Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Tuo synergy on kyllä jännä juttu, koska mulle niistä on vain haittaa. Itse sain lopulta 98 miljoonan porukan kasaan ja siinä ei ole yhtään synergyä päällä. Eilen kaksi voittoa lukemin 5-1 ja 2-0. Aina kun rupean laittamaan noita synergyjä päälle, niin pelistä ei tule mitään. Joo, olen samaa mieltä että osasta synergyjä näkee muutoksen, mutta ne jotenkin saavat oman tekoälyn menemään sekaisin. Olen sen itse mieltänyt niin, että vaikutus on sama kuin aiemmin harjoituskorteilla eli ei tule mitään niiden kanssa. Lisäksi vastaan tulleissa porukoissa ei ole ollut kuin pelaajasynergyjä auki. Nämä ovat melkein aina, rajut ranteet, syöttävä pelinrakentaja ja pikakiituri. Lisäksi tämän pelimuodon avain on näköjään kärsivällisyys, puolustaessa ei voi tehdä yhtään äkkiliikettä. Itse ainakin kokeilen nyt vähän pitemmän jakson tällä porukalla, enkä yritäkään muokata.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Naurattaa kyllä, että joku joelkarlsson joka pelaa 7. divaria on hutissa rank 1 150-300 tilastoilla :D Vois EA korjaa ton leaderboardsin vaikka ens versios :D
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Ja tuolle yhdelle senverran, että se tekeminen on nykyään ihan muualla kuin peruskorteissa, en tiedä oletko huomannut. Ja meille varsinkin jotka emme rahaa käytä huttiin niin legendojen ja muiden tosi hyvien korttien saaminen on todella työlästä hommaa. Minun pointti oli lähinnä se, että nyt kaikilla on mahdollisuus pelata huttia ei vain super hc pelaajilla ja niille super hc pelaajille kyllä hommaa riittää, jos haluaa ne parhaat kortit. Se, että hut on kaikille nykyään pelattavissa oleva pelimuoto ei ole mikään huono asia, ei vaikka pelimuodon hc tosifaneja kuinka kiukuttaisi.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Jokos joku osaa kertoo mitä hyötyä noista hero keräilykorteista on?
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Ei kyllä ollut hyvä uudistus tuo setti homma, nyt kun jonkun aikaa kerenny pelaamaan niin alkanu kaipaamaan joukkueiden kasausta ja palkintopakkoja :D. Ei vain huvita settejä alkaa tekemään ja tuhoamaan kortteja, kun sillä hommalla ei voittoa helppo ole tehdä. Ainoastaan vaan pelejä enempi tulee pelattua, mutta kaipaus jotain muutakin välillä. Synergia hommat heitin myös romukoppaan ja ostin sellaiset pelaajat joista pidän. 5 oli parhaillaan aktivoituna mutta ei kyllä mitään käytännön eroa huomannut.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Ei kyllä ollut hyvä uudistus tuo setti homma, nyt kun jonkun aikaa kerenny pelaamaan niin alkanu kaipaamaan joukkueiden kasausta ja palkintopakkoja :D. Ei vain huvita settejä alkaa tekemään ja tuhoamaan kortteja, kun sillä hommalla ei voittoa helppo ole tehdä. Ainoastaan vaan pelejä enempi tulee pelattua, mutta kaipaus jotain muutakin välillä. Synergia hommat heitin myös romukoppaan ja ostin sellaiset pelaajat joista pidän. 5 oli parhaillaan aktivoituna mutta ei kyllä mitään käytännön eroa huomannut.

Heitin jo aiemmin pyyhkeen kehään tämän vuoden HUT:sta, mutta välillä tullut nyt pelattua jos ei ole saanut EASHL:n puolella kerhopeliä aikaan. Täällä paljon kirjoteltu noista synergioista, että onko hyötyä vai ei. Totesin kyllä testaamalla, että ei niistä ole mitään apua... tai ainakin parempi mitä vähemmän niitä on käytössä. :D Aikaisemmin kokosin joukkueen ihan vaan sillä perusteella, että sain yhden joukkuesynergyn ja kolme pelaajasynergyä päälle, mutta tiputin nyt synergyt niin, että käytössä on vaan trappitroppi-joukkuesynergy ja rajut ranteet -pelaajasynergy. Nyt peli toimii huomattavasti paremmin, en tiedä johtuuko kuitenkin siitä että vaihdoin pyörityspeli-joukkuesynergyn --> trappitroppiin, mutta enää ei puolustajat höntyile idioottimaisesti itseään ulos tilanteista, joten vastustajan saamat lahjapaikat on nyt minimissä. Pelaaminen on paljon sulavampaa, kun pelaajat luistelee niinkuin kuuluukin eikä kuin täit tervassa.

