Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Jos ei Hutissa (ja futissa) huomaa scriptausta(momentumia tai handicapia) on joko:

A: pelannut liian vähän online matseja tehdäkseen analyysiä. 200 matsissa saa jo otantaa ihan riittävästi.

B: Sokea/tyhmä
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Itsellä ei mitään erityisempiä "momentum"-pelejä ole tullut vastaan. Eniten ketutusta aiheuttaa lähinnä se, että peli ei suostu vaihtamaan siihen haluamaani pelaajaan tarpeeksi nopeasti. Toinen mikä syö peli-iloa, on juurikin nämä "yhden kikan" joukkueet. Toki näitä joukkueita ei ihan liiaksi ole tullut vastaan. En sitten tiedä onko se hauskaa pyöriä kulmissa niin kauan että se takissyöttö aukeaa. Itse yrittää hiukan monipuolisemmin pelata.
Itseäkin harmittaa enimmäkseen nuo yhden hitin ihmeet.. varsinkin jos se yksi hitti on pyöriä kulmassa ja odottaa one timer paikkaa.. olen kylläkin alkanut vastata näihin puolustamalla yhtä ärsyttävällä tavalla, eli annan bottien mennä häiritsemää sinne kulmaan ja ite vaan blokkaan syöttölinjat.. pari kertaa vastustaja lähteny pelistä ku ei saa syöttöjä perille :D
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Itseäkin harmittaa enimmäkseen nuo yhden hitin ihmeet.. varsinkin jos se yksi hitti on pyöriä kulmassa ja odottaa one timer paikkaa.. olen kylläkin alkanut vastata näihin puolustamalla yhtä ärsyttävällä tavalla, eli annan bottien mennä häiritsemää sinne kulmaan ja ite vaan blokkaan syöttölinjat.. pari kertaa vastustaja lähteny pelistä ku ei saa syöttöjä perille :D

Joskus sortunut itse samaan ärsyttävään puolustustaktiikkaan, mutta kun joukkueen taktiikat on kohdillaan niin voi siellä kulmissa huseerata itsekin. Suositelen sitomaan laitaa vasten tämmöset pörrääjät, toimii aina kun on miehekkäät pakit. :cool: Uusimman päivityksen jälkeen alkanut itsellä kulkemaan "mukavasti"... onlinepuolella voittoputki on netin katkeamista lukuunottamatta kohta 10 matsia ja hutissakin viimeiset 10 on mennyt 9-0-1.

Sain viimein haalittua Seguinin kokoelmaani, joten jos jollakin on halukkuutta lainata Jamie Benniä, niin laittelisitko ystävällisesti YV:tä niin sovitaan asiasta. Kiitos :)
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Onko muilla ollut ongelmia HUTin onlinepelien käynnistymisessä? Nyt on jo kahtena päivänä (pe ja ma) jatkuvasti tullut "Tietojen haku epäonnistui..." eikä pääse peliin. On kokeiltu uloskirjautumista, pelin uudelleenkäynnistystä, konsolin uudelleenkäynnistystä, ei vaan auta. Konsolin verkkoasetuksissa näkyy open NAT, moninpelitesti ok, kaikki näyttää hyvältä mutta ei vaan toimi. Vinkkejä? :confused:
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Onko muilla ollut ongelmia HUTin onlinepelien käynnistymisessä? Nyt on jo kahtena päivänä (pe ja ma) jatkuvasti tullut "Tietojen haku epäonnistui..." eikä pääse peliin. On kokeiltu uloskirjautumista, pelin uudelleenkäynnistystä, konsolin uudelleenkäynnistystä, ei vaan auta. Konsolin verkkoasetuksissa näkyy open NAT, moninpelitesti ok, kaikki näyttää hyvältä mutta ei vaan toimi. Vinkkejä? :confused:

Resetoi modeemi ja käynnistä peli uudestaan, itellä käynyt pari kertaa sama ja tuo on auttanut.
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Itellä on noihin yhteysongelmiin auttanut kun sammuttaa sovelluksen ja kirjautuu johonkin muuhun nettiä vaativaan kuten netflix..
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Yks asia kyrpii tässä hutissa.... Nimittäin maalivahdit. Mulla on veskareina Pavelec ja Niemi, ja molemmille tulee joka pelin jälkeen "väsynyt" valitus. Kyllä pitäs änärimaalivahtien jaksaa enemmän kun yks peli pelata.
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Mulla sama ongelma.. yksi itseäni huomattavasti parempi pelaaja antoi hyvän neuvom tähän ongelmaan, joka kuului: Älä häviä..
Välillä on ollut ongelmia neuvon noudattamisessa :D
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

