Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 2K3 kokemukset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Cavalera
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jeff
Käyttääkö joku oikeesti tota harhautus nappia (oliko se nyt modifier+kolmio pleikkarilla)? Mulle siitä ei oo vielä ollu mitään hyötyä kokopelissä. Millasissa tilanteissa te sitä käytätte?

Kyllä mä käytän välillä hyökkäysalueella pakkien ohittamiseen. Tämähän on se surullisenkuuluisa "S-move". Sehän on jopa liiankin tehokas ja seuraavassa versiossa sitä ei taida edes enää olla ainakaan nykyisessä muodossaan.

Toinen mitä käytän on "sivuttaisaskel" (L1 + O) ja kaikkein eniten kiekon suojausta (manuaalisella ohjauksella).

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jeremy
Kyllä mä käytän välillä hyökkäysalueella pakkien ohittamiseen. Tämähän on se surullisenkuuluisa "S-move". Sehän on jopa liiankin tehokas ja seuraavassa versiossa sitä ei taida edes enää olla ainakaan nykyisessä muodossaan.

Toinen mitä käytän on "sivuttaisaskel" (L1 + O) ja kaikkein eniten kiekon suojausta (manuaalisella ohjauksella).
Ai se on S-move? Mä oon luullu et se on se et vaan luistelet Sn muotoisesti jolloin maalivahti on poikittaisliikkeessä ja helppo maali.

Mun mielestä toi harhautus on aika sekava. Jotenkin kontrolli menee pelaajaan kun se alkaa vispaan mailalla. Ehkä se maillalla vispaaminen vois olla vähän hillitympää niin liike vois toimia paremmin.

Kiekon suojaus on kyllä ehdoton. Itsellä tosin on siinäkin vielä kehittämistä. Aika vähän tulee käytettyä muutenkin noita kikkoja, paitsi nyt suojausta. Kaikkein eniten saa aikaan varmaan oikeilla luistelulinjoilla, oikein ajoitetuilla pysähdyksillä jne...

Pelissä on muutenkin varma maalikikka.NHL2K3 oli muutenkin pettymys,luulin pelin olevan joku lätkäpelin PES.

Ai se on S-move? Mä oon luullu et se on se et vaan luistelet Sn muotoisesti jolloin maalivahti on poikittaisliikkeessä ja helppo maali.

Jaa, en tiedä. Voin olla väärässäkin, mutta tuota olen aina luullut S-moveksi.

Mun mielestä toi harhautus on aika sekava. Jotenkin kontrolli menee pelaajaan kun se alkaa vispaan mailalla. Ehkä se maillalla vispaaminen vois olla vähän hillitympää niin liike vois toimia paremmin.

Jep, ei se munkaan mielestä mitenkään kovin hallittu liike ole.

En tiedä mitä varmaa maalikikkaa Viller tarkottaa mut ite oon ainakin huomannu, että läpiajossa saa liian usein maalin kun veivaa vähän ja sit vie kiekon todella pieneen kulmaan kilpikäden puolelle ja se menee sisään molarin kautta. Kaveri käyttää aina tätä, mut onneks ei yleensä pelata vastakkain :)

En tiedä mitä varmaa maalikikkaa Viller tarkottaa mut ite oon ainakin huomannu, että läpiajossa saa liian usein maalin kun veivaa vähän ja sit vie kiekon todella pieneen kulmaan kilpikäden puolelle ja se menee sisään molarin kautta. Kaveri käyttää aina tätä, mut onneks ei yleensä pelata vastakkain :) [/B][/QUOTE]

Pitää olla hyvä pelaaja ja niitähän on joka joukkueessa tietääkseni joku.Laidalta läpi ja sivulle kääntö ja ei-hanskapuolelle veto yläkulmaan!Joskus oon tehny tosta maalin joka matsissa!:o :mad:

Ja monta kertaa samassa matsissa!Tasona tosin All-Star.Taidan vaihtaa Hall Of Famerille.
Jotain häikkää koko pelissä on,kun saman firman NBA2K3 jaksaa kiinnostaa paljon enemmän vaikka koris on IRL mulle paljon vähemmän kiinnostava kuin lätkä!

Kiekon suojaus on kyllä ehdoton. Itsellä tosin on siinäkin vielä kehittämistä. Aika vähän tulee käytettyä muutenkin noita kikkoja, paitsi nyt suojausta. Kaikkein eniten saa aikaan varmaan oikeilla luistelulinjoilla, oikein ajoitetuilla pysähdyksillä jne...

Munkin mielestä S-move on juuri sun kuvailema maali.

Kiekon suojaamisella pystyy myös tällaiseen: http://www.thewebsquad.com/junk/protectthepuck.avi

Teinpä tässä vähän aikaa sitten kaikki mahdolliset kesän aikana tapahtuneet vaihdot ja päätin koittaa peliä näin kesällä.
Ensimmäinen peli oli erittäin lupaava, päätin testata Coloradon voimaa ja jyräsinkin tiukassa matsissa Wildin 4-3, Selänne teki kaksi ja "Foppa" syötti kaksi.
Muut pelit muistuttivatkin minua siitä miksi PES2 pyörii koneessa vuoden ympäri ja NHL 2k3 vain talvisaikaan...
Siis kyllä se vain on niin, että jos eteen asettuu hieman kovempi veskari niin maalihanat menee tukkoon ja pelissä tehdään vain yksi maali, ja sekin jatko-ajalla.

Yhdyn Villerin mielipiteeseen tässä, peli oli loppujenlopuksi pettymys, koska odotin tästä PES:n kaltaista messiasta lätkälle.
Noh, ehkä sitten ensi versio.

Ja lisää suolaa haavoihin.Koitin NHL 2003:sta vähän aikaa sitten ja se että pelissä olisi nähty fifapes-ero ei pidä paikkaansa.NHL2K3 on parempi tietysti kuin 2003,mutta aika niukasti.Ei sellaista eroa kuin FIFA:lla ja PES:sillä.

Edit:