Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Mikähän on oikein HUTissa vikana, kun tein vasta nyt ensimmäisen joukkueeni, ja siellä odotti useampi avaamaton pakka. Korttien siirtämisessä kokoelmaan tulee vähän väliä erroria ja palataan pelin päävalikkoon. Siis joka toinen kerta kun koittaa jotain tehdä. Myös kun koittaa luoda uutta kokoonpanoa niin virhe tuli kun hain pelaajia. Jeesus että ottaa nuppiin. Onko muilla samaa?
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Mikähän on oikein HUTissa vikana, kun tein vasta nyt ensimmäisen joukkueeni, ja siellä odotti useampi avaamaton pakka. Korttien siirtämisessä kokoelmaan tulee vähän väliä erroria ja palataan pelin päävalikkoon. Siis joka toinen kerta kun koittaa jotain tehdä. Myös kun koittaa luoda uutta kokoonpanoa niin virhe tuli kun hain pelaajia. Jeesus että ottaa nuppiin. Onko muilla samaa?
Erroria tulee mullakin ja itse pelikin tuntuu taas olevan rikki. En ole jaksanut pelata pitkään aikaan. Eli perus nhl menoa, joillakin on enemmän ongelmia, joillakin vähemmän. Itse päätin jo nyt että tämä oli viimeinen nhl jonka tulen ostamaan, ongelmien määrä on vain liian iso kyseisessä pelisarjassa eikä pelistä pysty nauttimaan sentakia.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Erroria tulee mullakin ja itse pelikin tuntuu taas olevan rikki. En ole jaksanut pelata pitkään aikaan. Eli perus nhl menoa, joillakin on enemmän ongelmia, joillakin vähemmän. Itse päätin jo nyt että tämä oli viimeinen nhl jonka tulen ostamaan, ongelmien määrä on vain liian iso kyseisessä pelisarjassa eikä pelistä pysty nauttimaan sentakia.
Pelaatko piuhan kanssa vai langattomana? Itse pelaan piuhan kanssa ja ei ongelmia, langattomana olen kokeillut silloin tällöin ja ongelmat alkavat. Erroria ja aivan jumalaton lagi pelissä. Voi olla, että ei kaikilla ole, mutta arvelin mainita kuitenkin:)
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Erroria tulee mullakin ja itse pelikin tuntuu taas olevan rikki. En ole jaksanut pelata pitkään aikaan. Eli perus nhl menoa, joillakin on enemmän ongelmia, joillakin vähemmän. Itse päätin jo nyt että tämä oli viimeinen nhl jonka tulen ostamaan, ongelmien määrä on vain liian iso kyseisessä pelisarjassa eikä pelistä pysty nauttimaan sentakia.
Osta käytettynä, niinkuin minä. Eikä penniäkään pakkoihin. Sittenkun viimeistään jouluna "ostin jälleen kasan paskaa"-fiilis kömpii villapaitaan, voit tuudittautua ajatukseen ettet ole sijoittanut EA:han jetiäkään.

Yllättävän toimivaa, since 2014
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Mistäköhän näitä sankareita taas tulee? Pelasin tossa pelin comppia jotain kaveria vastaan
(psn: SmileXXDD) joka johti peliä noin 60% ajasta, mutta heti kun itse menin johtoon alkoi hän vetämään veskaa ulos ja sisään koko pelikatkon/uusinnan ajan. (eikös tämä ole sitä kuuluisaa syncrottamista?)
Lopulta peli 5-5 ja ajassa 59.59 sain 6-5 johtomaalin tehtyä vähän tuurilla (lämäri pisteeltä etukulmaan, eli suht normi NHL17 maali mielestäni?) jonka jälkeen en uskaltanut painaa mitään vaan toivoin ettei peli tilttaa tästä MV sekoilusta. Noh sitten ei peli kaatunut ja sain voiton, jonka jälkeen hän aloitti keskustelun hyvin kohteliaasti; ***** mulkku ***** syncroaaja homo

Tähän totesin vain, että harmittaako ettei saanut peliä kaatumaan? Johonka hän mielestäni vähän ylpeästi vastasi; "Oisin saanu jos oisin halunnu mut en oo tollai pelle"

