Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 23

Pakkohan se on ostaa tämä rosteri päivitys. Onneksi Gigantti myy tämän varmaan julkkarina 45€. Onhan tuo kallis jo tuohon hintaan, mutta mikä nyt ei maksa.
 
Noi uudistukset näytti mun mielestä oikeasti todella hyviltä. Esim alkuseremonsit jne. Ottaen huomioon miten paljon pienempi pelisarja tää on vs Fifa, niin nyt on otettu vihdoin presentaatiossakin harppausta. Itse myös kaipailin juuri noita 3D tilastoja paljon enemmän, yleisön reagointia jne. Olin jo päätynyt olla ostamatta tänävuonna, mutta tämä video muutti mielen. Ostoonhan toi menee.

MUTTA, oliko tää nyt jostain alphasta tai jotain, mutta noi kaikki hattujen heittelyt kentälle jne pätki todella rajusti, fps varmaan 15. Aivan hirveän näköistä.
 
Noi uudistukset näytti mun mielestä oikeasti todella hyviltä. Esim alkuseremonsit jne. Ottaen huomioon miten paljon pienempi pelisarja tää on vs Fifa, niin nyt on otettu vihdoin presentaatiossakin harppausta. Itse myös kaipailin juuri noita 3D tilastoja paljon enemmän, yleisön reagointia jne. Olin jo päätynyt olla ostamatta tänävuonna, mutta tämä video muutti mielen. Ostoonhan toi menee.

MUTTA, oliko tää nyt jostain alphasta tai jotain, mutta noi kaikki hattujen heittelyt kentälle jne pätki todella rajusti, fps varmaan 15. Aivan hirveän näköistä.
Toivottavasti oli alpha-versiosta, sillä fps putosi todella alas - mieleen tuli pes 2012.

Alkuseremoniat ja jääanimaatiot oli jo nhl 14:sta eli taas mentiin typerään pr-kikkaan, palautetaan vanhojen pelien juttuja, joita mainostetaan uusina.
 
Viimeksi muokattu:
Kahella vaikeimmalla tasolla pitää varmaan säätää itelle paremmat sliderit kuin CPU:lle,että on reilu peli!
 
Onkoha tässä 23:sessa vieläki se et vaikka voittaa laukaukset CPU:ta vastaan tyyliin 30-15,niin silti CPU saa helpommin maaleja?
 
Mitä trailerista huomasin niin ainoa , muka hyvä uudistus, on töniminen. Nyt ne ylitti ittensä, tota onkin ootettu, wautsiii ;=)
 
hyvältä vaikuttaa uusi Änäri tällä kertaa, mitä pelannut nyt closed betaa, varsinki tuo että vihdoin Franchise mode on full customizable, eli voi laittaa franchise modessa Euro liigan/sm-liigan pystyyn, säädellä playoff rakennetta, ottelu määriä piste systeemiä ja salary cappia mielisi mukaan, tässä on pirusti potentiaalia, Varsinki ku tiedän että community tykkää väsäillä rostereita ja liigoja
 
Viimeksi muokattu:
Yleensä noi tullu samalla kun ennakkoon tilanneet pääsee peliin käsiksi, eli 2-3 päivää ennen. Tosin en oo nyt varma et menikö Fifan kanssa tänävuonna vasta julkkarina.
No eihän ole, kun yli viikko ennen julkaisua. Tänä vuonna EA muutti tuon niin että tulee samaan aikaan kuin ennakko-ostoversio.
 
No eihän ole, kun yli viikko ennen julkaisua. Tänä vuonna EA muutti tuon niin että tulee samaan aikaan kuin ennakko-ostoversio.
Kiitos korjauksesta, muistelin et olisin jo edellisiä versioita pelannut sen ~3-4 päivää ennen perus version julkaisua mut ilmeisesti oli aikaisemmin jo.
 


aika moni vetänyt herneet nenään siitä että Naisten Speed arvot on ja muut arvot ovat jokaisella todella kovia, esim moni nainen hakkaa esim Patrick kanen speedissä. Itse ainakin tykkään että Naiset on tehty tähän peliin vertauksena toisiinsa eikä vertauksina mieheen, koska muutenhan naiset olivat Hutissa huomattavasti alhasimmilla arvoilla ja kukaan ei niillä pelaisi, itse ainakin tulen vetämään Mimmi jengillä Huttia mukava lisä että nyt on enemmän pelaaja variaatioita. tosin saa nähdä miten OP:ita nuo naiset ovat Hutissa kun suhteutetaan heidän painonsa mukaan noihin speed arvoihin :)
 
Viimeksi muokattu:


Pakko sanoa et kuulostaa todella hyvältä tosi paljon uusia uudistuksia voi valita oman skill levelin 10 erilaista rivalia ja rivaleissa omat rewardit voittojen mukaan,, uusia settejä, paremmat rewardit noissa milestoneissa, sanotaan että olen positiivisesti yllättynyt. siihen nähden mitä näin Closed betassa.
 
en tajunnutkaan että noilla naisilla on noin heikot Shot power arvot niin voikin olla että se sitten vähentää niiden arvoa ja tehokkuutta, jos suurimmalla osalla on 75-78, että joo eipä ne niin op olekkaan. ilmeisesti 24.00 aukee ea play suomessa.
 
oho EA yllätti ja Ea play Triali onki nyt jo auki! :), mahtavaa!
 
Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom