Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 16

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Orou
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 16 [Hype]

Edelleen häiritsee tuolla EASHL/OTP puolella tuo pienenpieni viive, puhutaan ehkä muutamista millisekunteista mutta sen huomaa kyllä. Ikään ku pieni input-lagi olisi, luulen että se modeemin muuttaminen siltaavaan auttaisi kuten viimeksi betassa oli puhetta. Betaan verrattuna toiminut kuitenki paaljon smoothimmin! Hyvin voi suositella vaikka viimevuonna mentiin riman ali ja kunnolla..
 
Vastaus: NHL 16 [Hype]

Onko lügassa edelleen semmonen epärealistinen "hartwall areena" liiga joukkueiden pelipaikkana
 
Vastaus: NHL 16 [Hype]

Löytyi yksi bugi lisää, ja ikävä sellainen.
Otteluasetukset/Lisäasetukset, siitä kun valitsee Be A Pro - asetukset ja jos haluaa vaihtaa Autenttisen --> Klassiseen niin saa pelattu ketjujen vaihdot kuin Nhl 15 pelissä. No, tuo toimii tasan yhden pelin ja tallennuksessa palauttaa autenttiseksi. Ei pysy millään kalssisessa asetuksessa. Harmi koska en henk.kohtaisesti pidä siitö uudesta syteemistä, missä on 20 min erät ja saat simuloida vaihtopenkillä. Vanha olisi parempi mutta minkäs teet kun ei toimi!
 
Vastaus: NHL 16 [Hype]

Löytyi yksi bugi lisää, ja ikävä sellainen.
Otteluasetukset/Lisäasetukset, siitä kun valitsee Be A Pro - asetukset ja jos haluaa vaihtaa Autenttisen --> Klassiseen niin saa pelattu ketjujen vaihdot kuin Nhl 15 pelissä. No, tuo toimii tasan yhden pelin ja tallennuksessa palauttaa autenttiseksi. Ei pysy millään kalssisessa asetuksessa. Harmi koska en henk.kohtaisesti pidä siitö uudesta syteemistä, missä on 20 min erät ja saat simuloida vaihtopenkillä. Vanha olisi parempi mutta minkäs teet kun ei toimi!

Koita muuten säätää toi Global Settingsistä (jos siellä on toi)? Itsellä esim. kamerakulma-säädöt ei millään tallentuneet, aina resettas, kun sulki pelin ja sit käynnisti uudestaan, ennenkuin sitten säädin tuolta ne kohdilleen. Nyt on sitten pysyneet kohdillaan.
 
Vastaus: NHL 16 [Hype]

Pitää päävalikon asetusvalikosta säätää, jotta pysyy.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 16 [Hype]

Hmm. Onko hutin puolella vielä se sama vanha käytäntö kortteja kaupatessa jossa ea "verottaa" sen tietyn prosentin verran välistä coinsseja...?:confused:
 
Vastaus: NHL 16 [Hype]

Löytyi yksi bugi lisää, ja ikävä sellainen.
Otteluasetukset/Lisäasetukset, siitä kun valitsee Be A Pro - asetukset ja jos haluaa vaihtaa Autenttisen --> Klassiseen niin saa pelattu ketjujen vaihdot kuin Nhl 15 pelissä. No, tuo toimii tasan yhden pelin ja tallennuksessa palauttaa autenttiseksi. Ei pysy millään kalssisessa asetuksessa. Harmi koska en henk.kohtaisesti pidä siitö uudesta syteemistä, missä on 20 min erät ja saat simuloida vaihtopenkillä. Vanha olisi parempi mutta minkäs teet kun ei toimi!

Mitä vikaa siinä simuloinnissa on? Minusta se on just parasta mitä voi be a pro:ssa olla, koska sillä simuloinnin aikana tulee niitä jäähyjä ja maaleja ja muuta, eristä ja tilastoista tulee myös realistiset ja oman ukon peliaika ei ole 50minuttia per peli...
Eikä tämä ole sinällään mikään uusi juttu, se oli poissa tuossa vuoden päivät, NHL14 tuo simulointi toimi täydellisesti :)

Tuohon säätöön ei välttämättä auta mikään, asettelet sen aina manuaalisesti.
Tietty voi autaa se että alottaa be a pro:n uudestaan alusta ja säätää nuo siinä kuntoon...
 
Vastaus: NHL 16 [Hype]

Ja lisää outoja bugeja tuon sopimusbugin lisäksi. Jostain syystä BeaGM:ssä peli alkaa jossaki vaiheessa tökkimään. Tekee semmosta nopea tökkimistä puolen sekunnin välein. Käy silmiin. Kellään tietoa, mistä johtuu?
 
Vastaus: NHL 16 [Hype]

Mitä vikaa siinä simuloinnissa on? Minusta se on just parasta mitä voi be a pro:ssa olla, koska sillä simuloinnin aikana tulee niitä jäähyjä ja maaleja ja muuta, eristä ja tilastoista tulee myös realistiset ja oman ukon peliaika ei ole 50minuttia per peli...
Eikä tämä ole sinällään mikään uusi juttu, se oli poissa tuossa vuoden päivät, NHL14 tuo simulointi toimi täydellisesti :)

Tuohon säätöön ei välttämättä auta mikään, asettelet sen aina manuaalisesti.
Tietty voi autaa se että alottaa be a pro:n uudestaan alusta ja säätää nuo siinä kuntoon...

Simulointi on jonkun toisen tekemillä ehdoilla pelaamista, ja sehän on "sattuma generaatori" joka arpoo miten milloinkin, samaan peliin eri variaatioina. Minulle riittää kun joutuu alistumaan itse pelissä toisten tekeleisiin. :=)
Ostin alkuvuodesta Boxin joten en ole pelannut 14 peliä. Viimeisin Nhl jota pelasin oli 08, ja tietsikalla.
 
Vastaus: NHL 16 [Hype]

Kyllähän on hirviä viive nettipeleissä! Ei tuu mittään ei... Yksin peli toimii ihan Ok mutta nettipeli on ihan kuraa.
 
Vastaus: NHL 16 [Hype]

Simulointi on jonkun toisen tekemillä ehdoilla pelaamista, ja sehän on "sattuma generaatori" joka arpoo miten milloinkin, samaan peliin eri variaatioina. Minulle riittää kun joutuu alistumaan itse pelissä toisten tekeleisiin. :=)

Yksi vaihtoehtohan on tehdä oma ukko johonkin muuhun moodiin, esim. itse pelaan seasonia niin, että tein oman äijän Minnesotaan, ja siihen sitten Koivun Mikon ketjukaveriksi törkkäsin samantien. Toki tossa se äijän kehittyminen ei ole yhtä intiimi kokemus, mutta ainakin saa itse olla ohjaksissa kokoajan ja saa päättää koska se virtuaali-minä on jäällä sohimassa.

Noissa muissakin moodeissa saa toki pelata vain yhtä miestä, jos se on SE juttu.
 
Vastaus: NHL 16 [Hype]

Ja lisää outoja bugeja tuon sopimusbugin lisäksi. Jostain syystä BeaGM:ssä peli alkaa jossaki vaiheessa tökkimään. Tekee semmosta nopea tökkimistä puolen sekunnin välein. Käy silmiin. Kellään tietoa, mistä johtuu?

Kokeileppa nostaa slider-asetuksista pelin nopeus (tai vastaava) väh. 3/6 tai korkeemmalle. Itellä kävi vastaavaa tökkimistä kun laskin sen sitä pienemmäksi.
 
Vastaus: NHL 16 [Hype]

Yksi bugi tullut tähän mennesssä vastaan. Olet valikossa ja yrität liikkua ohjaimella oikealle ja vasemmalle, niin osoitin hyppii aivan miten sattuu ruudulla nopeaan tahtiin, ihan kun painelisi RB/LB-nappeja tai jotain.
 
Vastaus: NHL 16 [Hype]

Harmi, että peli heittää kaikki Free Agent -listalta joukkueisiin siirretyt pelaajat takaisin sinne vapaisiin pelaajiin heti Be a GM:än alussa. Ei auttanut, vaikka säädin pelaajille parin vuoden sopimuksetkin ennen aloittamista. Johtunee 50:n sopimuksen rajoituksen ylittymisestä, mutta kaipaisinkin sitten mahdollisuutta päästä oikeasti muokkaamaan joukkueiden kokonaista sopimuspelaajalistaa ennen Be a GM:än alkua.

Yksi bugi tullut tähän mennesssä vastaan. Olet valikossa ja yrität liikkua ohjaimella oikealle ja vasemmalle, niin osoitin hyppii aivan miten sattuu ruudulla nopeaan tahtiin, ihan kun painelisi RB/LB-nappeja tai jotain.
Sitähän tuo tuntuu melkein tasaisin väliajoin tekevän. Onneksi ei kestä kymmentä sekuntia pidempään.
 
Vastaus: NHL 16 [Hype]

Simulointi on jonkun toisen tekemillä ehdoilla pelaamista, ja sehän on "sattuma generaatori" joka arpoo miten milloinkin, samaan peliin eri variaatioina. Minulle riittää kun joutuu alistumaan itse pelissä toisten tekeleisiin. :=)
Ostin alkuvuodesta Boxin joten en ole pelannut 14 peliä. Viimeisin Nhl jota pelasin oli 08, ja tietsikalla.

