Aika realistinenhan tää peli on...![]()
Jep on nää aika hienoja..pakko myöntää..tosin kaipaan yhä 2K-sarjaakin
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Aika realistinenhan tää peli on...![]()
Jos miettii mitä nää änärit oli sillo liimakiekko aikakaudella ni onhan nää nykyään menny todella paljon eteenpäin realistisuudessa. Itelle tää 19 on maistunu poikkeuksellisen hyvin.
Todella hyvä peli. Kaikilla NHL joukkueilla viimeinkin autenttiset maalibiisit. Be a pro:n lukuisat uudistukset ja mahdollisuus pelata myös euroopan sarjoissa meinaavat tälle pelimuodolle pitkää ikää. Myös EASHL 6 vs 6 pelit toimivat moitteetta joka kerta.
Mites ne 200 legendaa??
Pah! Koukkunokka painaa duunia Canesin peräsimessä täydellä teholla!Eläkkeellä.
http://lmgtfy.com/?q=nhl+19+legends+listKetkä 200 legendaa tässä pelissä on??
Ihan hyvät legendat kyl..
poissa kylläkin seuraavaT:Selänne,Bure,Mogilny,Larionov,Makarov,Bossy..
Ja olikohan Bobby orr?Nicklas Lidström??Tikkanen??
Tuon pelaajavihdon vaikeudun voi laittaa helpolle saman tien, eihän nuo toiset seurat hyväksyt juuri mitään tasaväkistä kauppaa edes keskitasolla... Aina pitäisi koneelle hävitä sen suhteen. Vaikealla ne eivät varmaan huoli mitään
Tosta seuratilan gameplaystä sen verran et eroa on viime vuoteen mitä kokeilin pari peliä, nyt voit kiekkoa syöttääkin eikä se tekälyn ukko ole 100% ajasta sijoittunut oikein ja aina maila välissä, se ärsytti ihan vietävästi NHL18 versiossa. Siis just se millä prosentilla ne tekoälyn ukot teki asioita oikein vaikka olisi 48ovr. ukkoja koko joukkue.
Tässä pitäisi itsekin aloitella tota seuratilaa (ns. pohjalta luodulla joukkueella, Atlanta thrashers takas ja Kovalchuck messiin) kunhan tulee päivitetyt rosterit kauden alusta. Mitähän tossa seuratilassa on jippona noissa seuran rahajutuissa? Kantsiiko koneen antaa hoitaa budjetit vai tehdä nekin itse? Onko siitä itse tekemisestä mitään hyötyä?
Oli NHL 06-09, mut ei sille enää ole tarvetta. Minulle ainakin jenkkiselostus kelpaa.Eikös näissä peleissä ollut jo joskus kymmenen vuotta sitten suomenkielinen selostus?
Se toisi tunnelmaa Liigan peleihin.
Oli NHL 06-09, mut ei sille enää ole tarvetta. Minulle ainakin jenkkiselostus kelpaa.