Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Eashl toimii loistavasti eli EA on saanut ainakin mulla jokaisen joukkuepelimuodon rikki, ei toimi offlinessäkään edes pelaa nyt pelimuoto. Oli kun eri peliä olisi pelannut. Rupesin jo miettimään että ohjain tai ps4 on rikki, mutta perus Eaat taas eli ovat jotenkin onnistuneet saamaan koko joukkuepelimuodon hajalla. Rupeaa luultavasti olemaan liikaa jo kaikkea, kun pitää olla momentumit, synergyt ja kaikenmaailman juttuja yhden pelin sisällä.
Minusta nro1 prioriteetti tulisi olla se, että itse ydinpeli toimii eikä se että tehdään 10 hienoa uudistusta, mitä iloa niistä on jos koko peruspeli on hajalla.
Ja minä alan pelata ilman synergyjä tästä lähtien. Kaverilistalla seuraava ihminen veti ilman minkään valtakunnan synergyjä 1 divariin tuosta vain. Eikä sillä ollut valmentajaakaan. Itse hävisin sille 0-1 varsinaisessa hutissa ja kaveripelissä 2-3. En vaan jaksa uskoa tuohon synergy touhuun enää. Samaa mieltä olen kanssasi, että itse peli kuntoon ja sitten vasta kermat kakun päälle:)
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Ja minä alan pelata ilman synergyjä tästä lähtien. Kaverilistalla seuraava ihminen veti ilman minkään valtakunnan synergyjä 1 divariin tuosta vain. Eikä sillä ollut valmentajaakaan. Itse hävisin sille 0-1 varsinaisessa hutissa ja kaveripelissä 2-3. En vaan jaksa uskoa tuohon synergy touhuun enää. Samaa mieltä olen kanssasi, että itse peli kuntoon ja sitten vasta kermat kakun päälle:)
Olen pelannut kymmeniä, jos en jopa satoja pelejä. Missään pelissä ei ole ollut yhtä paljon ongelmia jatkuvasti kun nhl pelisarjassa, ongelmien määrä on jotain käsittämätöntä. Ja mikään ei tule muuttumaan, olen siitä muutosta odottanut pelistä toiseen ja toivonut että tämä olisi se vuosi kun ea onnistuu ja peliä on mukava pelata, etkä joudu tappelemaan loputtomien ongelmien kanssa.
Urheilupelin vaihto on käynyt mielessä ja ei ean peli, pes voisi olla se peli. Kyllä itse rupeaa olemaan jo aika väsynyt nhl ja jatkuviin ongelmiin, ihan naurettavaa rupeaa jo olemaan.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Tarjouskisat on suht vaikeeta voittaa, niissäkin määrä ratkaisee eli tekee niitä paljon eikä ole liian ahne vaan tyytyy vähän pienempäänkin voittoon. Ja todellakin nimellä on merkitystä ja kuumilla pelaajilla. Laine hut2 kortti ei minusta olisi ikinä sen arvoinen jos se ei olisi Laine, vertailun vuoksi J. Carter 90ovr olen ostanut monta korttia 10-13k, Laineen 89ovr olen myynyt melkein 60k. Eli huonompi kortti ominaisuuksiltaan voi olla 6x kalliimpi koska nimi.

