Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 18 - Yleinen keskustelu

Vastaus: NHL 18 - Yleinen keskustelu

Luitko edes tuota minun linkkiä? Siinä lukee kissan kokoisilla kirjaimilla, että YHTEISTYÖPELAAMISTA OFFLINE-TILOISSA! Tämänkö sinä väännät Online pelaamiseksi? Kerran vielä: Hut pelimuotoa et voi pelata ilman nettiyhteyttä. Nettiyhteyden ollessa päällä sinulla on vara valita joko yksinpelikaudet tai online kaudet. Kun EA:n omilla sivuilla lukee YHTEISTYÖPELAAMISTA OFFLINE-TILOISSA, se myös todennäköisesti tarkoittaa sitä. Eli botteja vastaan yksinpelikausia ja näiden pelien palkinnot menevät sille Hut ottelua isännöivälle pelaajalle. Enkä kyllä ole nähnyt kenenkään tällaista hehkuttavan. Itse pidän kantani, kunnes toisin todistetaan. Toisekseen, jos miettii että mitä se toinen kaveri edes hyötyisi mukana olemisesta? Ei yhtään mitään, paitsi että pääsee samalle puolelle pelaamaan. Mikäli tällainen toteutuu, niin kyllä minä vakavissani uskon että tästä tehdään 6vs6 pelimuoto. Ainakin pelaajat toimisivat, jos vain saisi mieleisensä pelaajan:D

Luin kyllä. Jos sanotaan, että kaikkia muotoja voi pelata niin kyllähän se mielestäni sisältää ihan online seasonitkin. EA:n sivuiltahan tuo minunkin linkkini oli. Eipä tämä väittelemällä kuitenkaan ratkea suuntaan eikä toiseen, joten jospa vain sitten odotellaan sitä itse peliä saapuvaksi niin nähdään kumpi oli oikeassa ;)
 
Vastaus: NHL 18 - Yleinen keskustelu

https://www.livegamers.fi/main/articles.php?show=599

NHL 17:ssa keskityimme enemmän maalivahteihin ja niiden käyttäytymiseen, liikeanimaatoihin ja tekoälyyn. Koska saimme maalivahtien käyttäytymisen hiottua niin hyväksi, tänä vuonna olemme keskittyneet paremmin juurikin hyökkäykseen, puolustukseen, sekä tekoälyyn myös muilla pelaajilla.

Anteeks mitä? [emoji23][emoji23][emoji23]
 
Vastaus: NHL 18 - Yleinen keskustelu

https://www.livegamers.fi/main/articles.php?show=599

NHL 17:ssa keskityimme enemmän maalivahteihin ja niiden käyttäytymiseen, liikeanimaatoihin ja tekoälyyn. Koska saimme maalivahtien käyttäytymisen hiottua niin hyväksi, tänä vuonna olemme keskittyneet paremmin juurikin hyökkäykseen, puolustukseen, sekä tekoälyyn myös muilla pelaajilla.

Anteeks mitä? [emoji23][emoji23][emoji23]

Jepjep, Wannabe myyntipuhe!! :D
 
Vastaus: NHL 18 - Yleinen keskustelu

Ihan naurettavaa paskaa tuo kohta ja täysin pelaajakunnan älyn aliarvioimista. Sitten siellä toimistolla ihmetellään kun porukka antaa negatiivista palautetta runsaasti ympäri somea.
 
Vastaus: NHL 18 - Yleinen keskustelu


Tässä haastattelussa on kyllä oikeastaan kysytty juuri ne kaikki tärkeimmät kysymykset, mitkä on ollu varmasti monen huulilla viime aikoina uutta änäriä odotellessa:

Millaisia elokuvia katsot ja minkä elokuvan olet viimeksi nähnyt teatterissa?
Mitä ottaisit mukaan autiolle saarelle?
Mikä on sinun elämänfilosofiasi?
Mitä täytteitä laittaisit pitsaasi?
Kuka on mielestäsi suurin muusikko koskaan?
Mikä on ollut isoin haasteesi elämässä ja kuinka selvisit siitä?
Mikä on yksi asia elämässäsi, josta olet erityisen ylpeä?

Go Go Livegamers :eek:
 
Vastaus: NHL 18 - Yleinen keskustelu

Ihan naurettavaa paskaa tuo kohta ja täysin pelaajakunnan älyn aliarvioimista. Sitten siellä toimistolla ihmetellään kun porukka antaa negatiivista palautetta runsaasti ympäri somea.

:D :D :D

Eihän tämä pelaajakunta mitään älyä kun vielä peliä ostaa ja eritoten siitä ihan tosissaan vauhkoaa joka vuosi :D
 
Vastaus: NHL 18 - Yleinen keskustelu

:D :D :D

Eihän tämä pelaajakunta mitään älyä kun vielä peliä ostaa ja eritoten siitä ihan tosissaan vauhkoaa joka vuosi :D
Niin. En tiedä montako kertaa olen lukenut kommentin "en oikein nää pelissä mitään uutta, mutta kai mä ny silti ostan sen kaikkein kalleimman version pelistä".

Ei voi mitään, jos porukka maksaa sen mitä EA pyytää. Mulle riitti, ellei EA Access tarjoa jotain aivan satumaista pelille. Alennuksista sitten joulun aikoihin varmaankin peli talteen tai jos Xbox One X-konsolin mukana tulee myyntiin. Ostin Fifa17-pelin vuosi sitten konsolipaketin kautta, kun joku ei tarvinnut. Oli 35€ varsin ok hinta julkaisuun.
 
Vastaus: NHL 18 - Yleinen keskustelu

Niin. En tiedä montako kertaa olen lukenut kommentin "en oikein nää pelissä mitään uutta, mutta kai mä ny silti ostan sen kaikkein kalleimman version pelistä".

Ei voi mitään, jos porukka maksaa sen mitä EA pyytää. Mulle riitti, ellei EA Access tarjoa jotain aivan satumaista pelille. Alennuksista sitten joulun aikoihin varmaankin peli talteen tai jos Xbox One X-konsolin mukana tulee myyntiin. Ostin Fifa17-pelin vuosi sitten konsolipaketin kautta, kun joku ei tarvinnut. Oli 35€ varsin ok hinta julkaisuun.
Ostan käytettynä, jos ostan. Eipähän minun osalta tule myynteihin lisäystä:D
 
Tilattu ennakkoon. Kyllä tällä vastinetta rahalleen saa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 18 - Yleinen keskustelu

https://www.youtube.com/watch?v=0apQzlZN184

Siitä hieman lisätietoa koskien Franchise Modea. Kohtuullisen hyvältähän tuo taas kuulostaa, mutta sen EA juuri nimenomaan joka vuosi myös osaa. Aina saadaan kuulostamaan kaikki reilusti paremmalta mitä ne sitten todellisuudessa ovat.

Edit: Ja heti seuraavassa videossa jonka löysin tuo "parempi AI:n treidailu" heitetään romukoppaan. Videon tekijä otti 32. joukkueeksi North Starsin ja valitsi Kingistä Alec Martinezin. No eikös heti draftissa Kings tarjoa 1. kierroksen+3. kierroksen pelaajasta jonka juuri luovuttivat Minnesotaan Expansion Draftissa. Muutenkaan en huomaa ainakaan tuossa niin mitään eroa NHL17-pelin treidiehdotuksiin.
Lisäksi moraalisysteemi on edelleen täysin sama lottokone mitä aiemimnkin. Hohhoijaa.
https://www.youtube.com/watch?v=gKVWKFLUVmw
 
Vastaus: NHL 18 - Yleinen keskustelu

Haluun nyt viel varmistaa! Ennakkotilasin änärin vpd:st, tuleeks se 14.9 postilaatikkoon vai jo aiemmin?
 
Vastaus: NHL 18 - Yleinen keskustelu

Haluun nyt viel varmistaa! Ennakkotilasin änärin vpd:st, tuleeks se 14.9 postilaatikkoon vai jo aiemmin?
Mul on tullu joskus jopa että ei mahdu postiluukusta [emoji23]
Ei änäri mut peli kumminkin [emoji23]
Se on vähän postista kiinni milloin tulee.
 
Vastaus: NHL 18 - Yleinen keskustelu

Mul on tullu joskus jopa että ei mahdu postiluukusta [emoji23]
Ei änäri mut peli kumminkin [emoji23]
Se on vähän postista kiinni milloin tulee.

Nykyajan Suomalainen Posti, ei ole luotettava. Sitäpaitsi onneksi se on 15 pvä perjantai eikä tiistai kun tiistaisin ei ajeta kirjepostia lainkaan ja kannattaa siihen sit varautua et änäri menee viikonlopun yli :D
Lataan itse storesta, helpoin homma.
 
Vastaus: NHL 18 - Yleinen keskustelu

Storesta lataan itsekin ja enpä pelillä mitään tekisi muutenkaan ennenkuin perjantai iltana kunnes eashl joukkue online
 
Vastaus: NHL 18 - Yleinen keskustelu

Enää ei ainakaan betan versuksessa voinut lähteä ekan minuutin aikana ilman tappiota :) Lyhentää about 30-60min vastustajan etsimisaikaa varsinkin hut compin puolella jos näin on myös pelin julkaisuversiossa. Toivottavasti myös ne huonon verkkoyhteyden pelit jäisivät historiaan, vaikka toisaalta ikävä jos asuu jossain wifin kantaman rajamailla tms. mutta kait sitä silloin voi suosiolla tahkota vain cpu vastustajia.
 
Vastaus: NHL 18 - Yleinen keskustelu

Edit: Mun viesti ei ilmeisesti alunperinkään tullut perille.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 18 - Yleinen keskustelu

Edellinen NHL,jota ite pelannu kunnolla on 2014? Kannattaako tätä uutta ostaa?

Tos ois hyllyssä joku 15 vai 16 PS4:selle,en oo jaksanu vähään aikaan pelata!
 
Vastaus: NHL 18 - Yleinen keskustelu

Edellinen NHL,jota ite pelannu kunnolla on 2014? Kannattaako tätä uutta ostaa?

Tos ois hyllyssä joku 15 vai 16 PS4:selle,en oo jaksanu vähään aikaan pelata!

Riippuen pelimuodosta mitä pelaat, hyppäys 14 -> 17 kuullostaa parhaimmalta. PS3:lle ei kannata uudempaa edes hankkia, NHL14 oli viimeinen kunnon NHL peli sille konsolille.
 
Ylös Bottom