Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 2K3 Kausi ja Franchise -jutut

Meikällä on ainakin muutama mylly tullut McLarenilla, vastapuolista ei ole muistikuvaa. Mahdollisesti Rob Blake oli ainakin kerran. Asetukset nahinoiden suhteen on normaaleissa lukemissa.
 
Jeee...

Näin hienoa fiilistä NHL2k3 ei ennen ole minulle tuottanut! 16 voitottoman ottelun jälkeen säädin laukauksen manuaalille, ja kuinka ollakaan, osaan itse tähdätä järkevämmin kuin kone!

Nyt noiden musertavan 16 pelin jälkeen olen pelannut 6 peliä. 1 tappio, 4 voittoa, ja yksi tasapeli. Näin nopeasti laskettuna. Viime pelissä olin jo varma tappiosta. San Jose oli Nashvillelle jo 2-0 häviöllä kun pelistä oli jäljellä 26 sekuntia, mutta sitten otin itseäni niskasta kiinni, rakensin tilanteen mahdollisimman järkevästi, ja nousin Teemu Selänteellä koko kentän läpi iskien lätyn taitavasti yläkulmaan! Vähän aikaa siinä hymyilin leveästi, mutta sitten muistin tilanteen, ja ilo loppui yhtä nopeasti kuin se oli alkanutkin. En tajunnut ottaa maalivahtia pois, mutta nopeasti rakensin tilanteen vastustajan päädyssä. Kun aikaa oli jäljellä ainoastaan 0.6 sekuntia, iskin one-timerilla kiekon puolustajan ja maalivahdin välistä vasempaan alanurkkaan! Pomppasin tuoliltani 20 senttiä ilmaan, ja kasvot sulivat onnelliseen hymyyn. :)


Jatkoaika ei tuottanut tulosta, mutta se ei harmita juurikaan. En voi kuin hymyillä, NHL 2k3 maistuu taas!

Oikeastaan minun piti myös valittaa...ja valitankin. Onnistuin tekemään maalin selvällä huijauksella yhdessä pelissä. Vedin maalivahtia kohti, kiekko putosi maalivahdin patjoihin, ja maagisesti siirtyi vahdin taakse. Sitten tuli vastustajan puolustaja ottamaan kiekkoa SUORAAN MAALIVAHDIN SELÄN LÄPI! Kiekko kuitenkin osui tolppaan, ja oli taas maalivahdin jaloissa. Jälleen kiekko maagisesti siirtyi maalivahdin selän taakse, aivan tolpan viereen, ja yhtäkkiä ilman pienintäkään maalivahdin liikahdusta, kiekko siirtyi maaliin! Vai ei muka peli huijaa...



Iloinen olen silti :D
 
itelläni slidereissa maalivahdien taidot nollilla,puolustus keskellä ja offense täysillä.Ainakin matsi Ottawaa vastaan oli kunnon peli.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Viller
itelläni slidereissa maalivahdien taidot nollilla,puolustus keskellä ja offense täysillä.Ainakin matsi Ottawaa vastaan oli kunnon peli.


Paljonkos tulee maaleja? Kumminkin puolin...
 
Mogilnyllä karkuun ja kiekko on repussa...

Näillä slider-asetuksillani pelasin taas runkosarjaottelun ja vastassa erittäin kova (pelissä kova siis) NY Rangers.Peli ratkesi läpiajoihini,joista Mogilny rankaisi kolmesti.
Elikkä kääntö vasemmalle ja nopea rannari ja kiekko meni aina sisään.Sain läpiajoja vissiin 3 ja aina Mogilny rankaisi.Koko ottelu päättyi 6-3.Sundinin ovela takasyöttö Aleksander Suurelle ja tämä kruunasi iltansa tehoilla 4+1.
 
Maalinteko-ongelmista ja -ratkaisuista..

Itselläni oli maalinteko-ongelmia ja turhauduin peliin.

Suosittelen olla koskematta maalivahtien rostereihin, muuten ne alkavat imemään kohtuuttomasti (ja kaksinpelissä tuntuu imevän vain toisen pelaajan maalivahti).

Se mikä teidän tulee opetella, on laukaiseminen.
Laukaisu manuaalille ja opettelemaan.

