Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 18 - Yleinen keskustelu

Vastaus: NHL 18 - Yleinen keskustelu

Eikös siihen pitänyt tulla joukkueiden omat hallit ketkä mukana CHL? Taasko se EA höynäytti? [emoji23]
 
Vastaus: NHL 18 - Yleinen keskustelu

Eikös siihen pitänyt tulla joukkueiden omat hallit ketkä mukana CHL? Taasko se EA höynäytti? [emoji23]
"Syyskuun 15. päivä julkaistavassa NHL18:ssa ovat mukana kaikki 32 CHL-kauteen osallistuvaa seurajoukkuetta pelaajineen, CHL-peliasuineen sekä areenatunnelmoineen."

Niin. Miten tuon nyt sitten ottaa. Se "tunnelma" on tasan sama mitä kaikkialla, eli ne random-ihmiset heiluttelee jotain "I love KalPa Kuopio!! <3 <3"-kylttejä. Areenoitahan tuo siis ei lupaa. Mutta aika saakutin kaukana ollaan suomalaisesta katsomokulttuurista :)
 
Vastaus: NHL 18 - Yleinen keskustelu

Siirtyykö NHL17 nuo HUT coinsit tuonne NHL18 suoraan? Onko niissä mitään takarajaa jos tässä naputelisi lisää coinseja 17 versiossa vielä kun vasta perjantaina tulee 18? :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 18 - Yleinen keskustelu

Siirtyykö NHL17 nuo HUT coinsit tuonne NHL18 suoraan? Onko niissä mitään takarajaa jos tässä naputelisi lisää coinseja 17 versiossa vielä kun vasta perjantaina tulee 18? :rolleyes:
Ei siirry coinsit eikä mikään muukaan NHL17 -> NHL18.
 
Vastaus: NHL 18 - Yleinen keskustelu

No olipas perkeleen nopea vastaus :D Imeisesti ainakin korttien määrä vaikuttaa tulevaan bonukseen...
Ykköstilillä jolla Access oli 700k+50 pelaajaa+100 peliä = 5 pakkaa (maksimi)
Kakkostilillä jolla myös Access 700k+50 pelaajaa + 10 peliä = 1 pakka.

Aika arvalla nuo tuntuu edelleen tulevan.
 
Vastaus: NHL 18 - Yleinen keskustelu

No voi hyvä päivä sentäs. Livegamersin sivuilla luki muuta.. tuosta hallin tunnelmasta niin tuliskohan Saukkosen selostuksen kera jopa? Ois helmi.
 
Vastaus: NHL 18 - Yleinen keskustelu

Ykköstilillä jolla Access oli 700k+50 pelaajaa+100 peliä = 5 pakkaa (maksimi)
Kakkostilillä jolla myös Access 700k+50 pelaajaa + 10 peliä = 1 pakka.

Aika arvalla nuo tuntuu edelleen tulevan.

Mä sain NHL17 10 pakkaa ja mulla oli pelejä 0 (tekoälyä vastaan toki päälle 200), kortteja 150, coinseja ei yhtään. Kuullostaa siis aika pirun huonolta tämä 18.
 
Vastaus: NHL 18 - Yleinen keskustelu

Mä sain NHL17 10 pakkaa ja mulla oli pelejä 0 (tekoälyä vastaan toki päälle 200), kortteja 150, coinseja ei yhtään. Kuullostaa siis aika pirun huonolta tämä 18.
Ei se huono peli ole. Haasteet loistava uudistus ja gameplaykin tuntuu muuttuneen sekä online- että offline-peleissä. Kyllä tuo ostaa kannattaa, mutta eriasia on kannattaako maksaa 60-90€ pelistä. Itse en aio niin paljoa maksaa.
 
Vastaus: NHL 18 - Yleinen keskustelu

Mä sain NHL17 10 pakkaa ja mulla oli pelejä 0 (tekoälyä vastaan toki päälle 200), kortteja 150, coinseja ei yhtään. Kuullostaa siis aika pirun huonolta tämä 18.

jos pakkoja haluat lisää niin osta. Eikö Hutin ideakin ole kuitenkin rakentaa pikkuhiljaa periaatteessa nollista kohti sitä omaa unelmajoukkuetta? aika turhaa valittaa jostain ilmaispakkojen määrästä kun niitä voisi ihan yhtä hyvin olla olemattakin :)
 
Vastaus: NHL 18 - Yleinen keskustelu

jos pakkoja haluat lisää niin osta. Eikö Hutin ideakin ole kuitenkin rakentaa pikkuhiljaa periaatteessa nollista kohti sitä omaa unelmajoukkuetta? aika turhaa valittaa jostain ilmaispakkojen määrästä kun niitä voisi ihan yhtä hyvin olla olemattakin :)

Juuri näin. Siis näin sen pitäisi olla, mutta ainakin edellisessä versiossa tuli heti aloituspaketeista tiimi täyteen kultapelaajia, joka tappoi mielenkiinnon koko pelimuotoa kohtaan melko vahvasti.
 
