Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 16

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Orou
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 16

Kehittyykö teillä GM:n pelaajat, pelaajat kauden aikana?

Be A Pro:ssa luodut pelaajat eivät kehity minnekään kauden aikana ainakaan, enkä viitsi simuloida seuraavaan kauteen että kokeilisi josko ne kehittyisi kesän aikana...

Eli eka yritys meni sittenkin luotujen pelaajien takia päin mäntyä (kuten arvata saattoi). Oon koitanut kysellä että tuleeko juniorisarjan pelaajistoon lainkaan päivitystä mut siltä näyttäis ettei tule tai sit nuo puusilmät EA:n omilla foorumeilla eivät tiedä yhtään mitään mistään, joten alkuperäisilä rostereilla kait pakko tuo aloittaa alusta...

Myös tuo että pistepörssissä on top30 joukossa 25 pakkia ja parhaat AI:n pelaajat tekee (omat, sliderillä) max. 10 maalia ja 20 pistettä 30 peliin on vähän typerää... Parhaiten pisteitä ne tekee perus Hardcore asetuksella, eli omat sliderit pitänee haudata myös samoin tein... No, ei tuo ole kauheen helppoa siltikään pelata hardcorella, pisteiden teko tosin voi tuntua liian helpolta mut minkäs teet. Edelleen peliä vaivaa just tämä et jos itse kosket johonkin niin se ei tule toimimaan vaan tuo pitää tulla peliin päivityksellä :mad: Näin on tosin ollut jokaisessa änärissä, etenkin luotujen pelaajien kohdalla niistä ei saa sitä mitä niistä pitäisi saada...
 
Vastaus: NHL 16

Jatkoa tohon aiempaan... Nyt alotin uuden Be a Pro:n, kaikki toimii, pistepörssissä heilutaan maalienkin muodossa ja omat tekee jotain. Huomasin että jos vaihdat pelaajan pelipaikkaakin niin pelaaja ei tee mitään sellaista mitä siltä odottaa tämän jälkeen, pelkkä pelaajan muokkaus siis "tuhoaa" pelaajan. Joten pienetkin muutokset rikkoo pelin... On tuo nyt varsin typerää mut minkäs teet, näillä mennään, en jaksa enään sääädellä rosterien kanssa joten nyt pelataan bap:ta :D
 
Vastaus: NHL 16

Kyllä tämä on aikalailla järkyttävin ja hirvittävin änäri onlinessa ikinä. Eihän nuo kovemmat pelit ole yhtään helvetin mitään muuta kuin sitomisaloitusta ja karkuun nopealla laiturilla ja puolustaminen pelkkää ja tauotonta poken runkkaamista pelistä toiseen. Kaikilla joukkueilla samat Bödker-Zuccarello-Gaudreaut joilla pyrkivät luistelemaan nopeasti vaan hakemaan cross creasea tai etukulmaa ja sitten vemputetaan tattia sinne ääriasentoon minkä kerkeää, jotta kiekkoa on lähes mahdotonta saada pois.

Eipä taida meikän pelihistoria kovin pitkä olla, jos tosiaan nuo ylemmät divarit ovat pelkkää tätä. Nyt huomasin tämän mitä on kritisoitu noissa playoffeissa, jotka vihdoin olivat pelattavissa.
 
Vastaus: NHL 16

Kyllä tämä on aikalailla järkyttävin ja hirvittävin änäri onlinessa ikinä. Eihän nuo kovemmat pelit ole yhtään helvetin mitään muuta kuin sitomisaloitusta ja karkuun nopealla laiturilla ja puolustaminen pelkkää ja tauotonta poken runkkaamista pelistä toiseen. Kaikilla joukkueilla samat Bödker-Zuccarello-Gaudreaut joilla pyrkivät luistelemaan nopeasti vaan hakemaan cross creasea tai etukulmaa ja sitten vemputetaan tattia sinne ääriasentoon minkä kerkeää, jotta kiekkoa on lähes mahdotonta saada pois.

Eipä taida meikän pelihistoria kovin pitkä olla, jos tosiaan nuo ylemmät divarit ovat pelkkää tätä. Nyt huomasin tämän mitä on kritisoitu noissa playoffeissa, jotka vihdoin olivat pelattavissa.