Ne vaihdothan pitäisi (????) voida katsoakin, eli simuloida ei ole pakko, tällöin sattuma poistuu kuvioista. Mutta eikös jääkiekko yleensäkin ole niin että se on sattumanvaraista, koska et tosiaan ohjaa viittä pelaajaa kentällä yhtäaikaa ja kukin niistä pelaa miten pelaa, eli ne ei ole "koneita" jotka tekee just niinkuin tahdot...
Mutta kuten sanottu, peli menee epärealistiseksi jos olet itse koko ajan kentällä. Tällöin mä sanoisin että pelaa GM:ää mielummin paikalukituksella ja luo sinne oma ukkosi.
Käsittääkseni myös Be a pro:ta pitäisi (jälleen?????EA?) voida pelata paikkalukituksella kuten aiemmissa be a pro:ssa (poislukien live the life jos oikein muistan).
 
Vastaus: NHL 16 [Hype]

[SUP]Itellä tää on ps3:lla. Nyt jonkin verran huttia tahkottuna. Mitään uuttahan tähän ps:3 verisoon ei oo lisätty ja kaikki samat bugitkin tuntusi olevan mukana. Rupee plaan hermot noihin SYnkro kavereihin. ruvetaan vetään veskaa sisään ja ulos, jotta peli sekoaisi. Ei oo saanu ees tota korjattua vuoden aikana. Samat kaverit voi siis edelleen huoletta fixsata statsejaan mahdollisimman hyväksi. Nauratti jo viime änäri kun siellä oli kavareita joilla 500 voittoo, mutta max 15 tappioo. Syö vaan pikkasen peli iloo kun, joudut kierteleen omassa paadyssä jotta kaveri ei saa kiekkoa ja heitettyä sitä katsomoon.
Olis mulla yks kysymyskin. Miksei noita Kesto kortteja tuu ollenkaan pakoista ja niitä ei oo myöskään oo yhtään myynnissä. On aika turhaa käyttää noita +5 kortteja pelaajiin kun ne ei kestä kun sen yhen pelin.[/SUP]
 
Vastaus: NHL 16 [Hype]

[SUP]Itellä tää on ps3:lla. Nyt jonkin verran huttia tahkottuna. Mitään uuttahan tähän ps:3 verisoon ei oo lisätty ja kaikki samat bugitkin tuntusi olevan mukana. Rupee plaan hermot noihin SYnkro kavereihin. ruvetaan vetään veskaa sisään ja ulos, jotta peli sekoaisi. Ei oo saanu ees tota korjattua vuoden aikana. Samat kaverit voi siis edelleen huoletta fixsata statsejaan mahdollisimman hyväksi. Nauratti jo viime änäri kun siellä oli kavareita joilla 500 voittoo, mutta max 15 tappioo. Syö vaan pikkasen peli iloo kun, joudut kierteleen omassa paadyssä jotta kaveri ei saa kiekkoa ja heitettyä sitä katsomoon.
Olis mulla yks kysymyskin. Miksei noita Kesto kortteja tuu ollenkaan pakoista ja niitä ei oo myöskään oo yhtään myynnissä. On aika turhaa käyttää noita +5 kortteja pelaajiin kun ne ei kestä kun sen yhen pelin.[/SUP]

Kesto kortit on poistettu kokonaan, ilmeisesti sitten myös PS3:n puoleltakin näemmä :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 16 [Hype]

Kesto kortit on poistettu kokonaan, ilmeisesti sitten myös PS3:n puoleltakin näemmä :rolleyes:

no onpas perseestä. Sittenhän noita harjotuskortteja on aivan turha saada tai ostaa pelaajia, joilla on paljon kehittymisvaraa. Vituttaa vaan kun puolet pakasta jonka ostat on noita harjostuskortteja ja sopimuksia. sopimuksillakaan oo mitään arvoo kun noita ilmaispakkoja on jaettu ihan surutta. itekki saanu yhteensä 25. Nauratti kun noissa joka ilmaispakassa oli 30 kortti jossa jokaisessa oli minimissään 10 sopimusta. Noh ainakin kaikilla mun pelaajilla täppi sopimukset. 25 ilmaispakkaa joista suurin osa pelaajista oli siinä 78-84 välillä arvot. muutama helmikin tuli jopa saatua. gaborik, pietreangelo ja leddy, muut kortit si kuulukin siihen alle 85 kerhoon. meni vaan aika paljon kulutuskortteja hukkaan, olis varmaan pitäny avata maltillisesti niitä. vai onko tietoa kuinka pitkään ne ilmaispakat on voimassa?
 
Ylös Bottom