Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Gamechangerit muuttelee kertomatta asetuksia, aivan niin kuin NHL 16. Aina kun käynnisti pelin, niin se oli muuttunut. Sitähän muutetaan nyt näköjään siihen poke check hakkauksen suuntaan ja huononnetaan taklauksia. Huomasin itsekin kun pelasin, ei ollut enää yhtään samanlainen kuin alkuun. Mokkeja myös näköjään muutettu NHL 16 suuntaan, koska maalinteko loppui kuin seinään. Voi olla, että tulee tieto pelaamispäivityksestä tai sitten ei. Pelaamispäivitys koskee juuri näitä asetuksia ja pelipäivitys on näitä patcheja. Näistä voi lukea EA:n foorumeilta tai Reddit sivustolta. Tällaista on NHL sarja nykyään!Siis mitä ihmettä, onko tähän tullut joku päivitys tms. kun ukko tekee ihan eri asioita mitä ohjaimella käsken ja lisäksi se ei taklaa lainkaan?? Yrittää kyllä mutta ei onnistu
Älä ihmettele EA:n juttuja, ne kaverit onnistuu ylittämään itsensä alisuorittamisessa :=)
Luulin ettei viimevuotista peliä huonompaa voi enää tehdä, mutta EA Kanada onnistui siinäkin. Ajatelkaas jos käyttäisivät saman ajan pelin parantamiseen ,kuin käyttävät epärehellisyyteensä. Meillä olisi tosi hyvä peli silloin !!
Tuli ostettua pleikkanelonen ja tietty änäri. Ei voi muuta sanoa kuin että helkkarin hienon pelin ovat tehneet. En jaksa valittaa mistään, koska mikään ei häiritse vaan olen nauttinut joka pelistä. Hieno lisä muuten tuo, mistä näkee yhteyden tason.
CPU on aika ärsyttävä one-linereita...eiku siis one-timereita laukova botti.Millanen on CPU??
CPU on aika ärsyttävä one-linereita...eiku siis one-timereita laukova botti.
Niissä änäreissä mitä mä oon pelannu noin on aina ollu. Mutta kun ei oo mitää "sääntöä" mitkä tilanteet johtaa maaliin....Ja menee sisään helpomminku ihmispelaajalla?
Ei varmaan kannata ostaa..
Onko kellään tietoa mitä uusin patch pitää sisällään? Äsken latasin PS4:lle