Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 18 - Yleinen keskustelu

Vastaus: NHL 18 - Yleinen keskustelu

[FONT=&quot]Ensimmäisiä huomioita pelistä:[/FONT]

[FONT=&quot]- Franchise Mode on pohjaltaan edelleen tasan sama mitä ennenkin. Botti on edelleen yhtä tyhmä, loistopelaajia RFA:ssa, superprospekteja myynnissä (mm Puljujärvi ja Milano). [/FONT]
[FONT=&quot]- Treidaaminen tuntuu paremmalta siltä osin, että botti tarjosi ainakin alun entry draftissa oikeasti ok tarjouksia, mutta nopeasti ne vanhat saman ehdotuksen spämmit sitten tulivat ruudulle kun toinen kausi oli lopussa. Ei kauheasti muutoksia siis tuohonkaan.[/FONT]
[FONT=&quot]- Moraalisysteemillä voi edelleen pyyhkiä takapuolensa. Tasan samat vastaukset mitä edellisissä ja pelaajat reagoivat tasan samaan tyyliin mitä edellisvuoden pelissä.[/FONT]
[FONT=&quot]Offline-pelaaminen tuntui 1.5 erän perusteella paremmalta. Ei sitä botin pinball-pelaamista, vaan jopa hieman jääkiekkoa muistuttavaa peliä oletusasetuksilla. Tätä tosin tarvitsee testata vielä lisää.[/FONT]
[FONT=&quot]- Valikot ovat aivan jäätävän lagiset, vielä huonommat mitä vuosi sitten. Ainoa hyvä systeemi on tuo alkumenun pinnaus.[/FONT]

[FONT=&quot]HUT:[/FONT]

[FONT=&quot]Hieman selkeämmät valikot, esim. korttien myynti ja osto on nyt pistetty samaan kohtaan. [/FONT]
[FONT=&quot]Setit ei oikein vieläkään herätä riittävää mielenkiintoa, mutta testasin HUT:a vain nopeasti.[/FONT]
[FONT=&quot]Seteissä poistuneet paitojen yms vaihto kultakortteihin, muuten taisi olla vaihtosuhteet samat.[/FONT]
[FONT=&quot]EA tulee pilaamaan nopeasti tämän pelimuodon superkorteilla.[/FONT]
[FONT=&quot]Alku on kovin sekava. Ei niin mitään hajua mitä nuo monet setti-kortit ovat[/FONT]
[FONT=&quot]Haasteita en ehtinyt testaamaan, ne sitten huomenna Ilves-Tappara-pelin jälkeen[/FONT]

[FONT=&quot]Be a Pro tuntui olevan aivan täysin sama asia, pikapikaisen testauksen perusteella.[/FONT]

[FONT=&quot]Lisää myöhemmin. Online-gameplay on kuulemma hitaampaa, mutta mukavempaa kun pokeviidakko ei ole enää mukana. Saa nähdä koska tämä muuttuu.[/FONT]
 
Vastaus: NHL 18 - Yleinen keskustelu

[FONT=&amp]Ensimmäisiä huomioita pelistä:[/FONT]

[FONT=&amp][/FONT][FONT=&amp]Online-gameplay on kuulemma hitaampaa, mutta mukavempaa kun pokeviidakko ei ole enää mukana. Saa nähdä koska tämä muuttuu.[/FONT]

Tämän perusteella siis kannattaa päivittää? Vai halusitko lisää mailaviidakkoa? Hitaampi tempo kuulostaa omaan korvaan varsin upealta, saattaa jopa saada kunnon pelejä aikaiseksi. Vielä kun saisi kaikenmaailman lumihiutaleet pois sieltä. "en suostu pelaamaan kun yksi maali meni jo omiin" yms. hienouksia. Kunnon penaltyt luovuttajille vihdoin olisi tervetullutta.

HUT ei kiinnosta tippaakaan, joten siihen en nyt ota sen enempää kantaa, paitsi sen verran, että sekin pelimuoto on nykyään pilalla.
 
Vastaus: NHL 18 - Yleinen keskustelu

Yhden online-matsin ehdin illalla pelaamaan, versusta tottakai, ja se kyllä maistui. Molket tuntuivat vähän huterilta, 7-2 lopputulokseen mahtui 4-5 suoraa rantsua kainalosta sisään. Oli tosin maskia jne. Luistelu smoothimpaa, puolustus dss:n kanssa helpompaa. Vanhaan dekesysteemiin paluu vienee jossain vaiheessa hermot, ei siksi että niistä olisi jotain suurta hyötyä, vaan ei jaksaisi katsoa kun joka toinen vastustaja ei muuta teekään kuin kikkaile keskialueelta lähtien. Riippumatta pelaajasta jolla kiekko on. Noh, hate the player, not the game.

Tuleehan tuota taas pelattua, offline-puolta tuskin laisinkaan. Se botski on risteillyt jo horisonttiin.
 
Vastaus: NHL 18 - Yleinen keskustelu

Tämän perusteella siis kannattaa päivittää? Vai halusitko lisää mailaviidakkoa?
Niin siis puhuin retorisesti, pahoittelut huonosti ilmaistusta viestistä. Tarkoitin sitä että koskahan EA muuttaa tämän takaisin siihen jonneadhdpokeviidakkokuraan, jonka takia pelasin NHL17-peliä onlinessa noin 50 peliä kahdella tilillä yhteensä.

Pelkään siis nimenomaan että fanipojat itkee kun on taas erilainen gameplay ja pitää vaihtaa heti takas vanhaan toimivaan bugikuraan.
 
Vastaus: NHL 18 - Yleinen keskustelu

Niin siis puhuin retorisesti, pahoittelut huonosti ilmaistusta viestistä. Tarkoitin sitä että koskahan EA muuttaa tämän takaisin siihen jonneadhdpokeviidakkokuraan, jonka takia pelasin NHL17-peliä onlinessa noin 50 peliä kahdella tilillä yhteensä.

Pelkään siis nimenomaan että fanipojat itkee kun on taas erilainen gameplay ja pitää vaihtaa heti takas vanhaan toimivaan bugikuraan.

Minun mielestä tuo pokettaminen on vain tullut tehokkaammaksi NHL 18:aan. Vajaa 1000 onlinematsia on alla NHL 17:stä, joten eron pystyi huomaamaan heti tässä uudessa.
 
Vastaus: NHL 18 - Yleinen keskustelu

Minun mielestä tuo pokettaminen on vain tullut tehokkaammaksi NHL 18:aan. Vajaa 1000 onlinematsia on alla NHL 17:stä, joten eron pystyi huomaamaan heti tässä uudessa.
Ok. Pitää itse todeta miltä tuntuu ja tuo sitten ratkaisee lopullisesti milloin ostan pelin vai ostanko ollenkaan.
 
Vastaus: NHL 18 - Yleinen keskustelu

[FONT=&amp][/FONT]

[FONT=&amp]Be a Pro tuntui olevan aivan täysin sama asia, pikapikaisen testauksen perusteella.[/FONT]

Jos viitsit niin aloita CHL:stä. Totta hitossa se on karsittu jos alotat siitä memorialista tai suoraan NHL koska se on oikotie, tosin uskon että eroja ei ole hirveesti.

Simuloi 3 kautta ja katso onko drafti kaudella 21-22 edelleen vuoden 18 draft (NHL17 siis kaudella 20-21 draft oli vuoden 2017 drafti, eri pelaajat vain).
Typeriä bugeja oli paljon uossa NHL17 Be a pro:ssa, silti sen 1500 peliä tuli pelattua.

Ainoa iso ongelma offline- pelin kehityksessä on juuri tuo että peliä ei testata, se on tehty pelattavaksi offlinessa tasan sen 1-2 kautta, sen jälkeen voi esiintyä ihan mitä tahansa vikoja tai bugeja. Olen tästä EA:lle pistänyt joka vuosi 5-6 kertaa viestiä että mikä on rikki "sen jälkeen kun pari kautta on takana". Mutta kun ei mene jakeluun :D Mitä iloa on esim. GM-modesta jos se on pelikelvoton parin kauden päästä ? Joka kaverilla on 5 kauden päästä lämärit ja nopeudet 99 vaikka overall olisi 76 jne. ihan älytöntä :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 18 - Yleinen keskustelu

Valitettavasti ei ole pienintäkään mielenkiintoa Be a Pro:ta kohtaan. Pahoittelen.
 
Vastaus: NHL 18 - Yleinen keskustelu

Tiistaina lähtee taas.

Mitä nyt noita videoita olen katsellut, niin hyvin samaltahan tuo näyttää kuin edellinenkin, mutta kuten aina, kaikki selviää itse pelaamalla. Eikä tuohon minusta isoja muutoksia tarvikaan tehdä. Edellinen NHL kesti niinkin pitkälle, että nyt olen kuukauden ollut pelaamatta sitä. Muuten pelasin lähes päivittäin heinäkuun loppuun asti. Näin offline-pelaajana suurimmat uudistustoiveet kohdistuvat aina pelimuodoissa franchise-modeen ja bottipelaajien toimintaan. Muutamia pikkulisäyksiä näyttää tulleen lisää. Eiköhän slidereilla saa taas nautintoa vuodeksi eteenpäin.
 
Vastaus: NHL 18 - Yleinen keskustelu

Voipi olla hölmö kysymys mutta kysytään silti :)

Latailen tässä EA Accesin kautta uutta änäriä ja olisi tilillä muutama euro vielä rahaa niin ajattelin niillä ostaa HUTissa pakkoja. itsellä loppuu EA Access aika ensi viikolla mutta peli pitäisi tulla cd muodossa niin jäävätkö nuo minun Access versiossa hankkimani ukot peliin vaikka Access loppuu ja pelaan normaalisti levyn kautta ensi viikon jälkeen??
 
Vastaus: NHL 18 - Yleinen keskustelu

Voipi olla hölmö kysymys mutta kysytään silti :)

Latailen tässä EA Accesin kautta uutta änäriä ja olisi tilillä muutama euro vielä rahaa niin ajattelin niillä ostaa HUTissa pakkoja. itsellä loppuu EA Access aika ensi viikolla mutta peli pitäisi tulla cd muodossa niin jäävätkö nuo minun Access versiossa hankkimani ukot peliin vaikka Access loppuu ja pelaan normaalisti levyn kautta ensi viikon jälkeen??

Normaalisti jatkuu. Kaikki eteneminen on sidottu EA:n profiiliin.
 
Vastaus: NHL 18 - Yleinen keskustelu

Voipi olla hölmö kysymys mutta kysytään silti :)

Latailen tässä EA Accesin kautta uutta änäriä ja olisi tilillä muutama euro vielä rahaa niin ajattelin niillä ostaa HUTissa pakkoja. itsellä loppuu EA Access aika ensi viikolla mutta peli pitäisi tulla cd muodossa niin jäävätkö nuo minun Access versiossa hankkimani ukot peliin vaikka Access loppuu ja pelaan normaalisti levyn kautta ensi viikon jälkeen??
Osta nyt hyvä ihminen vaikka ruokaa ennemmin. #hymiö
 
Vastaus: NHL 18 - Yleinen keskustelu

Nyt on tosiaan tiputettu ratingeja hutinkin puolella.. Parhaat pelaajat Crosby (90) ja McDavid (89), 84-87 ratingien pelaajat on jo kovia pelimiehiä. Mun mielestä noita on nyt tiputettu vähän liiankin alas, kyllä fifassakin parhaat on 90-94.
 
Vastaus: NHL 18 - Yleinen keskustelu

Nyt on tosiaan tiputettu ratingeja hutinkin puolella.. Parhaat pelaajat Crosby (90) ja McDavid (89), 84-87 ratingien pelaajat on jo kovia pelimiehiä. Mun mielestä noita on nyt tiputettu vähän liiankin alas, kyllä fifassakin parhaat on 90-94.

Pudottaminen jättää enemmän pelivaraa spessukorteille, olisikohan se syynä pudotukselle?
 
Vastaus: NHL 18 - Yleinen keskustelu

Pudottaminen jättää enemmän pelivaraa spessukorteille, olisikohan se syynä pudotukselle?
Todennäköisesti on. Viime änäreissä kun parhailla on ollut kovat ratingit ja kausi on pitkä, oli 95-99 kortteja aivan liikaa. + Jos hut expansion tulee taas, niin sillä saa nostettua kesken kauden hyvin pelanneiden ratingeja vähän sopivimmiksi kun kaikille vähintään 89..
 
Vastaus: NHL 18 - Yleinen keskustelu

Kannattaisko jättää ostamatta? Kaikki nyky-änärit on vaan toistensa kopioita. Erona kansikuvapoika ja päivitetyt rosterit. Muuten samaa magneettilätkää.
 
Vastaus: NHL 18 - Yleinen keskustelu

Nyt on tosiaan tiputettu ratingeja hutinkin puolella.. Parhaat pelaajat Crosby (90) ja McDavid (89), 84-87 ratingien pelaajat on jo kovia pelimiehiä. Mun mielestä noita on nyt tiputettu vähän liiankin alas, kyllä fifassakin parhaat on 90-94.

Ovat selkeästi ottaneet mallia 2K-koripallon viime vuoden versiossa lanseeraamasta tyylistä. Siellä on parhaat pelaajat julkaisun aikaan 85-86 overall ja kauden loppuessa touko-kesäkuussa parhaimmat pelaajat ovat saaneet 5-6 erikoiskorttia tuon päälle.

Enemmän virtuaalivaluutan myyntiä. Tyhmiltä rahat pois.
 
Ylös Bottom