Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 16

Vastaus: NHL 16 - EASHL-beta 30. heinäkuuta alkaen

Noniin nytpä se latautuu, eli NHL15 sisältä se löytyy niinkuin alunperin oli tarkoituskin.
 
Vastaus: NHL 16 - EASHL-beta 30. heinäkuuta alkaen

Hienosti kyllä sekoilee ei voi muuta sanoa. Kane ja Toews niin tyytyväisenä NBA live 14 demoa tarjoaa kun pistää NHL betan lataamaan. No toisella kerralla näytti ihan jääkiekkoa lähtevän lataamaan.
 
Vastaus: NHL 16 - EASHL-beta 30. heinäkuuta alkaen

Kun ei vaan näy betaa nhl 15 valikoissa :D

Piti jenkkitilillä mennä lataamaan ni näkyy se banneri niiden hut-mainosten jälkeen. Itellä ei tolla suomi-tilillä ole ikinä näkynyt mitään hut mainoksiakaan siellä.. kenelläkään tietoa miten saisi toimimaan?
 
Vastaus: NHL 16 - EASHL-beta 30. heinäkuuta alkaen

Mulla ei ainakaan näy tuolla NHL 15 valikoissa sitä. Tai sitten olen vain sokea. Missä kohtaa sen tarttis olla?
Moro, elikkäs ihan päävalikossa se tulee esiin kun odottelee jonkin aikaa, ensin tuli jotain HUT mainosta ja sit tuli Betan mainos ja siitä se sit lähti lataamaan
 
Vastaus: NHL 16 - EASHL-beta 30. heinäkuuta alkaen

Moro, elikkäs ihan päävalikossa se tulee esiin kun odottelee jonkin aikaa, ensin tuli jotain HUT mainosta ja sit tuli Betan mainos ja siitä se sit lähti lataamaan
Mulla taitaa olla sama ongelma kuin Therussulla, eli ei tule mitään mainoksia. Kivempi homma. Ei jaksais jenkkitiliä ruveta vääntämään.
 
Vastaus: NHL 16 - EASHL-beta 30. heinäkuuta alkaen

Mulla taitaa olla sama ongelma kuin Therussulla, eli ei tule mitään mainoksia. Kivempi homma. Ei jaksais jenkkitiliä ruveta vääntämään.

Juu mulla ihan sama homma, ei siihen uutislaatikkoon tule mitään eikä oo ikinä tullutkaan. Internetin ihmeellisestä maailmasta tosiaan selvisi, että siihen sen pitäis tulla.
 
Vastaus: NHL 16 - EASHL-beta 30. heinäkuuta alkaen

Juu mulla ihan sama homma, ei siihen uutislaatikkoon tule mitään eikä oo ikinä tullutkaan. Internetin ihmeellisestä maailmasta tosiaan selvisi, että siihen sen pitäis tulla.
Ok. No tässä sitä nyt ollaan. Hienosti selvisi tämäkin homma.
 
Vastaus: NHL 16 - EASHL-beta 30. heinäkuuta alkaen

Mulla taitaa olla sama ongelma kuin Therussulla, eli ei tule mitään mainoksia. Kivempi homma. Ei jaksais jenkkitiliä ruveta vääntämään.

Ei tarvi jenkkitiliä väännellä. Ite käväsin origin.com/profile kirjautumassa ja päivittelin vaan kielen ja maan sekä emailin vahvistin niin tuli HUT mainokset ja Beta esille.
 
Vastaus: NHL 16 - EASHL-beta 30. heinäkuuta alkaen

Ei tarvi jenkkitiliä väännellä. Ite käväsin origin.com/profile kirjautumassa ja päivittelin vaan kielen ja maan sekä emailin vahvistin niin tuli HUT mainokset ja Beta esille.
Joo siis ihan euro accolla itekin sain lataamaan betan
 
Vastaus: NHL 16 - EASHL-beta 30. heinäkuuta alkaen

Ei tarvi jenkkitiliä väännellä. Ite käväsin origin.com/profile kirjautumassa ja päivittelin vaan kielen ja maan sekä emailin vahvistin niin tuli HUT mainokset ja Beta esille.

Kiitos tästä. Kävin päivittämässä kielen suomeksi (jostain syystä oli englanti) ja heti alko toimimaan se uutispalkki etusivulla ja sain betan lataukseen.
 
Vastaus: NHL 16 - EASHL-beta 30. heinäkuuta alkaen

Ei tarvi jenkkitiliä väännellä. Ite käväsin origin.com/profile kirjautumassa ja päivittelin vaan kielen ja maan sekä emailin vahvistin niin tuli HUT mainokset ja Beta esille.
Tämä toimi myös meikäläiselle. Kiitoksia.
 
Ylös Bottom