Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 16

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Orou
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 16

Pelit sujuneet ihan ok, mutta tässä muutama huomio. Äskettäin pelatussa matsissa ja kiekko meni potkulevyn läpi, kun taisteltiin kiekosta kulmassa ja vastustaja sai sitten rangaistuksen pelin viivyttämisestä. Vastaavanlainen tapaus on myös ollut EASHL-ottelussa.

Lisäksi välinäytöksissä tuntuu, että pelaajien animaatiot pyörii 20 fps, kun kuvataan esimerkiksi kaukaloa.

Pelit sujuneet ihan ok, mutta tässä muutama huomio. Äskettäin pelatussa matsissa ja kiekko meni potkulevyn läpi, kun taisteltiin kiekosta kulmassa ja vastustaja sai sitten rangaistuksen pelin viivyttämisestä. Vastaavanlainen tapaus on myös ollut EASHL-ottelussa.

Lisäksi välinäytöksissä tuntuu, että pelaajien animaatiot pyörii 20 fps, kun kuvataan esimerkiksi kaukaloa.

Potkaise kiekko laidasta läpi = kiekko katsomoon, pelin viivyttäminen. Kyllä näin on taas! :D
Tosiaan nuo animaatiot ei taida muutenkaan pyöriä kovin tasaisesti tai nopeasti, mutta ei tuo ole häirinnyt hirveästi. Voisi sanoa senkin että kun pelaaja menee jäähyboksiin, niin se menee sitä ovesta todella nopeasti eikä taida muuten vieläkään istua sinne vaan jää seisomaan siihen nenä pleksiin. No on se parannusta siihen kun jossain NHL-versiossa se jäi vain boksin eteen seisomaan, eli ei mennyt jäähyboksiin suoraan... :D

Näkyy olevan uusi rosteri tullut, 15 pvä ainakin on ja Eichel löytyy Buffalosta :) Be A Pro kehiin nyt!

E: Ei, mitä hittoa. Juniorisarjat on ihan sekasin, pelaajia missä satttuu ja niitä puuttuu... Hyökkääjiä pakkeina jne, ei näin! :mad: Tuskin on siis Liigaankaan tehty mitään :(

EE: Siis ei helvetti! Mitä ihmettä mä teen NHL rostereilla jos AHL ja juniorisarjat on sekaisin, eihän tuossa voi edes GM:ää aloittaa... "lyödään nyt sinne pari tuloaksta niin pojat on tyytyväisiä"? :D Naurettavaa! Käsittämätöntä... Sit ne estää rostereiden jakamisen, onko tämäkin pakko tehdä itse alusta loppuun...

Viimeksi muokannut moderaattori:

Näkyy olevan uusi rosteri tullut, 15 pvä ainakin on ja Eichel löytyy Buffalosta :) Be A Pro kehiin nyt!

E: Ei, mitä hittoa. Juniorisarjat on ihan sekasin, pelaajia missä satttuu ja niitä puuttuu... Hyökkääjiä pakkeina jne, ei näin! :mad: Tuskin on siis Liigaankaan tehty mitään :(

EE: Siis ei helvetti! Mitä ihmettä mä teen NHL rostereilla jos AHL ja juniorisarjat on sekaisin, eihän tuossa voi edes GM:ää aloittaa... "lyödään nyt sinne pari tuloaksta niin pojat on tyytyväisiä"? :D Naurettavaa! Käsittämätöntä... Sit ne estää rostereiden jakamisen, onko tämäkin pakko tehdä itse alusta loppuun...

Eikö auta, että ennen kuin aloitat pelaamisen käy vain heittämässä parhaat kentät kaikille ohl jengeille. Tai missä ikinä pelaatkaan. Ja kunhan loukkaantumisia tapahtuu niin tuokin korjaantuu.

Onko kenelläkään seuraavanlaista ongelmaa: Mulla pelaaja lopettaa luistelun kokonaan, kun painan boostinapin pohjaan ja ohjaan samaan aikaan ohjaan pelaajaa suoraan ylös tai alas. Muihin kulmiin toimii moitteetta, mutta suoraan ylös ja alas siis ei. Näihinkin toimii normaalisti ilman kiihdytystä. Kiroilin aluksi kuin apina, että johtuuko tämä jostain momentum-scheissesta, että ottaa käyttöön kun EA:n on pakko saada tasoihin. Nyt huomannut kuitenkin, että pätkii koko ajan.

Hienoa kuulla että tuo kiekko laidan läpi-jäähy NHL15-pelistä on edelleen läsnä. On se EA vaan kova.

