Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Imo. Tämähän kuullostaa siltä että pelistä olisi olemassa vaatimus että sen pitää joka vuosi olla erilainen, miksi ihmeessä? Ei käy syyksi että se on huono, ruma, mitä sen sitten pitäisi olla? Sellanen jossa on taikanappula "mulle kaikki voitot"?
Ehkä tämä 16 ei eroa sen takia koska 15:ssa oli jo monta asiaa kertakaikkiaan hyvin, miksi siis tuhota sitä mikä toimii tai siis mikä on sitä NHL:ää?
En voi vaan ymmärtää sitä että jos NHL:n kaltainen taho pitää peliä ihan ok:na ja sallii lisenssin niin miten muka siitä voi sanoa ettei tämä vastaa NHL:ää mitenkään? Onko se sitten niin että NHL-pelaajat eivät tiedä mitä on NHL??? Miettikää nyt itse, ihan typerää
.
No..no.. Yleensä pitäisi olla hiljaa kun kaksi vihaajaa tappelee mutta pitää kyl sanoa, että typerää jos joku on ajatella kapeasti maailmasta luulevansa olevan viisas tai älykäs. Ei ne EA:n smokkimiehet ja pelaajatkaan sitä peliä tee. Sitäpaitsi ne jotka päättää lisensseistä ja valvoo niiden intressejä ei varmaan oikeastikkaan tiedä mitään jääkiekosta saati sitten urheilusta, niille maksetaan siitä, että ne sanoo mm. tämän pelin olevan maaginen. Muutenkin olisko tämä kolmas nhl kun uudistuksia yms. on hypetetty semisti liikaa samalla kun todellisuudessa peli on lähes identtinen edellisvuoden versioon verrattuna muutamaa animaatiota ja parempaa gragiikkaa katsomoissa lukuunottamatta.
Monenkohan pelin kokemuksella sanot että gameplay on tässä lähes identtistä?olisko tämä kolmas nhl kun uudistuksia yms. on hypetetty semisti liikaa samalla kun todellisuudessa peli on lähes identtinen edellisvuoden versioon verrattuna muutamaa animaatiota ja parempaa gragiikkaa katsomoissa lukuunottamatta.
Muutenkin olisko tämä kolmas nhl kun uudistuksia yms. on hypetetty semisti liikaa samalla kun todellisuudessa peli on lähes identtinen edellisvuoden versioon verrattuna muutamaa animaatiota ja parempaa gragiikkaa katsomoissa lukuunottamatta.
Monenkohan pelin kokemuksella sanot että gameplay on tässä lähes identtistä?
Miten HUT:issa menee noi joukkueen tähtimäärät, kun en itse siihen mitään logiikkaa keksi.![]()
Sellaset kevyet 12+9=21 +36 kuudessa pelissä pre-seasonilla pakilta, mutta ei riitä taso valmentajan mielestä NHL:ään. Ei kato taklannu tarpeeksi.
Tuntuipa usein olevan siinä vastustajan ympärillä sellainen maalinedustallakin jokaisessa versiossa oleva magneettikenttä, joka liu'utti oman pelaajan vastustajan ohi ikään kuin pelissä ei olisi fysiikoita laisinkaan.
Kertokaa ny perhana soikoon, että millä puolustustaktiikalla nuo omat AI pakit saa pelamaan sitä maalin edessä seisovaa hyökkää vastaan. Tuntuu, että on aivan sama miten pelaa (AI:tä vastaan), niin aina, siis aina, hyökkääjä jää vapaaksi maalin eteen one-timeriä varten. Vaikka siellä on selvä 1vs1 tilanne. Oma pakki vain ei tee mitään. Helevattu ku alakaa kyrpiämää. Hyvää vääntyä jo Superstar-AI:tä vastaa, mutta tuota en saa kitkettyä pois.
Tässä on tämmönen klassinen teeseitse -efekti, eli ei auta kun luistella omalla pakilla häiritsemään kun ei AI osaa, tilanteen mukaan myös hyökkääjällä karvaamaan ja estämään syöttöä/kiekotonta pelaajaa mutta vaarana on, että luistelee pelaajan pois omalta alueelta joten jää entistä enemmän tilaa. Itellä on ammattilainen vaikeustasona joten voisi kokeilla nostaa pykälän jos sais vähän helpotusta.