Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 16

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Orou
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 16 [Hype]


Nuo viiveet johtuvat luultavasti EA:n servuista, samaa valittavat maailmalla. Ei aina vika ole koneessas eikä tässätapauksessa pelissä.
Vaikka pelaan yksinpeliä niin niin tulee ilmoituskia että yhteyttä ei joko saada tai yhteys katkesi, pelihän avaa linkin EA:n servuille.
Nyt varmaan surkeet servut kuormitettu kun peli juuri ilmestynyt.
Vinhaa että vaaditaan nettiyhteys kaikkeen ja sitten ei kuitenkaan tehdä servuja jotka toimisivat ja kestäisivät vaikka millaisen kuormituksen. Tuossakin kuluttajia kustaan linssiin, ja aliarvioidaan! Niinhä se on EA:lla ollutkin aina, pitävät pelaajia pellenään!
 
Vastaus: NHL 16 [Hype]

Pakko oli tehä tänne käyttäjätunnus että voi hehkuttaa uskomatonta nostoa packista! NHL14-16 HUT menny 400-500e rahaa packeihin ja paras treidikelponen pelaaja ollu NHL14 HUT Taylor Hall. Nyt sitten sain rahoillekki jotaki vastinetta ko joku S.Crosby nasahti mukavasti Gold Premium Jumbosta:cool:
 
Vastaus: NHL 16 [Hype]

Kyllä minun piti jo Nhl15 aikana vaihtaa Wi-Fi -> kiinteeseen piuhaan. Nettimatsit pätkäs kolmannessa erässä 1/5 matsista ja satunnaista lagia muutenkin. Vaihdoin jälkeen ei ole katkennut yksikään matsi.

Kaikki muut pelit toimi ilman lagia ja ei muutenkaan ongelmia. NHL:län serverit vaan jotenkin haraa vastaan [emoji10]
 
Vastaus: NHL 16 [Hype]

Jos sinulla on NHL15 niin älä tuhlaa rahojasi pelkkään huonoon päivitykseen!
Itse en olisi ostanut jos olisin tiennyt. Demostakaan ei tiennyt kuinka surkee tekele tämä lopuksi onkaan.
Olisi pitänyt tehdä kuten Fifalle, vuoden 2015 oli viimeisin peli jonka ostin sitä peliä!

Päinvastoin. Mies muistiin eka änäri joka on jopa täyden rahan arvoinen.

Kentällä kaikki on paremmin kuin ennen, valikot toimii paremmin, pelimuidot tuotu takaisin.

AI:ta vastaan kerrankin itse olen jopa pulassa..
 
Vastaus: NHL 16 [Hype]

Kyllä tässä silti jotain mättää. Maalivahdit on ainakin be a gm:ssä aivan paskoja. Huvittavaa, että kommentaattori kehuu kuinka maalivahdilla on ollut hyvä kausi. No kun ei ole. Maalivahdilla 28 peliä pelattu, 8 voittoa, 16 häviötä. GAA 3,9. torjuntaprosentti 85,6%. Joo-o tosi mahtava. Huttia ei jaksa. Eashl ei jaksa tällä hetkellä. Pelillisesti parempi kuin edellinen, mutta joku tässä vaan kokoajan tuo paskan maun suuhun.

Edit: aha hieno bugi. Lähetin kolme pelaajaa farmiin, niin muut joukkueet ottivat ne. 2 suunnan sopimukset oli vielä noilla. Ei se nyt ihan noin pitäisi mennä. Ei morjens.
 
