetsov
MOV F. Forsberg - TOTW C. Coyle - M. Hossa

V. Hedman (A) - MOV K. Shattenkirk
N. Kronwall - MOV A. Ekblad
MOV O. Määttä - J. Faulk

B. Bishop - C. Crawford
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Mulla tulee niin järkyttäviä pelejä aina välillä, että ei pysty kun sanoamaan, että kiitos EA. Äsken esim. täysin turisti vastustaja, joka ryntäili päättömästi vastaan keskialueella. Alusta asti oli aivan tahmassa joka ukko. Duchenet ja kumppanit luisteli alusta lähtien aivan, kuin olisivat olleet aivan puhki, vaikka kenttä vihreällä. Menin näistä päättömistä ryntäilyistä johtuen kuitenkin 2-0 johtoon, mutta sitten tuli ihan täysi seinä vastaan. Ei mun ukot liikkunu mihinkään ja vs kiersi mua omalla alueella kuin keilapalloja. Lopulta sitten se ne voittoon vaadittavat maalit teki. Jos sain kiekon riistettyä, niin ukko oli niin jumissa että ei voinut tehdä oikein mitään muuta kun syöttää ja joka syöttö tietysti katkesi ja ne mitä ei katkennut, niin mun hyökkääjä ei ottanut kiekko vastaan vaikka meni vierestä. Kaiken kruunasi kun mun Duchene pääsi laidasta irti, niin Myers tuli takaa ohi ja mailan nostolla kiekko pois. Hienoa ja kiitos tästä. Ei voi ymmärtää miksi EA:n pitää sotkeä tämä peli. Eikö nuo divarit ole sitä varten, että kaiken tasoiset pelaajat löytävät tasoistansa seuraa.
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Tippuuko pelaajien arvot jos niillä on pelattu ja sen jälkeen pistää myyntiin? En ole 2-vuoteen pelannut HUT ja muistan, että tuolloin harvinaisten korttien arvot romahti jos niillä oli pelattu se yksikin peli.

Kiitos etukäteen.
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Jatketaan vielä edellisestä viestistä. Itsellä nyt 2 vaihtoehtoa. Lopetan HUT:n tai sitten kasaan uuden joukkueen 10 divarista, johon en ota yhtään yli 86 overallin pelaajaa. Nyt tuo 1 divarissa pelaaminen täyttä tuskaa. Etenkin jos tulee heikomman overallin joukkue vastaan. En ole vielä keksinyt, että johtuuko se joukkueen overallista vai vastustajan rankingista tai divaritasosta. Jokaisessa tälläisessä pelissä EA pistää vastaan minkä pystyy. Se koostuu pienistä asioista, mutta pahimmillaan erittäin räikeää. Kyllä niitäkin pelejä voittaa pystyy, mutta aivan järjettömän vääntämisen jälkeen. Kun peli toimii, niin pelaaminen on helppoa, mutta kun tulee EA:n seinä vastaan, niin pelin jälkeen huomaat puristaneesi ohjainta, niin että kädet ihan puuduksissa, kun ukot ei liiku mihinkään, niin kai sitä koittaa tatin vääntää solmuun.

Se vaan tästä tuli mieleen, että jotkut on oikeasti laittanu rahaa kiinni noiden HUT joukkueiden rakentamiseen. Pakko myöntää itsekin noin 50 euroa pienissä erissä ja aivan turhaan. Mitä paremman joukkueen rakennat ja mitä korkeammalle nouset, niin sitä enemmän peli on sinua vastaan. Tiedän että jotkut pelaajat ovat laittaneet satoja euroja joukkueensa rakentamiseen. Sitten palkinnoksi saat koko otteluiden kestävän momentumin vastaasi. Kun kyseessä on vielä oikealla rahalla ostettu joukkue, niin herää kysymys, että voisiko EA:ta vastaan jopa nostaa kanteen? Onhan tuo aivan täyttä kusetusta.
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Jatketaan vielä edellisestä viestistä. Itsellä nyt 2 vaihtoehtoa. Lopetan HUT:n tai sitten kasaan uuden joukkueen 10 divarista, johon en ota yhtään yli 86 overallin pelaajaa. Nyt tuo 1 divarissa pelaaminen täyttä tuskaa. Etenkin jos tulee heikomman overallin joukkue vastaan. En ole vielä keksinyt, että johtuuko se joukkueen overallista vai vastustajan rankingista tai divaritasosta. Jokaisessa tälläisessä pelissä EA pistää vastaan minkä pystyy. Se koostuu pienistä asioista, mutta pahimmillaan erittäin räikeää. Kyllä niitäkin pelejä voittaa pystyy, mutta aivan järjettömän vääntämisen jälkeen. Kun peli toimii, niin pelaaminen on helppoa, mutta kun tulee EA:n seinä vastaan, niin pelin jälkeen huomaat puristaneesi ohjainta, niin että kädet ihan puuduksissa, kun ukot ei liiku mihinkään, niin kai sitä koittaa tatin vääntää solmuun.

