Vastaus: NHL 18 - Yleinen keskustelu
Juuri näin, negapetterit eivät ymmärrä, että vaikka vauvanaskeleita otetaankin, uusin versio on kuitenkin aina paras. 2k pelien peräänhuuteluakaan en ymmärrä, skill stickin tulon jälkeen EA tappoi ne pois olemalla se parempi jääkiekko peli. Toki kilpailu olisi tervetullutta tähänkin genreen.
Jaa että oikein negapetterit. Onnittelut nyt "uuden" termin keksimisestä ainakin...
Mutta siis asiaan. Eiköhän se kerro enemmänkin pelistä itsestään, kun EA:n änäri on tosiaan "paras" ja ainakin ainoa mahdollinen markkinoilla. Joo varmasti se uusin on paras, koska ne vuosittaiset uudistukset(röhönaurua hammassuojille ja maskoteille!), mutta siis oikeasti paljonko se itse kaukalossa tapahtuva peli on uusiutunut tässä viime vuosina? Itse väitän, että äärimmäisen ja minimaalisen vähän! Joillekin se on riittävästi 70 euron hintalappua vastaan, joillekin se ei ole.
Itselle tuli ähky ja kyllästyminen koko sarjaan jo vuosia sitten, eikä ole ollut tarvetta tämän laitesukupolven aikana ostaa. Kaverini kyllä ostaa joka syyskuu ja hakkaa satoja matseja per versio, joten hänen luonaan pääsen kyllä aina kokeilemaan uusinta ja "parasta" versiota. Sieltä pohjalta vaan pilkistää jo ensimmäisissä matseissa ne samat jutut kuin vuosikymmenen alussa. Samat ärsyttävyydet, samat viat, samat asiat, jotka aikoinaan aiheuttivat ähkyn ja kyllästymisen. Olen varmaan sitten tällainen "negapetteri", kun jätän näiden syiden takia ostamatta, ja "negaan" aina uusimman version ketjussa näistä asioista. Noh, negaaminen ja negapetteriys on kuitenkin säästänyt minulle jo satoja euroja vuosien mittaan ja ison määrän peliaikaa paremmille ja mielenkiintoisemmille peleille.
Onhan se tämänkin vuoden pelin kohdalla vähintään vähän huolestuttavaa, kun tämän ketjun perusteella jo ensimmäinen betatesti on paljastanut pinnan alta samat viat ja ärsyttävyydet, jotka olivat edellisessä versiossa. Sen perusteella vaikuttaa taas kerran siltä, että uusi vuosipäivitys on puskettu ulos minimipanostuksella, eikä isompiin asioihin ole edelleenkään puututtu. Pelisarja vaatisi tosiaan kilpailua ja vähintään uudistumista. EA:n pitäisi oikeasti uskaltaa uudistaa perus gameplay "kokonaan" sen sijaan, että edelleen mennään sillä "samalla", joka on ollut mukana jo X360:n NHL 07:sta asti.
Itseltä ei ole mitään pois, jos tämä innokkaimmalle änärifaniporukalle riittää ja kelpaa. Hyvä juttu teille, jos saatte tästäkin jo itsellenne riittävästi iloa. Pitäkää kuitenkin mielessänne, että osa ostajakuntaa odottaa jotain muuta, osa on kyllästynyt, ja jättäkää tuollaiset lapselliset "negapetteri"-jutut pois, jos haluatte, että kommenttejanne otetaan yhtään tosissaan. Kritiikkiäkin pitäisi osata ottaa edes jollain tasolla rakentavasti vastaan, vaikka se kohdistuisikin pelisarjaan, jota itse fanittaa ties kuinka paljon.