Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Johtunee siitä että HUT:ssa vihut on keskimääräisesti n. 10x kovempia kuin yhdessäkään onlinematsissa.

Olisiko tähän antaa perusteluita? :) Mitä itse olen normaaleja 1vs1 onlinematseja pelannut, niin jokaisessa versiossa HUT:iin verrattuna pelaaminen on paljon mielekkäämpää johtuen siitä, että omat pelaajat eivät saa ainakaan läheskään niin usein näitä "aivopieruja" mikä johtaa vastustajan helppoon maalipaikkaan ja yleisesti peli ei "kuseta" joka pelissä suuntaan tai toiseen. Henkilökohtaisesti pidän normi onlinematsin leaderboardin ykköskaveria kovempana kuin HUT:n ykköstä, koska silloin pelataan melko tasaisilla joukkueilla eikä kikkailla millään synergyillä tms boosteilla (esimerkkinä nyt vaikka NHL16:n tasoitus heikomman joukkueen omaavalle eli millään "ultimaattisella tiimillä" ei todellakaan kannattanut pelata, vaan paras vaihtoehto oli Zuccarello-Helm-Gaudreau ym. pienemmän kaverit).

Eron huomaa ihan siitäkin, että normaalissa online-versus matsissa ei tarvitse tappiota kiroilla käytännössä koskaan, sillä täytyy vaan rehellisesti myöntää paremman voittaneen. HUT:ssa taas välillä ohjain rutisee käsissä, kun huonompi kaveri latoo 10 vedolla viisi maalia ihan ihmeellisistä tilanteista, samalla kun toisessa päässä vastustajan mokke on jumalmoodissa ja torjuu 30/30. :)
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Olen Travon kanssa kyllä samaa mieltä, että ei ne pelaajat siellä ole kyllä sen kovempia. Lähes samalla tavalla tuntuu pelaavan kaikki tuolla netissä, oli sitten HUT tai perus Online VS matsi. Online-matseissa tosiaan omiin mokiin tai huonoon pelaamiseen kaatuu, jos häviö tulee, HUTissa tuntuu menevän jonkin muun periaatteen mukaan. :eek:
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Onko muut saaneet vielä tämän viikon ennakkotilauspakkaa?
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

TravoFin tiivisti melkolailla omat mietteeni siinä samalla. Aivan ihmeellistä tuo HUT tänä vuonna. Äsken just otin 0-9 turpaani, koska ei vaan ollut mitään tehtävissä, kaveri veteli maaleja aivan mistä päin kenttää tahansa :D
Sen jälkeen kävin koittamassa normaaleja online vs pelejä, niin 5 voittoa heti putkeen, joten joku tossa HUTissa nyt tuntuu olevan, että siellä se icetilt iskee koviten päälle. Saa varmaan jättää HUTin nyt rauhaan, ja pelailla vaan muita pelimuotoja. :eek:

Alkuunsa syneriasysteemi vaikutti hyvältä, mutta nyt kun pelejä on roppakaupalla takana niin en ole vakuuttunut siitä toimiiko nuo täysin suunnitellulla tavalla.
synergiat kun on päällä niin joukkue tuntuu ihmeelisen tahmealta ja HITAALTA. Pelaajani ovat pääsääntöisesti nopeudeltaan ja kiihtyvyydeltään 87-90. Ja luistelukisasssa suurimmalta osin häviää lähes kelle tahansa.
Synergiat pois niin luistin kulkee ihan eri tavalla ja botti reagoi siten kuin pitääkin eikä sekunttikaipalla ihmettele irtokiekkoa nenän edessä vaikka vastustajaa ei lähimaillakaan.
Samantyyppistä havannointia on pelaajat huomanneet muuallakin mitä olen lontoon kielisiä foorumeita lukenut.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Taitaa jäädä itsellä HUT tänä vuonna näin lyhyeksi. Täällä on aika hyvin ongelmat otettu jo esiinkin niin enpä niitä itse enää ala mäyhätä. Ainoa, josta kukaan ei ole puhunut on se, että tänä vuonna ihan oikeasti, jos et käytä rahaa roppakaupalla packeihin niin et vaan yksinkertaisesti voi pärjätä. Aikaisemmissa HUTeissa pärjäsi ihan hyvin perusjengeillä käyttämättä senttiäkään packeihin. Sen sijaan täytyy kehua tuota kausitilaa, jonka löysin uudestaan monen vuoden jälkeen. On kiva luoda kokonaan oma jengi tuo ihan hyvän fiiliksen päälle kun on draftikin mukana (jossa kyllä ongelmana se, että heti alkuun on mahdollista varata kaikista parhaista pelaajista kenet haluaa, koska pelaajabudjetti antaa periksi eikä varausvuorolla tunnu olevan väliä, mutta annettakoon anteeksi). Managerointiakin on vähän mukana (saisi olla enemmänkin) ja AI tarjoaa itselleni ainakin sopivissa määrin vastusta. Taidanpas hakata tämän vuoden tätä! Ainiin ja mikä tärkeintä. Tähän ei tarvitse syynätä senttiäkään rahaa.