Nyt jäin miettimään että voiko näitä käyttäjiä jotka yrittää glitcheillä peliä kaataa ilmiantaa EA:lle ja jos voi, onko siitä mitään apua?
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Kyllä niitä voi ilmiantaa. Parasta on jos on videota siitä. Mä ilmiannoin viime vuonna yhden kaverin ja ea kiitti ja sanoi, että laitetaan seurantaan, tosin mulla ei ollut videota siitä. En sitten tiedä oliko siitä mitään hyötyä, en seurannut saiko tuo pelaaja bannia. Tuon syncron pystyy estämään kyllä. Baconcountry kertoi tubessa miten estää se.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Kyllä niitä voi ilmiantaa. Parasta on jos on videota siitä. Mä ilmiannoin viime vuonna yhden kaverin ja ea kiitti ja sanoi, että laitetaan seurantaan, tosin mulla ei ollut videota siitä. En sitten tiedä oliko siitä mitään hyötyä, en seurannut saiko tuo pelaaja bannia. Tuon syncron pystyy estämään kyllä. Baconcountry kertoi tubessa miten estää se.

Itse tallensin tilanteen pelin jälkeen ja nyt ilmiannoin EA helpin kautta.
Kävin myös videon nyt katsomassa ja hyvä että sitä vastaan on nyt sitten kikka :D
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Mistäköhän näitä sankareita taas tulee? Pelasin tossa pelin comppia jotain kaveria vastaan
(psn: SmileXXDD) joka johti peliä noin 60% ajasta, mutta heti kun itse menin johtoon alkoi hän vetämään veskaa ulos ja sisään koko pelikatkon/uusinnan ajan. (eikös tämä ole sitä kuuluisaa syncrottamista?)
Lopulta peli 5-5 ja ajassa 59.59 sain 6-5 johtomaalin tehtyä vähän tuurilla (lämäri pisteeltä etukulmaan, eli suht normi NHL17 maali mielestäni?) jonka jälkeen en uskaltanut painaa mitään vaan toivoin ettei peli tilttaa tästä MV sekoilusta. Noh sitten ei peli kaatunut ja sain voiton, jonka jälkeen hän aloitti keskustelun hyvin kohteliaasti; ***** mulkku ***** syncroaaja homo

Tähän totesin vain, että harmittaako ettei saanut peliä kaatumaan? Johonka hän mielestäni vähän ylpeästi vastasi; "Oisin saanu jos oisin halunnu mut en oo tollai pelle"

