Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
EA Sports Areenassa pelasi ainakin Tappara, kun kokeilin toiselta foorumilta kysyttyyn kysymykseen vastausta.pelaako sm liiga jengit edelleen "hartwall areenassa"
"Syyskuun 15. päivä julkaistavassa NHL18:ssa ovat mukana kaikki 32 CHL-kauteen osallistuvaa seurajoukkuetta pelaajineen, CHL-peliasuineen sekä areenatunnelmoineen."Eikös siihen pitänyt tulla joukkueiden omat hallit ketkä mukana CHL? Taasko se EA höynäytti? [emoji23]
Ei siirry coinsit eikä mikään muukaan NHL17 -> NHL18.Siirtyykö NHL17 nuo HUT coinsit tuonne NHL18 suoraan? Onko niissä mitään takarajaa jos tässä naputelisi lisää coinseja 17 versiossa vielä kun vasta perjantaina tulee 18?
Ei siirry coinsit eikä mikään muukaan NHL17 -> NHL18.
Ykköstilillä jolla Access oli 700k+50 pelaajaa+100 peliä = 5 pakkaa (maksimi)No olipas perkeleen nopea vastaus Imeisesti ainakin korttien määrä vaikuttaa tulevaan bonukseen...
Ykköstilillä jolla Access oli 700k+50 pelaajaa+100 peliä = 5 pakkaa (maksimi)
Kakkostilillä jolla myös Access 700k+50 pelaajaa + 10 peliä = 1 pakka.
Aika arvalla nuo tuntuu edelleen tulevan.
Ei se huono peli ole. Haasteet loistava uudistus ja gameplaykin tuntuu muuttuneen sekä online- että offline-peleissä. Kyllä tuo ostaa kannattaa, mutta eriasia on kannattaako maksaa 60-90€ pelistä. Itse en aio niin paljoa maksaa.Mä sain NHL17 10 pakkaa ja mulla oli pelejä 0 (tekoälyä vastaan toki päälle 200), kortteja 150, coinseja ei yhtään. Kuullostaa siis aika pirun huonolta tämä 18.
Mä sain NHL17 10 pakkaa ja mulla oli pelejä 0 (tekoälyä vastaan toki päälle 200), kortteja 150, coinseja ei yhtään. Kuullostaa siis aika pirun huonolta tämä 18.
jos pakkoja haluat lisää niin osta. Eikö Hutin ideakin ole kuitenkin rakentaa pikkuhiljaa periaatteessa nollista kohti sitä omaa unelmajoukkuetta? aika turhaa valittaa jostain ilmaispakkojen määrästä kun niitä voisi ihan yhtä hyvin olla olemattakin
tuosta hallin tunnelmasta niin tuliskohan Saukkosen selostuksen kera jopa? Ois helmi.
Saukkonenhan selosti chl pelejä, mut niin teki myös Mertaranta..Missä hallissa Saukkonen selostaa?
Onko HUT-ukot jo testannu, et onko siinä nyt mahdollista pelata online kautta co-oppina kaverin kanssa?
jos pakkoja haluat lisää niin osta. Eikö Hutin ideakin ole kuitenkin rakentaa pikkuhiljaa periaatteessa nollista kohti sitä omaa unelmajoukkuetta? aika turhaa valittaa jostain ilmaispakkojen määrästä kun niitä voisi ihan yhtä hyvin olla olemattakin
Ainut mikä asia häiritsee pelissä itseäni on tällä hetkellä, että online versus pelissä ei ennakkoon näe minkä joukkueen vastustaja valitsee. Olisi kiva, ettei esim. pelatessa jollain sm-liiga joukkueella tulisi nhl-joukkue vastaan. Ensimmäinen online pelini oli minä Minnesotalla ja vastassa Venäjän maajoukkue. Ei näin, toivottavasti korjaus tulisi.
Tai sitten vastuksen hakuun muokkaus, että etsisi vastuksen samasta sarjasta ja kaksi samaa joukkuetta ei voisi pelata vastakkain.
Saukkonenhan selosti chl pelejä, mut niin teki myös Mertaranta..