Te, jotka laitatte 70 euron peliin (aivan hävytön hinta muutenkin) joka vuosi satoja euroja joidenkin helvetin virtuaalipakkojen takia olette se syy miksi HUT on pilalla. Juuri siitä syystä EA ei panosta kyseiseen pelimuotoon, koska te maksatte niistä pakoista kuitenkin vaikka se olisi kuinka täynnä bugeja ja vaikka se olisi kuinka keskeneräinen. Koittakaa nyt ***** keksiä rahoillenne järkevämpää käyttöä lampaat. Pitäkää paska pelitilanne, koska te teitte siitä sen mitä se on nykyään.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Eiköhän jokainen tunge rahansa minne lystää ilman sun lapsellista vinkumista. Iso mies. Oot kuitenki itse ilmeisesti pelin ostanut ja rutiset siitä täällä.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Taitaa jäädä itsellä HUT tänä vuonna näin lyhyeksi. Täällä on aika hyvin ongelmat otettu jo esiinkin niin enpä niitä itse enää ala mäyhätä. Ainoa, josta kukaan ei ole puhunut on se, että tänä vuonna ihan oikeasti, jos et käytä rahaa roppakaupalla packeihin niin et vaan yksinkertaisesti voi pärjätä. Aikaisemmissa HUTeissa pärjäsi ihan hyvin perusjengeillä käyttämättä senttiäkään packeihin. Sen sijaan täytyy kehua tuota kausitilaa, jonka löysin uudestaan monen vuoden jälkeen. On kiva luoda kokonaan oma jengi tuo ihan hyvän fiiliksen päälle kun on draftikin mukana (jossa kyllä ongelmana se, että heti alkuun on mahdollista varata kaikista parhaista pelaajista kenet haluaa, koska pelaajabudjetti antaa periksi eikä varausvuorolla tunnu olevan väliä, mutta annettakoon anteeksi). Managerointiakin on vähän mukana (saisi olla enemmänkin) ja AI tarjoaa itselleni ainakin sopivissa määrin vastusta. Taidanpas hakata tämän vuoden tätä! Ainiin ja mikä tärkeintä. Tähän ei tarvitse syynätä senttiäkään rahaa.

Te, jotka laitatte 70 euron peliin (aivan hävytön hinta muutenkin) joka vuosi satoja euroja joidenkin helvetin virtuaalipakkojen takia olette se syy miksi HUT on pilalla. Juuri siitä syystä EA ei panosta kyseiseen pelimuotoon, koska te maksatte niistä pakoista kuitenkin vaikka se olisi kuinka täynnä bugeja ja vaikka se olisi kuinka keskeneräinen. Koittakaa nyt ***** keksiä rahoillenne järkevämpää käyttöä lampaat. Pitäkää paska pelitilanne, koska te teitte siitä sen mitä se on nykyään.

