artsigaming
Active Member
Muutama tunti ja pääsee itsekin pelin kimppuun, heti kärkeen tekaista EASHL joukkue valmiiksi huomiselle ja sit jos jaksaa valvoa niin muutama pipolätkä matsi pitänee pelailla.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Vkl olisi kaveriporukalla iso turnaus, jossa valitaan 1 joukkue koko pitkän turnauksen ajaksi. Mulla ei ole mahdollisuutta tarkastella joukkueita ennen valintaa, niin voisiko joku auttaa ja listata pelin parhaita nhl-joukkueita paremmuusjärjestykseen oman tuntumansa mukaan? Tyyliin Top 3, Top 6 tai Top 10, tai niin kuin parhaaksi koet.
Joku jos jaksaisi käyttää tähän sen minuutin?
Eihän se ole hauskaa jos saa itse valita joukkueen, niin siellä on taas ne samat pens, bolts, caps yms. Pistäkää arpajaiset pystyyn ja jokaiselle arvan kautta kaksi joukkuetta. Näistä kahdesta joukkueesta muut pelaajat saavat valita sen jolla joutuu/pääsee pelaamaan.
Joku jos jaksaisi käyttää tähän sen minuutin?
Vkl olisi kaveriporukalla iso turnaus, jossa valitaan 1 joukkue koko pitkän turnauksen ajaksi. Mulla ei ole mahdollisuutta tarkastella joukkueita ennen valintaa, niin voisiko joku auttaa ja listata pelin parhaita nhl-joukkueita paremmuusjärjestykseen oman tuntumansa mukaan? Tyyliin Top 3, Top 6 tai Top 10, tai niin kuin parhaaksi koet.
Ihan uteliaisuutta kysyn, että kokeilitko edes ilman slidereiden säätöä? Nimittäin kokemuksesta tiedän, että pelistä voi tehdä hyvinkin erilaisen näillä slidereilla. Tai, anna kun arvaan.. Slidereilla peli säädettiin helvetin hidastempoiseksi ja ilman taklauksia. Näin kuulemma "ammattipelaajat" ovat aiemmin tehneet, koska peli on silloin realistista. Minä en vaan ymmärrä, että miksi pelitempo pitää saada niin hitaaksi kuin mahdollista?Beta ei napostellut yhtään, mutta päätin EA Accesista ottaa kokeiluun 10h version.
Koska pelaan pelkkää offlinea, pääsin testaamaan peliä vasta nyt kunnolla ja säädettyä sliderit jne kohdalleen.
Huomaan kyllä muutoksia, mutta siitäkin huolimatta olen 2018 versioon asti ostanut pelin joka vuosi ja löytänyt tarpeeksi uutta oston perusteluun. 17 vedin ihan hulluna ja 18 viel ostin, mutta pelit jäi koko vuoden aikana ehkä noin 100:aan.
Mutta nyt en enää löydä tarpeeksi uudistusta et pystyisin perustelemaan ostoa.
Parin erän jälkeen en enää osannut sanoa pelaanko viime, vai tän vuoden versiota ja olikin sit jo vähän fiilis et miks mä tätä pelaisin.
Muutaman matsin kuitenkin vedin ja totesin, että vihdoin on 08 vuoden jälkeen tauko änäristä. Edellinen tauko oli 02-07. Saas nähdä miten kauaksi aikaa tämä tauko venyy. Ehkä pelimoottorin vaihtumiseen asti.
Kaveri ostaa Änärin joka vuosi julkaisupäivänä ja hakkaa sitä useamman sata ottelua sen elinkaaren aikana. Kävin tuossa eilen morjenstamassa ja hän vähän esitteli peliä. Muutaman matsin jälkeen kysyin, että tuntuuko mitään muutosta missään viime vuoteen verrattuna ja vastaus oli: "Hmm...No ehkä joku ihan minimaalisen pieni ero on pelaajien liikkumisessa, mutta en mä ainakaan mitään käytännön eroa huomannut, mikä millään tavalla vaikuttaisi peruspelaamiseen". En ollut tippaakaan yllättynyt vastauksesta. Rahaa säästyi taas kummasti, kun jätti ostamatta.
Kaverin loppukommentti: "Kyllä sitä ihmisen täytyy jonkinlaisia masokistisia piirteitä omata, kun tämän joka vuosi ostaa ja näin paljon tätä aina pelaa."
Joo, maila heiluu kuin heinänteossaMailanosto on ihan naurettava Online-peleissä. Tämän vuoden pokerunkkaus, jos EA ei tuota korjaa.