Se vaan tästä tuli mieleen, että jotkut on oikeasti laittanu rahaa kiinni noiden HUT joukkueiden rakentamiseen. Pakko myöntää itsekin noin 50 euroa pienissä erissä ja aivan turhaan. Mitä paremman joukkueen rakennat ja mitä korkeammalle nouset, niin sitä enemmän peli on sinua vastaan. Tiedän että jotkut pelaajat ovat laittaneet satoja euroja joukkueensa rakentamiseen. Sitten palkinnoksi saat koko otteluiden kestävän momentumin vastaasi. Kun kyseessä on vielä oikealla rahalla ostettu joukkue, niin herää kysymys, että voisiko EA:ta vastaan jopa nostaa kanteen? Onhan tuo aivan täyttä kusetusta.
Amen!
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Näyttää siltä, että jää kyllä itseltäni tää änäri ostamatta, luettuani näitä keskusteluita. Sama kura momentum generaattori ja näköjään jotain lagi ongelmaakin pelissä. Vuodesta toiseen EA myy rikkinäistä peliä. Eikö tästä tosiaan jo joukkokanteen voi nostaa kyseistä lafkaa vastaan. Kyllä hermot lepää kun siirtynyt muiden oikeasti toimivien pelien pariin. Toivotaan, että saatte vielä toimivan pelin.
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Näyttää siltä, että jää kyllä itseltäni tää änäri ostamatta, luettuani näitä keskusteluita. Sama kura momentum generaattori ja näköjään jotain lagi ongelmaakin pelissä. Vuodesta toiseen EA myy rikkinäistä peliä. Eikö tästä tosiaan jo joukkokanteen voi nostaa kyseistä lafkaa vastaan. Kyllä hermot lepää kun siirtynyt muiden oikeasti toimivien pelien pariin. Toivotaan, että saatte vielä toimivan pelin.

Mulla on ihan toimiva peli, toiveesi toteutui :)
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Miten sulla voi olla toimiva peli, kun EA myöntänyt ongelmat EASHL:n kanssa, eli tuon input lagiongelman? Ilmeisesti eri versio, kun muilla.

Ei ole missään vaiheessa vaikuttanut kaikkiin pelaajiin, siksi ongelma onkin hankala paikallistaa ja korjata. Mulla ei ole kertaakaan ollut normaalista poikkeavaa lagia, ja sama onnekas tilanne on lukuisilla virtuaalikiekkotovereillani.
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Ei ole missään vaiheessa vaikuttanut kaikkiin pelaajiin, siksi ongelma onkin hankala paikallistaa ja korjata. Mulla ei ole kertaakaan ollut normaalista poikkeavaa lagia, ja sama onnekas tilanne on lukuisilla virtuaalikiekkotovereillani.

Se on kyllä pakko myöntää, että ei ole ollut mullakaan. Meillä vaan seuratoiminta kuoli täysin, kun meidän 5:stä pelaajasta kolmella täysin pelaamaton EASHL. Tämän takia itse siirryin pelaamaan HUT:tia. Halusi saada jotain muuta sisältöä, kuin vs pelaamista. Nyt vaan huomannut, että olin onnellisempi sen hyvin taklaavan rupusakin kanssa, kun ilmaispakoista alkoi tippumaan Modanoa ja Duchenea, niin ongelmat alkoivat. Myisin suurimman osan staroistani pois, mutta kun pitäisi ilmaiseksi antaa ja rakentaisin low overall joukkueen, jossa olisi ryminää. Nyt huomannut, että moni taitavampi pelaaja pelaa nimenomaan noilla vähän nimettömämmillä nipuilla ja syy on selvä.
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Täytyy kyllä vähän laittaa vastaan. Minä en ole huomannut minkäänlaista momentum etua heikommille joukkueille. Momentumia kylläkin, mutta en usko että se on vahva pelin ominaisuus vaan yksinkertaisesti tuuria tai toisen pelaajan suoritustason nousu\lasku. Pelaan 1. divarissa keskitason joukkueella ja ei ole vielä kertaakaan tappiosta tarvinnut EAta syyttää, vaan selvästi omiin virheisiin pelit kaatuu. Tuurimaaleja syntyy, mutta se kuuluu asiaan ja tuo mielenkiintoa peliin. Välillä ne tulee itselle, välillä vastustajalle.

Jos pelit takkuaa eikä voittoja meinaa saada, ei kannata syyttää pelaajia eikä peliä, vaan kehottaisin katsomaan peiliin ja kehittämään sitä omaa pelaamista. Toki kokoonpanoilla ja taktiikoilla on merkitystä, mutta niillä lähinnä tuetaan sitä omaa pelitapaa. Ja jos ne eivät kohtaa, se luonnollisesti vaikeuttaa pelaamista.

Kenellä tätä momentum ongelmaa esiintyy, voisitteko esim linkata tänne pelivideon momentumista? Olisi kiva nähdä videolla miten se ilmenee.
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Itse olen huomannut, että ainakin puolet maaleista mitkä vastustaja tekee minulle voi syyttää ainakin jonkin verran itse peliä. Esim. kaikki ovat varmaan huomanneet että One-timereilla tehdään paljon maaleja tässä pelissä. Välillä huomaan pelissä kun vastustaja pyörittää peliä minun alueeni kulmassa niin voin arvata, että kohta tulee One-timer yritys, joten yritän valita puolustajaani joka puolustaa sillä hetkellä maalilla vastustajaa jolle on tulossa tuo syöttö yritys. Pari kertaa ehdin painaa R2 nappia että saisin puolustajan valittua ja yritettyä estää tämän laukaisu yritys. Mutta kun peli ei anna valita puolustajaani ja vastustaja vetää tyhjään maaliin kiekon, koska botti-pakki ei edes yritä katkaista syöttöä. Ja sitten toinen asia, vastustaja on pääsemässä läpiajoon ja pakkini on luistelemassa kohti omaa maalia etuperin, mutta yhtäkkiä pakki kääntyy hetkeksi takaperin-luisteluun ja sen jälkeen ei ole enää toivokaan estää maalia. Nämä tuli nyt mieleen kun vähän aikaa mietti...
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Täytyy kyllä vähän laittaa vastaan. Minä en ole huomannut minkäänlaista momentum etua heikommille joukkueille. Momentumia kylläkin, mutta en usko että se on vahva pelin ominaisuus vaan yksinkertaisesti tuuria tai toisen pelaajan suoritustason nousu\lasku. Pelaan 1. divarissa keskitason joukkueella ja ei ole vielä kertaakaan tappiosta tarvinnut EAta syyttää, vaan selvästi omiin virheisiin pelit kaatuu. Tuurimaaleja syntyy, mutta se kuuluu asiaan ja tuo mielenkiintoa peliin. Välillä ne tulee itselle, välillä vastustajalle.

Se on niin selvä asia, että en ala asiasta oikeastaan edes keskustelemaan. Sen huomaa hyvin esim. pelaamalla putkeen yhden hut ja vs pelin. Ero on kuin yöllä ja päivällä. Sen verran tätä NHL:ää vuosien mittaan pelannut, että kyllä tuon vaan niin selvästi huomaa. Parhaiten se näkyy pelaajien luistelusta. Vaikka olisi erän ensimmäinen vaihto, niin ukot luistelee, kun olisivat täysin puhki. Syötöt katkeaa jos se vain teoriassa mahdollista on ja nekin syötöt jotka menee ns. perille, niin pelaaja ei ota sitä haltuun, vaikka menee lavan vierestä. Kaikki nämä johtavat sellaiseen kierteeseen, että ei pääse omista pois millään, vaan se ralli omassa päässä jatkuu loputtomiin. Joskus vs on kuitenkin niin huono, että ne muutamat maalit pystyy tekemään ja sitten kauhealla puolustustaistelulla pitää vastustajan 1-2 maalissa. Vastustajan huonouden näkee siitä, että hakee pelkkää takatolppaa ja se on lopulta aika helppo ottaa pois ja keksialueella sitten kun saa sen muutaman hyökkäyksen erässä, niin yleensä juoksee pakilla vastaan ja pääsee läpiajoihin.
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Itsellä ei mitään erityisempiä "momentum"-pelejä ole tullut vastaan. Eniten ketutusta aiheuttaa lähinnä se, että peli ei suostu vaihtamaan siihen haluamaani pelaajaan tarpeeksi nopeasti. Toinen mikä syö peli-iloa, on juurikin nämä "yhden kikan" joukkueet. Toki näitä joukkueita ei ihan liiaksi ole tullut vastaan. En sitten tiedä onko se hauskaa pyöriä kulmissa niin kauan että se takissyöttö aukeaa. Itse yrittää hiukan monipuolisemmin pelata.
 
Ylös Bottom