Vastaus: NHL 17 - Yleinen keskustelu
Joitain kohtia on taas kyllä pilattu Be A Pro:ssa...
Säännöt ei pysy, joka peliä ennen pitää asetuksista laittaa sääntöihin "CHL" koska se muuttuu "mukautettu", eli tämä joka vi*un vuotinen säätö taas...
Kurinalaisuus statsi ei kehity periaatteessa ollenkaan, ainoastaan laskee jokaisesta jäähystä joita tulee tekoälyn tekemänä. Kerran olen saanut vihreetä kurinalaisuuteen tuurilla, enkä tajua miten, mutoin se on aina 0 pelin jälkeen.
Tekoälyn pelaaja kääntää selkä päin ja vasta sitten ukko käyttää pokea, nappia on painettu jo aikasemmin, sekunnin viive koska ukon ovr. niin matala, tämä on se millä EA kompensoi statseja pelaajissa, viiveellä ja tätä tapahtuu vähän turhan usein. Eli jos pelaat jäähyttömän pelin, se on lottovoitto
Tekoälyn joukkueet tekee taas alle 3 maalia/peli. Pistepörssiä johdetaan 35 pelin jälkeen 25:llä pisteellä ja 15 maalia on se mihin tekoäly pystyy (ite toki johdan koska realistiset pisteet ja top5 ukoista on mun joukueesta ), eli tämä kans vaan huonontunut viiime änäristä. Laskin huvikseni myös että kun katsoo joukkueen statseja, tehtyjen maalien keskiarvo on vähemmän kun mitä joukkueen pelaajat on todellisuudessa tehnyt maaleja, mitä hittoa?
Tämän lisäksi pistepörssissä on 70% pakkeja. Jokaista joukkuetta käytännösssä johtaa maali ja pistepörssissä pakki, tämä ei ole mitään uutta... Mutta mitä hemmettiä ne tekoälyn joukkueet tekee tuolla "taustalla"??? Pelaako ne joka pelin 1-0, 0-1, 0-1... ? Itellä tulee ihan laidasta laitaan, kerran jopa 6-5 ja 1-0 jatkoajalla...
Tilastot kusee. Pelaajien etenkin, joukkueiden ei niinkään muuten kun tehdyissä maaleissa joita on aivan liian vähän.
Kyllä taas pitää ihmetellä että miksi tehdään vain uutta, miksi ei korjata vikoja, en ymmärrä sitä logiikkaa...
Itse pelillisesti tämä on kyllä hyvä, ei mitään isompaa moitittavaa. Hyvänä voisi pitää sitäkin että olen nyt ekaa kertaa varmaan ikinä Be A Pro:ssa alle 100 pisteen vauhdissa ekalla kaudella ja WHL:ssä pelataan sentään 72 peliä eikä 68 kuten OHL ja QMJHL. Itse asiassa kerran olen jäänyt alle 100.
Mailan nostoa mä en käytä lainkaan, se on täysi susi, sillä ei tee yhtään mitään jos et kalasta jäähyminuutteja. Pokea olen opetellut käyttämään siten että kiekolinen ei ole selkä päin (paitsi kun tekoäly niin päättää kääntyä). Tuo että kolmio pohjassa sidotaan ukkoa maalin edustan läheisyydessä saaden one-timerin tai ohjauksen katkaistua on kans hyvä juttu, itse tykkään tuosta ja onhan se ihan hiton realististakin, ukot ei vaan kyttää maalin edessä vaan pitävät ukkonsa...
E: Kahden ottelun perusteella (Kurinalaisuus nousi jopa 84 arvoa eikä tullut yhtään jäähyjä) tuo ongelma että joka peliin tulee ainakin yksi jäähy, johtuisi tuosta että säädöt muuttuu, eli ne pitää laittaa aina ennen jokaista peliä kohdalleen... Kun vielä muistais aina.
Samalla todettakoot että tekoälyn pelikuviot kusee jos pelaat omilla slidereillä, jälleen kerran sama kun NHL16...