On tää semmonen peli taas että. Voi ***** oikeesti. Tunnustan että olen ostanut joukkueeni (heittona noin 600 € mennyt luottokortilta. en ole ylpeä asiasta mutta omatpa on rahani) ja löytyy Crosbya, Ovieta, P.Kanea yms yms. Heikoin hyökkääjä on ovr 88 Zetterberg. En ole mikään huippupelaaja enkä sellasta esitä, mutten ihan paskakaan. Anyways, tällä all-star porukalla paras saavutus koko syksyn hampaat irvessä pelaamisen jälkeen oli kutosdivari, josta olen aina samantien tippunut pois ja yleensä ilman yhtään voittoa. Yhden kerran seiskadivarissa mentiin kuusi matsia ilman tehtyä maalia ja viidessä ottelun ykköstähti oli vastustajan veskari. Nonni. Sitten tulin tänne ja sain lukea tätä handicap/ice tilt keskustelua ja kokeen vuoksi vaihdoin nelosketjuun pelkkiä pronssipelaajia, kolmoseen pistin yhden tai kaksi myös ja kolme pakkia ja kakkosmaalivahti myös pronssiukoiksi. Tää on eri peli nyt. Tuntuu kuin katsoisi 1,5x pikakelauksella jotain leffaa. Esim Tarasenko 91 totw menee niin ***** lujaa etten osaa ohjata sitä. Niin juu ja nyt olen kahdessa päivässä noussut nelosdivariin tällä huippuäijä/pronssipaska- hybridillä.

Vituttaa toi EA:n touhu. Tuputetaan kaiken maailman movember ja halloween pakkoja ja kun joku idiootti(minä!) ostaa niitä sadoilla euroilla, EA kiittää sanomalla fuck you. Ens vuonna en osta ***** eurollakaan pakkoja.
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

On tää semmonen peli taas että. Voi ***** oikeesti. Tunnustan että olen ostanut joukkueeni (heittona noin 600 € mennyt luottokortilta. en ole ylpeä asiasta mutta omatpa on rahani) ja löytyy Crosbya, Ovieta, P.Kanea yms yms. Heikoin hyökkääjä on ovr 88 Zetterberg. En ole mikään huippupelaaja enkä sellasta esitä, mutten ihan paskakaan. Anyways, tällä all-star porukalla paras saavutus koko syksyn hampaat irvessä pelaamisen jälkeen oli kutosdivari, josta olen aina samantien tippunut pois ja yleensä ilman yhtään voittoa. Yhden kerran seiskadivarissa mentiin kuusi matsia ilman tehtyä maalia ja viidessä ottelun ykköstähti oli vastustajan veskari. Nonni. Sitten tulin tänne ja sain lukea tätä handicap/ice tilt keskustelua ja kokeen vuoksi vaihdoin nelosketjuun pelkkiä pronssipelaajia, kolmoseen pistin yhden tai kaksi myös ja kolme pakkia ja kakkosmaalivahti myös pronssiukoiksi. Tää on eri peli nyt. Tuntuu kuin katsoisi 1,5x pikakelauksella jotain leffaa. Esim Tarasenko 91 totw menee niin ***** lujaa etten osaa ohjata sitä. Niin juu ja nyt olen kahdessa päivässä noussut nelosdivariin tällä huippuäijä/pronssipaska- hybridillä.

Vituttaa toi EA:n touhu. Tuputetaan kaiken maailman movember ja halloween pakkoja ja kun joku idiootti(minä!) ostaa niitä sadoilla euroilla, EA kiittää sanomalla fuck you. Ens vuonna en osta ***** eurollakaan pakkoja.


Juuh, itsellä on aika eri luokkaa tosiaan joukkue, mutta kuitenkin kaikki pelaajat kultasia, semmosia 80-87 ratingisia. Ja kun tämän tasosella joukkueella alotin kymppi divarin pelaamisen ja eka vastus oli jätkä joka pelas pronssi joukkueella niin kyllä tosiaan icetiltin huomas. Ero online versukseen oli ihan valtava, Koivut ja Okposot ei tahtoneet ottaa kiekkoa maasta, luistelivat vaan yli, ja syötöt ei menneet yhtään kohdalleen. Ihan uskomattomalta tuntu ero kun vertas muihin pelimuotoihin. Nyt kun muutama divari ylempänä ja saman tasosia joukkueita tulee vastaan niin ei enää tilttiä juurikaan tunnu. Taidan itekkin laittaa jonkun pronssiketjun ja kokeilla tuntuuko ero:D

Ja että 600€?! Tuntuu vaan uskomattomalta että yhteen peliin joku saa noin paljon rahea laitettua:eek: Ite en aio varmaan tämän pelin pakkoihin laittaa rahaa ollenkaan, uskois että se tyydytyksen tunne jonka saa kun vetää hyvän pelaajan pakasta katoaa, jos laittaa ihan hirveästi rahaa peliin?
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Millas taktiikoilla porukka vääntelee?

Ite oon kaikenlaisia yrittäny muokata. Keskialueen sumputus tietysti vähä tylsä taktiikka.

Haluisin löytyy viel sen että ne pakit pysyis siellä maalilla eikä lähtis höntyilemään tonne laitoihin?

Ja ootteko huomannu onko noilla hyök/pak ketjujen Säädöillä kuinka paljon välilä? Tarkotan siis niitä mitkä on siellä taktiikka osiossa?
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Nyt olin aika monta kokoelmaa tehnyt ja olin palkinto päkkejä säästellyt. Tänään avasin 45 palkinto pakettia
-MOV Kuznetsov
-Parise
-Bergeron
-Wheeler

Ja noitten lisäksi tuli vielä 2xHamilton ja Ladd jotka myös minulle käytettäviä kortteja.
Pikkasen parempi tuuri minulla tässä kun viime vuoden änärissä, jossa avasin 100+ pakettia, ja helposti paras veto oli Hossa:D

Onkos noista hopea kokoelmista mahdollista saada palkinnoksi kultaisia pelaajia? NHL15 ainakin yksi kaveri sai Kesselin hopea paketista.
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Nyt olin aika monta kokoelmaa tehnyt ja olin palkinto päkkejä säästellyt. Tänään avasin 45 palkinto pakettia
-MOV Kuznetsov
-Parise
-Bergeron
-Wheeler

Ja noitten lisäksi tuli vielä 2xHamilton ja Ladd jotka myös minulle käytettäviä kortteja.
Pikkasen parempi tuuri minulla tässä kun viime vuoden änärissä, jossa avasin 100+ pakettia, ja helposti paras veto oli Hossa:D

Onkos noista hopea kokoelmista mahdollista saada palkinnoksi kultaisia pelaajia? NHL15 ainakin yksi kaveri sai Kesselin hopea paketista.


Näyttää noista tulevan, just eilen keräilin kansainvälisiä pakkoja täyteen, ja kaksi kultapelaajaa nousi hopeapakoista, Foligno ja Hornqvist.
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Onkos noista hopea kokoelmista mahdollista saada palkinnoksi kultaisia pelaajia? NHL15 ainakin yksi kaveri sai Kesselin hopea paketista.
Hopea- ja pronssipakoista molemmista saa kultapelaajia. Toki hopealla on paremmat todennäköisyydet, mutta pronssisistakin voi saada lottovoitolla jonkun supertähden tyyliä Getzlaf/Modano.
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Jäätyykö muillakin Hutti? Mulla jäätyy päivittäin varsinkin kun huutokauppoja selailee. Täytyy sitten aina sammuttaa peli ja avata uuestaan.
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Jäätyykö muillakin Hutti? Mulla jäätyy päivittäin varsinkin kun huutokauppoja selailee. Täytyy sitten aina sammuttaa peli ja avata uuestaan.
Mulla kävi kaks kertaa silleen et ku HUT jäätyi ni ku yritti kirjautua uudestaan ni joukkue oli kadonnut.. yhteensä meni varmaan 400K eestä kortteja.. EA kyllä korvasi 150K verran parin viikon sähköpostitaistelun jälkeen.. kyllä pikkasen otti päähän..
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Onkos kenelläkään mitään korjauskonsteja siihen, kun huutokaupasta ei enää pysty ostamaan mitään "osta heti"? Peli vaan kaatuu joka kerta aloitus valikkoon, kun yrittää ostaa.
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Täytyy kyllä vähän laittaa vastaan. Minä en ole huomannut minkäänlaista momentum etua heikommille joukkueille. Momentumia kylläkin, mutta en usko että se on vahva pelin ominaisuus vaan yksinkertaisesti tuuria tai toisen pelaajan suoritustason nousu\lasku. Pelaan 1. divarissa keskitason joukkueella ja ei ole vielä kertaakaan tappiosta tarvinnut EAta syyttää, vaan selvästi omiin virheisiin pelit kaatuu. Tuurimaaleja syntyy, mutta se kuuluu asiaan ja tuo mielenkiintoa peliin. Välillä ne tulee itselle, välillä vastustajalle.