Kun laukaiset suunta se vasemmalla tatilla haluamaasi suuntaan, ja niin että alaspäin on matala, ylöspäin korkea laukaus. Muista että, kun hyökkäät alaspäin niin silti korkeat laukauset lähtevät tattia ylöspäin vääntämällä.

Tehokkain tapa maalata on nopea poikittaisliike ja rannelaukaus. Esimerkiksi kuletat rystyllä niin että maalivahti ajaa itsensä ulos ja teet nopean liikkeen lusikkapuolelle ja laukaus tyhjään nurkkaan.

Toinen yleinen virhe on liian hätäinen kiekon hallinta. Kun syötät maalille kaartavalle hyökkääjälle, älä yritä one timeria vaan ota kiekko haltuun ja katso mihin maalivahti sijoittuu ja ratkaise laukomalla tarkasti...

Kun oppii laukaisumekaniikan maalivahdit joutuvat koville, eivätkä tunnu enää yliluonnollisilta.

Laukausten hallinnassa tulee pelaajien tasoerot hyvin esiin...
 
Ihmeellisesti menee nämä HOF-pelit.

Viimeiset 6 peliä:

Dallas 1-0 L
Nashville 1-1 T
Calgary 0-1 W (Tuomari taklaa Shanahanin pois pelistä, sairaslomaa 2-4 kuukautta!:eek: Viimeisellä minuutilla kiekko tyssähtää kokonaan omalle maaliviivalle, molari heiluu kuin sätkynukke, estelen omaa joukkuetta tyrkkäämästä kiekkoa maaliin, voitan lopulta 1-0! :D)
Buffalo 4-3 L (4-0 tappioasemasta 4-3 tappioasemaan, jee! :D)
San Jose 2-1 L
Detroit 0-1 W
 
Re: Maalinteko-ongelmista ja -ratkaisuista..

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan one

Muista että, kun hyökkäät alaspäin niin silti korkeat laukauset lähtevät tattia ylöspäin vääntämällä.

Pikemminkin pitämällä X:ää (Xbox) / neliötä (PS2) pohjassa ja päästää sitten irti, jolloin kiekko nousee.
 
Ei ei nyt maalinteko suju millään. Edellisen kauden jälkeen ollu maalihanat ihan tukossa o_O Samat asetukset ja kaikki mutta ei vaan mene. Tai no tuleehan näitä satunnaisia rebound maaleja mutta rannarit ja lämärit ei uppoa! :D Tolpat kyllä kilisee.. Pelasin tuossa erän verran amateurilla(G-Slider nollissa) ja 3 maalia vain sain aikaan :) Jos ei amateurtasolla saa muokatuille mokeille kuin 3 maalia erässä ni on jo äijässä jotain vikaa :)

Ja ettei nyt ihan kokonaan offtopiciksi mene niin Philadelphia-kausi on menossa ja 17 ottelua pelattua. 7-5-5-0 tilastoilla. Voip olla kyllä että joutuu aloittamaan alusta kun ei tää jengi oikein sytytä. Jos vaikka franchise montrealilla..
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan MikkoT
Pelasin tuossa erän verran amateurilla(G-Slider nollissa) ja 3 maalia vain sain aikaan :) Jos ei amateurtasolla saa muokatuille mokeille kuin 3 maalia erässä ni on jo äijässä jotain vikaa :)

Johan on. Itse kun menetin lopullisesti hermoni pelin kanssa, päätin kokeilla, että tuleeko niitä maaleja edes Amateurilla 10min erillä (ei-muokatut moket)... Voitin Kingseillä St. Louisin 16-0! :D
 
Jatkan edelleen Fantasy kautta F moodilla ja nyt on ruvennut kulkemaan, aluksi pelasin pro tasolla noin 15 joista pelasin 1 tasan ja loput voitin, viimeiset pelit n6-1. Nyt olen varmaan 10 peliä pelannut ja yhden hävisin 3-1 loput olen voittanut, yleisin tulos 2-0 W.

Joukkue on

Amonte -Thorton -Kovalchuk
Bell- G Murray- Marian Hossa
McCaley-Avery-Isbister
Grimson-Simon-McAllister(pakki)
Tucker - loukkaantunut

Rafalski-Bouwmeister
Timonen-S Hill
Berg-Karalahti

Luongo
Numinen

Ongelmana on "käteistä" on 5 jäljellä, eikä ole yhtään ylimääräistä pelaajaa, jos joku loukkaantuu joudun jonkun treidaamaan kahteen pelaajaan.
 
