Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Mistä pystyy laittamaan suoraan kehittäjille palautetta? Sitä olisi paljon. Siksi tein tuon palauteketjunkin, että saisi siitä keskustelua ja näkökulmaa.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

https://help.ea.com/fi/

Tuolta olen laittanut menemään jos syytä ollut. Sitä ei tiedä meneekö palautteet romukoppaan vai perille, mutta tuolta sitä noottia voi laittaa jos siltä tuntuu..

Toistaiseksi en pahemmin huttia pelaile kuin huutokaupassa.
Rakentelen St.Louis Bluesin valmiiksi ja sillä kokeilen miten toimii. Jos toimii niin hyvä jos ei niin rikki mikä rikki.
Perus onlinessa pelaajat ainakin toimii. Omissa räpylöissämon se pärjääminen sitten. Ei tarvii hampaita kiristellä kun supernopeat äijät on hitaita kuin mummot...
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Sit mennään. Euroakaan en ole pakkoihin laittanut ja statsit taitaa olla 40 voittoa 5 tappiota (Virtuaalipippeliä ei ole). Jos minua kovasti rupeaisi harmittamaan että pelaan pelimoodia missä rahalla voi saada paremman tiimin, ehkä siirtyisin onlineversuksen puolelle. Toinen puoli on sit se kenellä on sen 200€ kiinni pelaajissa tulee kertomaan icetiltistä. Tämän pelaajan online statsit: 60-40, HUT: 200-140. Itsellä OVP 300-30. HUT: 100-10. Kolmas kaveri ihmettelee miten TEAM OF THE DECADE-Perry on hitaampi kuin perus Cogliano etc.

Synergiat muuttaa pelaajan Överaalia sen 1-pykälää, kai se joidenkin päässä pitäisi sit tehdä ihmeitä kun Voracenkin 90-laukaus muuttuu 92. Itselläni on käytössä maximaaliset synergiat mitä saan, pelaajat liikkuu samalla tavalla miten niitä liikutan ilman synergioita.

Pelaajan vaihto toimii aivan loistavasti PS4:lla, jos neliö ja ympyrä näppäin on kunnossa. Pelaajat eivät ole kertaakaan luistellut pois tilanteesta tai menneet vaihtoon. Läpiajoja vastustajalla 60-pelissä viisi kappaletta. Siniviivalta vedettyjä vesipuhveleita on mennyt maaliin sen kaksi kappaletta, voi kyllä ne sitä viljelee. R2-näppäimellä vaihdat pelaajaa ja L1-näppäimellä blokkaat vedon. Ja kun käyttää päätä, ennakoi peliä ja laittaa taktiikat mieluisiksi niin kyllä se siitä lähtee.

Oma lempipelini on NBA 2k-pelisarja, Turpaan tulee ja kunnolla. Se on parasta kun oppii jotain siitä paskasta pelistä, minkä on tehnyt yritys, jonka tavoite on tehdä voittoa. Meitä on moneen junaan.

Olen hävinnyt pelejä missä itselläni on ollut "momentumia". Oon voittanut pelejä missä vastustajalla on ollut "momentumia". En ole ikinä hävinnyt peliä "momentumin" takia... Joskus olen katsonut kun tuolla NHL-kaukaloissa aikuiset miehet pelaavat kendoa. Pelistä tuntuu puuttuvan tunne ja kaikki. Mikään ei toimi. Sit tulee yks kova taklaus ja koko joukkue herää henkiin. Kokeilumielessä suosittelen pelissäkin kokeilemaan. Siinä voi toki käydä niinkin surullisesti, että vastustajan taklaukset kyllä osuu, mutta omat ei.

Minä tykkään tästä Hutista, sain ekaa kerta luotua jo 10-pelin jälkeen joukkueen mihin olen tyytyväinen; uudet pelaajat tulevat olemaan marginaalisia parannuksia. Harmittavaa kylläkin ettei pääse AHL pelaajia jyräilemään vaan vastassa on Eric Lindros.