Ööö, ostatteko kortit sitten buy now periaatteella? Onko siinä siis jokin aikaan liittyvä juttu, kun tarjouskilvassa kortit menee järjestäen ohi, vaikka luulisi itse voittavan kortin?
Maddenin ja NHL markettien ero on suurempi kuin päivällä ja yöllä...harmi!
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Olen pelannut kymmeniä, jos en jopa satoja pelejä. Missään pelissä ei ole ollut yhtä paljon ongelmia jatkuvasti kun nhl pelisarjassa, ongelmien määrä on jotain käsittämätöntä. Ja mikään ei tule muuttumaan, olen siitä muutosta odottanut pelistä toiseen ja toivonut että tämä olisi se vuosi kun ea onnistuu ja peliä on mukava pelata, etkä joudu tappelemaan loputtomien ongelmien kanssa.
Urheilupelin vaihto on käynyt mielessä ja ei ean peli, pes voisi olla se peli. Kyllä itse rupeaa olemaan jo aika väsynyt nhl ja jatkuviin ongelmiin, ihan naurettavaa rupeaa jo olemaan.
Miksi et vaan lopeta pelaamista? Miksi pitäisi pahoittaa mieli kun peli on paskaa? Itsellä änärin hylkäys oli paras päätös koskaan. Mikään muu peli KOSKAAN ei ole hermoja saanut niin rikki kuin nhl. Varsinkin HUT moodi on ihan käsittämätöntä paskaa. Porukka laittaa jopa oikeaa rahaa kiinni ostaessaan pakkoja tai coinseja. EA nauraa koko matkan pankkiin juuri tuollaisia pelaajia joiden on pakko saada se joku erikoiskortti. Samoin coinssien myyjät nauraa, kun idiootit ostaa niitä. Jos osaa pelata, sen 1 divarin mestaruuden vetää ihan peruskorteilla. Ei siinä tarvita mitää team of the week/ heroja/legendoja jne.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Ööö, ostatteko kortit sitten buy now periaatteella? Onko siinä siis jokin aikaan liittyvä juttu, kun tarjouskilvassa kortit menee järjestäen ohi, vaikka luulisi itse voittavan kortin?
Maddenin ja NHL markettien ero on suurempi kuin päivällä ja yöllä...harmi!
Enimmäkseen ostan heti, homma mulla perustuu hintojen tietämiseen ja sen hetken markkinatilanteen. Otan monesti yksittäisiä pelaajia kohteeksi ja odottelen. Ja minulla itsellä on kärsivällisyyttä myydä niitä kortteja, sellanen reilu ja hyvä hinta niin aina on kortti mennyt kun marketti pikkasen rauhottuu ja tonni pari voittoa jostain kortista ja isommasta ehkä kymppi kaksi. Sellaset supersnipet ei niin usein tapahdu, että niiden varaan kannattaa laskea, tyynen rauhallisesti vaan pikkuhiljaa kerryttää kassaan lisää kolikoita.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Miksi et vaan lopeta pelaamista? Miksi pitäisi pahoittaa mieli kun peli on paskaa? Itsellä änärin hylkäys oli paras päätös koskaan. Mikään muu peli KOSKAAN ei ole hermoja saanut niin rikki kuin nhl. Varsinkin HUT moodi on ihan käsittämätöntä paskaa. Porukka laittaa jopa oikeaa rahaa kiinni ostaessaan pakkoja tai coinseja. EA nauraa koko matkan pankkiin juuri tuollaisia pelaajia joiden on pakko saada se joku erikoiskortti. Samoin coinssien myyjät nauraa, kun idiootit ostaa niitä. Jos osaa pelata, sen 1 divarin mestaruuden vetää ihan peruskorteilla. Ei siinä tarvita mitää team of the week/ heroja/legendoja jne.
0 euroa olen huttiin laittanut ja kyllä mun pelimotivaatio onkin täysi 0 enkä pelaa juuri yhtään. Joka vuosi joku urheilupeli pitää saada, joten ei mulle esim Pes vaihtaminen ole iso juttu ja luultavasti niin teenkin. Jos moti putoaa myös eashl osalta, niin en edes harkitse nhl, mulla on kuitenkin paljon kavereita eashl joten sentakia voin nhl vielä hommata.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Enimmäkseen ostan heti, homma mulla perustuu hintojen tietämiseen ja sen hetken markkinatilanteen. Otan monesti yksittäisiä pelaajia kohteeksi ja odottelen. Ja minulla itsellä on kärsivällisyyttä myydä niitä kortteja, sellanen reilu ja hyvä hinta niin aina on kortti mennyt kun marketti pikkasen rauhottuu ja tonni pari voittoa jostain kortista ja isommasta ehkä kymppi kaksi. Sellaset supersnipet ei niin usein tapahdu, että niiden varaan kannattaa laskea, tyynen rauhallisesti vaan pikkuhiljaa kerryttää kassaan lisää kolikoita.

Varmaa toimiva systeemi! En minäkään tavoittele noita supernostoja eli jatkan samalla periaatteella kuin ennen, eli ostaa halvalla ja myy voitolla...tänään olen tehnyt kauppaa Kesselillä, Bobby Ryanilla ja Doug Hamiltonilla...sellainen 15K voittoa...se täytyy kyll sanoa, et tuo pelibonus on ihan suht hyvä ja kiva lisä!
Itse olen kyllä pelannut tänäänkin hyviä pelejä, ollut ihan jopa hetkittäin oikean kiekon oloista pelaamista!?
sekin täytyy sanoa, että suomipelaajien taso on aika kova! Tullut pari ihan virtuoosia vastaan ja vaan silmät suurena seurannut"sivusta", ku kaverit pyörittää ja punalamppu palaa jatkuvasti:)!!
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Varmaa toimiva systeemi! En minäkään tavoittele noita supernostoja eli jatkan samalla periaatteella kuin ennen, eli ostaa halvalla ja myy voitolla...tänään olen tehnyt kauppaa Kesselillä, Bobby Ryanilla ja Doug Hamiltonilla...sellainen 15K voittoa...se täytyy kyll sanoa, et tuo pelibonus on ihan suht hyvä ja kiva lisä!
Itse olen kyllä pelannut tänäänkin hyviä pelejä, ollut ihan jopa hetkittäin oikean kiekon oloista pelaamista!?
sekin täytyy sanoa, että suomipelaajien taso on aika kova! Tullut pari ihan virtuoosia vastaan ja vaan silmät suurena seurannut"sivusta", ku kaverit pyörittää ja punalamppu palaa jatkuvasti:)!!
Ps taso taitaa olla kovempi kun koskaan, boksin parhaat eashl pelurit ja tiimit siirty pleikalle, moni heistä pirun kova hut pelaajakin, Euroopassa ainakin.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Joka vuosi joku urheilupeli pitää saada, joten ei mulle esim Pes vaihtaminen ole iso juttu...

Voin lämmöllä ja vuosien kokemuksella suositella PESsiä ja NBA 2K-sarjaa, jos Änäri alkaa kyllästyttää. PES tarjoaa urheilupelimaailman parasta gameplaytä aika syvällisillä taktiikkavaihtoehdoilla, mutta sillä puolella ei ainakaan vielä ole Änärin tai FIFAn kaltaista kortin keräystä tai markettia, eli sillä suunnalla homma todellakin keskittyy enemmän ihan siihen pelaamiseen. MyClub toki löytyy, jonka puolella erilaisilla pelaaja-agenteilla hankitaan pelaajia yksi kerrallaan. Hieman erilainen tapa, mutta ainakin omasta mielestä ihan viihdyttävää.

NBA 2K taas on sitten koripallopelien kuningas ja jos laji on virtuaalisessa mielessä uusi, niin opittavaa on varmasti paljon ihan peruspelaamisessa. Sieltäkin löytyy kyllä kaikille lajista kiinnostuneille jotain ihan nykyisillä joukkueilla pelaamisesta oman organisaation managerointiin ja korttien keräämiseen MyTeamin puolella. NBA:sta löytyy mainitun kolmikon syvällisin pelikorttimuoto, ainakin erilaisten historiallisten pelaajien ja legendojen muodossa.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Voin lämmöllä ja vuosien kokemuksella suositella PESsiä ja NBA 2K-sarjaa, jos Änäri alkaa kyllästyttää. PES tarjoaa urheilupelimaailman parasta gameplaytä aika syvällisillä taktiikkavaihtoehdoilla, mutta sillä puolella ei ainakaan vielä ole Änärin tai FIFAn kaltaista kortin keräystä tai markettia, eli sillä suunnalla homma todellakin keskittyy enemmän ihan siihen pelaamiseen. MyClub toki löytyy, jonka puolella erilaisilla pelaaja-agenteilla hankitaan pelaajia yksi kerrallaan. Hieman erilainen tapa, mutta ainakin omasta mielestä ihan viihdyttävää.

NBA 2K taas on sitten koripallopelien kuningas ja jos laji on virtuaalisessa mielessä uusi, niin opittavaa on varmasti paljon ihan peruspelaamisessa. Sieltäkin löytyy kyllä kaikille lajista kiinnostuneille jotain ihan nykyisillä joukkueilla pelaamisesta oman organisaation managerointiin ja korttien keräämiseen MyTeamin puolella. NBA:sta löytyy mainitun kolmikon syvällisin pelikorttimuoto, ainakin erilaisten historiallisten pelaajien ja legendojen muodossa.
My Clubia olen pelannut, hyvä peli oli. Tuli muuten mieleen, että nhl taitaa olla ainoa peli joka menee huonommaksi monilla päivityksen jälkeen, joka on ihan käsittämätöntä. Jos sitä betaa voisi vielä pelata, pelaisin mielummin sitä kun valmisversiota päivityksineen. Beta oli iso syy miksi hommasin nhl, ei vain pysty ymmärtämään kuinka he on taas onnistunu saamaan koko pelin rikki.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Saattaa olla vähän väärä alue kysyä, mutta fysiikka sekosi HUT-pelissä aika tyylikkäästi (pelaaja hyppäsi ehkä 5m laukauksen tieltä ylös) ja otin tilanteesta videotallenteen. Kysymys kuuluukin pystynkö ottamaan tuolta näyttötallenusgallerian videosta nyt mitenkään screenshottia haluamastani kohdasta? Ennen moinen onnistui, mutta nyt ei tunnu löytyvän sellaista mahdollisuutta enää mistään. Vai enkö vaan osaa? Share-napin takana on nykyään vain jaa video -valikko kun ennen sieltä sai napattua myös kuvan..:D

