Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 16

Vastaus: NHL 16 - EASHL-beta 30. heinäkuuta alkaen

Arvosana 1/5, ei voi enempää antaa. En tykännyt 15, enkä tykkää tästäkään. MISSÄ ON FYYSISYYS??? Kuljetusliike Jantusta koko peli.. Minun mielestä tuohon pelaajan kokoon pitäisi tulla joku minimi/maksimi, sentteriä rajoittaa aika paljon. Nyt ehkä paras pelata kaksisuuntaista hyökkääjää, pelinrakentaja ihan perseestä ja rouhijakaan mikään huippu ole. Voimahyökkääjä ois omaan pelityyliin soveltuva, mutta eihän sillä sentterinä tee mitään. Nyt joku sanoo että eihän nykyjääkiekossa taklata, kyllä minusta nyt tuntuu että enemmän kuin 8 kertaa ottelussa!
Hmm itse kyllä taklaan ainakin pakkina aika paljon ja näen peleissä myös fyysisyyttä. Ja kyllä, jääkiekko on kontaktilaji.
 
Vastaus: NHL 16 - EASHL-beta 30. heinäkuuta alkaen

Hmm itse kyllä taklaan ainakin pakkina aika paljon ja näen peleissä myös fyysisyyttä. Ja kyllä, jääkiekko on kontaktilaji.
Olen minäkin taklannut 29 otteluun 185 kertaa, lähinnä tarkoitan taklausten laatua. Kunnon taklaukseen pitää näköjään ottaa vauhtia oman maalin takaa, ymmärrättekö mitä tarkoitan?
 
Vastaus: NHL 16 - EASHL-beta 30. heinäkuuta alkaen

Arvosana 1/5, ei voi enempää antaa. En tykännyt 15, enkä tykkää tästäkään. MISSÄ ON FYYSISYYS??? Kuljetusliike Jantusta koko peli.. Minun mielestä tuohon pelaajan kokoon pitäisi tulla joku minimi/maksimi, sentteriä rajoittaa aika paljon. Nyt ehkä paras pelata kaksisuuntaista hyökkääjää, pelinrakentaja ihan perseestä ja rouhijakaan mikään huippu ole. Voimahyökkääjä ois omaan pelityyliin soveltuva, mutta eihän sillä sentterinä tee mitään. Nyt joku sanoo että eihän nykyjääkiekossa taklata, kyllä minusta nyt tuntuu että enemmän kuin 8 kertaa ottelussa!
EIkös tässä yksi erä ole jotain 10 minuutin pintaan? Jos olis ihan sen 20 niin kyllä niitä taklauksiakin olisi ihan realistinen määrä...
 
Vastaus: NHL 16 - EASHL-beta 30. heinäkuuta alkaen

Fyysisyydestä samoilla linjoilla, rouhijalla nyt ainakin saa ukkoa pinoon mutta toivoisi että myös että pelinrakentajalla
tai snipallakin saisi täysistä vauhdeista edes jotain taklin tynkää aikaseksi mutta pelaaja suunnilleen pysähtyy vaan
siihen paikkaan.
NHL16 betassa postiivisiakin asioita on, mutta pientä korjaamista löytyy kyllä aikamoinen liuta. Saas nähdä jaksaako
kaikkea edes listata ja laittaa feedbackkia. Erikoisen tuntunen takapakki jostain NHL15 current gen ja old gen välimaastosta.
Kaiken lisäksi mahtava "heilautusranne" on poistettu, eihän se nyt käy päinsä.
 
Vastaus: NHL 16 - EASHL-beta 30. heinäkuuta alkaen

MV hommat testailtu vuoden tauon jälkeen. Kankean alun jälkeen alkoi luistamaan ja oikestaan päivityksessä ainoastaa kankeahko liikkuminen ja tolpansitomiset tuotti enemmän päänvaivaa. Jatkoa ajatellen tämä päivitys onneksi poistaa nämä kuuluisat "Istuvahärät", kun polvilleen ja oikeatatti ei pelastakkaan suurinta osaa tilanteista. Myös manuaaliset retkumiset on hyvä lisäys, loppuupahan ainakin se EA-tuesta itkeminen. Kunhan nyt vielä jossain vaiheessa pääsee pari peliä kentällä testaamaan, mutta voi olla että vakkarimoken eläkepaperit joutaa repimään :D
 
Vastaus: NHL 16 - EASHL-beta 30. heinäkuuta alkaen

Pystyykö mistään asetuksista muuttamaan kamerakulmaa niin, että kamera seuraa kiekkoa, eikä omaa pelaajaa? PS3:lla aiemmin ainoastaan pelannut änäriä ja siinä pystyi selectistä vaihtamaan seuraako kamera miestä vai kiekkoa...
 
Vastaus: NHL 16 - EASHL-beta 30. heinäkuuta alkaen

Pystyykö mistään asetuksista muuttamaan kamerakulmaa niin, että kamera seuraa kiekkoa, eikä omaa pelaajaa? PS3:lla aiemmin ainoastaan pelannut änäriä ja siinä pystyi selectistä vaihtamaan seuraako kamera miestä vai kiekkoa...

siitä keskellä olevasta touchpadista saapi vaihettuu.
 
