Vastaus: NHL 17 - Yleinen keskustelu
Älä ihmettele EA:n juttuja, ne kaverit onnistuu ylittämään itsensä alisuorittamisessa :=)
Luulin ettei viimevuotista peliä huonompaa voi enää tehdä, mutta EA Kanada onnistui siinäkin. Ajatelkaas jos käyttäisivät saman ajan pelin parantamiseen ,kuin käyttävät epärehellisyyteensä. Meillä olisi tosi hyvä peli silloin !!
Siis itse gameplay on hieno, koukuttava, hyvin lähellä lätkää, mutta kaikki mihin se on rakennettu on sitä itseään... Ohjaus, valikot, aivan kaikki on jotenkin vinksallaan. Mikä parasta, ne on sitä vuodesta toiseen?!
---
Meinasi kyllä eilen leuka mennä pitkin lattiaa... Oli 3 ottelua putkeen Portlandia vastaan (ite pelaan WHL:n Giantseissa) ja hävisin ne kaikki 5-17 maalein... Ei vaan voi tehdä mitään yksin kentällä, tein itse tasan yhden maalin ja täytyy sanoa että pelasin kyllä ihan sormet solmussa... Ei ole ikinä teoäly Be a pro:ssa "nöyryyttänyt" näin. Tämähän on vain positiivinen asia, koska tässä on tosiaan haastetta nyt tarpeeksi...
E: Vikat 10 peliä, tehtyjä 2,2 keskiarvolla ja päästettyjä 5,5. Tekoäly laittaa jokaisen ranteen ja lämärin maaliin... Tää on kuin eri peli mitä oli kauden ekat 30 matsia. Jos jatkuu vielä seuraavalla kaudella niin sanompa vaan et lähtee peli konsolista hevon kuuseen... Ei pienintäkään järkeä tekoälyllä pelissä...
Ee: Mitä tarkoittaa ylipäänsä asetuksissa "CHL", onko se piru vie asetus tuolle mestarien liigalle vai mikä se oli kun just pelattiin eikä "CHL" eli juniorisarjat? Perhana että on vaikeeta, käsitän tuon ainakin ite junnusarjojen chl master memorial cuppina mutta jos tuolla asetuksella on takalus vähenetty melko nolliin ja suorien laukausten tarkkuus korkea niin se kyllä selittäisi asian täysin että se ei olekaan se oikea asetus... NHL:lle on näemmä sit ihan omansa myöskin.
Eee: Sen vaan sanon että ei se ihme ole jos valitetaan ettei ukot taklaa ja ranteet uppoo joka ikinen, jos pelaat CHL-asetuksilla. Tuo on suoraviivainen ns. "nhl16" teemainen asetus jossa puolustaminen on käytännön mahdotonta, taklaaminen ei toimi jne. Olen siis itsekin pelannut alun alkaen oikeilla asetuksilla ennen kun rupesin käyttään tota "CHL"ää...