Vastaus: NHL 16 [Hype]

Hyvät veljet ja siskot, nyt kaipaisin hieman apua ja neuvoja.
Pelaan Be A Prota hyökkääjänä, maalitykkinä. Miten saan Joukkuepeli arvosanan nousemaan? Se on mulla C+ lähes aina. Kerran tainnut olla B-.
Teen kaiken mitä valkku käskee, teen maskeja, vedän lyhyttä vaihtoa, puolustan siellä missä pitää, eli pidän viivalla miehen kiinni ja riistän kiekkoja ja syöttelen kavereille, vedän noin 2 pistettä per peli tahtia, mutta se perkeleen arvosana ei vain nouse. :eek:
Mitä teen väärin tai mitä pitäisi vielä tehdä lisäksi että saisi hyvän arvosanan myös Joukkuepeliin? :o
 
Vastaus: NHL 16 [Hype]

Hyvät veljet ja siskot, nyt kaipaisin hieman apua ja neuvoja.
Pelaan Be A Prota hyökkääjänä, maalitykkinä. Miten saan Joukkuepeli arvosanan nousemaan? Se on mulla C+ lähes aina. Kerran tainnut olla B-.
Teen kaiken mitä valkku käskee, teen maskeja, vedän lyhyttä vaihtoa, puolustan siellä missä pitää, eli pidän viivalla miehen kiinni ja riistän kiekkoja ja syöttelen kavereille, vedän noin 2 pistettä per peli tahtia, mutta se perkeleen arvosana ei vain nouse. :eek:
Mitä teen väärin tai mitä pitäisi vielä tehdä lisäksi että saisi hyvän arvosanan myös Joukkuepeliin? :o

Sun pitää voittaa alotuksia suurinosa ja yksi jolla se arvosana nousee parhaiten on Taklaaminen. Varottava vaan jäähyjä. Olen homannut että syöttely ei pahemmin siihen vaikuta, sinänsä aika outoa, sehän jos joku on joukkuepeliä.
 
Vastaus: NHL 16 [Hype]

Be a pro:ssa rupeaa ärsyttämään pikkuhiljaa kun oma joukkue ei tee kuin kerran viiteen peliin maalin kun istut vaihdossa, joten kaikki pisteidenteko jää pelaajalle...

Ota vastustajan vaikeus kokonaan pois, eli nolliin (jos ei toimi niin täysile, jompikumpi ääripää pitäisi tehdä jotain muutosta). Taktiikanvaihdot-sliderit myös nolliin. Tämä bugasi jo NHL15 ja ilmeisesti samat säädöt jatkuu... Muuta tuolle ei voi tehdä...
Toivon todella ettei tämä mene taas siihen että pitää kaikki tehdä itse, tai sitten simulointi ei kanata koska sen aikana ei tapahdu mitään tekoälyn toimesta... Tämän saavat luvan korjata kuten oli NHL14, se oli se yksi tietty pelaamisen versio joka toimi, taisi olla 1.02.


Lopussa hämmentävä kohta, kun AI yritti vapauttaa lämärillä päädyn kautta pelaajan läpi. Harmi että kyseessä oli John Scott.

Tämä on melko hämmentävää, nimittäin paikkalukituksella mun HUT-joukkueen pakki on tehnyt tuon muutaman kerran, ilmeisesti tekoäly reagoi jos kiekko pyörii oman maalin läheisyydessä tarpeeksi kauan ja heittää vaan pitkän kiekon. Toinen on läpiajoyritys kuten tossa videolla.
 
Vastaus: NHL 16 [Hype]

Sun pitää voittaa alotuksia suurinosa ja yksi jolla se arvosana nousee parhaiten on Taklaaminen. Varottava vaan jäähyjä. Olen homannut että syöttely ei pahemmin siihen vaikuta, sinänsä aika outoa, sehän jos joku on joukkuepeliä.

En huomannut mainita, että olen laidassa, joten mulle ei aloituksia tule kuin kerran kymmenessä pelissä. Mutta tuota taklaamista täytyykin sitten koittaa lisätä reilusti. Kiitti vinkistä. :)
 
Vastaus: NHL 16 [Hype]

Edit: aha hieno bugi. Lähetin kolme pelaajaa farmiin, niin muut joukkueet ottivat ne. 2 suunnan sopimukset oli vielä noilla. Ei se nyt ihan noin pitäisi mennä. Ei morjens.