Onko kenelläkään seuraavanlaista ongelmaa: Mulla pelaaja lopettaa luistelun kokonaan, kun painan boostinapin pohjaan ja ohjaan samaan aikaan ohjaan pelaajaa suoraan ylös tai alas. Muihin kulmiin toimii moitteetta, mutta suoraan ylös ja alas siis ei. Näihinkin toimii normaalisti ilman kiihdytystä. Kiroilin aluksi kuin apina, että johtuuko tämä jostain momentum-scheissesta, että ottaa käyttöön kun EA:n on pakko saada tasoihin. Nyt huomannut kuitenkin, että pätkii koko ajan.

ootko temmi varma, että vika on pelissä eikä ohjaimessa? itsellä ainakin vanhassa ohjaimessa meni juurikin tuosta vasemmasta tatista jotain rikki mikä aiheutti sen että kiihdyttäessä ylöspäin ukko pysähtyi kokonaan ja normaalisti kulki kyl aivan moitteetta.

ootko temmi varma, että vika on pelissä eikä ohjaimessa? itsellä ainakin vanhassa ohjaimessa meni juurikin tuosta vasemmasta tatista jotain rikki mikä aiheutti sen että kiihdyttäessä ylöspäin ukko pysähtyi kokonaan ja normaalisti kulki kyl aivan moitteetta.

No sitä tässä ajan takaa, että jos kenellään muulla ei vastaavaa ongelmaa ole, niin vika varmaan tuossa ohjaimessa. Eikä ole kun noin vajaa 2 kk vanha. Pitää varmaan ottaa myyjään yhteyttä.

No sitä tässä ajan takaa, että jos kenellään muulla ei vastaavaa ongelmaa ole, niin vika varmaan tuossa ohjaimessa. Eikä ole kun noin vajaa 2 kk vanha. Pitää varmaan ottaa myyjään yhteyttä.

joo itselläkään ei silloin konsolipaketin mukana tullut ohjain pitkään ehjänä pysynyt ja kaupan takuu tietenkin kattoi vain konsolin ---> supporttiin yhteyttä -->ranskaan huoltooon 1,5-2 kk

Mistä oot tuon hankkinut? Ite vein rikkinäisen ohjaimen huoltoon ja uus tilalle.
Jottei mene ihan pois aiheesta niin itelle kyllä maistunut peli hyvältä, parannusta edelliseen tapahtunut mukavasti :)

Citymarketistahan tuo tuli hankittua, yritin tosiaan silloin vaihtaa sen ensiksi siellä, mutta käskivät vaan ottamaan yhteyttä valmistajaan. Ja samaa mieltä kanssasi, on tää paljon nautittavampi tekele ku viimevuotinen :)

Eikö auta, että ennen kuin aloitat pelaamisen käy vain heittämässä parhaat kentät kaikille ohl jengeille. Tai missä ikinä pelaatkaan. Ja kunhan loukkaantumisia tapahtuu niin tuokin korjaantuu.

Kun onnistuisi tuo parhaiden ketjujen laittaminen... Ei toimi L3:sta mulla ainakaan tässä NHL-versiossa (?).

Toki nyt ei tarvisi heittää kuin OHL:ään nuo tulokkaat ja joukkueet kuntoon jos sieltä aloittaa be a pro:n... Siinä on oma hommansa kyllä.

Lueskelin tuolta EA:n foorumeiltakin juttu tuosta päivityksestä ja eihän siellä ole edes kaikkia NHL pelaajiakaan vieläkään ja rosterit on tehty sutaisemalla, oikeesti, ei tämä voi olla totta :D

Mulla on täysin sama ongelma, tätä ongelmaa on toisinaan myös GTA V:ssä ukko pysähttelee ja just ylöspäin painaessa. Vika on todennäköisesti ohjaimessa. Olen ostamassa kuitenkin kohta uutta kun on tatitkin kuluneet jo puhki. Ja on muuten just se ohjain joka tuli konsolin mukana, mulla on hajonnut kaikki PS3:nkin ohjaimet jotka tuli konsolien mukana aiemmin kuin erikseen ostetut. Saattaa olla vaan tuuria mutta mulla on värilliset ohjaimet kestäneet reilusti yli vuoden kun nuo perus mustat konsolin mukana tulleet jotain 5-6kk. PS2:lla taisi kestää saman verran kaikki :rolleyes:

Luulin aluksi että tämä johtuu tulokas - tasosta tai pelaajan väsymisestä, mutta eipä taida olla sitä...

En tiedä onko täällä moni muu jo kironnut comien peliälyä, mutta eniten ottaa päähän ettei äijät mene vaihtoon vaikka kuinka käskee. Oman maalin takana rauhoittelen ja käsken hyökkäysketjua vaihtamaan kun vastustajakin vaihtaa. Eii ku me kökitään nyt tässä! Noo muutama polkasu maalin takaa, yksi syöttö ja kiekko yli oman sinisen niin sitten tulee kiirus comeilla vaihtoon. Aivan tajutonta miksi toimivia osasia pitää vuosi vuodelta pilata että pelaamisesta tulee haastavampaa. Joku diili pakko EA olla hammaslääkäriliiton kanssa. Sen verran hampaita tulee kirskuteltua välillä kiukusta.

Propsit EASHLn takaisin tulolle, kivaa vaihtelua kuhan löytää hyviä äijiä ympärille. Vielä kun sais GMCn takaisin. Mikäs oli aikoinaan syy sen pois jäännille? Aika?

ea:lla ilmeisesti luultiin, että pelkät tulokaat lisäämällä kaikki olisivat tyytyväisiä, mutta eihän täta voi sanoa edes kunnon rosteripäivitykseksi.... ja ilmeisesti eivät kokeneet tarpeelliseksi nostaa kemppaisen tai donskoin kokonaisuuksia vaan ovat 74 ja 75 joten ahl-miehiä ai:lle....

ea:lla ilmeisesti luultiin, että pelkät tulokaat lisäämällä kaikki olisivat tyytyväisiä, mutta eihän täta voi sanoa edes kunnon rosteripäivitykseksi.... ja ilmeisesti eivät kokeneet tarpeelliseksi nostaa kemppaisen tai donskoin kokonaisuuksia vaan ovat 74 ja 75 joten ahl-miehiä ai:lle....

Joo, onhan siellä muitakin "virheitä" edelleen, Boone Jenner 85??? Mitä ihmettä, eihän tuo tehnyt edes 20 pistettä viime kaudella :D Tämähän on kyllä rosteripäivitysten paras fail ikinä!

Joo, onhan siellä muitakin "virheitä" edelleen, Boone Jenner 85??? Mitä ihmettä, eihän tuo tehnyt edes 20 pistettä viime kaudella :D Tämähän on kyllä rosteripäivitysten paras fail ikinä!
noh tässä kuukausi ooteltu, että pääsee pelaamaan gm joten odottelu jatkukoon kunnes virheet on korjattu

noh tässä kuukausi ooteltu, että pääsee pelaamaan gm joten odottelu jatkukoon kunnes virheet on korjattu

Jos rosterit on nyt pelaajien osalta kohallaan, niin ei muutako ite muokkaan ne overaalit haluamakseen. Näin olen ainakin itse tehnyt joka vuosi, kun ne on muutenki ihan perseellään. Aikaaha siinä kyl menee...

EASHL -puolella on jopa alkanut jo vähän sujumaankin tuo peli. Kyllä huomaa, että parhaat pelit on 5vs5. Mitä enemmän botteja on kentällä, sitä todennäkösemmin siitä tulee paska peli. Ja en oo tainnu vielä nähdä yhtään hyvää pelaajamokkea, kun se tuntuu olevan vähän kustu. Pakittelua on tullut pääosin pelailtua ja vähän paremmin sujuu kuin ennen, mutta edelleen syöttöjä menee mystisesti läpi ja välillä pokea saa hakata ihan sormet väsyneenä, kun kaveri vaan luistelee läpi. Sijoittuminen tuolla maalin eessä on pirun vaikeaa, kun pelaajat on vähän kankeita. Sijottuminen sattuu just oleen tärkeintä puolustuksessa.

Jos rosterit on nyt pelaajien osalta kohallaan, niin ei muutako ite muokkaan ne overaalit haluamakseen.
Onhan ne, NHL:ssä jotain 90% oikein ja muissa liigoissa aivan sekasin...

Saat varmaan odotella aika kauan.

No eipä ole ainoa, olen pommitanut EA:lle suoran asiasta, suorin lausein :D En tee sitä usein mutta kyllä tämä on meelko pa*kasti tehty...
Parit tulokkaat ja se siitä. Taitaa olla liikaa rahaa kun ei vain viitsitä...

No, jospa sitä sitten rupee itse tekemään rostereita, mutta ei kannata yllättyä jos 20 luodun ukon jälkeen kone sekoaa tai peli bugaa tai jotain muuta, se on ihan odotettavissa, varmaan ihan odottamatonta on se että se toimisi :D

Ylös Bottom