Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 16

Vastaus: NHL 16 [Hype]

Be a Pro on mennyt kyllä ison harppauksen eteenpäin. Simulointi, attribuutit määräytyy sen mukaan mitä kentällä tekee, joukkuetoverit pelaa ihan hyvännäköistä lätkää (CHL:ssakin). Nyt tätä(kin) pelimuotoa pelaa ihan mielellään.

Tosin pari bugia on jo löytynyt. Toinen niistä on se, että äijä menee vaihtoon silloinkin kun tulee pitkä kiekko.
 
Vastaus: NHL 16 [Hype]

En ole vielä pelannut kyseistä peliä, mutta haluan kysyä et miksi 2gt päivitystiedosto pitää ensin ladata, että pääsee pelaamaan uutta nhl16 peliä playstation neljällä? Eikö ny jumalauta ois saanu kauppaversioon uusinta versiota suoraan?

Anteeks, mut kysynpä vaan...

Kun peli on valmis se ei vain ilmesty kauppoihin, vaan levyt täytyy painaa ja kuljettaa jälleenmyyjille. Tässä menee parista viikosta kuukauteen. Näin ollen tekijöillä on vielä tuo aika käytössään viimeiselle kulmien pyöristelylle.
 
Vastaus: NHL 16 [Hype]

Yritän lisätä kaverin online pelissä mukaan, mutta tulee ilmoitus että profiilisi käyttöoikeudet eivät riitä, ja tätä pelaajaa ei voida lisätä. Kenelläkään muulla samaa ongelmaa?!?
 
Vastaus: NHL 16 [Hype]

Oon pelannu Liigaa nyt 13 peliä.

4 voittoa 3-4 maalin erolla.
1 jatkoaika voitto
8 häviötä yhden maalin erolla. Voittomaali tullut joka kerta viimeisen 30sek aikana. Näistä tappioista olen kolmessa johtanut kahdella maalilla ja AI voi vetää mistä vain ja kaikki uppoo.

Alkaa vähän menee usko tohon touhuun. Huomaan oikeen sen että ei ole mitään merkitystä mitä teen ja AI menee ohi väkisin.
 
Vastaus: NHL 16 [Hype]

Kun peli on valmis se ei vain ilmesty kauppoihin, vaan levyt täytyy painaa ja kuljettaa jälleenmyyjille. Tässä menee parista viikosta kuukauteen. Näin ollen tekijöillä on vielä tuo aika käytössään viimeiselle kulmien pyöristelylle.


Näin se varmastikin on. Levyt painetaan paljon aikaisemmin. Alko vaan ottaan niin hermoon,että piti avautua.

Mutta se odotusaika oli odotettu, niin pelailin muutaman pelin supertähti vaikeustasolla ja onhan tuo mennyt eteenpäin ja näyttää hemmetin hyvältä 55" curved samsungissa, kun laittaa viel "pelitilan päälle" Jääkin näyttää jäältä.

Sitten jatkokysymys,että pitikö tässä nyt ostaa joku nettimaksu, että pääsee verkossa pelaileen pelejä ps4 konsolilla? Tietty tämänkin olisin voinut kokeilla itse pelissä, mutta aattelin kysyä näin alustavasti.
 
Vastaus: NHL 16 [Hype]

Näin se varmastikin on. Levyt painetaan paljon aikaisemmin. Alko vaan ottaan niin hermoon,että piti avautua.

Mutta se odotusaika oli odotettu, niin pelailin muutaman pelin supertähti vaikeustasolla ja onhan tuo mennyt eteenpäin ja näyttää hemmetin hyvältä 55" curved samsungissa, kun laittaa viel "pelitilan päälle" Jääkin näyttää jäältä.

Sitten jatkokysymys,että pitikö tässä nyt ostaa joku nettimaksu, että pääsee verkossa pelaileen pelejä ps4 konsolilla? Tietty tämänkin olisin voinut kokeilla itse pelissä, mutta aattelin kysyä näin alustavasti.

PS4 vaatii PS+ tilauksen nettipeleihin, muutama F2P-peli vissiin poikkeuksena(ainakin tuleva World of Tanks)
 
Vastaus: NHL 16 [Hype]

8 häviötä yhden maalin erolla. Voittomaali tullut joka kerta viimeisen 30sek aikana. Näistä tappioista olen kolmessa johtanut kahdella maalilla ja AI voi vetää mistä vain ja kaikki uppoo.

Alkaa vähän menee usko tohon touhuun. Huomaan oikeen sen että ei ole mitään merkitystä mitä teen ja AI menee ohi väkisin.
Varmoja syöttöjä, kulmiin pyörimään, ajantappoa, pitkää päätyyn...Jos lätkää yhtään seuraat niin aika monessa pelissä tulee tuo lopun paniikki kun toinen alkaa prässäämään, vaikka toinen johtaisikin parilla maalilla. :D
Jo viime vuotisessa tuli muutettua tyyliä viimeiselle 5 minsalle, kaikki riskit pois, vain varmoja taklauksia, puolustuslinjaa alemmas, keskialueen sumputus käyttöön jne. Ainakin GM:ssä tuntui kantavan hedelmää. Samalla pelityylillä alusta loppuun ei ole ollut oikein toimiva resepti. Huomasin siis hieman samaa ilmiötä jo viime vuotisessa, että lopussa on vaarana repsahtaa. Ehkä siellä joku "momentum" on taustalla että saa jännäksi lopun.
 
Vastaus: NHL 16 [Hype]

Näin mä oon yrittänyt, mutta kun nyt tuntuu olevan ihan sama mitä teen. En pysty voittaa edes aloitusta, kiekkoa ei saa pois mitenkään ja molari imee aivan kaiken.
 
Vastaus: NHL 16 [Hype]

Näin mä oon yrittänyt, mutta kun nyt tuntuu olevan ihan sama mitä teen. En pysty voittaa edes aloitusta, kiekkoa ei saa pois mitenkään ja molari imee aivan kaiken.
Koita ottaa aikalisä sen ekan kavennusmaalin jälkeen. Rauhottaa peliä monesti.
 
Vastaus: NHL 16 [Hype]

Yritän lisätä kaverin online pelissä mukaan, mutta tulee ilmoitus että profiilisi käyttöoikeudet eivät riitä, ja tätä pelaajaa ei voida lisätä. Kenelläkään muulla samaa ongelmaa?!?


Sama. Pitääkö kaverin kirjautua omilla tunnareilla tolla toisella ohjaimella?

Edit. Eli pitää, ihme pelleilyy!
 
Vastaus: NHL 16 [Hype]

Jämähtääkö muillakin hutissa peli usein? itellä nyt alle 2tunnin aikana jämähtäny neljä kertaa erilaisiin kohtiin, korttia myytäessä, matsin päätyttyä koitan palata päävalikkoon jne jne....:mad:
 
Vastaus: NHL 16 [Hype]

Mistä Be A Prossa pystyy vaihtamaan oman pelaajan pelinumeron? En siis tarkoita sitä numeroa, joka pelaajalle alussa asetetaan, vaan sitä, mikä esimerkiksi draftin jälkeen NHL-joukkueessa annetaan.

Pystyikö tätä tekemään NHL15, muistaisin ettei pysty ja jos tässä on sama ongelma, niin se on pelin bugeja. Toki, jäädytetyt numerot ja jos jollakulla toisella kokeneemmalla on sun numero, se vaihtuu automaattisesti.


Varmoja syöttöjä, kulmiin pyörimään, ajantappoa, pitkää päätyyn...Jos lätkää yhtään seuraat niin aika monessa pelissä tulee tuo lopun paniikki kun toinen alkaa prässäämään, vaikka toinen johtaisikin parilla maalilla.
biggrin.gif

Jo viime vuotisessa tuli muutettua tyyliä viimeiselle 5 minsalle, kaikki riskit pois, vain varmoja taklauksia, puolustuslinjaa alemmas, keskialueen sumputus käyttöön jne. Ainakin GM:ssä tuntui kantavan hedelmää. Samalla pelityylillä alusta loppuun ei ole ollut oikein toimiva resepti. Huomasin siis hieman samaa ilmiötä jo viime vuotisessa, että lopussa on vaarana repsahtaa. Ehkä siellä joku "momentum" on taustalla että saa jännäksi lopun.

Hyvä mies, olet katsonut oikean jääkiekko- ottelun! (harvinaista!) Olen 100% samaa mieltä tästä :)
Kannattaa myös opetella niitä aloituksia, oikeasti niillä saa lopussa etua jos osaa ottaa aloituksia viime sekunneilla. Tosin, tämä tuntuisi olevan HUT:issa mahdotonta, tekoäly vie aina aloituksen ja sille ei voi mitään, ei siis auta yhtään mikään kun ei ole slidereitä säädettävissä...

Aikalisätkin tehty peliin, niitä täytyy testailla loppuun. Tosin, onko parempi voittaa tappelu vai ottaa aikalisä lopussa, kumpi sytyttää paremmin...?
 
Vastaus: NHL 16 [Hype]

Jämähtääkö muillakin hutissa peli usein? itellä nyt alle 2tunnin aikana jämähtäny neljä kertaa erilaisiin kohtiin, korttia myytäessä, matsin päätyttyä koitan palata päävalikkoon jne jne....:mad:
Eilen jäätyi joka toinen tunti korttia kauppaan laittaessa, yhteensä 5 kertaa. Bugi. Kannattaa liikkua valikoissa hitaammin jos se ehkäisee tuota edes vähän...
 