Sen 3000-peliä änäriä pelanneena vuodesta 2010. Tämä on mielestäni ylivoimaisesti paras peli. Glitsit joita ei voi puolustaa ovat minimissä. Jokainen laukaus voi yllättää maalivahdin. Jotkut vastustajat pelaavat monipuolisemmin kuin aikasemmin, koska se kannattaa. Peli ei toista itseään. Viime vuoden änärissä "hyvät" pelaajat pyörivät kulmissa niin kauan että botit sekosivat ja sai syöttää onen tyhjiin (useimmiten pelaajien läpi.). Tässä kiekot eivät mene pelaajien läpi. Bottien peliäly on loistava, eikä myöskään liian ylivoimanen. Hyökkäyksiin lähdöt vaativat ajatusta ja karvaaminen on kerrankin hyödyllistä hyvääkin pelaajaa vastaan. Tiedän jo nyt että minun voitto% tulee olemaan heikompi kuin koskaan. How cool is that? Puolustuspelini syömähammas mailannosto on rikki, mutta olen luottavainen että seuraavassa patchissa asia on korjattu.

ps. basbar89. Meidän peliä oli pelattu se 60 minuuttia kun ajattelin et täytyy laittaa viestiä: "GG, oli erittäin mielyttävä ja hyvä peli." Jatkoajalla sit päätit kuluttaa 3 minuuttia pelistä maalin takana. Ymmärtäisin logiikan jos olisi 6-minuuttia 5v5 peliä jäljellä, johtaisit ja et haluaisi mennä träppiäni päin. Luulisi että lentokentällä taidot riittäisi 3vs3-pelissä tulemaan omalta alueelta pois. Jouduin sitten kohteliaisuudesta päästämään sinut 3vs2 hyökkäykseen. Hellyyttävän mautonta.

Vilpittömästi onnea kaikille peleihin ja elämään.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Apropoop!! Aivan huippu kirjoitus!! Tähän voi yhtyä täysin! Enpä muista koskaan lukeneeni vastaavaa ja näin hyvin perusteltua analyysia. Parastahan täsdä on se, että totta joka sana! Huvittaa täällä lukea kommentteja, että Tämä on pelikelvoton jne, kun ihmiset yksinkertaisesti, eivät osaa tätä pelata, kun vanhat kikat eivät toimikkaan, kiekko ei pysy lavasss jne. Itellä on enemmän häviöitä, kuin voittojs, muttei haittaa, kun häviö johtuu omasta osaamattomuudesta, ei pelin toimimattomuudesta!
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

valistakaas joku jolla on tietoa. Voiko noita Draft champion pelaajia myydä? kun ei niitä ole kaupassa näkynyt....
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Jos minua kovasti rupeaisi harmittamaan että pelaan pelimoodia missä rahalla voi saada paremman tiimin, ehkä siirtyisin onlineversuksen puolelle.

Itse ainakin pidän Ultimate Teamin ideasta todella paljon ja siksi pelaan. Enemmän ainakin omana pointtina se, että pakkojen ostajat vähentävät EA:n tarvetta muokata peliä, rahaa tulee joka tapauksessa. Lisäksi pakat ovat oikeasti mielestäni rikollisen kalliita. Nyt niihin kalleimpiin on sentään tullut daily limit. Siltikin, mielestäni lähennellään rikollista toimintaa pakkojen hinnan osalta. Ihan rehellisesti ajattelen näin. Vaikka sovellettaisiin vanhaa sanontaa "ei se ole tyhmä joka pyytää...", siltikin rikollisen rajamailla.

Pelaajan vaihto toimii aivan loistavasti PS4:lla, jos neliö ja ympyrä näppäin on kunnossa.

Ei toimi. Silloin se vielä toimii, jos pelaa suurimmaksi osaksi bottipuolustusta (kuten suurin osa valitettavasti tekee, niin paljon helpompaa se on) eikä vaihtele pelaajaa kuin harvakseltaan. Pelaajan vaihdossa ei ole logiikkaa. Se ei vaihda aina lähimpään, se ei vaihda aina lähimpään kiekon ja maalin välissä olevaan, se ei vaihda alimpaan, vaan aivan randomina todella usein. Usein backcheckaajaan, välillä vielä hyökkäyspäässä olevaan, kun vastustaja on jo läpiajossa jne. Ja nämä eivät ole mutuiluja, vaan olen seurannut videolta pelien jälkeen tätä. Aion myös postata joskus videota aiheesta.