Vastaus: NHL 16 - EASHL-beta 30. heinäkuuta alkaen

Muutaman pelin otannalla tuntuisi olevan helkkarin hyvä EASHL tänä vuonna. Paljon realistisempi / vaikeampi, kuin edelliset painokset. Läpisyöttöjä / poikittaissyöttöjä ei enään viljellä niin kovalla prosentilla, mitä yleensä. Paha sanoa sen syvempiä ajatuksia pelistä näin pienellä otannalla, mutta erittäin hyvältä vaikuttaa.
 
Vastaus: NHL 16 - EASHL-beta 30. heinäkuuta alkaen

Ihan hyvältä on tuntunut tähän asti beta ainut "todella" ärsyttävä bugi on tuo kun kiekko on lähellä maalin sivua se jää siihen todella usein "jumiin"
 
Vastaus: NHL 16 - EASHL-beta 30. heinäkuuta alkaen

Ei vttu nhl 08: sta asti ollut about 0.5 sekunnin komentoviive on edelleen läsnä. Kuusi nettiliittymää, ja kaksi eri osoitetta sekä konsoli sukupolvea kokeilleena voin sanoa että ea todella, todella vihaa minua. Olin niin varma että ps4 olisi ollut ratkaisu tähän pskaan, mutta ei.
 
Vastaus: NHL 16 - EASHL-beta 30. heinäkuuta alkaen

Ei vttu nhl 08: sta asti ollut about 0.5 sekunnin komentoviive on edelleen läsnä. Kuusi nettiliittymää, ja kaksi eri osoitetta sekä konsoli sukupolvea kokeilleena voin sanoa että ea todella, todella vihaa minua. Olin niin varma että ps4 olisi ollut ratkaisu tähän pskaan, mutta ei.
Ehkä viive johtuu sun töllöstä,mikäs töllö sul on? Jos töllös on paljon input lagia,ni se aiheuttaa "komentoviivettä".
 
Vastaus: NHL 16 - EASHL-beta 30. heinäkuuta alkaen

Joo samaa mieltä. Itellä toimii hyvin ja eilinen pelikokemus oli parasta änäriä, mitä oon pelannu. Toimi hyvin ja pelitempo mielestäni oli ihan kohillaan .
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Ei suoraan liity tähän mutta nhl16 beta testattu 1 pelin verran ei hyvältä näytä !!
 
Vastaus: NHL 16 - EASHL-beta 30. heinäkuuta alkaen

Itellä tuossa eilen pelaillessa oli noin puolessa peleistä tuo sama viive. Aattelin kokeilla, josko modeemipurkin vaihtaminen siltaavaksi tekisi mitään ja kappas, viive loppu seinään.
 
Vastaus: NHL 16 - EASHL-beta 30. heinäkuuta alkaen

Minulla ei vieläkään näy alkuvalikossa valikkoa ps4:lla mistä betan saisi ladattua? Mikä avuksi?
 
Vastaus: NHL 16 - EASHL-beta 30. heinäkuuta alkaen

Minulla ei vieläkään näy alkuvalikossa valikkoa ps4:lla mistä betan saisi ladattua? Mikä avuksi?
Kirjaudu Origin/EA-tilillesi selaimella ja vaihda tunnuksen maaksi Suomi ja kieleksi suomi.

PS. Tämäkin vinkki olisi löytynyt lukemalla ketjua hieman taaksepäin.
 
Vastaus: NHL 16 - EASHL-beta 30. heinäkuuta alkaen

Nyt about 30 peliä pelanneena on jo vähän viisaampi. Puolustus tuntuu harmittavan tylsältä ainakin omaan makuun. Tuntuu et pokettamisesta on kadonnut taito kokonaan ja pelkällä spämmillä pärjää paremmin kuin oikealla ajoituksella. Tosin tällä viiveellä on hankala sanoa voisiko oikea-aikaisesti onnistuakin yhdelllä pokella. Syötönkatkot ovat välillä aika randomeita, yleensä kyl katkoo ihan hyvin kun vain seisoo syötön välissä, mutta välillä jotenkin maagisesti se kiekko vaan menee läpi pelaajasta.
Hyökkäyksessä tykästyin grinderiin/rouhijaan, joka tuntuu nopealta ja on hyvä maalin edessä, kun näin alussa ei edes vielä oikein osaa noita harhautuksia ja kiekon suojaamisia, niin pelitapa kannattaa pitää yksinkertaisena. Välillä kyllä nähnyt pelaajia, jotka osaa tuon kiekon suojaamisen hyvin ja näyttää aika huolestuttavalta. Mailaa sivulla pitämällä kiekko ei muka lähe millään ja näyttää vielä typerältä, kun pelaaja kieppuu puolelta toisella kiekkoa suojatessa.
Botit on muuten välillä vähän liiankin hyviä syöttelemään keskenään. Tuli tuossa pelattua ihan testistä mokkea (oli muuten pirun tönkköä), kun kaveri pelasi pakkia. Vastaan tuli kova tuttu joukkuea vanhoista änäreistä ja botit tuntu oikein vievän peliä kunnes koko peli kaatuikin.:D
 
Ylös Bottom