Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 16

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Orou
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 16

Ourait, ristiriitaisia tunteita kun omani tulee postissa huomenna (toivotaan) kun luki viestejä nopsaa tuossa ja mielenkiintoinen yhteensattuma kun tuossa puhuttiin tosta tekoälyn "kusetuksesta", se on tosiaan ollut jo muutaman änärin mukana ja oikeastaan se ainut asia mikä siinä eniten ärsyttää ja tätä tapahtuu myös uusimmassa mm. pessissä (pro evolution soccer). MUTTA omalla pelisilmällä näitä saadaan vähän kitkettyä, kun huitoo ja lähtee pökkimään vastustajan kiekotonta pelaajaa. Tosin usein se ei edes auta, kuten pessissä, kun sä peität yhen paikan tekoäly luo 2 paikkaa tyhjästä ja maagisen tarkkoja luisteluita niinkun aiemmin mainittiin. Olisi myös mielenkiintoinen lisä jos pelissä olisi "prässi" nappi mikä pessissäkin on eli kun painat napua niin oman joukkueen lähin tekoälypelaaja lähtee painostamaan mukaan.

Pitää ymmärtää myös tätä wopiton kuupan palamista, onhan tuo perseestä kattella samoja ongelmia vuodesta toiseen pelissä mitkä ihan varmasti tiedostetaan ja uskaltaisin väittää, että jos vaikka 2k -lätkät tulis takaisin ja tekisivät siitä edes murto-osan yhtä nättejä kun 2k -korispelit ja toimivan lätkäpelin niin ostaisin melkein pelkästään periaatteen vuoksi.

Ps. Eikä se EA ihan turhaan ole parjattu, haukuttu ja äänestetty paskimmaksi firmaksi monta vuotta peräkkäin.
 
Vastaus: NHL 16

Mitä noista "arcade", "simulation", "hardcore" nuo online-asetukset muuten vastaa? Onko joku vertaillut tai onko faktaa jossain?
Itse kun tuolla hardcorella oon pelaillut offlinessa (sekä konetta että kavereita vastaan) niin mietityttää miten tuo online mahtaa taipua jos sitä joskus kokeilee.
 
Vastaus: NHL 16

Siis mitä jumalautaa ne on menny tekemään tälle pelille. Illalla ottanut 2 hutti matsia ja yht. Jäähyminuutit peleissä 42 ja 46min. Siis aivan naurettavaa kun joka toinen tökkäsy boxiin. Alussa tuli aivan sopivaan tahtiin jäähyjä... Pitää vaihtaa Fifaan siks aikaa kun tää paska korjataan.
 
Vastaus: NHL 16

Siis mitä jumalautaa ne on menny tekemään tälle pelille. Illalla ottanut 2 hutti matsia ja yht. Jäähyminuutit peleissä 42 ja 46min. Siis aivan naurettavaa kun joka toinen tökkäsy boxiin. Alussa tuli aivan sopivaan tahtiin jäähyjä... Pitää vaihtaa Fifaan siks aikaa kun tää paska korjataan.
Mulle tuli vähemmän jäähyjä 10 minuuttia vaan yhteensä. Minusta tuo on parempi, nyt voi keskittyä pelinrakentamiseen ja taklaamiseen rauhassa. Vastustaja otti 18 minuuttia ja yhtä vaille kaikki kampeista takaapäin. Omat jäähyt myös oikeutettuja 4 kamppia ja yksi estäminen. Aiemmin jäähyjä tuli enemmän kun piti hakata pokea, nyt ei tarvitse. Pelitempoa on taidettu myös alentaa vähän. Jos oma pelityyli on vain pokettaminen, niin jäähyjä tulee. Itsellähän se perustuu kovaan fyysiseen taklauspeliin ja ne taklaukset 46-6 tuossa pelissä ja 5-1 voitto.
 
Vastaus: NHL 16

Siis mitä jumalautaa ne on menny tekemään tälle pelille. Illalla ottanut 2 hutti matsia ja yht. Jäähyminuutit peleissä 42 ja 46min. Siis aivan naurettavaa kun joka toinen tökkäsy boxiin. Alussa tuli aivan sopivaan tahtiin jäähyjä... Pitää vaihtaa Fifaan siks aikaa kun tää paska korjataan.

Ihan loistava uudistus ettei enää järjetön tökkiminen ole paras taktiikka puolustaa. Tekee pelistä paljon enemmän oikean jääkiekon näköistä ja joutuu töikkijäjonnetkin nyt keksimään jotain muuta kuin älyttömän R1:n naputtamisen. Eikä todellakaan joka toinen tökkäsy johda jäähyyn jos vähänkin käyttää järkeä missä tilanteessa tökkää.
 
Vastaus: NHL 16

Tiivistän asian tähän.