Ja tosiaan edelleen sitä mieltä, että toivottoman hidasta tässä on kerätä noita tiimejä ilman eurojen laittamista pakkoihin. Kuten mainitsit, niin settien avuilla aika vaikea saada merkittävää hyötyä, ja omalla kohdalla tuo valikkojen aivan järjetön määrä/hidas toiminta syövät iloa settien tekemisestä. Mennään nyt sitten tässä versiossa sillä tyylillä, että EASHL edellä, ja jos ei siellä pelejä ole niin käydään muutama matsi HUT:a pelaamassa... :)
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Helvetin mielekästä kasailla settejä esim. Nashville, pelipaidat maksaa miljoonan ja joku huttu ostaa huudoista muna pystyssä kaikki paidat ja pistää +5k hinnaksi. Kannattais varmaa pelata pelejä tai isiltä pyytää viikko rahaa pakkoihin että voi hankkia muuten rahaa
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Mikähän on noista heroista halvin kerätä kun noi kulta ja hiilikortit on noin kalliita? Oon kayellu et Boston vois olla se mitä alan eka keräämään ku se eivaadi kumpaakaan ja noi pikku moket Vernon/Turco ei kiinnosta pätkääkään. Kerään siks ainakin yhen setin ite et saan archivementin ja sen mysteerikortin. Al Mcinnis kiinnostais nostalgia mielessä ku joskus Sega Megadrivellä ku se pelas Washingtonissa sen lämäri oli 97 ja oli samassa änärissä Capitalsilla muutenki kova ykkös kenttä mut muuten paska jengi.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Terve. Oliskohan jollakin tietoa mihin pitäisi ottaa yhteyttä kun en selvästikkään saanut kaikkia palaavan käyttäjän palkinto pakkoja.
NHL 16 HUTtia tuli pelattua yli 200 peliä, kokoelmassa yli 1200 korttia ja coinseja oli vain joku 110k. Sain HUT 17 puolella VAIN 1 paketin?! Eikö tuosta määrästä pitäisi ainakin tulla 7-9 pakettia, ellei jopa kaikki 10 pakettia? JELP!

Kiitos ja kumarrus.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Terve. Oliskohan jollakin tietoa mihin pitäisi ottaa yhteyttä kun en selvästikkään saanut kaikkia palaavan käyttäjän palkinto pakkoja.
NHL 16 HUTtia tuli pelattua yli 200 peliä, kokoelmassa yli 1200 korttia ja coinseja oli vain joku 110k. Sain HUT 17 puolella VAIN 1 paketin?! Eikö tuosta määrästä pitäisi ainakin tulla 7-9 pakettia, ellei jopa kaikki 10 pakettia? JELP!

Kiitos ja kumarrus.
https://help.ea.com/fi/

Tuonne viestiä. Itse laitoin kans nuista pakoista kun sain vain yhen, pistivät 8 sitten lisää. :)
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Ite sain noita pakkoja vaan kolme mutta kun tänään laitoin s-postia tonne osotteeseen ni sain 7 pakkaa lisää noita palaavan pelaajan meinaan.

Edit: Ja pelkkää kuraahan sieltä tupsahti paitsi vikasta pakasta tuli Brett Hull.

Kiitos tosta vinkistä ottaa yhteyttä, kaikkien alle 5 pakkaa saaneiden pitäis koittaa ja se 14 päivää oli alle tunti mun tapauksessa. Ja aloin keräämään Torontoa ku se on näköjään halvin.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Piti laittaa itsekin viestiä EA:n tukeen noista palaavan pelaajan pakoista.. yrittänyttä ei laiteta. :D 2 pakkaa sain palaavan pelaajan palkintona, mikä oli naurettavan vähän verrattuna mitä sain NHL16 (10 pakkaa) vaikka saatavien pakkojen määrään vaikuttavat tekijät (pelatut ottelut/kokoelman suuruus/kolikot tilillä) olivat samaa luokkaa NHL15 ja NHL16. Jos ne vaikka muutamankaan laittasivat lisää... :rolleyes:

EDIT: No ei mennyt 14 päivää! 13 minuuttia ja tuli viesti, että lisätty 8 palaavan pelaajan palkintoa :D
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Noh höh. Jos toisetkin saa paketteja niin kyllä mäkin haluan :D
Pelejä oli NHL 16 n. 200 ja 8 joukkuetta kerätty täyteen, kortteja oli joku 600-800 ja puckseja päälle 180K.

Nyt sitten odotetaan kivaa palkintoa!

ps. Taitavat ihmetellä EA Helpissä nyt "Miks nyt yhtäkkii kaikki hakee pakkoja!?!?" :)
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Itse laitoin tänään sähköpostia ja 2h myöhemmin sain 9kpl lisää palaavan käyttäjän pakkoja.

edit: Ea-tukeen laitoin viestiä. pakoista parhaat nostot nyquist & sharp. No ainakin tuli soppareita ja sälää jonka avulla sai tehtyä settejä.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Itse laitoin tänään sähköpostia ja 2h myöhemmin sain 9kpl lisää palaavan käyttäjän pakkoja.

edit: Ea-tukeen laitoin viestiä. pakoista parhaat nostot nyquist & sharp. No ainakin tuli soppareita ja sälää jonka avulla sai tehtyä settejä.

Eipä ole tullut vielä mitään vastausta noihin pakkoihin liittyen EA-tuelta...laitoin eilen klo:13.30 viestiä sinne :(
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Tuossa sivun ylälaidassa tuo kohta "Ota yhteyttä EAhan".

Joo, pitääpä itsekkin laittaa viestiä. Vähän ikävältä tuntuu saada 4 päkkiä(Boychuck ja Bozak parhaat) kun matseja oli pelattuna reilusti yli 600, kaikki kokoelmat tehty, ja coinsejakin oli muistaakseni jokunen:)
 
Ylös Bottom