Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 2K10 slider-keskustelu

Vastaus: NHL 2K10 slider-keskustelu

Wii pelaajille tiedoksi: Venomin sliderit on hyvät jo heti alkuunsa eikä peli kaatuile eikä mitään vastaavaa. Itse hiukan olen muokkaillut niitä, ja kokoajan tulee pieniä muutoksia. Mutta parempaan suuntaan on menty ja ilo on pelata. Voittoja ja tappioita tulee sopivassa suhteessa, mutta kaikki pelit on enemmän tai vähemmän tiukkoja. Ainoastaan kaukovetoja uppoaa ehkä liiankin kanssa, mutta vastapainoksi läpiajojen määrä pysyy kohtuullisena. Jos on tarvetta, niin voisin uploadata omat asetukseni shareen kun olen saanut ne enemmän valmiiksi.

Mihin kaikkeen ice friction vaikuttaa? Saako se tuntemaan pelaajat vähemmän kömpelöiltä?
 
Vastaus: NHL 2K10 slider-keskustelu

Wii pelaajille tiedoksi: Venomin sliderit on hyvät jo heti alkuunsa eikä peli kaatuile eikä mitään vastaavaa. Itse hiukan olen muokkaillut niitä, ja kokoajan tulee pieniä muutoksia. Mutta parempaan suuntaan on menty ja ilo on pelata. Voittoja ja tappioita tulee sopivassa suhteessa, mutta kaikki pelit on enemmän tai vähemmän tiukkoja. Ainoastaan kaukovetoja uppoaa ehkä liiankin kanssa, mutta vastapainoksi läpiajojen määrä pysyy kohtuullisena. Jos on tarvetta, niin voisin uploadata omat asetukseni shareen kun olen saanut ne enemmän valmiiksi.

Mihin kaikkeen ice friction vaikuttaa? Saako se tuntemaan pelaajat vähemmän kömpelöiltä?

Kun asetuksista on acceleration 100 ja ice friction 0, pelaajat ovat kaikista vähiten kömpelöitä.
 
Vastaus: NHL 2K10 slider-keskustelu

Kun asetuksista on acceleration 100 ja ice friction 0, pelaajat ovat kaikista vähiten kömpelöitä.

Asia selvä, tyyppään huomenna. Mikä olisi össin mielestä paras tapa saada pelaajat väsymään siten että kolmos ja nelosketjuille tulisi käyttöä pelin aikana väsymyksen takia? Spurttia tietty saa olla jonniin verran, mutta ei älyttömästi.
 
Vastaus: NHL 2K10 slider-keskustelu

Omien tekoälyjen ja rosterien testiversio löytyy XBOXIN 2ksharesta. Vain Washington on tehty, joten pelatkaa WAS-WAS pelejä ja kommentoikaa ihmeessä, jos testaatte. Nimenä molemmilla oli jotakin Ossi...(was was)


MUISTA MUUTTAA GAMEPLAY kohtaan käsin:

Period lenght 10
Fighting 50
Puck friction 70
Injuries 40
Ice Friction 0
 
Vastaus: NHL 2K10 slider-keskustelu

Semmosia muutoksia olen säätänyt noihin Cavan 6.1 sliiduihin, että:

Laukaisutarkkuus 28-32 , sekä cpu että ihminen. Maalivahtien taidon ollessa siinä 50-52 saadaan todella tiukkoja pelejä ja myös yli ja ohi vetoja tulee mikäli tattia liian reunassa/ylhäällä/alhaalla pidät. Tulee myös välillä niitä "tyhjistä yli" tilanteita, jotka kyllä kohahduttavat :) Täytyy pelailla useampi peli nyt vielä näillä tuota Franchisea, toistaiseksi takana yksi matsi (Franchisea, näytösmatseja olen pelaillut enemmän) Atlantalla Tampa Bayta vastaan, jonka voitin maalein 2-0. Lehtoselle 26 torjuntaa ja itse lauoin 23 kertaa.

Hmm.. Ja joitain hyyvin pieniä säätöjä silloin tällöin tullut väsättyä, joita en kyllä nyt muista. :)

E: Noita Cavaleran 6.1 sliiduja on kyllä pakko hehkuttaa, niitä ei paljoa/yhtään tarvitse väsäillä saadakseen pelistään mieluisan, Kiitoksia Cavalera!
 
Vastaus: NHL 2K10 slider-keskustelu

Oisko kenelläkään vinkkejä mitä slaidereita kannattaa hienosäätää tässä tilanteessa:

Olen siis pelannut muutaman kymmenen matsia Calaveran 6.1-slidereilla. Mielestäni kuitenkin vastustajan puolustusalueelle pääsy on liian helppoa kuten myös hyville laukaisusektoreille pääsy (CPU defense agr. säädetty 100). Lisäksi teen joka pelissä 5-7 maalia. Eli mielestäni peliä pitäisi saada vielä paljon vaikeammaksi tuon hyökkäyksen ja maalinteon osalta. En kuitenkaan tiedä kannattaako esimerkiksi maalivahdin taitotasoa säätää paljoakaan ylöspäin, etteivät ihan muureiksi muutu. Hyvä puoli on, että tietokone rankaisee jokaisesta tekemästäni virheestä joko maalilla tai kovan luokan maalintekopaikalla.
 
Vastaus: NHL 2K10 slider-keskustelu

Oisko kenelläkään vinkkejä mitä slaidereita kannattaa hienosäätää tässä tilanteessa:

Olen siis pelannut muutaman kymmenen matsia Calaveran 6.1-slidereilla. Mielestäni kuitenkin vastustajan puolustusalueelle pääsy on liian helppoa kuten myös hyville laukaisusektoreille pääsy (CPU defense agr. säädetty 100). Lisäksi teen joka pelissä 5-7 maalia. Eli mielestäni peliä pitäisi saada vielä paljon vaikeammaksi tuon hyökkäyksen ja maalinteon osalta. En kuitenkaan tiedä kannattaako esimerkiksi maalivahdin taitotasoa säätää paljoakaan ylöspäin, etteivät ihan muureiksi muutu. Hyvä puoli on, että tietokone rankaisee jokaisesta tekemästäni virheestä joko maalilla tai kovan luokan maalintekopaikalla.

Ainakin laukaisutarkkuutta olen itse laskenut kuten ylemmässä viestissä totesin, ainakin omalta osalta ovat maalimäärät olleet pienempiä, mutta varmaan pitkälti myös pelaajasta kiinni.
 
Vastaus: NHL 2K10 slider-keskustelu

Nyt tuli tämäkin peli hankittua, vihdoin! Halvalla löytyi ja käyttämätön vieläpä.

Sen verran kyselisin näistä slidereistä (en pelaa livessä, vaan lähinnä kaverin kanssa kotisoffalla) että MIHIN näistä säätöhommissa kannattaa eniten kiinnittää huomiota?

Todennäköisesti peliä pelataan "päältä" ja toisinaan myös tekoälyä vastaan. Ja erät varmaan on niitä reilu viisminuuttisia. Kovin vaikeita slidereitä en halua, mutta silti toivoisin jonkin asteista realistisuutta peliin. Sana Hauskuus on se tärkein. Harmillisesti en viitsi alkaa tappelelemaan tuota boksia mokkulalla nettiinkään, että pieniä ohjenuoria olisi kiva saada teiltä. :)

Kiitän jo etukäteen.
 
Vastaus: NHL 2K10 slider-keskustelu

Sen verran kyselisin näistä slidereistä (en pelaa livessä, vaan lähinnä kaverin kanssa kotisoffalla) että MIHIN näistä säätöhommissa kannattaa eniten kiinnittää huomiota?

Kannattaa laittaa kiihtyvyys täyteen ja ice friction kanssa. Saa pelaajista ketterämpiä noin. Itse säätäisin samalla myöskin speed burstin kestoa ja pelaajien palautumisnopeutta siten, että jokaisella kentällä olisi käyttöä kun pelaajat erien aikanakin väsähtäisivät.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 2K10 slider-keskustelu

Kannattaa laittaa kiihtyvyys täyteen ja ice friction kanssa. Saa pelaajista ketterämpiä noin. Itse säätäisin samalla myöskin speed burstin kestoa ja pelaajien palautumisnopeutta siten, että jokaisella kentällä olisi käyttöä kun pelaajat erien aikanakin väsähtäisivät.

Mjoo, pitääpä heti tesmata :) Kiitos kovasti ja lisävinkit on tervetulleita myös :)
 
Vastaus: NHL 2K10 slider-keskustelu

Milläs te pidätte syöttöavustusasetuksia? Itsellä oli todella pitkään täysillä. Sen jälkeen raaka tiputus nollaan ja siitä hivenen nostettu ylöspäin aina pikkuisen kerrallaan. Nyt arvossa 40. Oppiiko tuossa oikeasti syöttelemään siten että tuon syötönhelpotuksen ei tartteisi olla niin korkealla?
 
Vastaus: NHL 2K10 slider-keskustelu

Itse olen ainakin pelannut 0-26 asetuksella, harvemmin nollalla. Yleensä joko 11 tai 26. Itsellä ainakin syötöt meneee lapaan, ei tosin aina.
 
Ylös Bottom