Edit: KVG auttoi, screenshottihan tulee pitämällä share-nappia pohjassa vähän aikaa. Ongelma ratkaistu! :)
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Latasin pari peliä ja hut on ohi toistaiseksi niinkauan kunnes peli taas toimii. Kiitos kaikille juttuseurasta tälläkin foorumilla, meikäläinen poistuu takavasemmalle ja siiryn muihin peleihin.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Latasin pari peliä ja hut on ohi toistaiseksi niinkauan kunnes peli taas toimii. Kiitos kaikille juttuseurasta tälläkin foorumilla, meikäläinen poistuu takavasemmalle ja siiryn muihin peleihin.

No niin nyt hiljenee tämä ketju lopullisesti:D. Hyviä pelejä uusien kanssa, ja eihän tuohon nhl 18 julkaisuunkaan ole kuin 7kk ;).

Sain päivällä ostettua mov marchandin rapia 300k hintaan, luulisi että melko komean korotuksen saapi vielä, joten mielestäni hyvä diili. TW synergiakin tuli niin sai toisen maalivahdin vapautettua. Päätin sitten yhden kauden kokeilla 1 divarissa pronssi veskalla. 66 Lachance löytyi 200 coinssin sopu hinnalla. Tällä hetkellä 6 peliä pelattuna rekordi 4-1-1. Yhden pelin tuo pelasi tasollaan, päästi 13 maalia 20 vedosta ja hävisin 13-6 :cool:. Muuten on ihan yhtä hyvä/huono ollut kuin muutkin mv:t. Jopa yhden nollapelinkin pelasi. Pitäis ea:lle laittaa viestiä että miten tuo on mahdollista, saisi kuulla kootut selitykset...
On ollut mukava pelata mv vaihdon jälkeen. Pelaajat liikkuu, botit pysyy mukana ja hakee paikkoja. Aiemmin tuntui että 4 joukkue synergiaa aktivoituna peli alkoi tahmaamaan. En tiedä sitten, mutta alkaa epäilyttää että pelin koodauksessa on jokin bitti pahasti poikittain.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

En ookkaa enne kirjotellut näihin, näin neitsyys meni. Eli miten saa ehkästyä sen ettei laituri oo sentterinä?
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

En ookkaa enne kirjotellut näihin, näin neitsyys meni. Eli miten saa ehkästyä sen ettei laituri oo sentterinä?

Tarkoittanet varmaan tilanteita joissa sinulla kentällä 4 pelaajaa? ainakin yv ja av nelikoissa taisi mennä niin, että kun laittaa sentterin siihen oikeanpuoleisen hyökkääjän paikalle niin on aloituksissa. 4vs4 tilanteisiin ei taida pystyä muokkaamaan mistään vaan se randomilla heittää ne paikat?
Korjatkaa jos olen väärässä.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

R. Kesler kultakortti ovr 87 maksaa jotn 2-4k varmaan. Ehdoton hankinta, koska aloitukset 90. Bergeron sitten perään kun on varaa (about 22k-25k), sillä aloitukset 95. Muista kultakorteista omat suosikit on C. Parayko (puolustava pakki, mutta hyökkää kovaa ja kovat lämärit), C. Clutterbuck (todella nopea ja kaikin puolin hyvä kortti, joka haastaa kaikki hyvät kortit vaikka statsit kortissa sanoo ihan muuta), P. Kessel (maksaa joku 7k-10k ja on ylivoimaisesti paras oikeakätinen vl), Seth Jones, S. Vatanen, R. Ristolainen, S. Aho, Nyquist ja Hagelin. Kaikki noi on toiminut itsellä tosi hyvin ilman synergyjä.

