Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 2k10 [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wäpä
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 2k10 [PS3 Hype]

EA:n lätkässähän on analoginen luistelu. Eli mitä enemmän käännät tattia sitä kovempaa pelaaja luistelee. Pelissä on myös ns. spurttinappi, jota painamalla pelaaja lähettää kiekon hieman eteenpäin ja luistelee hetken nopeammin. Äärimmäisen toimiva systeemi.
Menee melkeinpä tuonne 2K vs EA -ketjun jutuiksi pikkuhiljaa, mutta tähän on pakko takertua.

Tuo analogisuus on aika yhdentekevä. Samanlaillahan on myös 2K:ssa, mutta harva painaa tattia puolivillaisesti. Ja mitä spurttiin tulee, menee se aina kuin kiskoilla eteenpäin ja käyttö kannattaa vain tietyllä alueella. Esimerkiksi pieni rytminvaihdos ja nousu kulmasta spurtaten maalineteen on mahdotonta. 2K:ssa tämä onnistuu, kiitos sprinttinapin. Kiekon tökkäisy eteenpäin on EA:n kiekossa joka kerta täysin samanlainen, jolloin AI-pelaajat singahtavat samalla sekunnilla kiinni kiekkoon - huippunopeudella tottakai, vaikka luistelisivat takaperin.

wapa sanoi:
Kyllä minun mielestä pitää pystyä ottamaan nopeita spurtteja ja luistella pitempikin matka nopeasti, koska se on realistista ja esim. pystyt karkaamaan omalta alueeltakin kiekon riiston jälkeen nopealla pelaajalla. Pitää myös pystyä luistella ilman kiekkoa kovaa hakemaan esim päädystä se kiekko, se on realistista.
Naulan kantaan. Rytminvaihdokset ja taktiset spurtit väsyneitä pakkeja vastaan tuovat oikean lätkän tuntua.

Stranius sanoi:
Aika sokea luottamus on sinulla että tästä tulee kaikkien aikojen kiekkopeli vaikkei mitään muuta ole tarjolla kuin muutamat blogit, pari previkkaa, ja muutama parhaimmillaan keskinkertainen pelivideo.
Ei Össi yksin ole suurten odotustensa kanssa. Mainittakoon, että niissä parissa previkassa testaaja on ollut erittäin innoissaan pelistä. Ja 2K10 vaikuttaa myös omasta mielestäni erittäin lupaavalta. 2K9 oli oikeillä säädöillä jo varsin hyvä, ja ottelufiilis on paras mitä olen kiekkopelissä ikinä nähnyt. Tästä on kiitos loistavan fysiikkamallinnuksen sekä yleisöreaktioiden. Sanon suoralta kädeltä, että 2K:llä oli jo viime vuonna yleisö selvästi paremmin hallussa kuin EA:lla tänä vuonna, vaikka sitä kovasti ovat rummuttaneet. Kontrollit ja tekoäly kusivat 2K9:ssä jonkin verran, mutta kun kerran nämä ovat grafiikan ja presentaarion ohella viilattu priimakuntoon 2K10:ä varten, ei vanhalla 2K-kiekkoilun ystävällä ole mitään syytä olla innostumatta. Koettakaa kestää :)
 
Vastaus: NHL 2k10 [PS3 Hype]

En tiedä onko 2K:lla analoginen luistelu, mutta itse kun haluan hitaammin luistella päästän vain tatin keskiasentoon "rennoksi", jolloin pelaaja hitaasti liukuu, tai luistelee hitaammin, eli tämä ajaa täsmälleen saman asian. Vähän niinkuin peeceen näppäimistöllä autopelien kaasun käytön ja ratin käännön suhteen. Jos täällä nyt enää ketään peecee pelaajaa on. Sama pätee pelatessani niin EA:ta kuin 2K:ta. (pelaan molempia rinnan, 2K9:ää ja NHL 10 demoa.)
 
Vastaus: NHL 2k10 [PS3 Hype]

Juu, nyt on peli tilattu. On noi puheet ollu vaa nii vaikuttavia, että on pakko tilata kun halvalla sai ;)
Vieläpä se innosti aikas paljon, että valikot saa suomenkielelläkin, tosin saakohan kun tilaa TheHutista?
 
