Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 16

Vastaus: NHL 16

"Hyvällä joukkueella pärjää paremmin,huonolla huonommin" kirjoittivat eräällä foorumilla tästä NHL 16:sta. EOM?:cool:
 
Vastaus: NHL 16

Imo. Tämähän kuullostaa siltä että pelistä olisi olemassa vaatimus että sen pitää joka vuosi olla erilainen, miksi ihmeessä? Ei käy syyksi että se on huono, ruma, mitä sen sitten pitäisi olla? Sellanen jossa on taikanappula "mulle kaikki voitot"?
Ehkä tämä 16 ei eroa sen takia koska 15:ssa oli jo monta asiaa kertakaikkiaan hyvin, miksi siis tuhota sitä mikä toimii tai siis mikä on sitä NHL:ää?
En voi vaan ymmärtää sitä että jos NHL:n kaltainen taho pitää peliä ihan ok:na ja sallii lisenssin niin miten muka siitä voi sanoa ettei tämä vastaa NHL:ää mitenkään? Onko se sitten niin että NHL-pelaajat eivät tiedä mitä on NHL??? Miettikää nyt itse, ihan typerää :D
.

No..no.. Yleensä pitäisi olla hiljaa kun kaksi vihaajaa tappelee mutta pitää kyl sanoa, että typerää jos joku on ajatella kapeasti maailmasta luulevansa olevan viisas tai älykäs. Ei ne EA:n smokkimiehet ja pelaajatkaan sitä peliä tee. Sitäpaitsi ne jotka päättää lisensseistä ja valvoo niiden intressejä ei varmaan oikeastikkaan tiedä mitään jääkiekosta saati sitten urheilusta, niille maksetaan siitä, että ne sanoo mm. tämän pelin olevan maaginen. Muutenkin olisko tämä kolmas nhl kun uudistuksia yms. on hypetetty semisti liikaa samalla kun todellisuudessa peli on lähes identtinen edellisvuoden versioon verrattuna muutamaa animaatiota ja parempaa gragiikkaa katsomoissa lukuunottamatta.
 
Vastaus: NHL 16

No..no.. Yleensä pitäisi olla hiljaa kun kaksi vihaajaa tappelee mutta pitää kyl sanoa, että typerää jos joku on ajatella kapeasti maailmasta luulevansa olevan viisas tai älykäs. Ei ne EA:n smokkimiehet ja pelaajatkaan sitä peliä tee. Sitäpaitsi ne jotka päättää lisensseistä ja valvoo niiden intressejä ei varmaan oikeastikkaan tiedä mitään jääkiekosta saati sitten urheilusta, niille maksetaan siitä, että ne sanoo mm. tämän pelin olevan maaginen. Muutenkin olisko tämä kolmas nhl kun uudistuksia yms. on hypetetty semisti liikaa samalla kun todellisuudessa peli on lähes identtinen edellisvuoden versioon verrattuna muutamaa animaatiota ja parempaa gragiikkaa katsomoissa lukuunottamatta.


Mun mielestä tämä aikasempi keskustelu oli todella antosaa :D mut aina nää nipo modet tulee sotkee ihmisten viihteen, antaa kaikkien kukkien kukkia vaan:cool: ehkä tää keskustelun laatu nyt kertoo jälleen pelin laadusta jne... mut EA:lle propseja näistä peleistä jotka käy joka vuosi sinne syvimpiin tunteisiin ;)
 
Vastaus: NHL 16

olisko tämä kolmas nhl kun uudistuksia yms. on hypetetty semisti liikaa samalla kun todellisuudessa peli on lähes identtinen edellisvuoden versioon verrattuna muutamaa animaatiota ja parempaa gragiikkaa katsomoissa lukuunottamatta.
Monenkohan pelin kokemuksella sanot että gameplay on tässä lähes identtistä?
 
Vastaus: NHL 16

Muutenkin olisko tämä kolmas nhl kun uudistuksia yms. on hypetetty semisti liikaa samalla kun todellisuudessa peli on lähes identtinen edellisvuoden versioon verrattuna muutamaa animaatiota ja parempaa gragiikkaa katsomoissa lukuunottamatta.