Nyt jäin miettimään että voiko näitä käyttäjiä jotka yrittää glitcheillä peliä kaataa ilmiantaa EA:lle ja jos voi, onko siitä mitään apua?
Tuttu kaveri. Pelasin sitä vastaan ja alusta asti rämpytti joka pelikatkolla mokkea ulos. Ihme pelleilyä, nää jantterit keskittyy tuohon syncroamiseen pelin alusta lähtien, eivätkä keskity pelaamiseen ollenkaan.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Kaikki vain ilmiantoon jotka synkroaa ja teette myös niinkuin Bacon neuvoi kuinka synkro vältetään.Rupesin myös noille kusettajille pitämään heidän kolikot enkä hylkää samantien kun he pistää kusetus vaihtotarjouksia.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Tietääks joku miten voi nollata jonkun pelaajan statsit? Joka on siis ei kaupattava pelaaja, eli sitä ei voi myydä.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Kyl vituttaa todella että monel porukal on toi team wheel käytös. Ei oo taidon kaa kauheesti tekemistä kun kaverin äijät
luistelee puolta nopeempaa. Enkä oo mikää hutrunkkari jolla on varaa miljoonia laittaa pelaajiin. Eikä noissa EA:n arvoissa oo aikoihin
ollu muutenkaa korteissa järkee, let's go back to '96.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Kyl vituttaa todella että monel porukal on toi team wheel käytös. Ei oo taidon kaa kauheesti tekemistä kun kaverin äijät
luistelee puolta nopeempaa. Enkä oo mikää hutrunkkari jolla on varaa miljoonia laittaa pelaajiin. Eikä noissa EA:n arvoissa oo aikoihin
ollu muutenkaa korteissa järkee, let's go back to '96.
Ei nuo kaikki TW kortit niin hirveästi maksa, tietyt maksaa kyllä. Mulla on valmentaja, mokke ja kolme muuta pelaajaa, siinäpä se. Valmentaja nyt ei maksa paljon mitään, Hart TW2 (20k) ja kolme muuta (3K). Kyllä tässä tarvitaan muutakin kuin TW ja pikakiitäjät:) Itsellä käytössä TW, X, CG ja hyvin toimii. Eikä ole kentällä yhtään legendaa, eikä heroja. Ekan heron tein (Graves), ei soveltunut omaan pelityyliin.. Möin pois ja tilalle näitä muistoja junioriajoilta pelaajia. Kolikoita tekemiseen tein valehtelematta pelaamalla yksinpelikautta ja ostamalla sitten tarvittavat kortit.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Vedin 8 ottelun voittoputkessa, jonka jälkeen päätin virkistykseksi pistää koko jengin lihoiksi. Hirvee grindaaminen ja neljän päivän säästelyn ja marketlöytöjen jälkeen joukkue oli vihdoin valmis. Hintaa en muista nyt tarkalleen, mutta oiskos tuolle tullut hintalapuksi sellaiset 800k. Tässä oli ensimmäinen porukka, jossa oli heroja, all stareja, halloweeneja jne jne mukana. Olin mehuissani. En ala kaikkia kenttiä erikseen kertomaan, mutta joukkustatseiksi tuli 97-97-90. Vihdoin peli tulille, Bryzga valmistautuu maalissa, fiilis katossa.... lopputulos: pataan 9-1 ja ohjain seinään. Hiastakaa *****.,
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Tw joukkueen jossa pienin nopeus hyökkääjällä on 96 saa tehtyä alle 100k. Peli on myös täynnä nopeita ukkoja joilla on muutkin arvot ihan ok, joten nopean tiimin saa tehtyä ilman tw.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Tw joukkueen jossa pienin nopeus hyökkääjällä on 96 saa tehtyä alle 100k. Peli on myös täynnä nopeita ukkoja joilla on muutkin arvot ihan ok, joten nopean tiimin saa tehtyä ilman tw.
Saa tehtyä, mutta antaa tasoitusta TW porukalle. Ei paljoa, mutta kyllä siinä eroa on. Lisäksi, jos joukkueessa on isoja pelaajia TW on ehdoton. Enkä kyllä tykännyt pelata ilman TW synergya noillakaan pikakiitäjillä. Makuasioita, jokainen tekee kuten tahtoo:) Pelikin parani, kun löysin napin mitä ei ole merkitty ohjainasetuksiin;) "It´s in the game"..
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Ei perkele nyt! Pelasin kolme peliä tota competitive seasonsia. Tai yritin pelata. Kolme keskeytysvoittoa 2-0 ja 3-0 tilanteissa ja peliä melkein kaks erää aina jäljellä. Ja jeesus mikä duuni päästä noihin peleihin. Mulla on kovin jäbä ovr 89 ja silti jengi kuittaa heti lobyssa kun ne luulee varmaan, et se on joku toty-versio.. Sit seuraavat viis kuittas kun näki moken statsit, jotka ei o ees häävit mutta enemmän voittoja kuin tappioita. Ja sit kaks lähti kun tein maalin ekalla minuutilla. Kysyn vaan, että mitä saatanan ******? Etsiikö kaikki nykyään jotain ihan susijengejä et voittais varmasti? Pelasin hetki sitten kakkostilin jämäjoukkueella (kovin ukko 85 ja useita hopeaukkeleita) jotain ovr 99 -tiimiä vastaan ja voitin sen ihan pystyyn (jep, ei tässä mitään tasoituksia ole..) joten miks jengi ei edes yritä pelata kun oikeesti se kovin ukkeli ei tarkoita yhtään mitään. Ja herranjestas sen nimi on kilpailulliset kaudet! Siinä ei lue, että etsi mahdollisesti surkein vastustaja -kaudet. Voi saatana!