EA vero on 5%

Parise on kova. Ei ykköskentän äijä, mutta 3/4 ketjussa varsin tiukka ylläri. Taktiikat ja oma peli kunnossa niin tuolla äijällä pääsee yllättää todella useesti.
pirun hyvä rannari.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Täällä sama. ennen päivitystä oli kiva pyöritellä syöttelemällä peliä, mut nykyään tuntuu syöttö olevan riski... syötöt menee joko päin helvettiä tai kun syöttö osuu kohdilleen niin pelaaja ottaa animaation jossa liikutaan 3-4 askelta taakseppäin, jolloin vastustajan agressiivinen cpu on jo iholla...

Kertokaas miten noi custom strategies toimii esim. laukausten blockaus, kummassa reunassa sen pitää olla et nää idiootit yrittäis blokata?

Eli valikossa Älä blokkaa/blokk. Niin sitä slideriä oikeelle. Sama kaikissa slidereissä. Se mitä haluaa niin slideria sinne.
mutta jos haluat että äijät blokkaa niin syytä on katsoa joukkueen taktiikoista sumputa/karvaa. Sinne sumputuksen puolelle kun laittaa niin auttaa. Aladivareissa toimii hyvin tuo karvaukseen panostaminen, mutta kun 2/1 divari lähestyy niin ehkä viisautta on sumputtaa. Mahtikarvauksella saat nautiskella kaverin läpiajoista aika usein
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Enimmäkseen ostan heti, homma mulla perustuu hintojen tietämiseen ja sen hetken markkinatilanteen. Otan monesti yksittäisiä pelaajia kohteeksi ja odottelen. Ja minulla itsellä on kärsivällisyyttä myydä niitä kortteja, sellanen reilu ja hyvä hinta niin aina on kortti mennyt kun marketti pikkasen rauhottuu ja tonni pari voittoa jostain kortista ja isommasta ehkä kymppi kaksi. Sellaset supersnipet ei niin usein tapahdu, että niiden varaan kannattaa laskea, tyynen rauhallisesti vaan pikkuhiljaa kerryttää kassaan lisää kolikoita.

Näin se menee. Osta heti hinnalla vaan. Tarjouskisa on niin lottoa, ettei niihin kande osallistua kuin jos sattuu kohdalle hyvän hintanen kortti ja aikaa jäljellä se minuutti pari niin voi sen tsekata. Aamupäivät suomen aikaan on hyvä noihin tarjouskisoihin.
Mutta jos tiliä haluaa tehdä niin tuon tunnin kohdan huutokaupasta voip hiivata nevadaan. Välillä käydä kurkkaa mut muuten hakee pelaajia suoraan kokoelman kautta ja kuten tässä on jo mainittu niin ottaa yksittäiset kohteet. Opettelee niitten hinnat ja thats it. Toki hintoihin vaikuttaa hetkellisesti, millaista pakkaa on myynnissä, kellonajat, korttien myynnissä oleva määrä, onko jotain uudistusta tulossa jne,
Hetken se vie kun markkinat tutkii ja jos on viitseliäisyyttä niin tuossa on se jutun juju millä ei tarvii latinnlatia peliin laittaa sen pelinostamisen jälkeen.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

High risk-high reward!
Terveppä terve!
Hiukan tuota marketin salaisuuksia availlut ja pakko kyllä myöntää, että kovin on tönkkö tekele!
Pelaajien haku vaivalloista, buy now hintojen haku työlästä jne.
En tiedä onko muille käynyt tämmöistä, et kun olettaa saavansa"pikkukalan"kiinni, aika täyttyy huutokaupassa ja palaat uusien korttien laatikkoon, ni pikkumustat lentääkin takaisin oikeaan ylänurkkaan ja se pienenpieni kolikonteko mahdollisuus karkasi jonnekkin toisaalle?
Tänään menettänyt tällä tavoin 5-7 potentiaalista pelaajaa?
En pidä, mutta näillä mennään!
Sen huomasin, että peruskultakorteilla esim. Kessell, Shattenkirk, Kesler...kykenee tekemään jotain pientä voittoa...eli olisko niin, että vähän nimekkäämmät tai nimekkäät peruskortit voisi olla hyvä kaupantekoväline?

Nimiäijät myy aina hyvin, mutta isoja tilejä tekee vähemmän tunnetuilla, mutta hyvillä äijillä. Tai eri spessukorteilla. Eti kokoelman kautta äijiä mitä haluat ostaa ja myydä niin alkaan coinipino kasvamaan
 
Ylös Bottom