Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 16

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Orou
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 16 [Hype]

Pelasin tossa 3 online matsia (versusta) ja yhden kaveria vastaan.

Havainnot.

- Kiekonsujojaamisen voima on vahva tässäkin, tatilla tai X kanssa
- Kulmissa pyöriminen on edelleen tehokasta
- Syöttäminen snadisti vaikeempi
- Johnny Gaudreau on voimakas kun kallio. Chara lenteli komeasti ja sen sijaan tuntui pienet pelaajat omistajan hyvän suojakentän kun koitti Charalla niitata :)
- Rannarijumalat voi huokasta helpotuksesta, ihan yhtälaila ne itellä uppos sisälle ja vastustajalla
- Onetimerit oli ihan yhtä hyviä kun ennen
- Maalivahdit yhtä 95% yhtä susia
- Hieman paremmin tekoäly tuntuu katovan syöttöjä, mutta yhtä idiootilta se pääasiassa välillä tuntui kun aikasemmin. Vastapainoksi välillä meni hyvin irtokiekkoon.
- Taklaamisessa ei ole taas mitään logiikkaa
- Vähemmän maalivahdin estämisiä ja laitataklauksia
- Hillerillä on maailman isoin räpylä, Raskilta menee lentokone vieläkin putkista
- Uusi ihana vision control / precision skating on myös hyvä oman maalintakana seisomiseen, vasen oikee liikkettä kun oot johdossa niin menee jouhevasti pari erää
- Jos et halua niin ei tarvi puolutaa vieläkään, kone hoitaa kyllä ja voit kaivaa nenää maalin edessä
- Rystynorsut viivalta yhtä tarkkoja ja hyviä kun aikasemmin
- Ohjauksia tulee enemmän

Olen pettynyt että löytyy noita samoja vanhoja ongelmia noinkin paljon, toki pelaajat taas vaikuttavat paljon millasta kukin yksittäinen peli tulee olemaan.

Ja ettei nyt ihan negatiivinen kuva jäisi tuon listan perusteella, oli pelillisesti omalla tavallaan huomattavasti parempi. Myös graafisesti. Mahtoiko juurikin tässä ketjussa olla, kun joku oli maininnut jos haluaisi maalivahteihin / laukauksiin oikeasti isompaa muutosta niin pitäisi koodia kirjottaa kokonaan uusiksi paljon enemmän.

Yksinpeli ja kaveria vastaan meno oli sitten oikeasti todella mukavaa kaikin puolin. EASHL en vielä kerennyt kokeilemaan.

Ei peli ole sellainen kun sen pitäisi ola ennen julkkaria ;) Turha kuvitella saavansa valmista versiota aiemmin kuin muut :D
On hölmöä hankkia jostain jenkkistoresta tämä "NHL16" aikisemmin kuin muut, saatte vaan sen NHL15 version niinsanotusti ja sitten julkkariksi uuden patchin :D
Toki voi elää siinä luulossa että nyt on 16 alla kaikkineen parannuksineen :D

Lihavoin kohdan johon tarvin kyllä lisää selitystä, millä tavalla samanlainen? Uppoaa samalla tavalla kuin ennen vai onko tuo ihme rysty-onetimer yhtä tehokas kuin ennen?
 
Vastaus: NHL 16 [Hype]

Ei peli ole sellainen kun sen pitäisi ola ennen julkkaria ;) Turha kuvitella saavansa valmista versiota aiemmin kuin muut :D
On hölmöä hankkia jostain jenkkistoresta tämä "NHL16" aikisemmin kuin muut, saatte vaan sen NHL15 version niinsanotusti ja sitten julkkariksi uuden patchin :D
Toki voi elää siinä luulossa että nyt on 16 alla kaikkineen parannuksineen :D

Lihavoin kohdan johon tarvin kyllä lisää selitystä, millä tavalla samanlainen? Uppoaa samalla tavalla kuin ennen vai onko tuo ihme rysty-onetimer yhtä tehokas kuin ennen?

Kyllä toi peli on ihan just tasan sellanen kun sieltä tulee, joten faktat oikeiksi. Tämä ei ole mikään jenkkistoren versio, vaan ihan viimeisin patchin omaava. Ja ihan yhtä tehokas oli rystyllä kun aikaisemmin.

As in edelleen tehokkain tapa ja sitä luovuutta ei tarvi kyllä hirveesti rannarien ja tuon lisäksi.

Ja meinaatko sä että EA puskee jonkin vielä enemmän ripulin ulos ennen Euroopan julkkaria ja sitten päivittää että "Tässä teille kunnon versio nyt kun kaikkialla julkastu"?
 
Vastaus: NHL 16 [Hype]

Ei peli ole sellainen kun sen pitäisi ola ennen julkkaria ;) Turha kuvitella saavansa valmista versiota aiemmin kuin muut :D
On hölmöä hankkia jostain jenkkistoresta tämä "NHL16" aikisemmin kuin muut, saatte vaan sen NHL15 version niinsanotusti ja sitten julkkariksi uuden patchin :D
Toki voi elää siinä luulossa että nyt on 16 alla kaikkineen parannuksineen :D

Nyt on kyllä tyyppi niin pahasti kujalla että huh huh ei taida kaverille olla ihan tuttua miten peliteollisuus toimii ylipäätään? Puhumattakaan mikä on esim Ea Access palvelu..
 
Vastaus: NHL 16 [Hype]

Sain kunnian haastatella Dean Richardsia (NHL-sarjan GM:ää) viime viikolla ja sain vihdoin videon valmiiksi yömyöhään eilen. Dean vastasi NHL yhteisöltä suureksi osaksi keräämiini kysymyksiin peräti 45 minuutin verran.

[video=youtube;OmxTYoIQ7RY]https://www.youtube.com/watch?v=OmxTYoIQ7RY[/video]

Edit:

Tässä sisältölista, mikäli et jaksa katsoa koko videota. Jos katselee videota YouTuben puolella, voi painella kuvauksesta linkkejä suoraan noihin kohtiin.

00:45 ABOUT DEAN RICHARDS
---------------------------------
00:47 What does the GM of NHL at EA Sports do?
01:22 How did you get into the games industry?
02:38 What was your first job at EA?
02:59 What did you accomplish with NHL16 that you're the proudest of?
03:40 What's your personal favourite mode to play?
04:40 Was the development easier now than with NHL 15?


GAMEPLAY:
---------------------------------
06:42 Is the one-hand move coming to NHL 16?
12:10 Has the shot blocking been improved? Less penalties?
14:15 Will we be able to control the goalie in the shootouts in versus?
15:10 Will the shootout mode be in the game?


15:44 HOCKEY ULTIMATE TEAM - HUT
---------------------------------
15:48 What are the major changes to HUT this year?
16:28 Will we see the return of HUT Weekly Team Building challenges?
17:16 Can wee see our friends teams in HUT?
17:46 Will there be a mobile app for NHL 16?
18:17 Will we see a mode such as the FUT Draft or Draft Champions in the NHL-series?


18:52 EASHL:
---------------------------------
18:55 Is there a practice mode or 'test on ice' feature in EASHL?
19:32 Can you invite another club to play you?
20:38 EASHL search criteria
22:37 Plans of adding a fatigue meter to the EASHL players?


24:31 PRESENTATION/AUTHENTICITY:
---------------------------------
24:37 Have more player faces been added to NHL16?
25:55 Will we be able to import our own music?
26:44 Why doesn't NHL 16 have the GameFace feature?


28:16 ONLINE:
---------------------------------
28:33 Does NHL 16 have co-op seasons?
28:53 Noticeable changes to the NHL 16 servers?
30:04 Are the servers dedicated? Is the captain the host?
30:38 Where are the servers located?
32:06 What are your plans for GM Connected?
32:42 Are there online seasons/leagues in NHL 16? What are the plans around this?
34:20 Why doesn't the NHL-series have roster sharing?
35:10 What's your take on competitive play? What are your plans?
36:25 13th player streaming with broadcast? Spectator mode?
38:28 What's the web interface be like for NHL 16?


39:41 MISC QUESTIONS:
---------------------------------
39:45 Will there be content updates to NHL 16?
41:03 Plans for the NHL-series support modding in the future?
42:03 Will the NHL-series ever return to PC?
42:50 Dean discusses community requests and feedback
43:50 What are the TOP 5 reasons to upgrade from NHL 15 to 16?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 16 [Hype]

Pelasin tossa 3 online matsia (versusta) ja yhden kaveria vastaan.

Havainnot.

