Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 17 - Yleinen keskustelu

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jyyd
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 17 - Ennakkomeuhkaus ja jokavuotiset itkuvirret

Olen pelannut sentterinä EASHL, että enköhän tiedä kaikki aloitusotteet:)Nyt jostain syystä peli tuntuu sulavammalta, liekö tuolle yön aikana tehty jotain? Aloituksiakin voittaa nyt entiseen tyyliin. Sentterit on melkein pakko valita synergyn mukaan, vaikka tiedän että aloitusarvolla on merkitystä. Miksköhän Bergeron ei ole aloitusmestari? Kumminkin 95 aloitukset..
Minkä takia pitää valita synergyn mukaan? Itellä ainakin keskikaistalla pelaa vain pelaajat joilla on 82+ alotukset ja ihan hyvin pelit on toiminu
 
Vastaus: NHL 17 - Ennakkomeuhkaus ja jokavuotiset itkuvirret

Millä vedätte noita? Itsellä betassa alla noin 20 peliä ja kaikki coinsit niistä +parin käyttäjän päivittäiset eli noin 50k laittanut pakkoihin ja yks 87ovr Kucherov tullut! Millä järjellä? Kyllä, joa olisin säästänyt olisin saanut ostettua suoraan Oven vaikka, mutta tarkotuksella tulee avattua betassa vaan pakkoja... Nhl 16 ei tullu mtn pakoista niin ei varmaan tule tässä uudessakaan.

pakoista tullut pelkkää paskaa käytännössä 14:sta hutin jälkeen. Siinä tippu Väinöä, Roenickia ja kumppaneita. Joilla oikeesti pääs leikkimään huutokaupassa ja sitä kautta tehdä sitä supertiimiä.
Nyt tässä 17:ssa niistä aloituspakoista tuli sentäs Kuznetsov.
Mutta puckseilla ostanut nyt 21 pakkaa joista 3 noita World Cup pakkoja ja Voracek paras. Muut on sitä kuraa mitä halvalla saa huutokaupasta.
Tykkään tosta pakkahommasta ja "jännityksestä" mitä sieltä voi tulla. Saattasin euron pari sinne joskus laittaakkin. 16:sta koko hiton vuonna paras mitä pakoista tuli oli Boedker. Ja rahalla ostin joku 10:nen pakkaa loput ziljoonat puckseilla.
Mutta tolla dropilla en tässä 17:sta tuu euron euroa laittaa pakkoihin.
Missään pelissä missä on droppituuri mukana ei näin paskaa tuuria ole ollut. Ikinä...
 
Vastaus: NHL 17 - Ennakkomeuhkaus ja jokavuotiset itkuvirret

Jahas, tämä helvetin "varausmestarit" moodi on tämmönen kusetuspa*ka. Kolme peliä voitin ja neljännestä tuli 11-10, koska aina kun mä pääsen tasoihin, peli pistää kiekon mun maaliin ilman että voin tehdä mitään?!?!?!? 11 maalia, ei ole relaistista, nuo on "pakosta" tehtyjä. Siis mä EN VOI TEHDÄ mitään, kiekko menee lavan läpi ja oma mokke jäätyy. Tokalla kerralla mä onnistuin vahingossa voittaan tuon 9-8 ja tuosta ei tullut mitään palkintoja, koska valikossa lukee että HÄVISIN 9-8?????????????? Mitä vi**ua EA?? Tilttaan! :D

Onneks ei ole fyysinen peli, sillä tämä olis lähtenyt kuin frisbee johonkin katuojaan... Huoh saat4na :D

E: Joo se mun HUT ura niinsanotusti oli tässä. En koske pitkällä tikullakaan, back to Be a pro :D
 
Vastaus: NHL 17 - Ennakkomeuhkaus ja jokavuotiset itkuvirret

Saako jostain taklausavun päälle. Muistaakseni NHL 16 sai laitettua, nyt en ole löytänyt. Kaksi vuotta kohta pelannut enkä vieläkään osaa taklata ilman apua.
 
Vastaus: NHL 17 - Ennakkomeuhkaus ja jokavuotiset itkuvirret

Kittos aloitusvinkeistä. Pitäiskö vielä kokeilla ? Olen nyt hävinnyt 300 aloitusta perätysten ja lopettamasta koko änäri 17:n pelaamisen. Täysin vailla mieltä, kun yksi pelin osa-alue on aivan luonnoton.
 
Vastaus: NHL 17 - Ennakkomeuhkaus ja jokavuotiset itkuvirret

Onko tosi (vai enkö löydä), että NHL 17:ssä voi pelata pudotuspelejä (ilman kautta) vain NHL:ssä ? NHL 14:ssä pystyi noita tietysti pelaamaan kaikissa sarjoissa, missä kausiakin oli tarjolla (esim. SM-liiga). Hyppäsin puoliammattilaisesta ammattilaiseen ja NHL-joukkueet aivan liian kovia. Voiko siis olla totta, että vain NHL:ssä voi enää pelata play-offseja ?
 
Vastaus: NHL 17 - Ennakkomeuhkaus ja jokavuotiset itkuvirret

Samanlailla noita aloituksia tässä kahmi kuin NHL 16:ssa....sama mekaniikka se on tässäkin ja itse en ole ainakaan huomannut mitään ongelmia noiden aloitusten suhteen.
Suurinpiirtein samoilla prosenteilla tulee voitot kuin aiemminkin.

Mä pelasinkin NHL 14:ää aiemmin ja voitin siinä ylimmillä tasoilla parhaimmilaan 70% aloituksista. NYt aivan Ö:nä.
 
Vastaus: NHL 17 - Ennakkomeuhkaus ja jokavuotiset itkuvirret

Mä pelasinkin NHL 14:ää aiemmin ja voitin siinä ylimmillä tasoilla parhaimmilaan 70% aloituksista. NYt aivan Ö:nä.

Katso youtubesta tutorial videoita, joissa näkyy ohjaimen tattien liikkeet. Niistä näkee miten pitää tattia hakata aloituksissa.
 
Vastaus: NHL 17 - Ennakkomeuhkaus ja jokavuotiset itkuvirret

Mä pelasinkin NHL 14:ää aiemmin ja voitin siinä ylimmillä tasoilla parhaimmilaan 70% aloituksista. NYt aivan Ö:nä.

Eihän siinä ole mitään sen kummallisempaa kuin että oikea tatti joko vasemmalle tai oikealle aloituksessa ja kun kiekko tippuu jööhön niin pyöräyttää sen suoraan alas.
Vasemmalla tatilla voi antaa suuntaa mihin aloituksen pitäisi lähteä. Näinhän se on toiminut jo pidemmän aikaa näissä änäreissä :)
 
Vastaus: NHL 17 - Ennakkomeuhkaus ja jokavuotiset itkuvirret

Eihän siinä ole mitään sen kummallisempaa kuin että oikea tatti joko vasemmalle tai oikealle aloituksessa ja kun kiekko tippuu jööhön niin pyöräyttää sen suoraan alas.
Vasemmalla tatilla voi antaa suuntaa mihin aloituksen pitäisi lähteä. Näinhän se on toiminut jo pidemmän aikaa näissä änäreissä :)

Jep, mikään ei ole muuttunut. Toki voi pyöräyttää ylöskin stick-lift -aloituksia, kuten ennenkin.
 
Vastaus: NHL 17 - Ennakkomeuhkaus ja jokavuotiset itkuvirret

Mä pelasinkin NHL 14:ää aiemmin ja voitin siinä ylimmillä tasoilla parhaimmilaan 70% aloituksista. NYt aivan Ö:nä.
Pistä kaukaloavut päälle, ne näyttää minkälainen aloitusasento sun pitää ottaa milloinkin. Siis sen aloitusasennon vastaote. Tuota noudattamalla minä aloin voittaa noita aloituksia enemmän.
 
Vastaus: NHL 17 - Ennakkomeuhkaus ja jokavuotiset itkuvirret

Omat kokemukset aloituksista, että jos jotakin muutosta niin vielä hitusen aiemmin pitää ehkä reagoida kuin aiemmin. EASHL:ssäkin saa vähän katsella, että minkäs mallinen sentteri siellä vastassa on ennen kuin alkaa vispaamaan.
 
Vastaus: NHL 17 - Ennakkomeuhkaus ja jokavuotiset itkuvirret

Pystyykö mitenkään päättämään vetääkö onetimerista lämärin vai ranteen? Tuntuu melko heikolla prosentilla lähtevän lämmi mitä vertaa NHL 16. Kyse ihan normipeleistä. Ei eashl/be a pro.