Näin! Tosiaan mitä ylemmäksi noissa divareissa nousee, sitä hirveämmäksi käy myös pelaaminen. Tosiaan 99% pelaajista jauhaa noita "varmoja", esim. missä on siniviivalaukaukset jne? Pokettamista ilmeisesti jo päivityksen avulla heikennettiin, mutta sitä tiheämpään sitä tunnutaan hakkaavan.

Tänään omat pelit sujuivat pääasiassa hyvin, 3.divarista napattiin mestaruus ja homma jatkuu nyt 2.divarissa. Aikaisemmin päivällä yritin myös tuota kuukauden playoff-hommaa, mutta niissä oli kyllä taas EA kaikkine metkuineen taas vastassa. Hakkasin joka pelissä päätä seinään vastustajan supermolariin, molemmilla yrityksillä selvisin toiselle kierrokselle, mutta sitten tuli aina maalin tappio vaikka hallitsin pelejä... Sitä en ymmärrä, että kun itsellä on kentällä mm. kaverit nimeltä Hall, Duchene, MacKinnon, Carter, Kessel jne. niin miten hel**tissä vastustajan puujalkapakitkin tuon momentuminsa aikana jättävät nämä minun "nopeimmat" luistelijat kuin täit tervaan. Omat pelaajat luistelee niin kuin pihahöntsässä eikä kiekko tartu sitten millään lapaan :confused: Lisäksi toisella yrityksellä oma POTG Quick imaisee jatkoajalla siniviivan jälkeen tulleen suoran rannelaukauksen ilman maskia sisään, kun vastaavasti omat tähdet ei saa kiekkoa 40 laukauksella Markströmin (onko kok. peräti 80?) ohitse kuin kerran... Ja niitä paikkoja oli joka kulmalta ja välillä tyhjään maaliin, mutta tolpat kolisi tai gamesaverille nappas kiinni..
Kyllä sais narun jatkoksi laittaa sen, joka EA:n toimistolla keksi koko momentumin..

Tässä änärissä kapulassa kiinni olevan pelaajan taidot eivät ratkaise pelejä, vaan kyllähän pelin voittaja on se, joka saa suuremman hyödyn momentumista. Hyvä esimerkki oli ekalla 3.divarikaudella, kun oman momentumin aikana hakkasin toisen erän alkuminuuteilla 6-0 johtoaseman ja mietin jo, että jokohan vastustajalle riittää. No ei riittänyt, 5 peräkkäistä vetoa ja kaikki maaliin ja tilanne olikin yhtäkkiä enää 6-5 minulle.. Luojan kiitos sain vikassa erässä iskettyä pari maalia ja kuittasin lopulta 8-5 voiton. Mutta tuo peli oli niin räikeä esimerkki siitä, miten tuo momentum tasoittaa pelejä, missä toinen on selvästi pelillisesti heikompi.
 
Vastaus: NHL 16

Kyllä tämä on aikalailla järkyttävin ja hirvittävin änäri onlinessa ikinä. Eihän nuo kovemmat pelit ole yhtään helvetin mitään muuta kuin sitomisaloitusta ja karkuun nopealla laiturilla ja puolustaminen pelkkää ja tauotonta poken runkkaamista pelistä toiseen.

Itse sentteriä EASHL:ssä pelaavana joudun valitettavasti turvautumaan sitomisaloituksiin jatkuvasti kun tuntuvat olevan ainut tapa joka toimii lähes miten kuuluukin.

Todella usein aloitukset menevät "rikki" jossain vaiheessa peliä. Esimerkiksi mailannostoa aloituksessa yrittäessä aloittaakin normaalisti alaspäin. Tai vuorostaan kämmenpuoliotteella aloittaakin rystyllä, ei hyvä. Sitomista yrittäessä aloittaa rystypuolella normaalisti alas, vaikkei oikeaan tattiin edes koske, tätä tapahtuu onneksi harvemmin.

Nämä voodoot siis tapahtuvat EASHL:n puolella. 1vs1 peleissä näitä ongelmia ei ole.

Mites muilla EASHL senttereillä, onko tullut vastaan näitä?
 
Vastaus: NHL 16

Itse sentteriä EASHL:ssä pelaavana joudun valitettavasti turvautumaan sitomisaloituksiin jatkuvasti kun tuntuvat olevan ainut tapa joka toimii lähes miten kuuluukin.

Todella usein aloitukset menevät "rikki" jossain vaiheessa peliä. Esimerkiksi mailannostoa aloituksessa yrittäessä aloittaakin normaalisti alaspäin. Tai vuorostaan kämmenpuoliotteella aloittaakin rystyllä, ei hyvä. Sitomista yrittäessä aloittaa rystypuolella normaalisti alas, vaikkei oikeaan tattiin edes koske, tätä tapahtuu onneksi harvemmin.

Nämä voodoot siis tapahtuvat EASHL:n puolella. 1vs1 peleissä näitä ongelmia ei ole.

Mites muilla EASHL senttereillä, onko tullut vastaan näitä?

Itseasiassa itellä aloitukset menneet aina niinkuin halunnut.
 
Vastaus: NHL 16

Mites muilla EASHL senttereillä, onko tullut vastaan näitä?

Pääosin tulee pelattua pakkia, mutta ne kerrat mitä sentterinä on pelannut ovat olleet aloitusten osalta aika arpapeliä. En tiiä johtuuko eri ohjaimesta, mutta välillä tulee vastustajia vastaan, joita ei voita millään vaikka miten muuttaisi asentoja. Ja tosiaan jos sitoo laittamalla oikean tatin oikealle, niin minulla ainakin alottaa suoraan alaspäin, vaikka teen sen ihan samanlailla, kuin last genillä.
 
Vastaus: NHL 16

Pääosin tulee pelattua pakkia, mutta ne kerrat mitä sentterinä on pelannut ovat olleet aloitusten osalta aika arpapeliä. En tiiä johtuuko eri ohjaimesta, mutta välillä tulee vastustajia vastaan, joita ei voita millään vaikka miten muuttaisi asentoja. Ja tosiaan jos sitoo laittamalla oikean tatin oikealle, niin minulla ainakin alottaa suoraan alaspäin, vaikka teen sen ihan samanlailla, kuin last genillä.

Ei muuten johdu ohjaimesta, sillä ihan normaalisti toimii 1vs1 matseissa. Ja huomannut sen, että näitä esiintyy nimenomaan kotijoukkueen puolella, vieraissa ei niinkään. Eli taitaa olla viivepuolen juttuja nämäkin. Hämmästyttää vain, että miten helvetissä mailannostoaloitusta yrittäessä aloittaa suoraan alaspäin, kun tattia ei edes alaspäin liikauta? Samoin sitoessa, en näe logiikkaa tuossa että alotus lähtisi kuin normaalisti aloittaen jos oikeaa tattia ei käytä muuta kuin otteen pitämiseen.

Lisätääs vielä sen verran, että näitä alkoi ilmestymään vasta jokin aika sitten. Kun aloitusprosentti meni yli 60, alkoi alamäki aloituksissa, tiedä sitten onko tämä Rammerin momentumia vai mistä johtuu. Hämmästyttää vain suuresti, kun mitään muutoksia ei sinänsä ole tullut :)
 
Vastaus: NHL 16

HUT:issa olen huomannut että aloituksissa pitää ottaa ennakkoa joku sekunti vähintään niin tuo ukko tekee sen mitä pitääkin. Liekö samaa sitten eashl:ssa?
 
Vastaus: NHL 16

HUT:issa olen huomannut että aloituksissa pitää ottaa ennakkoa joku sekunti vähintään niin tuo ukko tekee sen mitä pitääkin. Liekö samaa sitten eashl:ssa?

Tämä nyt ei tule yllätyksenä, sillä EASHL:ää on tullut pelattua 09:stä asti. Eli viiveen kanssa pelaaminen ei ole uusi tuttavuus.
 
Vastaus: NHL 16

Gameplay
  • Increased the chance of a trip when spamming pokecheck from behind the puck carrier
  • Added ability for players to lose speed the more they spam pokecheck
  • Tuned down the ability for players to perform defensive deflections behind them
  • Pokechecks will now only connect with strength on the way out, not on the sticks return back to the player
  • Addressed issue where the AI player would be able to get a full powered pass without powering up first after a User called for a pass
  • The AI will no longer auto pass when a Player does a manual windup for a show outside of the offensive zone
  • Increased the effect of the pass reception slider in the gameplay setting
  • Addressed issue where the gosalie Butterflu Sliders weren't overriding Precision Motion
  • Addressed issue where some players would be stuck in goalie control after making a pass as a goalie
  • Added butterflu slides out of both VH and Hug Post to make it easier to slide across out of those positions
  • User controlled goalie will now face the puck earlier as it is carried towards them
  • Goalies now receive the puck more cleanly with their stick from a standing position
  • Addressed issue where a goalie woudl sometimes get stuck sliing in the butterfly
  • Pucks can no longer be chopped if the stick goes through the goalie first so that they behave the same as pokechecks
  • Fixed issues where AI players wouldn't avoid their own net properly with the puck
  • Fixed issue where User players woudl sometimes be stuck on the bench while an AI player played for them after situations where they served a penalty
  • Added more conditions in goalie interference logic to increase accuracy to the calls for both allowed and disallowed goals
  • Fixed the button callout for accepting fights when using Hybrid controls
  • Added ability for Precision Skating to trigger at lower speeds
  • Fixed issues with the True Broadcast camera pan direction in Shootouts
  • Weakside AI defender won't look to hit the puck carrier when they are outside the slot
  • AI will look for hits during in-zone defense even if they don't have a great angle. This will allow AI players to bump a player off the puck even twhen the puck carrier has their back to them
  • Fixed issue where shot accuracy was too high on hardcore gamestyle when spinning around before taking a slapshot
  • Fixed issue where in some cases, the AI goalie wouldn't track the shoowing position properly when a player was rolling the puck back before shooting in a shootout scenario
Be A Pro
  • Increased the likelihood of being drafted if the user starts in the CHL
  • Enabled the user to switch between Classic and Authentic styles after entering the mode
  • Decreased the likelihood of the game switching between Classic and Authentic automatically
  • Players will not get penalized for long shifts until 10 seconds after they are called to the bench

Voisko joku ytävällisesti suomentaa, on niin paljon kirjoitusvirheitä että edes google translator ei tunnista montaakaan lausetta ja en halua ymmärtää väärin... :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 16

Jotakin huomiota mitä tullut nyt kun toinen yritys Be A Pro:ssa on 40 pelin kohdalla....

Jossain valitettiin ettei jäähyjä tule muka tarpeeksi, ainakin tilastot näyttää että niitä tulee just oikea määrä, Hardcore sliderillä, ei saa siis muuttaa mitään jota se pysyy hardcorena eikä vaihdu "omat".

Mun joukkueella on eniten yv ja av tilanteita, mutta vain 1 tai 2:n erolla seuraavaan. Alivoimaprossa on liigan paras juuri ja juuri, ylivoimat toiseksi parasta. Siis jokainen tilasto mitä löytyy on melko realistinen, koko peli tuntuu muuten siltä kuin pitäisi mutta juniorisarjassa ei vaan noilla alle 75 ovr. ukoilla pysty saamaan tekoälyn toimesta kuin sen piste/peli korkeintaan... Dal Colle näkyy painavan 43 peliin 51 pistettä, mutta pirun paljon syöttöpisteitä, kuka ne maalit tekee? :D

Luulempa että tuo johtuu ihan pelin omasta tekniikasta koska jos siellä tekee joku 70 ovr. ukko 100 pistettä, niin NHL-tasolla joku Crosby tekis sit 150 (?), eli ne on synkassa ja niiden erottaminen on hyvin vaikeeta luoda pelin kait... Tähän tulee tuskin ikinä muutosta joten junnusarjassa pitää tyytyä siihen että joku tekee edes en 70 pistettä 68 peliin niin se on jo hyvä.
Tosiaan nyt Hardcore slidereillä peli on parempaa, myös AI tekee pisteitä, siellä on joitakin yli 70 ovr. ukkoja jotka tekee yli piste/peli tälläkin hetkellä mutta 40 peliin ei kellään ole vielä 20 maalia.

Itse oma pelaaminen on toisinaan turhankin helppoa, edelleen näkyy se pieni jumalaolento siellä kentällä mutta paljon parempaan on menty... Miksei tekoälyn pakit voi oppia pelaajan pelityyyliä heti eikä vasta sitten kun oon toistanut samaa 10 kertaa? (ehkä tuokin korjaantuu sitten NHL-tasolla). Ja tosiaan hyvää on se että valmentaja ei vaadi mitään puolustustaitoja tai laukausten blokkausta väkisin pelinrakentajalta vaan ennemminkin käskee pysyä siniviivalla eikä lähemmäs omaa maalia.
 