- Kiekonsujojaamisen voima on vahva tässäkin, tatilla tai X kanssa
- Kulmissa pyöriminen on edelleen tehokasta
- Syöttäminen snadisti vaikeempi
- Johnny Gaudreau on voimakas kun kallio. Chara lenteli komeasti ja sen sijaan tuntui pienet pelaajat omistajan hyvän suojakentän kun koitti Charalla niitata :)
- Rannarijumalat voi huokasta helpotuksesta, ihan yhtälaila ne itellä uppos sisälle ja vastustajalla
- Onetimerit oli ihan yhtä hyviä kun ennen
- Maalivahdit yhtä 95% yhtä susia
- Hieman paremmin tekoäly tuntuu katovan syöttöjä, mutta yhtä idiootilta se pääasiassa välillä tuntui kun aikasemmin. Vastapainoksi välillä meni hyvin irtokiekkoon.
- Taklaamisessa ei ole taas mitään logiikkaa
- Vähemmän maalivahdin estämisiä ja laitataklauksia
- Hillerillä on maailman isoin räpylä, Raskilta menee lentokone vieläkin putkista
- Uusi ihana vision control / precision skating on myös hyvä oman maalintakana seisomiseen, vasen oikee liikkettä kun oot johdossa niin menee jouhevasti pari erää
- Jos et halua niin ei tarvi puolutaa vieläkään, kone hoitaa kyllä ja voit kaivaa nenää maalin edessä
- Rystynorsut viivalta yhtä tarkkoja ja hyviä kun aikasemmin
- Ohjauksia tulee enemmän

Olen pettynyt että löytyy noita samoja vanhoja ongelmia noinkin paljon, toki pelaajat taas vaikuttavat paljon millasta kukin yksittäinen peli tulee olemaan.

Ja ettei nyt ihan negatiivinen kuva jäisi tuon listan perusteella, oli pelillisesti omalla tavallaan huomattavasti parempi. Myös graafisesti. Mahtoiko juurikin tässä ketjussa olla, kun joku oli maininnut jos haluaisi maalivahteihin / laukauksiin oikeasti isompaa muutosta niin pitäisi koodia kirjottaa kokonaan uusiksi paljon enemmän.

Yksinpeli ja kaveria vastaan meno oli sitten oikeasti todella mukavaa kaikin puolin. EASHL en vielä kerennyt kokeilemaan.
Hei, minua kiinnostaa tuo kohta taklaamisessa ei ole logiikkaa, eli mitä tarkoitat? Pystyykö taklaamaan vai ei?
 
Vastaus: NHL 16 [Hype]

Hei, minua kiinnostaa tuo kohta taklaamisessa ei ole logiikkaa, eli mitä tarkoitat? Pystyykö taklaamaan vai ei?

NHL 15 tyylillä noiden pelien perusteella. Välillä tuntui että pienikin kosketus riitti, sitten oli tuo Chara keissi millä en saanut taklattua Gaudreauta. Vastaavasti Gaudreau niittasi niin Chara lenteli. Ihan randomilla tuntui toimivan.

Tuli tosiaan huomattu tuo että tatilla suojaat kiekkoa, annat liukua (Kuten 15) niin ei meinannut millään kiekkoa saada ja taklaukset meni tuossakin samalla kaavalla. Välillä irtosi helposti ja välillä kaveri vain liukui.

Vähän ristiriitaiset fiilikset, olihan tuo peli parempi mutta nakertaa kyllä nuo tietyt asiat aika paljon.
 
Vastaus: NHL 16 [Hype]

19:32 Can you invite another club to play you?
Ikävä puute, mitä EASHL-liigoihin tulee. Saapa nähdä kauanko tuon ominaisuuden palauttavaa patchia saa odottaa, jos sitä edes saadaan. Pahimmillaan tekee EASHL-liigat mahdottomiksi toteuttaa järkevästi.
 
Vastaus: NHL 16 [Hype]

Ikävä puute, mitä EASHL-liigoihin tulee. Saapa nähdä kauanko tuon ominaisuuden palauttavaa patchia saa odottaa, jos sitä edes saadaan. Pahimmillaan tekee EASHL-liigat mahdottomiksi toteuttaa järkevästi.

