Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 19 - Yleinen keskustelu

Jos miettii mitä nää änärit oli sillo liimakiekko aikakaudella ni onhan nää nykyään menny todella paljon eteenpäin realistisuudessa. Itelle tää 19 on maistunu poikkeuksellisen hyvin.

Juu on näillä eroa jo paljon vanhempiin änäreihin, monesti vaan se verenmaku maistuu kun kehitys on hidasta. Joidenkin mielestä peliä kehitetään hitaasti just sen takia et se myisi joka vuosi... No, se voi toki ollakin osa totuudesta ja varmasti onkin.
 
No itelle ne jotku 90-luvun ja 2000-luvun alun änärit oli kyl aika hyviä..mut nythän elämme jo tosiaan 2010-lukua..
 
Todella hyvä peli. Kaikilla NHL joukkueilla viimeinkin autenttiset maalibiisit. Be a pro:n lukuisat uudistukset ja mahdollisuus pelata myös euroopan sarjoissa meinaavat tälle pelimuodolle pitkää ikää. Myös EASHL 6 vs 6 pelit toimivat moitteetta joka kerta.
 
Todella hyvä peli. Kaikilla NHL joukkueilla viimeinkin autenttiset maalibiisit. Be a pro:n lukuisat uudistukset ja mahdollisuus pelata myös euroopan sarjoissa meinaavat tälle pelimuodolle pitkää ikää. Myös EASHL 6 vs 6 pelit toimivat moitteetta joka kerta.

Mutta missä SM-Liiga?Katkoajalla??
 
Be a pro:n gameplay on kyllä turhan paljon palannut vuoteen 2016... Jääaikaa tulee 35min/ ottelu ja edelleen tekoälyn pakit luistelee laidassa kompastuen joka kerta kun hipasee laitaan...
 
Oli makeeta kyl pelata äsken tota 18..

Kunnon titaanien taistelu:

Kärpät-Tappara!

Kärpät oli kova ja peli sujui muutenkin mallikkaasti!

Kyllä teki Juha Junno miehen työ Oulussa..
 
Ihan hyvät legendat kyl..

poissa kylläkin seuraavaT:Selänne,Bure,Mogilny,Larionov,Makarov,Bossy..

Ja olikohan Bobby orr?Nicklas Lidström??Tikkanen??
 
Hyviä puolia nykyänäristä:

+Hyvä,aika realistinen pelattavuus
+Puolustuspelikin vaatii osaamista
+ Leijonien lanseeramaa "Meidän peli" toimii tässäkin
+Pelaajissa vihdoinkin kunnon eroja!! Taidot ym ominasuudet
+Ylivoimaakin vihdoinkin kiva pelata,realistista..

Jotain miinuksia:
-Ei kunnon eurosarjojen pelimuotoa
-Toistaa paikoitellen itseään
-Vaikeustasoa voisi säätää VIELÄKIN paremmaksi
-Ei mediaa/lehdistöä
-Pelaajakupat hankalia
 
Viimeksi muokattu:
Tuon pelaajavihdon vaikeudun voi laittaa helpolle saman tien, eihän nuo toiset seurat hyväksyt juuri mitään tasaväkistä kauppaa edes keskitasolla... Aina pitäisi koneelle hävitä sen suhteen. Vaikealla ne eivät varmaan huoli mitään :D

Tosta seuratilan gameplaystä sen verran et eroa on viime vuoteen mitä kokeilin pari peliä, nyt voit kiekkoa syöttääkin eikä se tekälyn ukko ole 100% ajasta sijoittunut oikein ja aina maila välissä, se ärsytti ihan vietävästi NHL18 versiossa. Siis just se millä prosentilla ne tekoälyn ukot teki asioita oikein vaikka olisi 48ovr. ukkoja koko joukkue.

Tässä pitäisi itsekin aloitella tota seuratilaa (ns. pohjalta luodulla joukkueella, Atlanta thrashers takas ja Kovalchuck messiin) kunhan tulee päivitetyt rosterit kauden alusta. Mitähän tossa seuratilassa on jippona noissa seuran rahajutuissa? Kantsiiko koneen antaa hoitaa budjetit vai tehdä nekin itse? Onko siitä itse tekemisestä mitään hyötyä?
 
Tuon pelaajavihdon vaikeudun voi laittaa helpolle saman tien, eihän nuo toiset seurat hyväksyt juuri mitään tasaväkistä kauppaa edes keskitasolla... Aina pitäisi koneelle hävitä sen suhteen. Vaikealla ne eivät varmaan huoli mitään :D

Tosta seuratilan gameplaystä sen verran et eroa on viime vuoteen mitä kokeilin pari peliä, nyt voit kiekkoa syöttääkin eikä se tekälyn ukko ole 100% ajasta sijoittunut oikein ja aina maila välissä, se ärsytti ihan vietävästi NHL18 versiossa. Siis just se millä prosentilla ne tekoälyn ukot teki asioita oikein vaikka olisi 48ovr. ukkoja koko joukkue.

Tässä pitäisi itsekin aloitella tota seuratilaa (ns. pohjalta luodulla joukkueella, Atlanta thrashers takas ja Kovalchuck messiin) kunhan tulee päivitetyt rosterit kauden alusta. Mitähän tossa seuratilassa on jippona noissa seuran rahajutuissa? Kantsiiko koneen antaa hoitaa budjetit vai tehdä nekin itse? Onko siitä itse tekemisestä mitään hyötyä?

Kiitti tuosta tiedosta!!
 
Oli NHL 06-09, mut ei sille enää ole tarvetta. Minulle ainakin jenkkiselostus kelpaa.

Muistan vielä hatarasti olikos se NHL 04 eli "Dynasty mode"n tulokasvuosi jossa tuo hölmö Suomenkielinen selotus oli. Ei sillä että se Suomeksi olisi hölmöä mutta se itse selostus kun ei ollut juuri ajantasalla ja selostaja oli pihalla liian usein :D Taitaa löytyä vieläkin jostain youtubesta tuo selostus...
 
Ylös Bottom