Vaikea sanoa bugista kun et kertonut pelaajia. Voi olla että meni sääntöjen mukaan sillä kaksisuuntainen sopimus ei anna automaattisesti mitään waivers-vapautusta, vaan se määräytyy ihan muilla tavoin (mm. Ikä, pelimäärät ja minkä ikäisenä sopimus tehty) Esimerkiksi Olli Jokinen voisi tehdä nyt 2-suunnan pahvin eikä tosiaankaan olisi waiver-vapaa.
 
Vastaus: NHL 16 [Hype]

Tulokkaita olivat kaikki. Varsinkin siitä yhdestä power forwardista meinasin, että tulee tuleva pelaaja rosteriin, mutta minkä teet taas.
 
Vastaus: NHL 16 [Hype]

Jepjep.

Pelimoodit saatiin takaisin. Siinä ne hyvät puolet sit olikin tämän vuoden versiosta. Muuten samat, vuosikausia vaivanneet ongelmat on yhä läsnä: kuminauhatekoäly (joka on muutenkin täysi idiootti), taktiikkamuutokset ei näy kaukalossa, magneettilavat, arpapeli-veskarit warppaa tolpalta toiselle (kiekko ei vieläkään oma objektinsa) ja mystiset fysiikan lait. Vähän väliä on fiilis, ettei homma ole täysin omissa näpeissä ja matsin voittaa voi ainoastaan pelin porsaanreikiä hyödyntämällä, ei pelaamalla "oikeaa" lätkää.

HUT on täyttä paskaa. Tai siis, se olisi oikein kiva, jos mukana ei olisi edelleen tuota sitkeää, haisevaa ja kaikkien pelaajien vihaamaa syöpää, eli MOMENTUMIA. En jumaliste tajua, miksi EA roikuttaa tuota ominaisuutta pelissä mukana, vaikka kritiikki sitä kohtaan EA:n foorumeillakin on kova. Antaisi pelaajien ITSE ratkaista ottelut. Huippupelaajiahan ei myöskään saa käyttöönsä, ellei käy jättimäihä korttipakoissa (ei ole käynyt yhtenäkään vuonna, aina tulee jotain max 85 ovr pelaajia korkeintaan). Tai sitten pitää vinguttaa luottokorttia, mihin en ihan periaatteesta ryhdy.

Lisäksi nuo HUTin boostit on myös täyttä lehmän lantaa. Koeta siinä nyt sitten pelata, kun vastustaja on pelkkiä aina maalikehikkoon osuvia pikakiitureita täynnä ja 99 veskalla varustettu. Ainiin, ainoa mahdollisuus on momentumissa – ja sekin menee tod näk vastustajalle koko loppupeliksi, kun tämä täräyttää pari pikamaalia heti alkuun.

Aivosoluja räjäyttävää toimintaa on myös pakotettu liian nopea pelitempo onlinessa, täysin tehoton poketus, jos vastustaja naputtaa X:ää. Voisko joku myös kertoa, miten syötöt katkaistaan niin, että kiekko jää pelaajan haltuun, eikä aina pompi kuminauhalla vastustajan lapaan? Ja miten kiekko otetaan takaapäin pois? Entä kuinka käännytään täydestä vauhdista toiseen suuntaan ykskaks kiihdyttäen nollasta sataan nanosekunnissa? Itse en osaa, mut vastustajat tuntuu osaavan.

Be a Pro on muutes edelleen totaalinen torso. Ei tuota enää voi selittää muulla kuin laiskuudella. Annan pelille vielä mahdollisuuden GM-moodissa, mut ihan hilkulla, ettei tää paska lähde myyntiin.

Jos jotain muinaisilta kiekkojumalita pyydän, olisi se 2K-sarjan paluu. Tekisi todella hyvää virtuaalikiekkoilulle.
 
Vastaus: NHL 16 [Hype]

Joo kyllä tässä pientä viivettä/kankeutta on havaittavissa. Tosin clubi matseissa tuntuu yhteydet olevan kunnossa. Tai sitten vaan kuvittelen :).
 