No tämä on jo koomista mikäli näin on, viime vuonna HUTissa ei voinut kaverin kanssa pelata ja nytkö ei EASHL voi haastaa?
Peliä haluttiin muka viedä enemmän competitive suuntaan, mutta millähän se nyt onnistuu kun EHL järjestäminen on todella
vaikeaa, mikäli haastaminen ei onnistu.
 
Vastaus: NHL 16 [Hype]

Corey Perry, Johan Franzen, Brian Elliott ja Torey Krug palaavan pelaajan reward-packeistä, en valita... 10 pakkaa sain ykköstilille, mutta joku sanoi että vielä vähän lisää saattaa tulla, kun itse peli julkaistaan ensi torstaina.
 
Vastaus: NHL 16 [Hype]

Corey Perry, Johan Franzen, Brian Elliott ja Torey Krug palaavan pelaajan reward-packeistä, en valita... 10 pakkaa sain ykköstilille, mutta joku sanoi että vielä vähän lisää saattaa tulla, kun itse peli julkaistaan ensi torstaina.

Mistä noitas pakkoja oikein saa? NHL 15 on tullu pelattuu 140 tuntii mut ei mulle tullu mitää pakkoja :(
 
Vastaus: NHL 16 [Hype]

No tämä on jo koomista mikäli näin on, viime vuonna HUTissa ei voinut kaverin kanssa pelata ja nytkö ei EASHL voi haastaa?
Peliä haluttiin muka viedä enemmän competitive suuntaan, mutta millähän se nyt onnistuu kun EHL järjestäminen on todella
vaikeaa, mikäli haastaminen ei onnistu.
Joku vois vääntää kyl tästä jonku kunnon viestin lontooks ja joku addressi perään :D jos vähän tois ripeyttä ton julkasemiseen. Nättiä varmaan hakea jotain EHL-matsia ensin puolituntia et pääsee ees aloittamaan siihen sit ea:n tuntien parit kaatumiset/joku ei pääse peliin niin kuin betassa oli.

Niin ja aihetta tosta voisi laittaa tänne jos porukka jaksaa:
http://forum.ea.com/eaforum/forums/show/535.page
Muut kävis sit heittämässä aihetta tukevaa kommenttia ketjuun. :D
 
Vastaus: NHL 16 [Hype]

Joku vois vääntää kyl tästä jonku kunnon viestin lontooks ja joku addressi perään :D jos vähän tois ripeyttä ton julkasemiseen. Nättiä varmaan hakea jotain EHL-matsia ensin puolituntia et pääsee ees aloittamaan siihen sit ea:n tuntien parit kaatumiset/joku ei pääse peliin niin kuin betassa oli.

Niin ja aihetta tosta voisi laittaa tänne jos porukka jaksaa:
http://http://forum.ea.com/eaforum/forums/show/535.page
Muut kävis sit heittämässä aihetta tukevaa kommenttia ketjuun. :D

Itse oon kuullu semmosen jutun et se viel lisättäis jälkeenpäin tähän mut en oo 100% varma
 
Vastaus: NHL 16 [Hype]

25 euroa pistin pusseihin tänä vuonna, joka on pari euroa enemmän mitä vuosi sitten ja myös sitä edeltävänä. Toiseksi viimeisestä pussista napsahti Chara, muuten pussituuri oli sitä taattua totaalipaskaa by EA. Sain tosin Jakupovin. Drouinin ja Callahanin ja noilla nyt hieman on arvoa, joten kelpaa tämä, Edit: Jaa, tuoltahan tuli ykkössentteriksi mulle Hanzal. Otan tämän ilomielin... 87 aloitukset.
 
Vastaus: NHL 16 [Hype]

Tuli testattua peliä nyt vielä enemmän tässä (~2h) , vielä ois ~5h peliaikaa jäljellä. Pitää säästää perjantaille niin päästää pelaamaan 2-3 pelaajan kesken samalla koneella.

Tekoäly
Pelasin pelit Superstarilla.

Pakko kehua nyt useamman pelin perusteella.

- Huomattavasti parempi. Pelaa aika hyvin nyt slidereiden mukaan sekä pelityypin ja pelaajan ominaisuuksien mukaan
- Tekoäly menee huomattavasti paremmin irtokiekkoon sekä koittaa pitää alueella tai saada sen pois
- Syötönkatkoja huomattavasti enemmän hyökkääjillä ja varsinkin pakeilla
- Maalivahdit sijoittuu paremmin. Toki jos päästää ns. varmoille paikoille niin kyllä se häkki soi kuten NHL 15
- Menee edelleen rystynorsut ja ihmeellisiä imasuja niin koneen kuin pelaajan tekemänä
- Ohjauksia tulee vieläkin enemmän mitä NHL 15
- Slidereilla (Taktiikoilla) näytti olevan huomattavasti enemmän vaikutusta

Nyt pitää toivoa (Turhaan todennäköisesti) että jengi tekee HUT puolella järkeviä tiimejä. Grinderit tuntuivat oikeasti menevän siihen kiekkoon, ripareihin, maalinedustaan huomattavasti agressiivisemmin koneen ohjastaman kuten myös kulmaan poimimaan. Paras tilanne oli kun tekoäly heittäytyi ja piti kiekon alueella.. Ikinä ennen nähnyt vastaavaa, tämäkin tosin tapahtui vain ja ainoastaan kerran nyt pelien aikana (Shea Weber kyseessä).

Pelattavuus

- Pelaajissa on eroa, ihan aikuisten oikeasti.
- Attribuutit tuntuisi merkitsevän paljon enemmän mitä aikaisemmin
- Pelaajilla oli vaikeampi pitää kiekkoa hallussa mikäli ei ollut kynätaituria (Broter Pavel Datsukki / vastaava)
- John Scott sai kerran pidettyä windmillin kanssa kiekon lavassa, jalkojen välistä kun koitti heittää niin karkasi aina itsellä
- Myös Datsyuk menetti kiekon harhautuksilla
- Chara on nyt ihan oikeasti kankea kun vertaa Brad Marchandiin
- Aloitustaidolla tuntuisi olevan myös enemmän merkitystä, liittynee paremmin vaikuttaviin attribuutteihin
- Pelaajat ovat huomattavasti hitaampia ja nyt huomaa oikeasti nopean ja ketterän eron
- Kiekonsuojaaminen on edelleen liian tehokasta tatilla tai suojausnapilla
- Taklaamiseen keskityin nyt oikein kunnolla, on helpompi ja parempi taklata kuin 15, siltin kaipaisi vielä hieman tuneria ainakin itse
- Liukuessa edelleen tuntuu että taklaus on liian tehoton ja kiekkoa on todella vaikea saada välillä irti
- Itse kaipaisi tuneria näihin vieläkin, kropalla puolustaminen kyllä tuntuu toimivan ihan ok joten menee näinkin
- Maalivahdilla on todella hauska pelata

- One-timerit on tehokkaita vieläkin, vastapainoksi sanottakoon että kyllä niitä menee paljon ohikin jos siellä on rähmäkäpälä vähänkin kauempana maalista vetäjänä
- Rannarit uppoaa kuten ennen
- Glitchit löytyy vielä, ikävä kyllä ja ne tuntuvat toimivan ihan samanlaisesti. Kannattanee siis varautua tähän.

Nyt ainakin itse huomasi oikeasti top 3 ja top 9 pelaajien erot sekä pelityylien (TWD / PWF / GRN jne..)

Nämä suurimmaksi osaksi yksinpelissä, yksi matsi tuli myös onlinessa pelattua ja aika hyvin osuu kaikki em. asiat kyllä siihenkin.

Spoilerien sisältä löytyy ensimmäiset tyypit, vedän nyt usean noista takaisin kyllä tavalla tai toisella. annetaan nyt 4/5 tällä hetkellä koska kokeilematta vielä aika moni asia.
Kunnon arvostelunhan tästä voisi kirjoittaa jos jaksaisi, mutta jätetään se jollekin kuka niitä tänne sivustolle raapustaa :D

Pelasin tossa 3 online matsia (versusta) ja yhden kaveria vastaan.

Havainnot.

