Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 17 - Yleinen keskustelu

Vastaus: NHL 17 - Yleinen keskustelu

Kokoonpano päivitystä odottavat rosteripäivitys tulossa huomenna kuulemma ladattavaksi vihdoin EA :D
 
Vastaus: NHL 17 - Yleinen keskustelu

Millä vaikeustasoilla pelaatte??

All-star/Superstar, jälkimmäisellä tiukkoja pelejä, ehkä noin 50/50 voittosuhteella. Allstarsilla tyyliin yhdeksän voittoa kymmenestä.

Aina kun peli ilmestyy syksyllä, niin tulee aloiteltua Pro vaikeustasolla ja siitä sitten hiljalleen kohti Superstarsia.
 
Vastaus: NHL 17 - Yleinen keskustelu

All-star/Superstar, jälkimmäisellä tiukkoja pelejä, ehkä noin 50/50 voittosuhteella. Allstarsilla tyyliin yhdeksän voittoa kymmenestä.

Aina kun peli ilmestyy syksyllä, niin tulee aloiteltua Pro vaikeustasolla ja siitä sitten hiljalleen kohti Superstarsia.

All-Starilla tuli muistaakseni pelattua NHL 14:sta.
 
Vastaus: NHL 17 - Yleinen keskustelu

Huluksi tulossa ton kanssa. En ymmärrä millä tuurilla olen aiemmin selvinnyt, mutta nyt tässä ei oo mitään järkeä.

Pelaan pudotuspelejä. Kun aloitan, painan "Jatka aiempia pudotuspelejäsi". Tällöin sitä tietysti olettaa, että peliasetukset ovat ne mitä aiemminkin eli olen asettanut oman profiilini sinne (esim. luistelunopeus täysillä). Nyt kaikki asettamani ovat aloittaessani poissa. En saa mitenkään omaa profiiliani käyttöön. Onko minun siis tästä lähin tehtävä aina kaikki asetukset uudelleen ??!! Miksei aiemmin tarvinnut vaan kone uskoi, että tietysti haluan jatkaa niillä. MITÄÄHHHH ???
 
Vastaus: NHL 17 - Yleinen keskustelu

Siis NHL 14 jälkeen hurjasti kehittynyt tämä peli. Vaan ton pelin käyttö. Kun en millään saavuta ton pelin laatijoiden logiikkaa. Esim. pudotuspeleissä on jokainen ottelu erikseen simuloitava. Millä järjellä tonkin suunnittelija on toiminut ? Minkä ihmeen takia alkaisin yhtäkkiä pelaamaan toista otteluparia tai vaikka neljää otteluparia yhtä aikaa. No, jos voittaisin seittenne kaikki, pelaisinko välierät itse itseäni vastaan. Noilla on täytynyt olla pipi pää !
 
Vastaus: NHL 17 - Yleinen keskustelu

Kertokaa nyt ***** miten tuo jatkuva sitominen aloituksissa estetään?

Lievästi palaa käpy ko jonnet runkkaa sitä kokoajan.
 
Vastaus: NHL 17 - Yleinen keskustelu

Kämmenen puolelta aloittaminen on ainakin itsellä toiminut aika hyvin sitomista vastaan.
 
Vastaus: NHL 17 - Yleinen keskustelu

Nyt tullu vähä taas pelattuu änärii pikku tauon jälkeen niin alko mietityttään toi EASHL, et mitenkäs paljo jengii sitä pelaa, jos esim aletaan vertaan ps3 nhl14 versioon.

Onko enemmän tiimei?
 
Vastaus: NHL 17 - Yleinen keskustelu

Nyt tullu vähä taas pelattuu änärii pikku tauon jälkeen niin alko mietityttään toi EASHL, et mitenkäs paljo jengii sitä pelaa, jos esim aletaan vertaan ps3 nhl14 versioon.

Onko enemmän tiimei?

Ainakin PS3 verrattuna tuntuu että ainakin 6vs6 jengejä olisi enemmän. Silloin ennen vanhaa tuli aina samat 5 jengiä vastaan kun nyt saattaa päivittäin löytyä 5 täysin uutta jengiä mitä ei ole ikinä nähnyt tai kuullut.
 
Vastaus: NHL 17 - Yleinen keskustelu

Omppu, kerros mielipiteesi manager modesta olet kuitenkin pelannut viime vuotista ja tän vuotista peliä?

Ne budjetin säätämiset ei itseäni kiinnosta yhtään ja pikaisella vilkaisulla rosterit on edelleen huonot. Eiköhän ne seuraavassa rosteripäivityksessä päivitä noi 60-75 ovr NHL pelaajat paremmaksi.

Jos vaikka black fridayn aikana olisi hyvää tarjousta ja uudet kokoonpanot jo tullut niin voisi ostaa.
 