Budjetti

En tiedä onko asiasta jo puhuttu, mutta miten
rahaa saa lisää, muuta kuin treidaamalla pelaajia?
 
Re: Budjetti

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan one
En tiedä onko asiasta jo puhuttu, mutta miten
rahaa saa lisää, muuta kuin treidaamalla pelaajia?

Itseänikin kiinnostaisi sama asia... saako hyvästä menestyksestä (esim. divisioonan voitto) mitään lisärahaa seuraavalle kaudelle?
 
rahaa...

...voi käyttää free agents:ien palkaamiseen. Sieltä löytyy mm. Drew Bannister... :D
 
Aloitin kauden Edmontonilla ja olen pelannut 10 peliä. Saldona on 6-2-2-0 ja maalit 27-17 (tai jotain tuonne päin.) Vaikeustasona on PRO ja muuten aika lailla thunderpuckin säädöt ,mutta olen säätänyt maalivahdit melkein nollille, hyökkäystä ylös ja puolustusta alas.

Maaleja tulee mukavasti peleissä noilla asetuksilla ja minun taidoilla. Voitin STL:n 8-4, seuraava peli SJ vastaan 5-3 ja sitten hävisin Dallasille 5-2, muuten peli ovat olleet 2-0, 3-1 ja tuohon suuntaan.

Pitää tässä vielä pelailla jonkun aikaa ja jos pelit jatkuvat samaan malliin niin kokeilen seuraavaa vaikeustasoa 10 pelin ajan ja katson miten ne sujuvat.
 
Mitkä on suurimmat voittonne? Mulla taitaa olla 7-0 Nashvillestä (kuus maalia tokassa erässä :p ). Coloradon voittaminen 7-1 oli kyllä makoisempi saavutus.

(All Stars, 8 min erät, ei mitään veskareiden muokkauksia, slaideri säädöt täältä otetut).
 
Hahhahhaa. Eka kauteni 2K3:ssa Kingseillä päättyi katkeraan raivokohtaukseen. Taistelin kaksi viimeistä runkosarjan kuukautta Phoenixin ja Edmontonin kanssa viimeisestä pudotuspelipaikasta. Mutta kuinkas sitten kävikään? Jäin lopulta 9. sijalle ja yhden pisteen erolla Edmontonista pleijareitten ulkopuolelle. Sen lisäksi kauden viimeisten ottelujen joukossa hävisin sille ¤#@%&# Phoenixille!

Pelaan Hall of Famerilla, kaikki varsinaisesti pelaamiseen vaikuttavat slaiderit keskellä, paitsi offense skill täysillä.

Kaverini CHAOS sitten hakkasi minut tänäänkin kaikissa otteluissa. Syy siihen selvisi, kuten myös siihen, miksi hepulla on vain kolme tappiota koko runkosarjasta. Hän on keksinyt melkein varman maalin! Kiekko menee lähes poikkeuksetta pörsään näin: Kierrä maali (mv:n vasemmalta puolelta), luistele maalin eteen OIKEAKÄTISELLÄ pelaajalla, lauo, reppu heiluu. Tällaista pelleilyä CHAOS harrastaa.:mad: Hyihyi.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gambler
Kaverini CHAOS sitten hakkasi minut tänäänkin kaikissa otteluissa. Syy siihen selvisi, kuten myös siihen, miksi hepulla on vain kolme tappiota koko runkosarjasta. Hän on keksinyt melkein varman maalin! Kiekko menee lähes poikkeuksetta pörsään näin: Kierrä maali (mv:n vasemmalta puolelta), luistele maalin eteen OIKEAKÄTISELLÄ pelaajalla, lauo, reppu heiluu. Tällaista pelleilyä CHAOS harrastaa.:mad: Hyihyi.

Dany Heatley, Jarkko Ruutu... Noilla onnistuu tuo kikka. Vai onko kyseessä ns. vanhanaikainen?

Sellainenkin onnistuu, jossa tekee sellaisen kaarroksen maaliviivan takapuolella kun hyökkää oikeaa laitaa leftin pelaajalla. Takanurkka soi ja veskari on myöhässä.
 
Ylös Bottom