Tätä mä justinsa tarkoitan tuolla kun puhun että peliä haukutaan ihan ilman että edes kokeillaan sitä tarpeeksi isolla otannalla tai verrataan NHL:ään. EI OLE MITÄÄN VÄLIÄ KUINKA PALJON PELI MUISTUTTAA EDELLISTÄ!!! Väliä on sillä paljonko se muistutta sitä mitä se on - NHL-kiekkoa. Mutta kun ei...
Ja just kun mä pääsin sanomasta että lisenssi on se tärkeä tekijä, luuletko ettei pelejä testata lisenssin haltijan toimesta (NHLPA) oikeasti alan pelaajilla? Eli toisinsanoen NHL-pelaajat eivät tiedä yhtään mitään NHL-peleistä? :rolleyes: No, miten vain...
 
Vastaus: NHL 16

Monenkohan pelin kokemuksella sanot että gameplay on tässä lähes identtistä?

Vaikka sulla haisee sarkasmi 100km päähän tästä kysymyksestä saat silti pisteet asiallisuudesta toisin kuin tämä 1 katkera sankari :D Isoveljen kanssa oon pelannut ensimmäiset änärit joskus segalla, olisko ollu nhl 95 tjtn. Eli on tässä muutama nhl tullut kokeiltua.

Hei sä toinen sankari, en jaksa edes quotea laittaa mutta katso ensin maailmaa erilaisista kulmista jos ei ala liikaa pelottamaan ja avaudu sitten foorumeilla vasta niin et tee itsestäsi tyhmää. Toivottavasti et myös pura täältä saatua negatiivista energiaa heikompaan ihmiseen niinkun liian moni muu jonka naama joskus tallataan.
 
Vastaus: NHL 16

Sellaset kevyet 12+9=21 +36 kuudessa pelissä pre-seasonilla pakilta, mutta ei riitä taso valmentajan mielestä NHL:ään. Ei kato taklannu tarpeeksi.

Tuntuipa usein olevan siinä vastustajan ympärillä sellainen maalinedustallakin jokaisessa versiossa oleva magneettikenttä, joka liu'utti oman pelaajan vastustajan ohi ikään kuin pelissä ei olisi fysiikoita laisinkaan.
 
Vastaus: HUT-joukkueen arvostelu

Miten HUT:issa menee noi joukkueen tähtimäärät, kun en itse siihen mitään logiikkaa keksi. :confused:

FIFAPELLE einykai vitsivitsivitsivitsi! :D

Korjatkaa jos olen väärässä mutta luulisi sen menevän samalla logiikalla, ainakin oletan sen olevan se logiikka, että jonkinmoinen yhteenveto pelaajien taitopisteistä joista ne tähdet sitten koostuu, kai.
 
Vastaus: NHL 16

Sellaset kevyet 12+9=21 +36 kuudessa pelissä pre-seasonilla pakilta, mutta ei riitä taso valmentajan mielestä NHL:ään. Ei kato taklannu tarpeeksi.

Tuntuipa usein olevan siinä vastustajan ympärillä sellainen maalinedustallakin jokaisessa versiossa oleva magneettikenttä, joka liu'utti oman pelaajan vastustajan ohi ikään kuin pelissä ei olisi fysiikoita laisinkaan.

Pakiltahan vaaditaan vissiin enemmän puolustamista ja taklaamista kuin hyökkääjiltä ?
Mutta jos tuo on hyökkäävän pakin tilastot niin ei hyvää päivää... Itse ottaisin tiimiin valmentajan sijassa, toki sit pitäisi muut osa-alueet mennä pahasti pieleen ja tulla paljon kiekonmenetyksiä ynnä muita virheitä ettei pääse ylös...
Selkeesti taklaaminen kuuluu kyllä peliin ja on hyvä että sitä korostetaan mutta eihän nuo perus sniperit esim. Pat Kane taklaa juuri montaa kertaa pelissä, sitä ei saisi vaatia pelaajatyypiltä joka ei ole ns. kova taklaaja, ei ainakan niin paljon kun tuntuu tuo bap-valmentaja vaativan.

NHL14 oli se juttu että pelaaja ei päässyt ylös ennen kun täytti 20 (juniorisarjasta) tai sitten että piti pelata alempia sarjojaa vähintään 3 kautta, teit siis mitä tahansa kentällä. Kokeilin tämän ainakin 4:llä eri bap-ukolla ja aina sama juttu. Liekö sama homma taas että se perus 3 kautta pitää tahkota vaikka sitten AHL:ää jos alotat vanhemmalla ukolla ? :mad:
Mä taisin muuten pelata aluksi silloin 5 kautta junnusarjaa kun alotin 15v. ukolla. Sitten kokeilin 17v. jne ja aina sama juttu, kolme kautta vähintään tai 20v. ikää...
 
Vastaus: NHL 16

Niin minkä takia nuo sopimus palkat menee kokonaisuuksien mukaan bap:ssa ja bagm:ssä? Kertokaa mulle onko se muka niin vaikea koodata viime kausien piste keskiarvoa joista sitte tietokone heittää jonkin palkka vaatimuksen. Tuntuu ryöstöltä kun tein Ho sangille alle kolmen miljoonan 8v sopimuksen kun taas mun 99 overal ALEKSI SAARELA vetää jotain 14 miljoonan palkkaa. Tiedän ettei pisteet kaikkea kerro, ei tietenkään, mutta nämä pelinrakentajat ja tarkkalaukojat saa välillä joukkueeseen niin ryöstö soppareihin. Tästä syystä on jäänyt be a pro vallan pelaamati parissa viime versiossa, kun tein nhl 14 pakkina noin sata maalia ja joku about 130 syöttöä viimeisenä sopimus kautena. Seuraava sopimus tarjous oli kaksisuuntainen 500k yksi vuosi, vaikka vietiin kaikki pystit ja tilastot mitä voi viedä plusmiinusta myöten.
 
Vastaus: NHL 16

Kertokaa ny perhana soikoon, että millä puolustustaktiikalla nuo omat AI pakit saa pelamaan sitä maalin edessä seisovaa hyökkää vastaan. Tuntuu, että on aivan sama miten pelaa (AI:tä vastaan), niin aina, siis aina, hyökkääjä jää vapaaksi maalin eteen one-timeriä varten. Vaikka siellä on selvä 1vs1 tilanne. Oma pakki vain ei tee mitään. Helevattu ku alakaa kyrpiämää. Hyvää vääntyä jo Superstar-AI:tä vastaa, mutta tuota en saa kitkettyä pois.
 
Vastaus: NHL 16

Kertokaa ny perhana soikoon, että millä puolustustaktiikalla nuo omat AI pakit saa pelamaan sitä maalin edessä seisovaa hyökkää vastaan. Tuntuu, että on aivan sama miten pelaa (AI:tä vastaan), niin aina, siis aina, hyökkääjä jää vapaaksi maalin eteen one-timeriä varten. Vaikka siellä on selvä 1vs1 tilanne. Oma pakki vain ei tee mitään. Helevattu ku alakaa kyrpiämää. Hyvää vääntyä jo Superstar-AI:tä vastaa, mutta tuota en saa kitkettyä pois.

Tässä on tämmönen klassinen teeseitse -efekti, eli ei auta kun luistella omalla pakilla häiritsemään kun ei AI osaa, tilanteen mukaan myös hyökkääjällä karvaamaan ja estämään syöttöä/kiekotonta pelaajaa mutta vaarana on, että luistelee pelaajan pois omalta alueelta joten jää entistä enemmän tilaa. Itellä on ammattilainen vaikeustasona joten voisi kokeilla nostaa pykälän jos sais vähän helpotusta.
 
Vastaus: NHL 16

Tässä on tämmönen klassinen teeseitse -efekti, eli ei auta kun luistella omalla pakilla häiritsemään kun ei AI osaa, tilanteen mukaan myös hyökkääjällä karvaamaan ja estämään syöttöä/kiekotonta pelaajaa mutta vaarana on, että luistelee pelaajan pois omalta alueelta joten jää entistä enemmän tilaa. Itellä on ammattilainen vaikeustasona joten voisi kokeilla nostaa pykälän jos sais vähän helpotusta.

Jeps, melkeinpä yhtyisin tähän, ainakin, jos kiekko jo pyörii siellä omalla alueella syötöillä, niin ennemmin pelaa itse sitä maalin edustaa (varoen maskaamista silti parhaansa mukaan). Ja tärkeä pointti on, ettei vaan missään nimessä vie pakkia pois sieltä maalin edestä, ei edes maalin taakse vääntämään, ellei ole ihan selkeä tilanne, ettei taakse pääse joku jannu kärkkymään, koska kuten jo aiemmin sanottu: oman alueen jättäminen vartioimatta on aikalailla se varmin tapa saada soimaan omassa päässä.

Pähkinänkuoressa: maltti on valttia, ja kurinalaisuus.