Paskapuhetta, että ilman rahaa ei voi pärjätä. Herra käy kattomassa sieltä leaderboardeilta top joukkueita niin aika perusrostereita siellä on.
Itse olen Top200:ssa ja joku elähtänyt Voracek meikällä arvokkaimpana korttina.
Huutokauppaa ja pakkojen ostoa virtuaalirahalla vain.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Paskapuhetta, että ilman rahaa ei voi pärjätä. Herra käy kattomassa sieltä leaderboardeilta top joukkueita niin aika perusrostereita siellä on.
Itse olen Top200:ssa ja joku elähtänyt Voracek meikällä arvokkaimpana korttina.
Huutokauppaa ja pakkojen ostoa virtuaalirahalla vain.

Okei otetaan ihan vähän takas päin. Ongelma on synergy eikä pelaajat. 2/5 peliä tulee voitto n.10 maalilla, 2/5 peliä tulee häviö n.10 maalilla ja 1/5 peli on tasainen. Tämä koko synergy ei vaan yksikertaisesti toimi oikein. Silti se, että idiootit laittaa törkeesti rahaa tälläseen luo koko ongelman. "Herra käy kattomassa.." tainnu tulla äitiltä vaikutteita haha.. ja mitä tohon leaderboardiin tulee niin siellä pääsee korkeelle pelaamalla paljon. Sillä ei ole vitunkaan tekemistä minkään taidon kanssa. Ja vaikka olisikin perusjengejä ja mikäli kyse olisi taidosta niin silti noilla tietyillä pelaajilla saa tehtyä maaleja paljon paljon enemmän ja helpommin, jonka takia ihmiset ostaa packeja, jonka takia EA tekee hirveet summat, jonka takia EAn ei tarvitse korjata ongelmia asap, koska jengi ostaa packejä jokatapauksessa, joka luo ongelman (mikäli rahavirta loppuisi niin tulisi kiire korjata communityn esittämät asiat). Okei tänä vuonna ne on selvästi yrittäneet muuttaa huomattavasti tota pelitilaa, mutta harmi ettei se ainakaan omasta toimi vieläkään.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Eiköhän jokainen tunge rahansa minne lystää ilman sun lapsellista vinkumista. Iso mies. Oot kuitenki itse ilmeisesti pelin ostanut ja rutiset siitä täällä.


Lapsellista vinkumista?? Mitä ihmettä. Joo olen pelin ostanut, mutta onhan mulla nyt hyvä pointtikin. Olkoot.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Aivan. Eli sä nyt etsit jotain mistä pystyit loukkaantumaan, että saat sivuutettua pointin ja nyt meidän pitäis puhua tunteista?
En. Ei vaan mene jakeluun että miksi muita sitten pitää alkaa haukkumaan, se osoittaa lähinnä pelkkää idiotismia ja sai sivuuttamaan suurimman osan koko vinkuviestistä.

Ja ei en osta pakkoja, en ole ostanut edes koko peliä koska en pidä sitä 55e arvoisena.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Okei otetaan ihan vähän takas päin. Ongelma on synergy eikä pelaajat. 2/5 peliä tulee voitto n.10 maalilla, 2/5 peliä tulee häviö n.10 maalilla ja 1/5 peli on tasainen. Tämä koko synergy ei vaan yksikertaisesti toimi oikein. Silti se, että idiootit laittaa törkeesti rahaa tälläseen luo koko ongelman. "Herra käy kattomassa.." tainnu tulla äitiltä vaikutteita haha.. ja mitä tohon leaderboardiin tulee niin siellä pääsee korkeelle pelaamalla paljon. Sillä ei ole vitunkaan tekemistä minkään taidon kanssa.