Vastaus: NHL 18 - Yleinen keskustelu

Synergiat on ainakin pieni etu, että tiimissä voisi olla myös pronssijätkiä varamaalivahtina ja loppupään kentissä. Itsellä Juolevi pääsi pakiksi kun 74 pronssi kolmella synergialla. Muutenkin yrittänyt kasata suomijengiä tänä vuonna, ei niinkään ultimaattista jengiä.
 
Vastaus: NHL 18 - Yleinen keskustelu

tuosta hallin tunnelmasta niin tuliskohan Saukkosen selostuksen kera jopa? Ois helmi.

Missä hallissa Saukkonen selostaa? :D

Onko HUT-ukot jo testannu, et onko siinä nyt mahdollista pelata online kautta co-oppina kaverin kanssa? :)
 
Vastaus: NHL 18 - Yleinen keskustelu

jos pakkoja haluat lisää niin osta. Eikö Hutin ideakin ole kuitenkin rakentaa pikkuhiljaa periaatteessa nollista kohti sitä omaa unelmajoukkuetta? aika turhaa valittaa jostain ilmaispakkojen määrästä kun niitä voisi ihan yhtä hyvin olla olemattakin :)

Ei se HUT kyllä ole minun ykköspelimuoto, lähinnä sitä haen takaa että voisin hyödyntää tämän ajan tekemällä jotain että saa parhaimmat bonukset sitten 18 kun kyllähän HUTia tulee väännettyä satunnaisesti :)

Kattelin tuossa kun porukka avaa kymmeniä pakkoja heti alkuun ja ostavat rahalla kaiken, ihan hullua touhua, järjetöntä suorastaan.
Mun mielestäni kenellekään ei saisi tulla mitään alkuun ja pakkoja ei saisi voida ostaa. Paljon hauskempaa rakennella itse sitä joukkuetta.

Toinen on se että osa vauhkoaa siitä miten saavat 87ovr. kortin ja osa kiroo kun saa "vain" 86ovr. kortin, sillä ei ole pelillisesti mitään merkitystä! Osalle se on vaan niin kova näköharha että toisella on paremmat pelaajat :D Olen joka vuosi hakannut sillä alotusrosterilla voittoja niitä vastaan joilla on kaikki Lemiuxit Crosbyt ynnä muut joukkueessa, se on ihan silmän lumetta (myyntikikka!) että pitää olla "paras" joukkue overall. Jos ei osaa pelata niin mitä ihmeen väliä minkälainen se joukkue on? Osa tosiaan kuvittelee että se yksikin parempi pelaaja toisi jotain etua joukkueelle, mutta kun todellisuudessa se ei ole näin. Eläkööt siinä ajatuksessa mun puolestani :D
 
Vastaus: NHL 18 - Yleinen keskustelu

Ainut mikä asia häiritsee pelissä itseäni on tällä hetkellä, että online versus pelissä ei ennakkoon näe minkä joukkueen vastustaja valitsee. Olisi kiva, ettei esim. pelatessa jollain sm-liiga joukkueella tulisi nhl-joukkue vastaan. Ensimmäinen online pelini oli minä Minnesotalla ja vastassa Venäjän maajoukkue. Ei näin, toivottavasti korjaus tulisi.

Tai sitten vastuksen hakuun muokkaus, että etsisi vastuksen samasta sarjasta ja kaksi samaa joukkuetta ei voisi pelata vastakkain.
 
Vastaus: NHL 18 - Yleinen keskustelu

Ainut mikä asia häiritsee pelissä itseäni on tällä hetkellä, että online versus pelissä ei ennakkoon näe minkä joukkueen vastustaja valitsee. Olisi kiva, ettei esim. pelatessa jollain sm-liiga joukkueella tulisi nhl-joukkue vastaan. Ensimmäinen online pelini oli minä Minnesotalla ja vastassa Venäjän maajoukkue. Ei näin, toivottavasti korjaus tulisi.

Tai sitten vastuksen hakuun muokkaus, että etsisi vastuksen samasta sarjasta ja kaksi samaa joukkuetta ei voisi pelata vastakkain.

Jep, betasta asti asiasta on valitettu, ja aiheestakin, mutta toistaiseksi mennään näillä. Suuri osa vs-matseista on maajoukkuepelejä. Blah.
 
Ylös Bottom