Vastaus: NHL 16 [Hype]

Ok nyt ei enää lataa tallennettuja taktiikoita
Eli kun pelii menee nii on aivan toiset taktiikat käytössä.
Sitten kun menee takas kattoo sinne hutin alku valikkoo nii siel ne on ihan oikein.
Et mitäs helvettiä?
 
Vastaus: NHL 16 [Hype]

Paljon tekstiä...

Aika hyvin sait munki ajatukset pelistä kiteytettyä tähän. Tuohon vielä päälle se, että itse olen jo BeaGM:ää päässyt pelailemaan ja tuntuu, että tietokone huijjaa minkä ehtii. Itsellä tuntuu, että joka matsi loppuu 0-1, kun vastapuolen maalivahti torjuu joka yrityksen tai sitten vedot menee tolppiin tai ohi. Slidereitä olen yrttäny väännellä vaikka mihin, mutta ei vaan auta. Morale-uudistus sinänsä ihan hyvä, mutta EA:n tapaan vähän ylivedettyä. Pidin esimerkiksi ennen kauden ensimmäistä matsia joukkuepalaverin, jossa kerroin pelaajille, että koko kesä treenattu kovaa tätä kautta varten ja nyt vaan voitto heti ekasta pelistä. No 70% pelaajista ei muka tykänny tästä...okei.
Online-puolelta EASHL on tuntunut aika kuralta, mutta toki aika vähän on päässyt 6vs6 pelailemaan.
 
Vastaus: NHL 16 [Hype]

Ostikos kukaan muuten Legacy Editionia? Tuli pari videota katsottua ja eihän tuossa nyt jumalauta ole mitään järkeä että EA pyytää tuosta 50 euroa. Vaikea oli jo NHL15-pelistä old genillä ymmärtää, mutta nyt vielä vähemmän ymmärrän tämän rosteri- /menumusiikki-päivityksen.
 
Vastaus: NHL 16 [Hype]

Tosiaan peli CDONilta ennakkotilattu ja edelleen odotellaan. Posti juuri äsken tuli ja eipä vieläkään änäriä näkynyt. Edellisinä vuosina tullut aina päivän myöhässä julkaisusta, mutta ei tullut tällä kertaa. Taisi olla viimenen kerta kun CDONilta mitään ennakkotilaan.
 
Vastaus: NHL 16 [Hype]

Tosiaan peli CDONilta ennakkotilattu ja edelleen odotellaan. Posti juuri äsken tuli ja eipä vieläkään änäriä näkynyt. Edellisinä vuosina tullut aina päivän myöhässä julkaisusta, mutta ei tullut tällä kertaa. Taisi olla viimenen kerta kun CDONilta mitään ennakkotilaan.

Joo ennakot, jos kuumottaa saada peli VARMASTI julkaisupäivänä, kannattaa varata lokaalilta kauppiaalta ja sitten hakea julkaisupäivänä se myymälästä. Se on yleensä se varmin keino. Toki, jos paikkakunnalla ei ole rehtiä pelidiileriä, niin toi saattaa maksaa sen 10-20e extraa nykyhinnoilla. Mutta kyllä se kannattaa siinä mielessä maksaa, että nytkin menetit sitten pe-su pelimahikset. Enitenhän aina korpee toi, jos viikonlopun pelaamiset menee ohi suun.
 
Vastaus: NHL 16 [Hype]

Miksi ei vaan voi hakea kaupasta julkaisuipäivänä jos niin kiire on päästä pelaamaan? Itse hain Prismasta 59€ -15%, ja hylly oli täynnä klo 17:00 , kaveri oli käynyt Gigantista hakemassa ja sama juttu myös hylly täynnä. Expertissä kävin hakemassa uuden imurin ja kurkkasin NHL16 tarjonnan, myös hylly täynnä. Ja hinnat ei todellakaan yhtään sen kalliimpia kuin joka vuosi kusevassa ennakkotilauksessa. (51-55€) En ole ikinä ennakkotilannut enkä ennakkotilaa. Turhaa hypetystä kun pelin saa pelistä riippumatta aina kaupan hyllystä jopa halvemmalla.
 
Ylös Bottom