Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 16

Vastaus: NHL 16 - Pleijariparrat kasvaa ja hype nousee!

Janza aika hyvin löytänyt näitä idioottimaisuuksia, joita NHL15 Next Gen sisältää lukemattomia määriä, ollen samalla yksi paskimpia EA:n änäreitä ikinä.

Maalivahtiin törmäilyt, laidasta "flipperimäisesti" ponnahtamiset taklaustilanteissa, pokeoksennuksen REILU väheneminen, pelaajille SELVÄT erot niin luisteluun, vetoihin, kuin taitoihinkin. NHL15-pelissähän joku Matt Kassian luisteli lähes yhtä nopeaa kuin Crosby ja oli mailan kanssa ihan yhtä taitava. Lagiset valikot, pelin totaalinen sisällöttömyys, Be a GM ja Be a Pro totaalinen sieluttomuus + botin aivottomuus, botin ihmeelliset seikkailuun lähdöt oman pään aloituksissa ja selostajien totaalinen umpitylsyys.

Tuossa asioita joita pitää parantaa kyllä ehdottomasti.

Edit: Taklausten älyttömyys kun ukot lentelee pienimmästäkin osumasta, oli taklaajana sitten Chara tai Kasperi Kapanen vielä ainakin yksi joka ehdottomasti pitää parantaa. Kiekkofysiikat myös toinen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 16 - Pleijariparrat kasvaa ja hype nousee!

Olikos tämä valikkojen lagisuus suuri ongelma ps4:lla, boksilla en havainnut mitään moista?
 
Vastaus: NHL 16 - Pleijariparrat kasvaa ja hype nousee!

Olikos tämä valikkojen lagisuus suuri ongelma ps4:lla, boksilla en havainnut mitään moista?

Riippuu siitä miten suhtautuu siihen että hutissa seuraavaan korttiin siirtyminen kestää 1-2s tai paidan ulkonäön ilmestyminen 2-3s kun ollaan valitsemassa pelipaitoja. Plus joka ikinen muukin asia missä piti siirtyä paikasta toiseen kestää vähintään sekunnin, yleensä pitempään.

Ja muutenkin lähes joka asia päin persettä koko pelissä. Onneks sen sai jo muistaakseni tammikuussa 24 dollarin hintaan. Ja silti vituttaa että maksoin edes sen.
 
Vastaus: NHL 16 - Pleijariparrat kasvaa ja hype nousee!

Olikos tämä valikkojen lagisuus suuri ongelma ps4:lla, boksilla en havainnut mitään moista?

Ai et? Mä ainakin olen huomannut. Esim, HUT:ssa kun etsii pelaajia, joutuu aina odottamaan hetken kun niitä "filttereitä" haulle asettelee, lisäksi muutenkin eri muodoissa lagisuus näkynyt, joskaan nyt ei tottumisen jälkeen mitenkään liian häiritsevästi enää. Juuri tuo pieni odotus _melkein kaikkea_ tehdessä on todella häiritsevää, mutta siihen nyt onneksi tosiaan jotenkin tottui.
 
Vastaus: NHL 16 - Pleijariparrat kasvaa ja hype nousee!

Olis ny edes jättäny buustit kerhoon, et olis jotain saavutettavaa.

Edit; ilman mikromaksuja tietenkin :)
 
Vastaus: NHL 16 - Pleijariparrat kasvaa ja hype nousee!

Vähän alkaa tehdä mieli ostaa PS4 että pääsis taas paukuttelemaan EASHL pelejä :eek:
Toivottavasti maalivahdilla pelaamista ei oo pilattu.
 
Vastaus: NHL 16 - Pleijariparrat kasvaa ja hype nousee!

Ai et? Mä ainakin olen huomannut. Esim, HUT:ssa kun etsii pelaajia, joutuu aina odottamaan hetken kun niitä "filttereitä" haulle asettelee, lisäksi muutenkin eri muodoissa lagisuus näkynyt, joskaan nyt ei tottumisen jälkeen mitenkään liian häiritsevästi enää. Juuri tuo pieni odotus _melkein kaikkea_ tehdessä on todella häiritsevää, mutta siihen nyt onneksi tosiaan jotenkin tottui.

Juu en. Ehkä se lagipuoli hukkui yleisen paskuuden alle :)
 
Vastaus: NHL 16 - Pleijariparrat kasvaa ja hype nousee!