P.S. Voisko joku antaa vinkkejä miten noita omassa päässä pyörijöitä vastaan pelataan. Tuntuu, että noista "huippu"jengeistä kaikki on nyt keksinyt jonkun uuden hienon tyylin, missä luistellaan ympyrää omalla alueella niin kauan, että ai sekoo ja sit luistellaan vaan x pohjassa tekeen maali kun pelaajat säntäilee mihin sattuu ja yksin ei aina saa koko puolustusta hoidettua.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Ei perkele nyt! Pelasin kolme peliä tota competitive seasonsia. Tai yritin pelata. Kolme keskeytysvoittoa 2-0 ja 3-0 tilanteissa ja peliä melkein kaks erää aina jäljellä. Ja jeesus mikä duuni päästä noihin peleihin. Mulla on kovin jäbä ovr 89 ja silti jengi kuittaa heti lobyssa kun ne luulee varmaan, et se on joku toty-versio.. Sit seuraavat viis kuittas kun näki moken statsit, jotka ei o ees häävit mutta enemmän voittoja kuin tappioita. Ja sit kaks lähti kun tein maalin ekalla minuutilla. Kysyn vaan, että mitä saatanan ******? Etsiikö kaikki nykyään jotain ihan susijengejä et voittais varmasti? Pelasin hetki sitten kakkostilin jämäjoukkueella (kovin ukko 85 ja useita hopeaukkeleita) jotain ovr 99 -tiimiä vastaan ja voitin sen ihan pystyyn (jep, ei tässä mitään tasoituksia ole..) joten miks jengi ei edes yritä pelata kun oikeesti se kovin ukkeli ei tarkoita yhtään mitään. Ja herranjestas sen nimi on kilpailulliset kaudet! Siinä ei lue, että etsi mahdollisesti surkein vastustaja -kaudet. Voi saatana!

P.S. Voisko joku antaa vinkkejä miten noita omassa päässä pyörijöitä vastaan pelataan. Tuntuu, että noista "huippu"jengeistä kaikki on nyt keksinyt jonkun uuden hienon tyylin, missä luistellaan ympyrää omalla alueella niin kauan, että ai sekoo ja sit luistellaan vaan x pohjassa tekeen maali kun pelaajat säntäilee mihin sattuu ja yksin ei aina saa koko puolustusta hoidettua.
Yksittäinen peli ei tarkoita yhtään mitään, maailman parhaat voittaa edelleen 99,99% vastustajistaan 99ovr joukkueillaan. Susipaskalla pelaajalla voi olla vaikka 9999ovr joukkue, se ei häntä auta.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Yksittäinen peli ei tarkoita yhtään mitään, maailman parhaat voittaa edelleen 99,99% vastustajistaan 99ovr joukkueillaan. Susipaskalla pelaajalla voi olla vaikka 9999ovr joukkue, se ei häntä auta.
Tämä on kyllä totta, sen verran on viime aikoina tullut tahkottua, että vastustajien vaihtelu on todella rikasta. Välillä tulee oikeasti osaavia pelaajia vastaan ja välillä saa itse pyörittää peliä mielin määrin. Mielestäni osaava pelaaja tekee 3-4 maalia, puolustaa hyvin ja kiekkoa ei meinaa saada pois millään. Laukauksia ei saa maalia kohti kanssa millään. Huonompia vastaan saa paljon laukauksia, läpiajoja ja ylivoimahyökkäyksiä. Itse en ole tottunut vastustajan alueella pyörittämään peliä, mutta näitä vastaan onnistuu tämäkin. Pakko on myöntää, että kakkosdivarissa on vaan itselle jo liian kovia vastustajia. Siellähän tulee jo ykkösestäkin vastaan porukkaa. Yhden voiton sain toisella reissulla sinne ja sitten tultiin kerralla neloseen asti. Nyt taas kolmoseen ihan uusilla tuulilla (uusi näppäin):D
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

P.S. Voisko joku antaa vinkkejä miten noita omassa päässä pyörijöitä vastaan pelataan. Tuntuu, että noista "huippu"jengeistä kaikki on nyt keksinyt jonkun uuden hienon tyylin, missä luistellaan ympyrää omalla alueella niin kauan, että ai sekoo ja sit luistellaan vaan x pohjassa tekeen maali kun pelaajat säntäilee mihin sattuu ja yksin ei aina saa koko puolustusta hoidettua.

en tiedä tarkoitatko tätä, mutta nykyään tuntuu, että jokainen vastustaja tulee vastaan sillä päätylautakarvauksella R1 näpytellen. Tästä syystä itelläni tulee ainakin jonkin verran pyörittyä siellä omassa päässä etsien sopivää hetkeä lähteä hyökkäämään, ettei vahingossa tule sitten syötettyä suoraan vastustajan lapaan tms. Sitä en tiiä meneekö AI sekaisin siitä :D Joskus peli aukeaa ja joskus tulee aivan katastrofaalisia kiekonmenetyksiä.
 
Ylös Bottom