Pelaajat eivät ole kertaakaan luistellut pois tilanteesta tai menneet vaihtoon.

Luistelevat usein. Tästäkin laitan jossain vaiheessa videota. Esim. usein läpiajoon pääsemässä oleva pääsee laidan kautta läpi, kun toisen puolen puolustaja ehtisi vielä hyvin estää tämän, mutta tekoäly on ohjelmoitu puolustamaan omaa miestä, jolloin tekoäly lähtee suorastaan luistelemaan VASTAKKAISEEN SUUNTAAN kohti hyökkäyspäätä, kun se oma mies, jota tekoäly on ohjelmoitu puolustamaan, on siellä ja samaan aikaan vastustaja tulee läpi. Ja ei, pelaajan vaihto tähän pelaajaan ei auta, koska suurimman osan aikaa pelaajaa vaihtaessa aktiiviseksi vaihtuu se, joka yrittää backcheckata tuota läpiajoon pyrkivää.

Siniviivalta vedettyjä vesipuhveleita on mennyt maaliin sen kaksi kappaletta

Itselläni mennyt muistaakseni vastustajan vedoista yksi siniviivapuhveli, mutta muuten puhveleita tulee kyllä mielestäni liikaa. Toisaalta se on ehkä realististakin, ei aina maalit ole kauniita, vaan ovat flipperin tuloksia, mutta pistäähän se pelissä vihaksi, kun tulee jotain ihan järjettömiä liruja milloin mistäkin ja molari liruttaa vielä itse maaliin. :D Mielestäni ehkä tässäkin suhteessa on menty 16:sta taaksepäin, vähän liikaa tulee paskamaaleja. Vaikka ainahan niitä on toki tullut.

R2-näppäimellä vaihdat pelaajaa ja L1-näppäimellä blokkaat vedon.

Noinhan se ideaalisti menee. Kuitenkin usein pelaajanvaihto ja tekoälyn liike johonkin ihan muualle estävät tämän.

Puolustuspelini syömähammas mailannosto on rikki, mutta olen luottavainen että seuraavassa patchissa asia on korjattu.

Toivottavasti. On nimittäin esim. laidasta läpituloa helpottanut ihan helvetisti, kun mailannosto on nerfattu totaalisesti. Nyt vaihtoehtoina ovat poke ja taklaus ja molempien jälkeen kiekko saattaa edelleen olla vastustajalla, toisin kuin mailannostolla, jolla sait aina kiekon itsellesi. Peli on mennyt muutenkin tuon nerfauksen vuoksi mielestäni vähän liikaa poketteluun ja sitä kautta flipperiin. Sitäpaitsi naseva mailannosto tuntui helvetin hyvältä, se ääni jo pelkästään, kun nostit mailaa ja puu kolisi, oli todella tyydyttävä.


Väitän, että silloin, kun peli kulkee, pelin viat unohtuvat, eivät tule aina samalla tavalla esille ja ne antaa myös anteeksi helpommin. Olen itsekin sen usein huomannut. Kun peli kulkee, kiekon hallinta on enemmän itsellä, jolloin potentiaalisia pelaajanvaihtamistilanteita tulee vähemmän, kuten myös kaikkia tilanteita, joissa tekoäly sekoilee niin, ettei itselle jää mitään mahdollisuuksia korjata tilannetta. Yksittäiset sekoilumaalit myös antaa helpommin anteeksi, kun itse on tehnyt jo neljä, niihin ei kiinnitä samalla tavalla huomiota, ohittaa olankohautuksella, kun vastustaja sai yhden armonpullan.