Mikä on koko ongelma?
No minä en itke täällä itke, ettei ilman rahaa pärjää.
Tai en itke, että toimimattomien synergioitten kanssa ei pärjää.
Huomasin synergioiden toimimattomuuden ja haitatkin.
Synergiat pois käytöstä ja homma toimii entiseen malliin.
Tappioputket loppui siihen.
Joten kuinkas tämä pelaajien käyttämä raha nyt on rikkonut tuon?
Ei siinäkään järkeä ole, että joka toisesta pakasta tulisi joku superstara.
Itselläni alkuunsa oli ilmiömäisen paska tuuri pakoissa.
Huutokauppa on heitä varten mainio, jotka rahaa ei halua käyttää.
Siellä on sangen helppo tehdä tiliä eikä vie juuri kauheasti aikaa.
2-3 pakkaa keskimäärin saan päivässä availtua myyntivoitoilla. Ja siinä sivussa rakenneltua joukkuetta.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Mikä on koko ongelma?
No minä en itke täällä itke, ettei ilman rahaa pärjää.
Tai en itke, että toimimattomien synergioitten kanssa ei pärjää.
Huomasin synergioiden toimimattomuuden ja haitatkin.
Synergiat pois käytöstä ja homma toimii entiseen malliin.
Tappioputket loppui siihen.
Joten kuinkas tämä pelaajien käyttämä raha nyt on rikkonut tuon?
Ei siinäkään järkeä ole, että joka toisesta pakasta tulisi joku superstara.
Itselläni alkuunsa oli ilmiömäisen paska tuuri pakoissa.
Huutokauppa on heitä varten mainio, jotka rahaa ei halua käyttää.
Siellä on sangen helppo tehdä tiliä eikä vie juuri kauheasti aikaa.
2-3 pakkaa keskimäärin saan päivässä availtua myyntivoitoilla. Ja siinä sivussa rakenneltua joukkuetta.

Onhan se nyt jo nähty monessa änärissä ajat sitten, että kun pelissä on bugeja tai vajavaisuuksia niin EA:lla ei ole mitää kiirettä korjata niitä, koska ei tarvitse kun rahaa tulee kuitenkin (joo-o kyllä EA:lle raha on tärkeämpi kuin tyytyväisyys). SE ON SE ONGELMA, joka tulee täysin tosta, että jengi ostelee noita packeja. Tietenkään, joka packista ei tule superstaroja toihan on nyt jo ihan eri keskustelu jo. MIKSEI MITÄÄN SAA KRITISOIDA ILMAN ETTÄ JOKU ON AINA IHAN BUTTHURT. Sä laitat tän itkemiseks vaikka mulla on todella hyvä pointti enkä mä ole yksin tätä mieltä. Ja mitä tohon huutokauppaan tulee niin eihän siellä näy edes last sold pricee enään, että joo sulavasti toimii ja helppo tehdä coinseja , jos ei halua rahaa käyttää. Ja ei muka vie aikaa nykyään?? Ei, mutta ei se haittaa. Ei sekään hei myöskään haittaa, että tän vuoden änärissä kun momentum kääntyy itselle tai vastustajalle niin pystyy tekemään 5 maalia parissa minuutissa ihan mistä päin kenttää tahansa, ei tarvitse edes yrittää. Hei ei sekään varmaan haittaa, että tällänen synergy on laitettu kemian tilalle, mutta se ei toimi. Joo ei se haittaa. Ostetaan kaikki vaan packeja ja ollaan hiljaa.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Onhan se nyt jo nähty monessa änärissä ajat sitten, että kun pelissä on bugeja tai vajavaisuuksia niin EA:lla ei ole mitää kiirettä korjata niitä, koska ei tarvitse kun rahaa tulee kuitenkin (joo-o kyllä EA:lle raha on tärkeämpi kuin tyytyväisyys). SE ON SE ONGELMA, joka tulee täysin tosta, että jengi ostelee noita packeja. Tietenkään, joka packista ei tule superstaroja toihan on nyt jo ihan eri keskustelu jo. MIKSEI MITÄÄN SAA KRITISOIDA ILMAN ETTÄ JOKU ON AINA IHAN BUTTHURT. Sä laitat tän itkemiseks vaikka mulla on todella hyvä pointti enkä mä ole yksin tätä mieltä. Ja mitä tohon huutokauppaan tulee niin eihän siellä näy edes last sold pricee enään, että joo sulavasti toimii ja helppo tehdä coinseja , jos ei halua rahaa käyttää. Ja ei muka vie aikaa nykyään?? Ei, mutta ei se haittaa. Ei sekään hei myöskään haittaa, että tän vuoden änärissä kun momentum kääntyy itselle tai vastustajalle niin pystyy tekemään 5 maalia parissa minuutissa ihan mistä päin kenttää tahansa, ei tarvitse edes yrittää. Hei ei sekään varmaan haittaa, että tällänen synergy on laitettu kemian tilalle, mutta se ei toimi. Joo ei se haittaa. Ostetaan kaikki vaan packeja ja ollaan hiljaa.

