Vastaus: NHL 18 - Yleinen keskustelu
Luin kyllä. Jos sanotaan, että kaikkia muotoja voi pelata niin kyllähän se mielestäni sisältää ihan online seasonitkin. EA:n sivuiltahan tuo minunkin linkkini oli. Eipä tämä väittelemällä kuitenkaan ratkea suuntaan eikä toiseen, joten jospa vain sitten odotellaan sitä itse peliä saapuvaksi niin nähdään kumpi oli oikeassa
Luitko edes tuota minun linkkiä? Siinä lukee kissan kokoisilla kirjaimilla, että YHTEISTYÖPELAAMISTA OFFLINE-TILOISSA! Tämänkö sinä väännät Online pelaamiseksi? Kerran vielä: Hut pelimuotoa et voi pelata ilman nettiyhteyttä. Nettiyhteyden ollessa päällä sinulla on vara valita joko yksinpelikaudet tai online kaudet. Kun EA:n omilla sivuilla lukee YHTEISTYÖPELAAMISTA OFFLINE-TILOISSA, se myös todennäköisesti tarkoittaa sitä. Eli botteja vastaan yksinpelikausia ja näiden pelien palkinnot menevät sille Hut ottelua isännöivälle pelaajalle. Enkä kyllä ole nähnyt kenenkään tällaista hehkuttavan. Itse pidän kantani, kunnes toisin todistetaan. Toisekseen, jos miettii että mitä se toinen kaveri edes hyötyisi mukana olemisesta? Ei yhtään mitään, paitsi että pääsee samalle puolelle pelaamaan. Mikäli tällainen toteutuu, niin kyllä minä vakavissani uskon että tästä tehdään 6vs6 pelimuoto. Ainakin pelaajat toimisivat, jos vain saisi mieleisensä pelaajan
Luin kyllä. Jos sanotaan, että kaikkia muotoja voi pelata niin kyllähän se mielestäni sisältää ihan online seasonitkin. EA:n sivuiltahan tuo minunkin linkkini oli. Eipä tämä väittelemällä kuitenkaan ratkea suuntaan eikä toiseen, joten jospa vain sitten odotellaan sitä itse peliä saapuvaksi niin nähdään kumpi oli oikeassa