Äijät vetää myös kiekon ohi ihan järkyttävän usein ja syötötkin menee ihan mihin sattuu. Eashl:ssä ja be a pro:ssa ihan ok syötön tähtääminen, mutta 1v1-peleihin ei mielestäni tarvetta, koska pelaaja ohjaa koko joukkuetta ja ns. vain pyytää äijiä syöttämään tietylle kaverille. Ei kovin paljon houkuta syöttelypeliin, vaan yksin surffailuun. Onneksi yksinpelissä saa syöttökovuudet ja avut täysille, niin saa paremman näköistä peliä aikaan.
 
Vastaus: NHL 17 - Ennakkomeuhkaus ja jokavuotiset itkuvirret

Hyvin on EA tehnyt että HUTissa on entistä vaikeampi kasata hyvä tiimi käyttämättä rahaa, returning user bonus pakkoja surkea määrä, collectioneiden tekemisestä ei saa päkkejä, kortin LPS ei pysty näkemään mistään joka vaikeuttaa marketin pyörittämistä. No onneksi löytyi peli nopeasti käytettynä niin ei mennyt minun rahoja senttiäkään EA:lle.
 
Vastaus: NHL 17 - Ennakkomeuhkaus ja jokavuotiset itkuvirret

Onkohan tässä versiossa mahdollista nimetä EASHL tiimiin kapteenisto? Jonkulainen muistikuva olisi jostain videosta, jossa olisi pelaajalla C-kirjain rinnassa. Olisi ainakin omasta mielestäni siisti juttu jos kapteeniston voi nimetä.
 
Vastaus: NHL 17 - Ennakkomeuhkaus ja jokavuotiset itkuvirret

Pistä kaukaloavut päälle, ne näyttää minkälainen aloitusasento sun pitää ottaa milloinkin. Siis sen aloitusasennon vastaote. Tuota noudattamalla minä aloin voittaa noita aloituksia enemmän.

Tätä täytyy itekin kokeilla, haluan nähdä olenko aivan kujalla tuon kanssa :D


Omat kokemukset aloituksista, että jos jotakin muutosta niin vielä hitusen aiemmin pitää ehkä reagoida kuin aiemmin. EASHL:ssäkin saa vähän katsella, että minkäs mallinen sentteri siellä vastassa on ennen kuin alkaa vispaamaan.

Niin siis tämä kait onlinessa? NHL16 HUT:issa piti ainakin ajoittaa aikasemmin kun offlinessa... Musta tuntuu että tuo toimii välillä ja välillä ei että ajoittaa ns. rajusti liian aikaisin, tosin en ole katsonut miten ukkojen arvot vaikuttaa tuohon ajoitukseen, eli ottaako se rajula ajoituksella silti aloitusvoiton jos on vaikka 90 aloitukset... Huonolla ukolla ainakin pitää olla just oikea ajoitus että voittaa aloituksen.


Hyvin on EA tehnyt että HUTissa on entistä vaikeampi kasata hyvä tiimi käyttämättä rahaa, returning user bonus pakkoja surkea määrä, collectioneiden tekemisestä ei saa päkkejä, kortin LPS ei pysty näkemään mistään joka vaikeuttaa marketin pyörittämistä. No onneksi löytyi peli nopeasti käytettynä niin ei mennyt minun rahoja senttiäkään EA:lle.

Agree. Tuo on kyllä ottanut harppauksen alaspäin, samaten valikoita on aivan per*eleen paljon liikaa.
 
Vastaus: NHL 17 - Ennakkomeuhkaus ja jokavuotiset itkuvirret

Hyvin on EA tehnyt että HUTissa on entistä vaikeampi kasata hyvä tiimi käyttämättä rahaa, returning user bonus pakkoja surkea määrä, collectioneiden tekemisestä ei saa päkkejä, kortin LPS ei pysty näkemään mistään joka vaikeuttaa marketin pyörittämistä. No onneksi löytyi peli nopeasti käytettynä niin ei mennyt minun rahoja senttiäkään EA:lle.
Kyllä muuten pystyy katsomaan lps-hinnan :) Esim marketissa jos oot ostamassa T.Hallia niin painat ehdota vaihtoa ja näät sieltä mikä on viimesin myyntihinta
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 17 - Ennakkomeuhkaus ja jokavuotiset itkuvirret

Ohessa hieman perusohjeita noihin aloituksiin, jotka toimivat ainakin versus-peleissä ja EASHL:ssä hyvin. Yleensä mulla on aloitusprosentit olleet (EASHL / versus) 60-70% luokkaa, hyvin harvoin alle 50% edes kovia vastuksia vastaan.

Pelaan itse sentterinä leftinä, joten ohjeet sen mukaan.

Normaali rystyaloitus taakse: oikea tatti klo 3 asentoon, vasen tatti vapaana. Yleensä vedän klo 06 suuntaan heti kun tuomarin käsi liikahtaa ruudussa. Jos tuolla ajoituksella häviää vastustajan rystyaloitusta vastaan, niin koita muuttaa ajoitusta hieman myöhemmäksi. En mene faktaksi sanomaan, mutta tuntuu että tässä NHL 17 on ainakin 3 eri ajoitusta olemassa. Tällä taktiikalla saat leftin kätisyydellä syötön LD:lle. Huom. jos vastustaja käyttää kämmenpuolen mailannostoa niin silloin usein voitat tällä taktiikalla.

Mailannosto rystyaloituksella: oikea tatti taas klo 3 asentoon, kun käsi heilahtaa niin pyöräytä tatti klo 12 asentoon oikealta ylös. Tämä kikka toimii parhaiten jos vastustaja aloittaa kämmenpuolella. Huom. jos vastustaja käyttää kämmenpuolen mailannostoa niin silloin usein häviät aloituksen tällä taktiikalla.

Normaali kämmenaloitus taakse: käytän tätä vähiten, ehkä siksi kun tämä on vastustajalle helpointa ottaa pois. Oikea tatti klo 9 asentoon, kun käsi heilahtaa niin vedät tatin klo 6 asentoon. Syötön pitäisi mennä RD:lle.

Mailannosto kämmenaloituksella: usein vastustajat pelaavat kämmenaloitukset aina mailannostolla sinua vastaan, joten tällä vedolla voitat yleensä ne aloitukset. Eli oikea tatti klo 9 asentoon, kun käsi heilahtaa niin vedä tatti vasemman kautta klo 12 asentoon. Syöttö yleensä tulee RD:lle tai RW:lle.

Sitominen: toimii yleensä parhaiten kun vastustaja aloittaa rystyllä. Ota itse mielellään sama asento kuin vastustajalla (jos kämmen niin kämmen, rysty niin rysty) ja kun käsi heilahtaa, käytä vain vasenta tattia painamalla sitä klo 12 asentoon. Jos käytät tätä esim. EASHL niin ilmoita laitureille että sidot. Osaavat hakea kiekon keskeltä. Versuksessa yleensä omat laiturit ovat aina tällä taktiikalla ekana kiekossa.

Jos aloitukset eivät tahdo napsua itselle, niin koita eri ajoituksia ja pidä muistissa miten vastustaja "counteroi" sinun aloitukset. Tuo aloittaminen on pitkälti kivi-paperi-sakset peliä, jokaiseen liikkeeseen on aina vastaliike olemassa.

Mikäli vastustaja "seisoo" aloituksessa niin yleensä olen käyttänyt vain normaalia rystyaloitusta tai rystyaloitusta mailannostolla. Jos vastustaja tykkää sitoa paljon, niin yleensä paras tapa on silloin vetää joko kämmenaloitus jos vastustaja on rystyaloitusasennossa. En tiedä onko tuossa pelissä koodattu tuo sitominen niin että se on aina vastustajan rystyaloitusta vastaan helpompaa, mutta ainakin siltä se tuntuu. Useimmiten häviän sitomiset aina silloin kun vastustaja yrittää aloittaa kämmenelle, vaikka itsellänikin olisi kämmenaloitusasento valmiina.

En mene sanomaan, että nämä aloitustaktiikat ovat parhaat tai perustuvat johonkin pelin sisäiseen koodaukseen, nuo ovat vuosien saatossa toimineet minulla useissa änäriversioissa ja sillä porskutetaan yhä. :)
 
Vastaus: NHL 17 - Ennakkomeuhkaus ja jokavuotiset itkuvirret

1 kausi sitten huttia pelattu. kokemus " tuurimaalit " lisääntyneet selkeästi nyt kärsii kun ei harjotellut betassa ei ole kauden glitchit hallussa

samoin huomaa ettei pakka joukkueella vaan pärjää viimestään 3 erässä " tähtitiimi " takoo sen 3 maalia. mutta katsellaan nyt vielä.
 
Vastaus: NHL 17 - Ennakkomeuhkaus ja jokavuotiset itkuvirret

Ohessa hieman perusohjeita noihin aloituksiin, jotka toimivat ainakin versus-peleissä ja EASHL:ssä hyvin. Yleensä mulla on aloitusprosentit olleet (EASHL / versus) 60-70% luokkaa, hyvin harvoin alle 50% edes kovia vastuksia vastaan.