Ja vielä noihin 15 ongelmiin mitkä toivottavasti poistuu kun 16 tulee. Tuo taklaaminen on yksi, välillä (usein) taklaukset on liian tehottomia ja välillä lähtee hirveitä pommeja. Naurettavinta on juurikin tuo kun joku heppoinen kaveri (vaikka P.Kane) osuu Milan Luciciin niin eiköhän toi Lucic kompastele ja ole kuutamolla.

Tämän seurauksena Kane luistelee iloisesti päästä päähän 1/4 tattia veivaten ja heittää rystynorsun tai vähän sinisen jälkeen kiekon häkkiin suorilta.

Sama kun tuo että et saa kiekkoa taklauksen jälkeen vaan sen saa joko taklattava tai sitten se liukuu maagisesti suoraan vastustajan lapaan.

Tosin enhän osaa tossa pelissä taklata kun 95% niistä tuntuu muutenkin menevän ohi. Eipä ole vieläkään omaan selkärankaan iskostunut kunnolla miten tuossa pelissä saa taklattua vaikka sattuisi osumaan. Toiset taas osaa paremmin kun tuntuu sen aina osuvan. 14 taas ei tätä ongelmaa ainakaan itsellä ollut pl. Tuo kiekon saaminen sen jälkeen.

Vähän alkaa tehdä mieli ostaa PS4 että pääsis taas paukuttelemaan EASHL pelejä :eek:
Toivottavasti maalivahdilla pelaamista ei oo pilattu.

Ikinä en ole EASHL pelannut mutta mun mielestä Be a Pro muodossa kun olen maalivahdin pelannut siihen 85 ovr paikkeille niin aika samanlaiselta tuo tuntui kun NHL 14.
 
Vastaus: NHL 16 - Pleijariparrat kasvaa ja hype nousee!

Pitkän KFIN tauon jälkeen tulin tänne oikein poppareiden ja kylmän kaljan kera kattomaan nhl16 hype keskustelua, kun siitä jotain tietoakin ollaan jo saatu, niin jengi jauhaa täällä edelleen nhl15 vioista, nyt joku roti tähä touhuu jätkät :D

Itse aiheeseen sen verran, et änäri on pettäny mut vuodesta toiseen, joten en uskalla innostua vielä. Mut hieno homma, että keskittyvät nyt oikeisiin asioihin. Mulle kaiken näköset managerointi touhut on aina ollu lähellä sydäntä. Jos ea saa gm modesta lähellekkään nba 2k (kyllä, vertaan koripallopeliin, ne ymmärtää jotka on pelannu) veroista, niin mulla menee ostoon. Jatkakaa.
 
Vastaus: NHL 16 - Pleijariparrat kasvaa ja hype nousee!

Täytyy toivoa, että säännöt olisivat taas ajan tasalla. Edes Liigan puolella, että ulosajosta saa 5+20. Myös 2+10 ovat toivottavia mikäli kyseessä on selästä taklaaminen tai päähän kohdistuva taklaus. Vaan tuskin näitä tulee..
 
Vastaus: NHL 16 - Pleijariparrat kasvaa ja hype nousee!

Pitkän KFIN tauon jälkeen tulin tänne oikein poppareiden ja kylmän kaljan kera kattomaan nhl16 hype keskustelua, kun siitä jotain tietoakin ollaan jo saatu, niin jengi jauhaa täällä edelleen nhl15 vioista, nyt joku roti tähä touhuu jätkät :D

Kyllähän siitä jauhetaan kun tiettyihin asioihin toivotaan parannusta ja todetaan miten asiat toimi / ei toiminut tuossa vanhemmassa. Elätellään toivoa että 16 on parempi.
 
Vastaus: NHL 16 - Pleijariparrat kasvaa ja hype nousee!

Vaan EA on niin kieroutunut ja sairas, että kehtaa julkaista yhtenä vuotena bugisen pelin, toisella vuodella korjailla hitusen, kolmannella karsia puolet sisällöstä ja taas neljänteen tuoda ne takaisin. Sama paskahan on toistunut jo pidempään. Itse asiassa, muut seuraakin jo perässä.

Pleijariparratkin oli jo... milloinkahan, 2K-pelissä varmaan 7 vuotta sitten? Nyt taas uusinta uutta EA:n spedeille.

Ihan itkettävän vituttavaa, kun ei noille isoille jehuille tavallinen kansalainen voi mitään. Itsehän olen ostanut NHL FACE OFF 99:n, ja loput änäreistä kavereilta noin max. vitosella. Onneksi ei pennikään mene muille kuin kotipojuille.
 
Vastaus: NHL 16 - Pleijariparrat kasvaa ja hype nousee!

Ihan itkettävän vituttavaa, kun ei noille isoille jehuille tavallinen kansalainen voi mitään.

Samaa kiroan itekkin kun tämäkin tulee julkkarissa ostettua kun ei parempaa ole tarjolla. Milläs saat kaikki boikotoimaan näitä änäreitä kun näitä ostetaan paljon lahjaksikin yms. kaiken maailman jani-pettereille sukulaisten kautta ketkä ei mitään tästä ahdingosta ymmärrä :D

Monesti todettu tosiasia on se että konsolilätkä oli paljon paremmalla tolalla sillon kun oli vielä 2K-sarja ja EA:n lätkät samalla viivalla.
 
Vastaus: NHL 16 - Pleijariparrat kasvaa ja hype nousee!

Vaan EA on niin kieroutunut ja sairas, että kehtaa julkaista yhtenä vuotena bugisen pelin, toisella vuodella korjailla hitusen, kolmannella karsia puolet sisällöstä ja taas neljänteen tuoda ne takaisin. Sama paskahan on toistunut jo pidempään. Itse asiassa, muut seuraakin jo perässä.

Pleijariparratkin oli jo... milloinkahan, 2K-pelissä varmaan 7 vuotta sitten? Nyt taas uusinta uutta EA:n spedeille.

Ihan itkettävän vituttavaa, kun ei noille isoille jehuille tavallinen kansalainen voi mitään. Itsehän olen ostanut NHL FACE OFF 99:n, ja loput änäreistä kavereilta noin max. vitosella. Onneksi ei pennikään mene muille kuin kotipojuille.

Jooh se on vähän semmosta. EA:lta ei paljoa kunnioitusta pelaajia kohtaan heru. Mutta kaikista puutteista huolimatta joka vuosi pelin ostan ja joka vuosi paljon olen rahalle saanut vastinetta (pelitunteina). Viime vuoden peli oli pohjanoteeraus, mutta silti sen verran viihdyttävää lätkää et 100+ tuntia varmasti on takana jo. Kunnon kilpailijaa EA silti tosiaan tarttis lätkän puolellakin.
 
Vastaus: NHL 16 - Pleijariparrat kasvaa ja hype nousee!

Jooh se on vähän semmosta. EA:lta ei paljoa kunnioitusta pelaajia kohtaan heru. Mutta kaikista puutteista huolimatta joka vuosi pelin ostan ja joka vuosi paljon olen rahalle saanut vastinetta (pelitunteina). Viime vuoden peli oli pohjanoteeraus, mutta silti sen verran viihdyttävää lätkää et 100+ tuntia varmasti on takana jo. Kunnon kilpailijaa EA silti tosiaan tarttis lätkän puolellakin.
Siitä vain tekemään, ei ole maailman halvinta hommaa. Mulle riittää, jos peli on NHL 14 tasolla. Siinä sai sentään taklauksia perille ja oli tunne että olet jääkiekko-ottelussa. Jääkiekko ei ole pelkkää mailahäirintää, tästä esimerkkinä Suomi - Venäjä alkulohko kamppailu. Enkä usko että NHL:ssäkään peli on pelkkää mailahäirintää, itse en sille linjalle lähde. Bugirannetta en edes osaa, enkä opettele. Onneksi tuli tuo hutin kaveripeli takaisin, siinä on sitä jotain.
 
Vastaus: NHL 16 - Pleijariparrat kasvaa ja hype nousee!

Kilpailun paluu olisi hyvää myös EA:n kannalta. Joutuisivat oikeesti tekemään töitä, eikä vaan jokavuotista rahastusta. ;)
 
Vastaus: NHL 16 - Pleijariparrat kasvaa ja hype nousee!

Kun alkaa miettiä niin kyllä itsekkin pitää hommata ps4 ja nhl 16, sitten varmaan pitäs yrittää eashlää pittästä aikaa
 
Vastaus: NHL 16 - Pleijariparrat kasvaa ja hype nousee!

Ostoon menee, vain ja ainoastaan EASHLn takia.
 
Vastaus: NHL 16 - Pleijariparrat kasvaa ja hype nousee!

Tuli mieleen et onko tätä EA:n lätkää joutunu ikinä pelaa niinku oikeeta lätkää?

Tarkotan etku hyökkää,ni joutuu yleensä heittämään limppua vastustajan päätyyn siitä sininviivalta.

Vasta viime vuosina on ehkä vähän joutunu esim.kilpailevassa sarjassa 2K Sportsilla ei päässy ajamaan aina helposti sinne vastustajan päätyyn.
 
Ylös Bottom