PS. olen tosin samaa mieltä, että AI:n ohjaamat pakit ova tvälillä vähän ylipassiivisia. Ilmeisesti joku EA:n tapa saada pelaaja pelaamaan kaikkia paikkoja, jos soolona pelaa.
 
Vastaus: NHL 16

Joo ei oikein saa maalin edessä pakkia pysymään ainakaan järkevässä paikassa, että katkoisi onen. Kova painostus taktiikaksi ja ite kököttämään maalin eteen, niin botit sitoo laitoihin ja riistää kiekon. Tosin noin saat monesti valitusta inboxiin, kun annat bottien pelata mutta jos botti ei onnistu seisomaan oikeassa paikassa niin pakkohan se on itse koska 75% pelaajista luistelee täysiä laidasta sisään, pyörii kulmassa ja hakee onea maalin eteen.
 
Vastaus: NHL 16

Tästä puolustuskeskustelusta tulee kyllä vääjäämättä mieleen, että NHL:ssäkin olisi tosiaan (kuten joku aikaisemminkin mainitsi) kiva olla joku FIFA-tyylinen "contain". Ei yhtä aggressiivinen, mutta sellanen, jolla voisi edes vähän komentaa sitä AI-pakkikaveria, vaikka "merkkaamaan" lähimmän hyökkääjän tms. Samoin olisi kiva, jos pelaajan vaihtoon, siis siihen, jota ohjaat, olisi joku monipuolisempi tapa kanssa valita (kuten taas kerran: FIFAssa). Nyt itsellä käy monasti niin, että koitan vaihtaa vaikka just takana luistelevaan hyökkääjään, että sillä pääsisin prässäämään takaapäin, mutta ei: ei anna vaihtaa kuin pelaajiin, jotka ovat hyökkääjän edessä, vaikka ovat kauempana. Nämä kun lisättäisiin, niin mä olisin todella tyytyväinen.

Tosta jälkimmäisestä päästään siihen, että itse olen huomannut, että kannattaa usein luisteluttaa itse yksi hyökkääjä mahdollisimman nopeasti oman siniviivan alle auttamaan puolustamisessa. Jeesaa nimittäin todella paljon ja estää AI:n syöttörallin alkamista tehokkaasti, kun syöttölinjat alkaa olemaan ahtaammat heti kärkeen. Toinen, jonka eilen huomasin: kiekottoman tiukka puolustus aiheuttaa kanssa AI:lle huomattavasti enemmän virheitä, kun taas kerran syöttölinjat ovat enemmän tukossa. Eilen pelasinkin varmaan parhaan otteluni ikinä tässä versiossa ja siitä iso kiitos puolustukselle. Tuntui, että momentum oli todella vahvasti omalla jengillä, kun puolusti tiukasti.
 
Vastaus: NHL 16

***** ***** ***** ***** ***** EA ja saatanan "failed to retrieve data". Meni sitten monta tuntia odottamani halpa Ilveksen logo jonnekin muualle 900 coinsilla, kun tuohon ei voinut tehdä mitään tarjousta kun peli ilmoitti ylläolevan ja menetin monen tonnin voitot. Enhän mä tässä ole kuin viikon odotellut että löytyisi edes yksi järkevänhintainen logo, jotta saan Ilveksen kerättyä ja takaisin myynteihin.

Eikä tämä ole edes ensimmäinen kerta, kun korttia ei vaan voi ostaa kun siihen ei voi laittaa tarjousta NHL16-pelissä. On tää vaan hienoa saatana. Raivostuttaa.
 
Vastaus: NHL 16

Miksi enää lyödä päätä seinään? Itse annoin periksi ja en ole peliä enää pelannut. Harmi vaan, että tuli ostettua digitaalinen versio. Olisi edes saanut osan rahoista takaisin. Näin se kamelin selkä sitten katkesi. Nhl 12 oli se edellisen sukupolven viimeinen mitä tuli pelattu. Sitten tuo 15 uusilla konsoleilla ja nyt tämä. Ei vaan jaksa enää. Kerran tuolla eashl pelissäkin sanoin, että miksi ihmeessä änäri on juuri se peli jonka takia tekisi mieli heittää ohjain useasti mäkeen. Ei ole sen arvoista, että alkaa vituttamaan toisinaan rankasti. Pelaan mieluummin peliä, joka ei nosta verenpainetta. Kiitokset ea:lle, paskoitte tämän mielestäni aika lahjakkaasti.
 
Ylös Bottom