Jos pelit takkuaa eikä voittoja meinaa saada, ei kannata syyttää pelaajia eikä peliä, vaan kehottaisin katsomaan peiliin ja kehittämään sitä omaa pelaamista. Toki kokoonpanoilla ja taktiikoilla on merkitystä, mutta niillä lähinnä tuetaan sitä omaa pelitapaa. Ja jos ne eivät kohtaa, se luonnollisesti vaikeuttaa pelaamista.

Kenellä tätä momentum ongelmaa esiintyy, voisitteko esim linkata tänne pelivideon momentumista? Olisi kiva nähdä videolla miten se ilmenee.

Tästä tekstistä ei kyllä tiedä, että onko rehellistä puhetta vai trollausta... :rolleyes: Momentum on tässä pelissä niin suuri tekijä lopputuloksen kannalta, että siinä koetellaan kapulan kestävyyttä puristusvoimia vastaan. Pointti on ehkä tuossa "pelaan 1.divarissa keskitason joukkueella", kuten useammat jo maininneet viimeisissä viesteissä, niin kyllä tässä selvä EA:n kuudes kenttäpelaaja tulee sellaista joukkuetta vastaan, jolla on isompia tähtiä useampi joukkueessa. Itsekin pääsin vaivattomasti keskitason joukkueella 3.divariin asti, mutta siinä vaiheessa siirryin lähinnä profiitin tekoon ja kokoelmin keräilyyn, jotta noita tähtipelaajia saisi. Ja niitähän tuli, löytyy Kessel, Giroux, Duchene, Hall, POTG Quick, Burns jne. ja sen jälkeen kun on kokoonpano paras mahdollinen "nimellisesti", niin sitä enemmän on näitä matseja tullut, missä peli ei edes anna mahdollisuutta voittaa.

Esimerkkinä yksi peli, missä selvästi heikompi vastustaja vastassa, hakkasin ekassa erässä 5-0 johdon (vastustaja rynni päättömästi, ja sain tehdä ylivoimahyökkäyksistä/läpiajoista käytännössä kaikki maalit), mutta erätauon aikana omasta jengistä tuli täysiä lampaita. Kaveri laukoi 6 vetoa maalia kohti, joista 5 meni maaliin ja hetkessä tilanne oli tasan! Ja maalit ei todellakaan johtunu siitä, että olisin itse alkanut rynnimään/muuten pelaamaan typerästi ja antanu helppoja, vaan kaverilta ei saanut enää kiekkoa pois, omat pelaajat luisteli tervassa ja parin metrin syötöt meni ne kuuluisat kolme metriä ohi.. Ja sanotaan vielä, että itse olen siirtynyt pelityylissä siihen, että kulmassa pyörijöiden pyörimiset lopetetaan juurikin sillä laitaansitomisella, eikä enää niin paljon vastustaja saa edes vapaita one-timereita.
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Mitäs nää Golden Ticketit. Arpalippu, 25k lahjakortti vai korttipakka?
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Mun mielestä tästä Momentumista on tehty liian iso asia... Kyllä, semmonen tästä pelistä löytyy ja se pistää välillä vituttamaankin mutta kyllä niitä tulee itellekkin kohtuu tasapuolisesti. Ei se auta että kaikkialla missä hutista puhutaan jätkät vinisee että momentum on paskaa/hyvät joukkueet kusee.
 
Ylös Bottom