Joitain kohtia on taas kyllä pilattu Be A Pro:ssa...
Säännöt ei pysy, joka peliä ennen pitää asetuksista laittaa sääntöihin "CHL" koska se muuttuu "mukautettu", eli tämä joka vi*un vuotinen säätö taas...
Kurinalaisuus statsi ei kehity periaatteessa ollenkaan, ainoastaan laskee jokaisesta jäähystä joita tulee tekoälyn tekemänä. Kerran olen saanut vihreetä kurinalaisuuteen tuurilla, enkä tajua miten, mutoin se on aina 0 pelin jälkeen.
Tekoälyn pelaaja kääntää selkä päin ja vasta sitten ukko käyttää pokea, nappia on painettu jo aikasemmin, sekunnin viive koska ukon ovr. niin matala, tämä on se millä EA kompensoi statseja pelaajissa, viiveellä ja tätä tapahtuu vähän turhan usein. Eli jos pelaat jäähyttömän pelin, se on lottovoitto
Tekoälyn joukkueet tekee taas alle 3 maalia/peli. Pistepörssiä johdetaan 35 pelin jälkeen 25:llä pisteellä ja 15 maalia on se mihin tekoäly pystyy (ite toki johdan koska realistiset pisteet ja top5 ukoista on mun joukueesta ), eli tämä kans vaan huonontunut viiime änäristä. Laskin huvikseni myös että kun katsoo joukkueen statseja, tehtyjen maalien keskiarvo on vähemmän kun mitä joukkueen pelaajat on todellisuudessa tehnyt maaleja, mitä hittoa?
Tämän lisäksi pistepörssissä on 70% pakkeja. Jokaista joukkuetta käytännösssä johtaa maali ja pistepörssissä pakki, tämä ei ole mitään uutta... Mutta mitä hemmettiä ne tekoälyn joukkueet tekee tuolla "taustalla"??? Pelaako ne joka pelin 1-0, 0-1, 0-1... ? Itellä tulee ihan laidasta laitaan, kerran jopa 6-5 ja 1-0 jatkoajalla...
Tilastot kusee. Pelaajien etenkin, joukkueiden ei niinkään muuten kun tehdyissä maaleissa joita on aivan liian vähän.
Kyllä taas pitää ihmetellä että miksi tehdään vain uutta, miksi ei korjata vikoja, en ymmärrä sitä logiikkaa...
Itse pelillisesti tämä on kyllä hyvä, ei mitään isompaa moitittavaa. Hyvänä voisi pitää sitäkin että olen nyt ekaa kertaa varmaan ikinä Be A Pro:ssa alle 100 pisteen vauhdissa ekalla kaudella ja WHL:ssä pelataan sentään 72 peliä eikä 68 kuten OHL ja QMJHL. Itse asiassa kerran olen jäänyt alle 100.
Mailan nostoa mä en käytä lainkaan, se on täysi susi, sillä ei tee yhtään mitään jos et kalasta jäähyminuutteja. Pokea olen opetellut käyttämään siten että kiekolinen ei ole selkä päin (paitsi kun tekoäly niin päättää kääntyä). Tuo että kolmio pohjassa sidotaan ukkoa maalin edustan läheisyydessä saaden one-timerin tai ohjauksen katkaistua on kans hyvä juttu, itse tykkään tuosta ja onhan se ihan hiton realististakin, ukot ei vaan kyttää maalin edessä vaan pitävät ukkonsa...
E: Kahden ottelun perusteella (Kurinalaisuus nousi jopa 84 arvoa eikä tullut yhtään jäähyjä) tuo ongelma että joka peliin tulee ainakin yksi jäähy, johtuisi tuosta että säädöt muuttuu, eli ne pitää laittaa aina ennen jokaista peliä kohdalleen... Kun vielä muistais aina.
Samalla todettakoot että tekoälyn pelikuviot kusee jos pelaat omilla slidereillä, jälleen kerran sama kun NHL16...
Viimeksi muokannut moderaattori: