Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Itseäkin harmittaa enimmäkseen nuo yhden hitin ihmeet.. varsinkin jos se yksi hitti on pyöriä kulmassa ja odottaa one timer paikkaa.. olen kylläkin alkanut vastata näihin puolustamalla yhtä ärsyttävällä tavalla, eli annan bottien mennä häiritsemää sinne kulmaan ja ite vaan blokkaan syöttölinjat.. pari kertaa vastustaja lähteny pelistä ku ei saa syöttöjä perilleItsellä ei mitään erityisempiä "momentum"-pelejä ole tullut vastaan. Eniten ketutusta aiheuttaa lähinnä se, että peli ei suostu vaihtamaan siihen haluamaani pelaajaan tarpeeksi nopeasti. Toinen mikä syö peli-iloa, on juurikin nämä "yhden kikan" joukkueet. Toki näitä joukkueita ei ihan liiaksi ole tullut vastaan. En sitten tiedä onko se hauskaa pyöriä kulmissa niin kauan että se takissyöttö aukeaa. Itse yrittää hiukan monipuolisemmin pelata.
Itseäkin harmittaa enimmäkseen nuo yhden hitin ihmeet.. varsinkin jos se yksi hitti on pyöriä kulmassa ja odottaa one timer paikkaa.. olen kylläkin alkanut vastata näihin puolustamalla yhtä ärsyttävällä tavalla, eli annan bottien mennä häiritsemää sinne kulmaan ja ite vaan blokkaan syöttölinjat.. pari kertaa vastustaja lähteny pelistä ku ei saa syöttöjä perille
Onko muilla ollut ongelmia HUTin onlinepelien käynnistymisessä? Nyt on jo kahtena päivänä (pe ja ma) jatkuvasti tullut "Tietojen haku epäonnistui..." eikä pääse peliin. On kokeiltu uloskirjautumista, pelin uudelleenkäynnistystä, konsolin uudelleenkäynnistystä, ei vaan auta. Konsolin verkkoasetuksissa näkyy open NAT, moninpelitesti ok, kaikki näyttää hyvältä mutta ei vaan toimi. Vinkkejä?
On tää semmonen peli taas että. Voi ***** oikeesti. Tunnustan että olen ostanut joukkueeni (heittona noin 600 € mennyt luottokortilta. en ole ylpeä asiasta mutta omatpa on rahani) ja löytyy Crosbya, Ovieta, P.Kanea yms yms. Heikoin hyökkääjä on ovr 88 Zetterberg. En ole mikään huippupelaaja enkä sellasta esitä, mutten ihan paskakaan. Anyways, tällä all-star porukalla paras saavutus koko syksyn hampaat irvessä pelaamisen jälkeen oli kutosdivari, josta olen aina samantien tippunut pois ja yleensä ilman yhtään voittoa. Yhden kerran seiskadivarissa mentiin kuusi matsia ilman tehtyä maalia ja viidessä ottelun ykköstähti oli vastustajan veskari. Nonni. Sitten tulin tänne ja sain lukea tätä handicap/ice tilt keskustelua ja kokeen vuoksi vaihdoin nelosketjuun pelkkiä pronssipelaajia, kolmoseen pistin yhden tai kaksi myös ja kolme pakkia ja kakkosmaalivahti myös pronssiukoiksi. Tää on eri peli nyt. Tuntuu kuin katsoisi 1,5x pikakelauksella jotain leffaa. Esim Tarasenko 91 totw menee niin ***** lujaa etten osaa ohjata sitä. Niin juu ja nyt olen kahdessa päivässä noussut nelosdivariin tällä huippuäijä/pronssipaska- hybridillä.
Vituttaa toi EA:n touhu. Tuputetaan kaiken maailman movember ja halloween pakkoja ja kun joku idiootti(minä!) ostaa niitä sadoilla euroilla, EA kiittää sanomalla fuck you. Ens vuonna en osta ***** eurollakaan pakkoja.
Nyt olin aika monta kokoelmaa tehnyt ja olin palkinto päkkejä säästellyt. Tänään avasin 45 palkinto pakettia
-MOV Kuznetsov
-Parise
-Bergeron
-Wheeler
Ja noitten lisäksi tuli vielä 2xHamilton ja Ladd jotka myös minulle käytettäviä kortteja.
Pikkasen parempi tuuri minulla tässä kun viime vuoden änärissä, jossa avasin 100+ pakettia, ja helposti paras veto oli Hossa
Onkos noista hopea kokoelmista mahdollista saada palkinnoksi kultaisia pelaajia? NHL15 ainakin yksi kaveri sai Kesselin hopea paketista.
Hopea- ja pronssipakoista molemmista saa kultapelaajia. Toki hopealla on paremmat todennäköisyydet, mutta pronssisistakin voi saada lottovoitolla jonkun supertähden tyyliä Getzlaf/Modano.Onkos noista hopea kokoelmista mahdollista saada palkinnoksi kultaisia pelaajia? NHL15 ainakin yksi kaveri sai Kesselin hopea paketista.
Mulla kävi kaks kertaa silleen et ku HUT jäätyi ni ku yritti kirjautua uudestaan ni joukkue oli kadonnut.. yhteensä meni varmaan 400K eestä kortteja.. EA kyllä korvasi 150K verran parin viikon sähköpostitaistelun jälkeen.. kyllä pikkasen otti päähän..Jäätyykö muillakin Hutti? Mulla jäätyy päivittäin varsinkin kun huutokauppoja selailee. Täytyy sitten aina sammuttaa peli ja avata uuestaan.
Täytyy kyllä vähän laittaa vastaan. Minä en ole huomannut minkäänlaista momentum etua heikommille joukkueille. Momentumia kylläkin, mutta en usko että se on vahva pelin ominaisuus vaan yksinkertaisesti tuuria tai toisen pelaajan suoritustason nousu\lasku. Pelaan 1. divarissa keskitason joukkueella ja ei ole vielä kertaakaan tappiosta tarvinnut EAta syyttää, vaan selvästi omiin virheisiin pelit kaatuu. Tuurimaaleja syntyy, mutta se kuuluu asiaan ja tuo mielenkiintoa peliin. Välillä ne tulee itselle, välillä vastustajalle.
Jos pelit takkuaa eikä voittoja meinaa saada, ei kannata syyttää pelaajia eikä peliä, vaan kehottaisin katsomaan peiliin ja kehittämään sitä omaa pelaamista. Toki kokoonpanoilla ja taktiikoilla on merkitystä, mutta niillä lähinnä tuetaan sitä omaa pelitapaa. Ja jos ne eivät kohtaa, se luonnollisesti vaikeuttaa pelaamista.
Kenellä tätä momentum ongelmaa esiintyy, voisitteko esim linkata tänne pelivideon momentumista? Olisi kiva nähdä videolla miten se ilmenee.