Vastaus: NHL 17 - Yleinen keskustelu

Nyt tullu vähä taas pelattuu änärii pikku tauon jälkeen niin alko mietityttään toi EASHL, et mitenkäs paljo jengii sitä pelaa, jos esim aletaan vertaan ps3 nhl14 versioon.

Onko enemmän tiimei?
Jotain varmaan kertoo se että ECL-turnaukseen osallistuu 60kpl 6v6 jengejä ja uskallan sanoa että sen lisäksi on varmaankin noin +30kpl 6v6 jengejä. Melkeen joka ilta tulee joku ihan uusi tiimi vastaan mitä ei ole aikaisemmin tullut nähtyä. Boksin puoleltahan tuli suurin osa tiimeistä pleikkarille joten tasokin on kovempi kuin aikaisemmin. Ei muuta kuin Coyote Pack pystyyn ja 6v6 pelit pyörimään :)

PS: Jos vastustaja sitoo aloituksissa niin voitat sen vain ja ainoastaan kääntämällä kämmeneltä alapäin / ottamalla itse tasuria. Jos teet aloituksessa jotain muuta ja vastustajan sentteri osaa aloittaa ja sitoo aloituksissa niin häviät aloituksen. Itse teen näin jos tiedän että vastustaja ottaa tasuria: Ota aloitusasento siten että olisit aloittamassa rystyltä alaspäin mutta juuri ennen kuin tuomari tiputtaa kiekon niin vaihdatkin otteen kämmenelle ja käännät kämmeneltä alaspäin. Tämä toimii vain sitomisalotusta vastaan.
Jos molemmat ottavat tasuria niin todennäköisesti aloituksen voittaa se kumman pelaajalla on parempi aloitusarvo / kummalla on voimakkaampi pelaaja ottamassa aloitusta.
 
Vastaus: NHL 17 - Yleinen keskustelu

Teen maailmanhistoriaa! Pelaan Prolla ja voitan 50% peleistä. NHL 14:ssä toista voitin supertähtitason useampaan kertaan. Eli ei varmaan ole yhtään pelialuetta, jota en edes jotenkin hallitse. Mutta n. 2000 aloituksen jälkeen aloitusvoittoprosenttini on 1. Olen takuulla yrittänyt aloituksia kaikilla mahdollisilla ajoituksilla ja variaatioilla. Olen yrittänyt keskittymällä niihin kuin elämän ja kuoleman kysymyksenä, olen kokeillut silmät ummessakin aloittamista. Ajoitusta olen varioinut superhitaasta Super nopeaan ja kaikkia satoja vaihtoehtoja siltä väliltä: Tuomarin selän taittumisen alkamisesta aina siihen kun kiekko on ollut sekunnin jäässä.

Siis tosissani yritän voittaa ne, enhävitä. Olen varma, että olen jo nyt tehnyt maailman pelihistorian käsittämättömimmän tempun, jonka pitäisi tilastollisestikin olla totaalinen mahdottomuus. Jotta vielä menisi hullumaksi niin NHL 14:ssä aloitusten voittoprosenttini oli n. 50. Tiedän tasan tarkkaan mihin tattia liikutetaan eli kyse on ajoituksesta.

Änäri on tietysti täyttä leikkiä, mutta välillä melkein ahdistaa, kun tämä on aivan käsittämätöntä. Jopa sokean mummonkin aloitusprosentin on pakko tilastollisena väistämättömyytenä olla korkeampi. Vaan kohtapa siirryn toiseksi korkeimmalle tasolle vaikka pelinhallintani on jatkuvalla aloitusten häviämisellä vajaat puolet vastustajan vastaavasta (ts. pidä kiekkoa vast. alueella n. 2 - 3 minuuttia/peli). Jos sitten voitan korkeimmankin tason aloitusprosentilla 1 %, olen taas tehnyt maailmanhistoriaa. Sitä kohti, vaikkei sitäkään kukaan tule uskomaan.
 
Vastaus: NHL 17 - Yleinen keskustelu

Teen maailmanhistoriaa! Pelaan Prolla ja voitan 50% peleistä. NHL 14:ssä toista voitin supertähtitason useampaan kertaan. Eli ei varmaan ole yhtään pelialuetta, jota en edes jotenkin hallitse. Mutta n. 2000 aloituksen jälkeen aloitusvoittoprosenttini on 1. Olen takuulla yrittänyt aloituksia kaikilla mahdollisilla ajoituksilla ja variaatioilla. Olen yrittänyt keskittymällä niihin kuin elämän ja kuoleman kysymyksenä, olen kokeillut silmät ummessakin aloittamista. Ajoitusta olen varioinut superhitaasta Super nopeaan ja kaikkia satoja vaihtoehtoja siltä väliltä: Tuomarin selän taittumisen alkamisesta aina siihen kun kiekko on ollut sekunnin jäässä.