Vastaus: NHL 16

Itse oma pelaaminen on toisinaan turhankin helppoa, edelleen näkyy se pieni jumalaolento siellä kentällä mutta paljon parempaan on menty... Miksei tekoälyn pakit voi oppia pelaajan pelityyyliä heti eikä vasta sitten kun oon toistanut samaa 10 kertaa? (ehkä tuokin korjaantuu sitten NHL-tasolla). Ja tosiaan hyvää on se että valmentaja ei vaadi mitään puolustustaitoja tai laukausten blokkausta väkisin pelinrakentajalta vaan ennemminkin käskee pysyä siniviivalla eikä lähemmäs omaa maalia.

Tähän taisi tulla vähän muutosta nyt päivityksellä, tosiaan noita tekolyn tekemiä "pakkomaaleja" ei enään tule helpolla, siis sellasia että kauhea rysä maalin edessä ja ne leipovat kiekon sinne ja itse joudut tilannetta katsomaan siniviivalta vaan omat pakitkin tekee jotain maalin edessä ja maalivahdillekin on nyt tilaa enemmän, mutta nuo pirun maskittomat lämärit mitä tekoälypakit ampuu, niille voisi tehdä jotain!:mad: Ja kun ne tekee sen kerran niin se ei riitä, vaan niille iskee armoton jumalamoodi ja ne tekee sen 3 kertaa, siitä p-pisteiden kaarien välistä, kaarien yläreunan kohdalta.
Myös se että ennen valmentaja valitti että pysy omalla alueella jos olit keskellä p-pisteiden kaaria, nyt voi vähän jo estää syöttöjäkin.


Vaihtoon kun pitää mennä niin on 10 sekuntia aikaa menä kunhan vaihto aukeaa, tämä takkuaa välillä, välillä menee 2-3 minuuttia putkeen kentällä ja kunto heikkenee tätä syystä... Tämä on ositain omaa vikaa jos menee tatti pohjassa kokoa ajan, pitäs opetella säästeleen sitä vähän :rolleyes:


Jotain muutakin tuossa tapahtui, pokettaminen on lähes turha kovasta vauhdista jos yrittää väkisin kiekkoa kammeta pois, mutta kun irrottaa vasemmasta tatista, se osuu siihen kiekkoon helpommin, luulisi tämän olevan kaikkien mieleen nimittäin näinhän tuo on oikeastikin, eli sama periaate kait kun laukomisessa, tähtää hetki ja osoite on tarkempi.

Mitään suurempaa en tekoälyssä huomannut kyllä Be A Pro:ssa, vai olisiko jotain pitänyt muuttua? Ehkä se että kiekon vastaanottaminen on vaikeempaa mut tuosta taidettiin mainita että sen sliderin voimakkuutta on heikennetty, tuo on imo. Hardcorella täydellinen.

Mitä puuttuu, no tuon Be A Pro- ukon jumalamoodi pois. On lähellä täydellistä BAP:ta mitä itse olen pelannut koskaan kunhan tuo vapaa tila otetaan pois pelaajalta joka on vieläpä 10 arvoa hitaampi kuin muut :rolleyes:
Vähän tympeää sinänsä kun ukon luistelut on viimiset 20 peliä olleet 74/74/74 eikä ne kehity. Oon googlannut ja samaa ongelmaa löytyy muualtakin, kuulemma pitkänkiekon kilpaluistelun voittaminen tois nopeuteen +50xp mut mitään muuta keinoa ei kait ole. Viikottaiset kaukalon ulkopuoliset harjoittelut toki mut on sekin tyhmää ampua sinne pelkkää luisteluharjoittelua :confused:
 
Vastaus: NHL 16

Ei tuossa erheitä kyllä ole, erikoissanastoa vain.

Ei, mutta isoja kirjaimia välissä ja ilmeisesti tuo translator tulkitsee lauseet väärin niiden takia... Oli siellä jokunen kirjainkin vissiin liikaa tai liian vähän. Mut joo, eiköhän tosta kaikki tarpeellinen nyt tullut käänneltyä.
 
Vastaus: NHL 16

Taisi mennä maalivahdit huonompaan suuntaan uudessa päivityksessä, kun maaleja tulee melkein liukuhihnalta. Tuntuu, että kaikki uppoo!
 
Ylös Bottom