Vastaus: NHL 16 [Hype]
Mä heitän myyden kaikki nuo harjoituskortit, puckseiksi vaan, ei nillä mitään tee muuten kuin jossain tärkeässä matsissa. Ja ne mitä ei pysty myymään niin jonkun huonon kortin niskaan ja myyntiin, ehkä siitä jonkun 50 pucksia saa enemmän... Olen samaa mieltä että niiden arvo on kyllä yhtä tyhjää...
no onpas perseestä. Sittenhän noita harjotuskortteja on aivan turha saada tai ostaa pelaajia, joilla on paljon kehittymisvaraa. Vituttaa vaan kun puolet pakasta jonka ostat on noita harjostuskortteja ja sopimuksia. sopimuksillakaan oo mitään arvoo kun noita ilmaispakkoja on jaettu ihan surutta. itekki saanu yhteensä 25. Nauratti kun noissa joka ilmaispakassa oli 30 kortti jossa jokaisessa oli minimissään 10 sopimusta. Noh ainakin kaikilla mun pelaajilla täppi sopimukset. 25 ilmaispakkaa joista suurin osa pelaajista oli siinä 78-84 välillä arvot. muutama helmikin tuli jopa saatua. gaborik, pietreangelo ja leddy, muut kortit si kuulukin siihen alle 85 kerhoon. meni vaan aika paljon kulutuskortteja hukkaan, olis varmaan pitäny avata maltillisesti niitä. vai onko tietoa kuinka pitkään ne ilmaispakat on voimassa?
Mä heitän myyden kaikki nuo harjoituskortit, puckseiksi vaan, ei nillä mitään tee muuten kuin jossain tärkeässä matsissa. Ja ne mitä ei pysty myymään niin jonkun huonon kortin niskaan ja myyntiin, ehkä siitä jonkun 50 pucksia saa enemmän... Olen samaa mieltä että niiden arvo on kyllä yhtä tyhjää...