Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 17 - Yleinen keskustelu

Vastaus: NHL 17 - Yleinen keskustelu

No kyllä siitä 16:sta saat niin helpon tehtyä, että 3 vuotias ekakertalainen voittaa pelin söhimällä ohjainta. Asetukset kuntoon..
 
Vastaus: NHL 17 - Yleinen keskustelu

Puolityhmäkysymys...millä asetuksilla te kokeneemmat pelaatte?
Toinen kysymys tästä keskustelusta, jostain syystä viestit siirtyi toiseen ketjuun...ööö, muilla sama?
 
Vastaus: NHL 17 - Yleinen keskustelu

Puolityhmäkysymys...millä asetuksilla te kokeneemmat pelaatte?
Toinen kysymys tästä keskustelusta, jostain syystä viestit siirtyi toiseen ketjuun...ööö, muilla sama?

Taisin pelata NHL 14 toisiks vaikeimmalla tasolla,mut NHL 94-controlleilla..
 
Vastaus: NHL 17 - Yleinen keskustelu

Niin joono jos pelais Professional-tasolla??

Nii niissä on säätövaraa 5-6 eri tason verran, mut sen lisäksi slidereilla saat säädettyä kaiken sellaiseksi ku haluat. Saat omat maalivahdit paremmaksi, kuin tietokoneen, saat jokaisen oman vedon uppoamaan, omat äijät luistelemaan nopeammin jne. Eli kyllä sieltä saat sen juuri niin helpoksi, tai vaikeaksi kuin haluat..
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Skill stick, se sun on opeteltava. Eipä kukaan nykyään oikein muuta käytä.

Ääni hybridille, ei tuota skill stickiä osaa hullukaan käyttää, ainakaan minä en. Syöttäminen ja seinäsyötöt esimerkiksi ei onnistu tuolla.

Lisäksi älyttömän helppo tehdä one timereita. Ainut (etu) skill stickissa on ketjunvaihdot. Hybridissä nappi on parempi one timeriin, kuin sauva. Eli etuja kyllä löytyy näistä muistakin

Mä käytän 99% manuaalista one-timeria koska se on helpompi kun napista kun sen ensin vain opettelee. Esim. voit nostaa mailaa vain puoliksi ja heilauttaa ruoskaa paljon nopeammin tuolla kun napilla.


Btw, en itse säädä mitään slidereitä, vaikeimmat mahdolliset tasot vaan ja menoksi.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Btw, en itse säädä mitään slidereitä, vaikeimmat mahdolliset tasot vaan ja menoksi.
Tuollatavoin kun voittaa 98% otteluista, niin ei sitä kauaa jaksa. Sen vuoksi itse olen joutunut säätöhommiin, en niinkään omasta halustani.
 
Vastaus: NHL 17 - Yleinen keskustelu

Nii niissä on säätövaraa 5-6 eri tason verran, mut sen lisäksi slidereilla saat säädettyä kaiken sellaiseksi ku haluat. Saat omat maalivahdit paremmaksi, kuin tietokoneen, saat jokaisen oman vedon uppoamaan, omat äijät luistelemaan nopeammin jne. Eli kyllä sieltä saat sen juuri niin helpoksi, tai vaikeaksi kuin haluat..

Seku joka veto uppoaa on jo ihan p*rseestä..liian helppo toisinsanoen?

NHL2K-sarjassa oli suht hyvä vaikeustaso.
 
Vastaus: NHL 17 - Yleinen keskustelu

Seku joka veto uppoaa on jo ihan p*rseestä..liian helppo toisinsanoen?

NHL2K-sarjassa oli suht hyvä vaikeustaso.

Pointtihan olikin siinä, että jos vaikeustaso asteikko on 0-100 välissä, saat sen säädettyä ihan puolen prosentin tarkkuudella sellaiseksi, kun haluat.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Tuollatavoin kun voittaa 98% otteluista, niin ei sitä kauaa jaksa. Sen vuoksi itse olen joutunut säätöhommiin, en niinkään omasta halustani.

Ei vaan Be a pro:ssa voita kyllä kun et itse ohjaa kaikkea tomintaa mutta jos kosket yhteenkin slideriin niin tekoälyltä katoaa pelitaktiikat, tämä tosin on ollut bugi jo NHL12 asti. Tämä taitaa olla ainoa pelimuoto jossa realistisuus loistaa kun noissa joka paikkaa ohjatuissa muodoissa voit itse tehdä asioita toisin kun kone... Veikkaisin näin.