Rajoittamisen olisi voinut hoitaa niin, että pokettaminen hidastaa pelaajaa huomattavasti sekä kuluttaa energiaa. Nyt kun peli ei mene täysin synkassa molemmilla osapuolilla, koska pelissä on kuitenkin viive - se ei anna anteeksi sitä väärin ajoitettua vaikka pelaajan ruduulla olisi otollinen aika käyttää mailatökkäisyä.

Nyt tullut päivitys palautti NHL 15 pelattavuuden sekä idiootin tekoälyn maalivahdeille.
 
Vastaus: NHL 16

Tiivistän asian tähän.

Rajoittamisen olisi voinut hoitaa niin, että pokettaminen hidastaa pelaajaa huomattavasti sekä kuluttaa energiaa. Nyt kun peli ei mene täysin synkassa molemmilla osapuolilla, koska pelissä on kuitenkin viive - se ei anna anteeksi sitä väärin ajoitettua vaikka pelaajan ruduulla olisi otollinen aika käyttää mailatökkäisyä.

Nyt tullut päivitys palautti NHL 15 pelattavuuden sekä idiootin tekoälyn maalivahdeille.
Minun mielestä hutissa ei ole viivettä ollutkaan, ainut viive ollut EASHL:n puolella. Nyt tässä on oikeasti järkeä, kun ei koko ajan tarvitse hakata pokea ja vastavuoroisesti sitä ei tule niin paljon kun pitää varoa jäähyjä. Ihme valittamista, jos ei pärjää ilman poken rämpyttämistä niin ei pärjää. Silloin kannattais opetella uusi pelityyli kokonaan. Kyllä se jääkiekko on muutakin kuin pokecheckia. Vieläkin sais olla fyysisempi peli, mutta nyt alkaa olla siedettävällä tasolla.
 
Vastaus: NHL 16

Ihan hyvin toimi oma peli tuon päivityksen jälkeen. Pelin voitin 6-2, jäähyjä otin 4min ja vastustaja vaatimattomat 22min.

Ihan hyvä että tuota pokespämmiä vähennetty, kyllä noi jäähyt ihan aiheesta tuli. Mailalla pitäs nyt osua lapaan eikä luistimiin.
 
Vastaus: NHL 16

Onneksi olkoon pokesta kitisseet, EA taipui ja poisti sen osion uudesta tunerista. Let the spamming commence!
 
Vastaus: NHL 16

Onneksi olkoon pokesta kitisseet, EA taipui ja poisti sen osion uudesta tunerista. Let the spamming commence!
No tuota tuota, itse vihaan pokea yli kaiken, mutta jos vaihtoehtona on 45min kestävät pelit ja 15 jäähyä/peli, niin ennemmin mä pidän sitten sen poken pelissä (en ole pelannut peliäkään viikkoon, joten ei hajuakaan miten poken poisto olisi omissa peleissä tuntunut). Yllättäen taas EA-tapaan korjattiin päin helvettiä yksi pahimpia pelinautinnon tappajia, kuten 2 vuotta sitten se "heittäytymiskampitus" korjattiin niin, että joka toinen kerta kun uhrauduit heittäytymällä vedon eteen, sait siitä palkkioksi 2min jäähyn, kun se vastustajan pelaaja "imeytyi" sun ukkoa päin ja kaatui. Kovasti pisti kiukuttamaan tuo.

Lisäksi viime vuodelle se moken estämis-maali-bugi korjattiin niin, että tampio-botit törmäili maalintekotilanteessa mokkeen miten sattuu ja kakkosia sateli. Noita kakkosia sitten tosin muokattiin pääosin niin, että tuli vain jos kiekko meni maaliin. Tosin sitten jäähyjä tuli välillä jos vain luistelit liian läheltä mokkea.

EA:lle on vaikea löytää hyvää keskitietä näemmä näissä porukkaa rasittavien asioiden korjaamisessa toimivaksi.
 
Vastaus: NHL 16

Eilen illalla kokeilin. Joka pokella jäähy molemmille. Seuraavassa pelissä en edes koskenut poke nappin. Itselle kaksi jäähyä, ryntäys ja koukkaus. Kaveri olikin sitten jäähyllä kokoajan. Nyt aamulla laitoin pelin tulille ja ilmoitti taas siitä päivityksestä. Silti tuner versioita on vain kaksi 1.0 ja uusin. Eikö niitä pitäisi olla kolme jo sitten? Vai olikohan toi joku bugi, että ilmoitti uudestaan siitä. Aamulla pelasin yhden pelin. Vastustaja oli ainakin tajunnut, että ei sitä pokea voi tehdä. Koukkua tulikin sitten sen edestä. Mä yritän kokoajan tykätä tästä, mutta kun ei niin ei. Mä haluaisin pelata lätkää, mutta ei tämä pään seinään lyöminen vaan ole kivaa. Tekee oikeasti mieli luovuttaa, kun ei tää vaan lähde. Jos ei tämä tästä lähde sanotaan kahden kuukauden sisään, niin eiköhän mun lätkät ole siinä. Ei vaan jaksa tätä roskaa vuodesta toiseen.