Siis tosissani yritän voittaa ne, enhävitä. Olen varma, että olen jo nyt tehnyt maailman pelihistorian käsittämättömimmän tempun, jonka pitäisi tilastollisestikin olla totaalinen mahdottomuus. Jotta vielä menisi hullumaksi niin NHL 14:ssä aloitusten voittoprosenttini oli n. 50. Tiedän tasan tarkkaan mihin tattia liikutetaan eli kyse on ajoituksesta.

Änäri on tietysti täyttä leikkiä, mutta välillä melkein ahdistaa, kun tämä on aivan käsittämätöntä. Jopa sokean mummonkin aloitusprosentin on pakko tilastollisena väistämättömyytenä olla korkeampi. Vaan kohtapa siirryn toiseksi korkeimmalle tasolle vaikka pelinhallintani on jatkuvalla aloitusten häviämisellä vajaat puolet vastustajan vastaavasta (ts. pidä kiekkoa vast. alueella n. 2 - 3 minuuttia/peli). Jos sitten voitan korkeimmankin tason aloitusprosentilla 1 %, olen taas tehnyt maailmanhistoriaa. Sitä kohti, vaikkei sitäkään kukaan tule uskomaan.
Ihan vain mielenkiinnosta kysyn, oletko kokeillut helpoimmalla tasolla aloittamista? Tällä poissuljettaisiin ohjaimen kunto, eli onko ohjain kunnossa. Sillä vaikeustasolla ei pitäisi aloituksia hävitä ollenkaan. Aiemmin mainitsin, että ohjeet kannattaa olla päällä, koska ne näyttävät aloitusotteen suoraan. Jos mikään muu ei auta, kannattaa myös kokeilla NHL 94 ohjainasetuksia:)
 
Vastaus: NHL 17 - Yleinen keskustelu

Nhl14 ja tämä versio nyt on vaan ihan eri planeetalta. Lue täältä ohjeita tai käy googlettaan. Ei nuo aloitukset nyt niin vaikeita ole, sun vaan pitää reagoida nopeammin. Ennakoi aloituksessa.
 
Vastaus: NHL 17 - Yleinen keskustelu

Teen maailmanhistoriaa! Pelaan Prolla ja voitan 50% peleistä. NHL 14:ssä toista voitin supertähtitason useampaan kertaan. Eli ei varmaan ole yhtään pelialuetta, jota en edes jotenkin hallitse. Mutta n. 2000 aloituksen jälkeen aloitusvoittoprosenttini on 1. Olen takuulla yrittänyt aloituksia kaikilla mahdollisilla ajoituksilla ja variaatioilla. Olen yrittänyt keskittymällä niihin kuin elämän ja kuoleman kysymyksenä, olen kokeillut silmät ummessakin aloittamista. Ajoitusta olen varioinut superhitaasta Super nopeaan ja kaikkia satoja vaihtoehtoja siltä väliltä: Tuomarin selän taittumisen alkamisesta aina siihen kun kiekko on ollut sekunnin jäässä.

Siis tosissani yritän voittaa ne, enhävitä. Olen varma, että olen jo nyt tehnyt maailman pelihistorian käsittämättömimmän tempun, jonka pitäisi tilastollisestikin olla totaalinen mahdottomuus. Jotta vielä menisi hullumaksi niin NHL 14:ssä aloitusten voittoprosenttini oli n. 50. Tiedän tasan tarkkaan mihin tattia liikutetaan eli kyse on ajoituksesta.

Änäri on tietysti täyttä leikkiä, mutta välillä melkein ahdistaa, kun tämä on aivan käsittämätöntä. Jopa sokean mummonkin aloitusprosentin on pakko tilastollisena väistämättömyytenä olla korkeampi. Vaan kohtapa siirryn toiseksi korkeimmalle tasolle vaikka pelinhallintani on jatkuvalla aloitusten häviämisellä vajaat puolet vastustajan vastaavasta (ts. pidä kiekkoa vast. alueella n. 2 - 3 minuuttia/peli). Jos sitten voitan korkeimmankin tason aloitusprosentilla 1 %, olen taas tehnyt maailmanhistoriaa. Sitä kohti, vaikkei sitäkään kukaan tule uskomaan.

Vois kokeilla itekin Prolla. Tosin itellä on vielä NHL 16.
 
Nhl14 ja tämä versio nyt on vaan ihan eri planeetalta. Lue täältä ohjeita tai käy googlettaan. Ei nuo aloitukset nyt niin vaikeita ole, sun vaan pitää reagoida nopeammin. Ennakoi aloituksessa.

Ei ne kyllä ne aloitukset ole muuttuneet mihkään. Samaa kivipaperisakset-leikkiä vuodesta toiseen.
 
Ylös Bottom