Kuitenkin ne ongelmat esim. tekoälyssä (tietyissä tilanteissa liian hyvä, tietyissä aivan naurettavan huono) ja pelaajanvaihdossa ovat siellä ja helposti todettavissa, kun kiinnittää huomiota. Aion postata jossain vaiheessa videota räikeimmistä esimerkeistä.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

[FONT=&quot]Viikkopakasta [/FONT][FONT=&quot]Giordano, joka kelpaa kivasti kun tuo sen 17k coinseja tilille. Mutta pakko se on myöntää että aivan liian rasittavaksi EA on tehnyt tuon keräämisen tänä vuonna. Herot on hieno uudistus, mutta hintasuhde ja se paidoista tappeleminen että löytää edes yhden halvalla osasta paidoista, rasittaa vähän liikaa hermoja ja kärsivällisyyttä suhteessa siihen yhteen hero-collectibleen. Esim. itse olen yhtä Vancouverin paitaa (se viimeinen mahdollinen) ja yhtä Buffalon paitaa (sama viimeinen mahdollinen listalla) hakenut jo nyt siitä asti kun settejä aloin tehdä. Jatkuvalla syötöllä ihan naurettavilla 7-10k hinnoilla noita myynnissä ja joka hiton kerta viimeinen myyntihinta on luokkaa 700-1k molemmilla paidoilla. Sitten tulee se yksi janari joka ei jaksa odottaa ja ostaa paidan siihen riistohintaan ja taas on hinnat katossa viikon paidoille.[/FONT]
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Rahalla saa ja mopolla pääsee. Mukavahan se on löylyttää näitä massijoukkueita joissa on pelkkiä spessukortteja :)
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Bottipeliä paukuttanut helpon pucksin toivossa tähän asti.
Nyt päätinkin lauantain kunniaksi käydä testaamassa HUT-jengiä Online matsissa,
ja päädyinkin voittamaan kaikki 3 ottelua, viimeisimmän tylysti 9-1

Jengissä mainitsemisen arvoiset pelaajat tällähetkellä ovat
A.Panarin
E.Kuznetsov
J.Voracek
J.Gaudreau
S.Weber
J.Carlson

Nyt varmaankin sit jatkan bottipeliä kunnes kiekot riittävät McDavidiin

Onko muuten kellään tietoa koska A.Matthews ja P.Laine tulevat HUTissa NHL-jengeihin?
Jostain luin että normaalisti olisivat vasta NHL 18, mutta tässä painoksessa EA aikoo lisätä heidät "muutama kuukautta sen jälkeen kun NHL kausi on alkanut"
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Bottipeliä paukuttanut helpon pucksin toivossa tähän asti.
Nyt päätinkin lauantain kunniaksi käydä testaamassa HUT-jengiä Online matsissa,
ja päädyinkin voittamaan kaikki 3 ottelua, viimeisimmän tylysti 9-1

Jengissä mainitsemisen arvoiset pelaajat tällähetkellä ovat
A.Panarin
E.Kuznetsov
J.Voracek
J.Gaudreau
S.Weber
J.Carlson

Nyt varmaankin sit jatkan bottipeliä kunnes kiekot riittävät McDavidiin

Onko muuten kellään tietoa koska A.Matthews ja P.Laine tulevat HUTissa NHL-jengeihin?
Jostain luin että normaalisti olisivat vasta NHL 18, mutta tässä painoksessa EA aikoo lisätä heidät "muutama kuukautta sen jälkeen kun NHL kausi on alkanut"
Tulevat huttiin hetimiten kun änärissä kiekko on tippunut jäähän
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

En löytänyt ainakaan omaa ketjua tästä aiheesta joten postaan tänne.. Ois kiinnostusta vaihdella pelaajia.

Kiinnostaa nämä herrat

Stamkos
Malkin
P.Kane

Omistan nämä,

Lindros
Toews
Hall
Getzlaf
Hedman
Rinne
TOTW Eichel
Pacioretty

Vaihtoja saa ehdotella!