Vastaus: NHL 2k10 [PS3 Hype]

Juu, nyt on peli tilattu. On noi puheet ollu vaa nii vaikuttavia, että on pakko tilata kun halvalla sai ;)
Vieläpä se innosti aikas paljon, että valikot saa suomenkielelläkin, tosin saakohan kun tilaa TheHutista?
Luulis että on suomeksi, en oikein usko, että lokalisoivat euroversiot vielä erikseen eri maihin.
 
Vastaus: NHL 2k10 [PS3 Hype]

Ei Össi yksin ole suurten odotustensa kanssa. Mainittakoon, että niissä parissa previkassa testaaja on ollut erittäin innoissaan pelistä. Ja 2K10 vaikuttaa myös omasta mielestäni erittäin lupaavalta. 2K9 oli oikeillä säädöillä jo varsin hyvä, ja ottelufiilis on paras mitä olen kiekkopelissä ikinä nähnyt. Tästä on kiitos loistavan fysiikkamallinnuksen sekä yleisöreaktioiden. Sanon suoralta kädeltä, että 2K:llä oli jo viime vuonna yleisö selvästi paremmin hallussa kuin EA:lla tänä vuonna, vaikka sitä kovasti ovat rummuttaneet. Kontrollit ja tekoäly kusivat 2K9:ssä jonkin verran, mutta kun kerran nämä ovat grafiikan ja presentaarion ohella viilattu priimakuntoon 2K10:ä varten, ei vanhalla 2K-kiekkoilun ystävällä ole mitään syytä olla innostumatta. Koettakaa kestää :)

Ei siinä mitään, olen itsekin ollut 2k kiekkoilija välillä 2k3 - 2k6, mutta kun siirryttiin ns. next gen versioihin 2k sarja ei mielestäni ole tehnyt tarpeeksi ansaitakseen luottamustani.

Olen ennenkin todennut että kaksi hyvää kiekkopeliä, ja ennenkaikkea kilpailu on meidän pelaajien etu, joten toivotaan että hyvä peli tulee täältäkin suunnalta. Parasta olisi huomenna ladata boksille demo, mieluummin slidereiden säätömahdollisuuden kera, tai edes vaikeustasovaihtoehtoja ettei johdeta harhaan kuten 2k9 demon kanssa.
 
Vastaus: NHL 2k10 [PS3 Hype]

En jaksanut selailla ketjua taaksepäin, joten kysymykseni kuuluu: Mistä liigoista tässä on joukkueita ja pystyykö luomaan omia pelaajia ja tekemään oman jengin?
 
Vastaus: NHL 2k10 [PS3 Hype]

No jos kuitenkin selaisit, jos enemmän tietoja pelistä haluat saada. Peli tulee sisältämään maajoukkueet ja NHL-joukkueet ( EA on hankkinut yksinoikeuden muihin liigoihin). Voit luoda omia pelaajia ja oman joukkueen, voit myös vapaasti muokata kaikkia pelaajia.
 
Vastaus: NHL 2k10 [PS3 Hype]

No jos kuitenkin selaisit, jos enemmän tietoja pelistä haluat saada. Peli tulee sisältämään maajoukkueet ja NHL-joukkueet ( EA on hankkinut yksinoikeuden muihin liigoihin). Voit luoda omia pelaajia ja oman joukkueen, voit myös vapaasti muokata kaikkia pelaajia.


Kiitoksia vastauksesta! Tuli tossa sitten haettua hieman enemmänkin tietoa kyseisestä pelistä. Vahvasti vaikuttaa siltä että tänä syksynä tulee ostettua ensimmäisen kerran kaksi lätkäpeliä.
 
Vastaus: NHL 2k10 [PS3 Hype]

No jos kuitenkin selaisit, jos enemmän tietoja pelistä haluat saada. Peli tulee sisältämään maajoukkueet ja NHL-joukkueet ( EA on hankkinut yksinoikeuden muihin liigoihin). Voit luoda omia pelaajia ja oman joukkueen, voit myös vapaasti muokata kaikkia pelaajia.

Mites muute se joukkueen luonti, kun ja jos poimin pelaajia muista joukkueista, niin saanko mä kloonin siitä pelaajasta, vai katoaako siitä joukkueesta, ja pompsahtaa mun joukkueeseen?
En muista oliko joukkueen luontia 2k7:ssa, mutta EA on kussut tuon oikeen huolella, siis siellähän joukkueen luonnissa mulle tulee klooni :(
 
Vastaus: NHL 2k10 [PS3 Hype]

Olet vissiin pleikan puolella? No jos joku boxilainen lukis tätä ja kertois onko se demo jo tullut
Tämä on PS3-version ketju, joten X360-demoasiat eivät tänne kuulu.

Joka tapauksessa vastaus on ei.
 
Vastaus: NHL 2k10 [PS3 Hype]

Ei ole tullut. Ja kannattaa muistaa, että lähde ei ole sataprosenttisen luotettava. Virallista tietoa ei ole tullut. Nyt kun yksi on asiasta kysynyt, niin toivon että tunnin välein ei tulisi kyselyitä "onko demo jo tullut?" Niistä ei ole kenellekään mitään hyötyä. Sen sijaan kun demo on tullut, sen voisi tänne (tai paremminkin XBOX-puolelle) kertaalleen ilmoittaa. Helpompi etsiä tietoa pelistä, kun ei tarvi käydä suhteellisen turhia viestejä läpi liikaa. :) Ei millään pahalla.
 
Vastaus: NHL 2k10 [PS3 Hype]

Tämä on PS3-version ketju, joten X360-demoasiat eivät tänne kuulu.

Joka tapauksessa vastaus on ei.
Xboxin ketju on käytännössä kuollut :S
Ei ole tullut. Ja kannattaa muistaa, että lähde ei ole sataprosenttisen luotettava. Virallista tietoa ei ole tullut. Nyt kun yksi on asiasta kysynyt, niin toivon että tunnin välein ei tulisi kyselyitä "onko demo jo tullut?" Niistä ei ole kenellekään mitään hyötyä. Sen sijaan kun demo on tullut, sen voisi tänne (tai paremminkin XBOX-puolelle) kertaalleen ilmoittaa. Helpompi etsiä tietoa pelistä, kun ei tarvi käydä suhteellisen turhia viestejä läpi liikaa. :) Ei millään pahalla.
Samaa mieltä, mutta joo, pahoitteluni. Kuten sanottua boxin ketju on puoliksi haudassa. Mutta tosiaan odotan innolla demoa, jos se vaikka vakuuttaisi ostamaan ensimmäisen 2K:laisen. 2k9 ei sitä tehnyt
 
Vastaus: NHL 2k10 [PS3 Hype]

Mites muute se joukkueen luonti, kun ja jos poimin pelaajia muista joukkueista, niin saanko mä kloonin siitä pelaajasta, vai katoaako siitä joukkueesta, ja pompsahtaa mun joukkueeseen?
En muista oliko joukkueen luontia 2k7:ssa, mutta EA on kussut tuon oikeen huolella, siis siellähän joukkueen luonnissa mulle tulee klooni :(
Totta. Joukkueen luonti olisi todella hyvä oikein toteutettuna. Eli Franchise Moden alussa voisit tehdä oman joukkueen, laittaa haluamasi logon (kuvatiedosto kovalevyltä), pelipaidan värit ja nämä. Sitten saisit jonkun rupusen areenan valitsemastasi kaupungista, vaikka 15 000 katsomopaikkaa ja surkeat myyntitilat ym. Lopuksi olisi samantyylinen fantasiadrafti kuin oikeasti oli 2000. Eli kaikki muut joukkueet saisivat suojata tietyn määrän pelaajia, ja ylijäämistä saisi kasata joukkueen ensimmäiselle kaudelle. Siitä sitten Franchisea rakentelemaan! Yhtään joukkuetta ei tarvitsisi korvata, vaan pelissä olisi valmiiksi sarjaohjelmat ja toimiva kausi myös 31 tai 32 joukkueelle.
 
Ylös Bottom