Edelleen kuuleman mukaan sliderit eivät vain toimi kuten pitäisi (en itse pelaa GM:ää), eli tuokin että voit tarkasti säätää asetuksia ei kaikkialla toimi kuten pitäisi. Varmaan yleisin mitä on ollut, on tekoälyn agressiivisuus slideri, huomaatteko siinä vieläkään eroa kun säädätte sitä? Viime änärissä esim. tuo ero oli joku tyylin 1 taklaus/peli enemmän kun säädit ääripäästä toiseen mutta ei juuri muuta... Laukausten tarkkuus sliderikään ei toiminut kun "on-off"- tyylillä mikä oli aivan helkkarin typerää.
Rohkenen epäillä että edelleen kaikki sliderit ei toimi kuten kuuluisi tai vaikutus on olematon...
 
Vastaus: NHL 17 - Yleinen keskustelu

Sain just junnusarjan päätökseen, pokaalia tuli ikkunasta ja ovista, pisteitä tarpeeksi, overall 84 kun varattiin ja vasta varausnumero 34, mitä helvettiä?? Löysikö ne muka 33 parempaa pelaajaa, eli 138 pisteen ukkeli ei kelpaa kun tokalla kierroksella vasta? :D
Kiinnostaisi tietää missä on vika, kenties tuo kurinalaisuus pitäs kehittyä, se kun on statsi joka ei kehity kun alaspäin, jäähyistä -74 kahdesta -144 jne. joskus harvoin saan sitä nostettua +80 mutta en tajua mitä teen eri tavalla... Muuta kun hattutempun mutta eihän sekään ole realistista että tuo kehittyy vaan hattutempusta? :D
Jossain on nyt mätää kyllä. Tuntuu muutenkin et tämä ukko vetelee vastustajaa kunnolla päähän/vastapalloon joka taklauksella ja sehän on jäähy heti...
 
Vastaus: NHL 17 - Yleinen keskustelu

Jokaiselta tosi fanilta pitää löytyä tämmöinen maila :D
Sain joskus vuosia sitten pelimiehestä kaupan päälle kun ostin änärin.


PS. jos joku on kiinnostunut ostamaan niin YV :)
 
Vastaus: NHL 17 - Yleinen keskustelu

Tuli ostettua tämä peli Gigantin aleesta ja ny pikkuhiljaa alkaa hermot mennä riekaleiksi tuon hutin kanssa. Ensinnäkin ite oon div 9 ja pelaan vieläkin sillä joukkueella jonka sai ku huttiin meni. Jostain kumman syystä vastustajalla taas on kovanluokan pelaajat ja eivät vissiin ees oo ysi divis vaan saattaavat olla jo 7?!... Rahaakin saa niin hitaasti suhteessa pelaajien hintoihin ettei mitään rajaa. Onko näin et voin suosiolla sanoa hyvästit hutille jos ny ei halua ea:ta rikastusttaa ja osta sit oinealla rahalla peliin rahaa? No muuten yksinpeli puoleen tyytyväinen ja ohjais parantunu mutta tuo online on kyl aivan ********
 
Vastaus: NHL 17 - Yleinen keskustelu

Pitää hetken pelaajan vaihto nappia pidempään pohjassa niin valitsee alimman miehen.
Nyt, kun muistin niin päätin palata tähän asiaan. Eipä ole edellenkään tätä ominaisuutta PS4:lla, ei ollut NHL 15, 16 eikä uudessa NHL 17:ssa. Viimeksi tätä ominaisuutta olen päässyt käyttämään Xbox360:sen NHL-peleissä. Ilmeisesti se sitten on vielä Xbox Onella, mutta ei kuitenkaan jostain syystä PS4:lla.

Se on harmi, kun oli ja olisi itselleni todella tärkeä ominaisuus. Olen sellainen pelaaja, joka pelaa puolustus edellä ja mikäli sieltä viedään yksi työkalu pois niin onhan se ikävä juttu. Toisaalta siihen on ehtinyt tottua jo viime vuosien aikana, mutta tässä uudessa NHL 17:ssa sille olisi aikasempaa enemmän käyttöä.
 
Ylös Bottom