Viimeisin myynti näkyy huutokaupassa kun menee pelaajan korttiin. Tekee vaihtoehdotuksen niin siinä ikkunassa näkyy viimeisin myyntihinta. Ei oo iso vaiva.
Se on totta, että toi synergia olisi syytä korjata. Muuten en näe suurempia ongelmia pelattavuudessa. Synergiasähläyksen kun jätin pois niin laadukkaita matseja on ollut, ellei vastaan ole tullut joku superjätkä jolle ei vaan pärjää. Ei ole momentumit harmaita hiuksia aiheuttanut. Kun havaitsee momentumin kääntymistä niin ei siinä muuta kun puolustelee hommat pois. Ei se aina onnistu, muuta yleisesti ottaen kyllä.
Omista mokista nuo maalit omiin pääsäntöisesti tulee.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

"Kun havaitsee momentumin kääntymistä niin ei siinä muuta kun puolustelee hommat pois".

Hyvä puolustaa kun pelaajan vaihto ei toimi kunnolla. Välillä pakit oma-aloitteisesti myös luistelee kokonaan pois tilanteesta tai menee vaihtoon kesken tilanteen (olen kokeillut myös täysin manuaalisesti, mutta kun ei ole ikinä ennen täytynyt tuota miettiä niin se vaatii totuttelua). Läpiajot keskeltä on kans aika helmi. Tykkään myös siniviivalta vedetyistä vesipuhveleista, jotka menee aina maaliin.

No on tässä sentään jotn hyvääkin. Yv:tä voi nykyään oikeasti pyörittää ja taklaukset on otettu oikeasti peliin mukaan. Kyllähän änäristä keskustelun saa aikaiseksi joka vuonna en tiedä vaan onko se sen arvoista. Anyway hyvää viikonloppua.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Kieltämättä olisi erittäin hyvä, jos porukka lopettaisi pakkojen oston ja ilmoittaisi vielä syyksi, että niin paljon on korjattavaa. Nuo pakat ovat lisäksi aivan järjettömän hintaisia. Jos gold plus maksaisi euron, oltaisiin järjen rajoissa. Aivan sairasta, että joku erikoispakka maksaa 20 euroa. Viime vuonna oli vielä sairaampaa, kun niistä ei edes varmuudella saanut mitään, tänä vuonna sentään varma collectible ( joiden vaihto 88+ pelaajiin on kuitenkin tietysto tehty aivan helvetin pieneksi todennäköisyys, että sieltä tulisi muuta kuin joku Luongo tai muu vastaava mahdollisimman arvoton kortti). Ja kaikkein sairainta on, että joku jo valitti (redditissä) siitäkin, että HUT on nyt pilalla, kun pakasta, joka maksaa 20 euroa, tulee varmuudella joku parempi kortti :-D

Itsekin sorruin viime vuonna (eka NHL jota olen pelannut yli kymmeneen vuoteen) tuhlaamaan hölmösti rahaa noihin, mutta tänä vuonna käytin 6 euroa ja saa jäädä siihen.

Mitä tulee marketissa rahan tekemiseen, niin joo, periaatteessa se on hyvä idea, mutta käytännössä pelin valikkosysteemin ollessa commodore64-aikojen tasolla niin logiikaltaan kuin nopeudeltaan, niin ei paljon houkuttele. Aivan käsittämättömän syvältä koko systeemi, siis niin päin helvettiä toteutus kuin voi olla.

Jos valikot toimisivat ja sitä kautta kauppaa jaksaisi käydä, niin omasta mielestä LPS:n puuttuminen olisi vain hyvä asia. Näin pitäisi oikeasti tuntea markkinat.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Niin kuinka moni oikeasti vaivautuu laittamaan palautetta suoraan pelintekijöille!? Itse ainakin olen suht hanakka tuota tekemään jos/kun on selkeää aihetta.
Tässä tapauksessa olen korteni kekoon kantanut ja hyvähän se on jos jengi viitsii samalla vaivalla kun forumeillakin valittaa.
 
Ylös Bottom