Edit: Joo kyllähän tuolla ea foorumin syövereissä lukee, että tuunasivat sitä pokea uudestaan, koska aiheuttaa liikaa jäähyjä. Laiha lohtu.
 
Vastaus: NHL 16

Onneksi olkoon pokesta kitisseet, EA taipui ja poisti sen osion uudesta tunerista. Let the spamming commence!
Onneksi älysivät poistaa sen. Olihan se nyt ihan naurettavaa kun kokoajan jäähyllä ukkoa useampikin. Välillä vaikka osuit kiekkoon sille tökkäsyllä niin jäähy tuli siitä kun se pelaaja tuo sen mailan takaisin itselleen ja sitten vihu kaatuu.

Ja menikö ne poistaan jäähyt nyt kokonaan tästä pelistä? Terv. aamun eka peli ja jäähyminuutit molemmilla pyöreät 0 :)
 
Vastaus: NHL 16

Onneksi olkoon pokesta kitisseet, EA taipui ja poisti sen osion uudesta tunerista. Let the spamming commence!

Haters gona hate, pahoittelen jos ymmärsin väärin mutta miksi piti antaa aivoton kommentti joka poiki näsäviisastelua josta olis voinu lähtee semmonenkin internetpippelikisa notta.. Varsinkin kun oot alumni UUUuu :D no en tiedä mikä se on mutta kuulostaa tärkeältä mikä on varmaan tarkoituskin.

Anyway aiheeseen, ainakin tekevät jotain mutta puhuitteko siis, että ei saa enää näillä slidereilla muuteltua jäähyherkkyyttä wai mistä on gyse? Tässä latailen omaa 2gb päivitystä ja sormet syyhyten odottelen, että saa rellestää virtuaalijäällä :)
 
Vastaus: NHL 16

Yksi bugi kai taas löytyi, tai sit ei, en tiedä?
Pelaan Be A Proota ja sälli ollut 87 tasoinen keskushyökki jo yli 10 peliä, ei nouse siitä millään . Lisäksi harjoitusten tulokset eivät ainakaan pelaajan kehityksissä näy!
Tuohon 87 tasoon saakka nousi taso muutaman pelin välein.
 
Vastaus: NHL 16

Haters gona hate, pahoittelen jos ymmärsin väärin mutta miksi piti antaa aivoton kommentti joka poiki näsäviisastelua josta olis voinu lähtee semmonenkin internetpippelikisa notta.. Varsinkin kun oot alumni UUUuu :D

Varmaan ymmärsit väärin, tai sitten en vain ymmärrä laisinkaan mitä yritit ylläolevalla sanoa.
 
Vastaus: NHL 16

Varmaan ymmärsit väärin, tai sitten en vain ymmärrä laisinkaan mitä yritit ylläolevalla sanoa.

Noh olisin kai toivonut vähän syventävämmin tuota sun kommenttia mutta en mäkään nyt yrittänyt fiksulta kuulostaa tuossa. Kysyin siis, että mikä tää poke -haloo nyt on? onko jäähyjä mahista säätää slidereilla?

edit: eiku nii puhuitteko te online -peleistä? nhl 15 taisin pelata 1 tai 2 peliä netissä joten nettipeliä en osaa verrata niinkään.
 
Vastaus: NHL 16

Noh olisin kai toivonut vähän syventävämmin tuota sun kommenttia mutta en mäkään nyt yrittänyt fiksulta kuulostaa tuossa. Kysyin siis, että mikä tää poke -haloo nyt on? onko jäähyjä mahista säätää slidereilla?

edit: eiku nii puhuitteko te online -peleistä?

Juu, online-puolesta. Poken osuminen luistimiin ja jalkoihin aiheutti aiempaa roimasti enemmän jäähyjä, ja pelaajakannan valitus aiheutti muutoksen peruuttamisen.

Jos pelaajat olisivat muokanneet pelityyliään tunerin mukaiseksi, olisi lopputulos mielestäni muistuttanut enemmän oikeaa lätkää kuin nykyinen pokeen kannustava meininki.
 
Vastaus: NHL 16

Yksi bugi kai taas löytyi, tai sit ei, en tiedä?
Pelaan Be A Proota ja sälli ollut 87 tasoinen keskushyökki jo yli 10 peliä, ei nouse siitä millään . Lisäksi harjoitusten tulokset eivät ainakaan pelaajan kehityksissä näy!
Tuohon 87 tasoon saakka nousi taso muutaman pelin välein.

Tuli heti siinä ekassa pelissä kun käynnistää pelin niin ensimmäinen kiva bugi, kiekko 20cm maalissa kun vastustaja ryntää sen sinne mut se mitää maali oo.. helvetin ruattalaaset tuamarit
 
Ylös Bottom