Psn: pro_playap
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Löytyy pelaajia kohtuu halvalla! Laittakaa yv:tä, jos kiinnostusta :)
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Onkosta jollakin tietoa että jos poistaa nykyisen joukkueen ja tekee uuden, tuleeko ennakkotilauspakat normaalisti uudelle joukkueelle?
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Suomalaisista tuntuu löytyvän aikapaljo kavereita, jotka päästää sen 3 maalia ekaan 10min ja sen jälkeen afkataan loppu matsi
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Tuli muuten mieleen, että onko hutissa laitettu tarkoituksella tuo tempo tuollaiseksi? Jos tempo olisi yksinpelin tai vs pelin luokkaa, niin lisäämällä tähän synergyt luisteluun vauhtia olisi aivan liikaa. Sama homma kaikissa muissa ominaisuuksissa. Tämä nyt on vain arvaus, mutta näin minä sen näkisin. Toinen juttu on, että tää tarrakiekko ei tule koskaan poistumaan, koska EA oli tätä testannut ja todennut toimimattomaksi. Sama homma näiden mailojen kanssa, mailat tulevat menemään läpi kaikesta jatkossakin. En muista mistä luin, mutta todennäköisesti jostain näistä kolmesta Reddit, Operation Sports tai EA:n foorumit. Ainut on, jos joku muu firma rupeaa tekemään NHL kiekkoa, mutta EA:n kiekko tulee olemaan tällaista jatkossakin.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Nyt on tullut pelattua sit muita pelaajia vastaan kun sain tiimin edes jokseenkin siedettävään kuntoon.

Statsit 14 voittoa, 3 häviötä

14 ekaa matsia olivat voittoja, muutama tosi tiukka vääntö, jonka onnistuin kääntämään tappioasemasta voitoksi.
nyt sit 3 matsia putkeen tullut selkään ja tuntuu että mikään ei onnistu,
ekasta alotuksesta alkaen pelaajat aivan puuroa, ja nopeus ihan kadoksissa.

2/3 häviöstä on osaksi myös johtunut siitä, että vastustajat hakanneet pokecheckiä about 1754 kertaa pelin aikana, osuen arviolta 95% pokecheckeistä.
Yhtään irtokiekkoa en saa kiinni, ja häviän kaikki kaksinkamppailut.Äskeisessä matsissa vastustaja katkoi myös minun syöttöjä aivan jäätävällä prosentilla, joko kiekko osui luistimeen, tai sit pokecheckillä sai syötön katkaistua, mikä taas itseltä ei onnistu kuin noin kerran sadasta.

Tiimini tällähetkellä on seuraavanlainen

A.Panarin - N.Backstrom - E.Kuznetsov
T.J.Brodie - S.Weber

J.Gaudreau - C.McDavid - J.Voracek
N.Kronwall - J.Carlson

Z.Parise - J.Thornton - M.Boedker
J.Gardiner - D.Byfuglien

D.Sedin - H.Sedin - P.Marleau


S.Bobrovsky

Noh, eiköhän se tästä taas voitoksi käänny...
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Nyt on tullut pelattua sit muita pelaajia vastaan kun sain tiimin edes jokseenkin siedettävään kuntoon.

Statsit 14 voittoa, 3 häviötä

14 ekaa matsia olivat voittoja, muutama tosi tiukka vääntö, jonka onnistuin kääntämään tappioasemasta voitoksi.
nyt sit 3 matsia putkeen tullut selkään ja tuntuu että mikään ei onnistu,
ekasta alotuksesta alkaen pelaajat aivan puuroa, ja nopeus ihan kadoksissa.

2/3 häviöstä on osaksi myös johtunut siitä, että vastustajat hakanneet pokecheckiä about 1754 kertaa pelin aikana, osuen arviolta 95% pokecheckeistä.
Yhtään irtokiekkoa en saa kiinni, ja häviän kaikki kaksinkamppailut.Äskeisessä matsissa vastustaja katkoi myös minun syöttöjä aivan jäätävällä prosentilla, joko kiekko osui luistimeen, tai sit pokecheckillä sai syötön katkaistua, mikä taas itseltä ei onnistu kuin noin kerran sadasta.

Tiimini tällähetkellä on seuraavanlainen

A.Panarin - N.Backstrom - E.Kuznetsov
T.J.Brodie - S.Weber

J.Gaudreau - C.McDavid - J.Voracek
N.Kronwall - J.Carlson

Z.Parise - J.Thornton - M.Boedker
J.Gardiner - D.Byfuglien

D.Sedin - H.Sedin - P.Marleau


S.Bobrovsky

Noh, eiköhän se tästä taas voitoksi käänny...
Miten sun synergiat on? Ja ootko vaihtannut jotain ennen sun tappioputkea
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Nyt on tullut pelattua sit muita pelaajia vastaan kun sain tiimin edes jokseenkin siedettävään kuntoon.

Statsit 14 voittoa, 3 häviötä

14 ekaa matsia olivat voittoja, muutama tosi tiukka vääntö, jonka onnistuin kääntämään tappioasemasta voitoksi.
nyt sit 3 matsia putkeen tullut selkään ja tuntuu että mikään ei onnistu,
ekasta alotuksesta alkaen pelaajat aivan puuroa, ja nopeus ihan kadoksissa.

2/3 häviöstä on osaksi myös johtunut siitä, että vastustajat hakanneet pokecheckiä about 1754 kertaa pelin aikana, osuen arviolta 95% pokecheckeistä.
Yhtään irtokiekkoa en saa kiinni, ja häviän kaikki kaksinkamppailut.Äskeisessä matsissa vastustaja katkoi myös minun syöttöjä aivan jäätävällä prosentilla, joko kiekko osui luistimeen, tai sit pokecheckillä sai syötön katkaistua, mikä taas itseltä ei onnistu kuin noin kerran sadasta.

Tiimini tällähetkellä on seuraavanlainen

A.Panarin - N.Backstrom - E.Kuznetsov
T.J.Brodie - S.Weber

J.Gaudreau - C.McDavid - J.Voracek
N.Kronwall - J.Carlson

Z.Parise - J.Thornton - M.Boedker
J.Gardiner - D.Byfuglien

D.Sedin - H.Sedin - P.Marleau


S.Bobrovsky

Noh, eiköhän se tästä taas voitoksi käänny...
Itellä kävi samanlailla. 19-1 statseilla peli suju loistavasti mutta sitten alko takkuileen. Pelaajat tuntu erittäin hitailta, botit todella tyhmiltä, syötöt katkaistiin aina tai syöttö ei löytänyt ikinä perille, vedot lössöjä jne.. Ja mikä parasta, aina kun johdin yhdellä maalilla niin vastustaja tasotti joka pelissä viimeisellä minuutilla. Ei väliä mistä veti, kunhan veti. ja jatkoajalla vastustaja voitti. Ihan uskomatonta kyllä :D
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Ensimmäistä kertaa NHL pelisarjan historiassa me jotka emme yleensä huttia pelaa ja osta yhtään mitään ylimääräistä voimme luoda hyvän hut-joukkueen. Noin viikossa olen saanut kasaan todella hyvän tiimin ilmaiseksi. Ja olin skeptinen aluksi synergioihin, mutta kun sain sen koko jengin +4 ketteryys, tasapaino jne, eron oikeasti huomaa konkreettisesti pelissä, pelaajat tosiaan on ketterämpiä liikkeissään. Nyt voidaan muuten unohtaa ne isäpapan visa vinkuu horinat ja vain niin voi pärjätä, noup jokaisella on mahdollisuus suht lyhyessä ajassa luoda varsin kilpailullinen tiimi jolla pärjää, eikä maksa yhtään mitään.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Mielestäni tämä on aika perseestä. Joo itsekkin sain kunnon tiimin vähän yli viikossa jolla kiva pelata, mutta mieli kaihoaa tuonne vaikka nhl14 puolelle, jossa alkutiimi oli pronssia ja hopeaa, sillä täytyi taistella, raataa ja repiä jotta sai parempia pelaajia tiimiin. Nyt heti kaikki kultapelaajia ja tunnelma on toki hyvä muttei niin mahtava kuin joskus aiemmin.
 
Ylös Bottom