Pelaan itse sentterinä leftinä, joten ohjeet sen mukaan.

Normaali rystyaloitus taakse: oikea tatti klo 3 asentoon, vasen tatti vapaana. Yleensä vedän klo 06 suuntaan heti kun tuomarin käsi liikahtaa ruudussa. Jos tuolla ajoituksella häviää vastustajan rystyaloitusta vastaan, niin koita muuttaa ajoitusta hieman myöhemmäksi. En mene faktaksi sanomaan, mutta tuntuu että tässä NHL 17 on ainakin 3 eri ajoitusta olemassa. Tällä taktiikalla saat leftin kätisyydellä syötön LD:lle. Huom. jos vastustaja käyttää kämmenpuolen mailannostoa niin silloin usein voitat tällä taktiikalla.

Mailannosto rystyaloituksella: oikea tatti taas klo 3 asentoon, kun käsi heilahtaa niin pyöräytä tatti klo 12 asentoon oikealta ylös. Tämä kikka toimii parhaiten jos vastustaja aloittaa kämmenpuolella. Huom. jos vastustaja käyttää kämmenpuolen mailannostoa niin silloin usein häviät aloituksen tällä taktiikalla.

Normaali kämmenaloitus taakse: käytän tätä vähiten, ehkä siksi kun tämä on vastustajalle helpointa ottaa pois. Oikea tatti klo 9 asentoon, kun käsi heilahtaa niin vedät tatin klo 6 asentoon. Syötön pitäisi mennä RD:lle.

Mailannosto kämmenaloituksella: usein vastustajat pelaavat kämmenaloitukset aina mailannostolla sinua vastaan, joten tällä vedolla voitat yleensä ne aloitukset. Eli oikea tatti klo 9 asentoon, kun käsi heilahtaa niin vedä tatti vasemman kautta klo 12 asentoon. Syöttö yleensä tulee RD:lle tai RW:lle.

Sitominen: toimii yleensä parhaiten kun vastustaja aloittaa rystyllä. Ota itse mielellään sama asento kuin vastustajalla (jos kämmen niin kämmen, rysty niin rysty) ja kun käsi heilahtaa, käytä vain vasenta tattia painamalla sitä klo 12 asentoon. Jos käytät tätä esim. EASHL niin ilmoita laitureille että sidot. Osaavat hakea kiekon keskeltä. Versuksessa yleensä omat laiturit ovat aina tällä taktiikalla ekana kiekossa.

Jos aloitukset eivät tahdo napsua itselle, niin koita eri ajoituksia ja pidä muistissa miten vastustaja "counteroi" sinun aloitukset. Tuo aloittaminen on pitkälti kivi-paperi-sakset peliä, jokaiseen liikkeeseen on aina vastaliike olemassa.

Mikäli vastustaja "seisoo" aloituksessa niin yleensä olen käyttänyt vain normaalia rystyaloitusta tai rystyaloitusta mailannostolla. Jos vastustaja tykkää sitoa paljon, niin yleensä paras tapa on silloin vetää joko kämmenaloitus jos vastustaja on rystyaloitusasennossa. En tiedä onko tuossa pelissä koodattu tuo sitominen niin että se on aina vastustajan rystyaloitusta vastaan helpompaa, mutta ainakin siltä se tuntuu. Useimmiten häviän sitomiset aina silloin kun vastustaja yrittää aloittaa kämmenelle, vaikka itsellänikin olisi kämmenaloitusasento valmiina.

En mene sanomaan, että nämä aloitustaktiikat ovat parhaat tai perustuvat johonkin pelin sisäiseen koodaukseen, nuo ovat vuosien saatossa toimineet minulla useissa änäriversioissa ja sillä porskutetaan yhä. :)

No siinäpä on paljon ohjetta jo, ite tykkään siitä aloitustyylistä jossa ajetaan vihun kimppuun ja käännytään syöttämään kiekko pakille. Tattia klo 3 ja sen jälkeen ylös kun tuomari heilahtaa ja nopeasti alas kun kiekko koskee lapaa... Kun vielä tietäs miksi sitä kutsutaan :rolleyes: Toimii ilmeisesti myös ihan pyörittämällä tattia noihin asentoihin, joillekin se voi tuntua helpommalta.
 
Ylös Bottom