Vastaus: NHL 16 [Hype]

Noniin nyt löyty sitten mukava bugi. Tässä muutaman tunnin muokkaillu EA:n paskoja overaaleja ja kun viimein sain kaikki tarvittavat säädöt niin tuli kiva ongelma vastaan. Alotin siis Minnesotalla ja menin heti katsomaan soppareita ja sieltä löyty mukava yllätys. Parisen ja Suterin sopparit oli loppumassa tähä kauteen. Siis mitä?! Molemmat teki monen vuoden sopimukset Minnesotaan ja nyt ne oli maagisesti yhtäkkiä huvennu yhteen vuoteen. Noh, kävin sitten vilkasemassa muittenkin joukkueitten soppareita ja sieltä täältä iski silmään yhden vuoden soppareita (esim Weberin soppari oli loppumassa tähän vuoteen).
Eli jostain syystä, kun muokkaat pelaajien overaaleja etkä edes koske yleistietoihin, niin silti peli pukkaa joillekkin yhden vuoden sopparin. Ihan älytöntä, kun menee aikaa hukkaan tämmöseen paskaan.
 
Vastaus: NHL 16 [Hype]

Pystyikö tätä tekemään NHL15, muistaisin ettei pysty ja jos tässä on sama ongelma, niin se on pelin bugeja. Toki, jäädytetyt numerot ja jos jollakulla toisella kokeneemmalla on sun numero, se vaihtuu automaattisesti.




Hyvä mies, olet katsonut oikean jääkiekko- ottelun! (harvinaista!) Olen 100% samaa mieltä tästä :)
Kannattaa myös opetella niitä aloituksia, oikeasti niillä saa lopussa etua jos osaa ottaa aloituksia viime sekunneilla. Tosin, tämä tuntuisi olevan HUT:issa mahdotonta, tekoäly vie aina aloituksen ja sille ei voi mitään, ei siis auta yhtään mikään kun ei ole slidereitä säädettävissä...

Aikalisätkin tehty peliin, niitä täytyy testailla loppuun. Tosin, onko parempi voittaa tappelu vai ottaa aikalisä lopussa, kumpi sytyttää paremmin...?

Niin no siis otetaan esimerkiksi tän päivän viiminen matsi Hifk:ta vastaan (itse TPS). 2-0 johto mulla. Peli koko ajan täysin hallinnassa, aloitukset tais olla 16-7 vielä kolmannen erän puolivälissä.

Viimeisen 2min aikana tuli vissiin 5-6 aloitusta, hävisin kaikki sata nolla ilman järkevää syytä. Ne tilanteet joissa koko muun pelin nostin vastustajan mailaa tai poketin ja sain kiekon pois, ne ei tehonneet enää ollenkaan.

Kun taas lähdin kuluttamaan aikaa niin omat jannut luisteli jonnekin ihan ihme paikkoihin ja vapaita syöttölinjoja ei ollutkaan. No ei siinä mitään. Normi tilanteessa vippaussyöttö tai kaarella päätyyn ja aikaa kuluis. Mutta kun ei, viimeisen kahden minuutin aikana vippaussyöttö ei mennyt kertaakaan vastustajan ohi ja nostot ei yks kaks nousseetkaan kuin vastustajan katkaistavaksi.

Siniviivalta ilman maskia liru ja längistä sisään..46sek aikaa. 2-1. Sama jatkuu, 18,4sek aikaa ja naurettavan helppo maali. 2-2.
Sama jatkuu ja Hifk hyökkäsi puolivaloilla, vippaa kiekon maalille, Hifk pelaaja kaatuu kiekkoon ja ohjaa naurettavan helposti längistä 3-2 voiton 0,8 sek ennen ottelun loppua.

Eikä siinä jos tälläinen tulisi vaikka "kerran kuussa" pelissä, mutta noin 15 ottelusta reilusti yli puolet.

Kun tuntuis et ois ees jotain vaikutusta mun tekemisellä, mutta tuntuu et peli päättää et nyt täs käy näin. Todella ärsyttävää.
 
Vastaus: NHL 16 [Hype]

Tilasin ennakkoon tämän ja sain sen koodin että saa 15 pakkaa huttiin ja kirjotin sen storeen niin pitääkö se jostakin sieltä vielä ladata vai bugasko mulla ja menetin ne pakat ku ei näy pelissä niitä :confused:
 
Vastaus: NHL 16 [Hype]

Kyllä nämä EA:n rosterit on sit syvältä, katsokaa ja sanokaa onko mun silmät ihan väärässä kun OHL joukkueen Hamilton Bulldogsin yksi pakki, Stephen Harper on nettisivujen mukaan keskushyökkääjä mutta pelissä se on pakki, mitä ihmettä?? :D Nämä on kyllä jo isoja vikoja tämmöset...

Ja Omenanraato, ota sieltä slideri "tekoälyn vaikeustaso" kokonaan nolliin jos se ei vielä ole siellä... NHL15:ssahan riitti jo yksi pykälä ja kone teki mitä tahtoi ja siihen ei pelaaja voinut vaikuttaa... Jos on jo nollissa niin kokeile sitä täysille, jotain on pakko tapahtua.
Tietysti yksi hyvä kokeilun aihe olis paikkalukitus. Siitä ei kaiki tykkää mutta saattaa auttaa asiaan...
 
Ylös Bottom