- Kiekonsujojaamisen voima on vahva tässäkin, tatilla tai X kanssa
- Kulmissa pyöriminen on edelleen tehokasta
- Syöttäminen snadisti vaikeempi
- Johnny Gaudreau on voimakas kun kallio. Chara lenteli komeasti ja sen sijaan tuntui pienet pelaajat omistajan hyvän suojakentän kun koitti Charalla niitata
- Rannarijumalat voi huokasta helpotuksesta, ihan yhtälaila ne itellä uppos sisälle ja vastustajalla
- Onetimerit oli ihan yhtä hyviä kun ennen
- Maalivahdit yhtä 95% yhtä susia
- Hieman paremmin tekoäly tuntuu katovan syöttöjä, mutta yhtä idiootilta se pääasiassa välillä tuntui kun aikasemmin. Vastapainoksi välillä meni hyvin irtokiekkoon.
- Taklaamisessa ei ole taas mitään logiikkaa
- Vähemmän maalivahdin estämisiä ja laitataklauksia
- Hillerillä on maailman isoin räpylä, Raskilta menee lentokone vieläkin putkista
- Uusi ihana vision control / precision skating on myös hyvä oman maalintakana seisomiseen, vasen oikee liikkettä kun oot johdossa niin menee jouhevasti pari erää
- Jos et halua niin ei tarvi puolutaa vieläkään, kone hoitaa kyllä ja voit kaivaa nenää maalin edessä
- Rystynorsut viivalta yhtä tarkkoja ja hyviä kun aikasemmin
- Ohjauksia tulee enemmän

Olen pettynyt että löytyy noita samoja vanhoja ongelmia noinkin paljon, toki pelaajat taas vaikuttavat paljon millasta kukin yksittäinen peli tulee olemaan.

Ja ettei nyt ihan negatiivinen kuva jäisi tuon listan perusteella, oli pelillisesti omalla tavallaan huomattavasti parempi. Myös graafisesti. Mahtoiko juurikin tässä ketjussa olla, kun joku oli maininnut jos haluaisi maalivahteihin / laukauksiin oikeasti isompaa muutosta niin pitäisi koodia kirjottaa kokonaan uusiksi paljon enemmän.

Yksinpeli ja kaveria vastaan meno oli sitten oikeasti todella mukavaa kaikin puolin. EASHL en vielä kerennyt kokeilemaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 16 [Hype]

Kysytäämpäs nyt tällee, täällä on aikaisemmin ollut esim Citymarketissa jannu töissä joka on tiennyt kertoa että julkaisupäivänä on esim NHL 15 maksanut sen ja sen verran.
Onko nyt kenelläkään tietoa että jossain marketissa tai esim Gigantissa olisi taas julkkaripäivätarjousta tulossa?
 
Vastaus: NHL 16 [Hype]

Kysytäämpäs nyt tällee, täällä on aikaisemmin ollut esim Citymarketissa jannu töissä joka on tiennyt kertoa että julkaisupäivänä on esim NHL 15 maksanut sen ja sen verran.
Onko nyt kenelläkään tietoa että jossain marketissa tai esim Gigantissa olisi taas julkkaripäivätarjousta tulossa?


Ihan puhdasta mutua, mut mun mielestä Gigantissa on ollut aina julkkarina EA:n urheilupeleis tarjoushinta?

Koukkasin ainakin FIFA15 aikanaan 49,90 gigantista kun spessuversion tulo discshopista vähän kesti
 
Vastaus: NHL 16 [Hype]

Ihan puhdasta mutua, mut mun mielestä Gigantissa on ollut aina julkkarina EA:n urheilupeleis tarjoushinta?

Koukkasin ainakin FIFA15 aikanaan 49,90 gigantista kun spessuversion tulo discshopista vähän kesti

Täytyy sanoa, että vissiin NHL14(tai 13) jouduin Tammiston Gigantista hakemaan kun ennakkotilaus ei tullut ja silloin hinta oli normaali 69.95. Hyllyt oli kyllä täynnä änäreitä, eli huolta ei pitäisi olla jos ei jaksa ennakkotilata. Monesti onkin parempi hakea vaan kaupasta suoraan, kuin tilata koska ennakkotilaukset monesti postin takia myöhästyy julkaisusta.
 
Vastaus: NHL 16 [Hype]

Täytyy sanoa, että vissiin NHL14(tai 13) jouduin Tammiston Gigantista hakemaan kun ennakkotilaus ei tullut ja silloin hinta oli normaali 69.95. Hyllyt oli kyllä täynnä änäreitä, eli huolta ei pitäisi olla jos ei jaksa ennakkotilata. Monesti onkin parempi hakea vaan kaupasta suoraan, kuin tilata koska ennakkotilaukset monesti postin takia myöhästyy julkaisusta.
Tai ostaa suoraan Ps Storesta, niin ei tarvitse kauppaan lähteä. Taitaa olla normiversio vielä samanhintainenkin.
 
Ylös Bottom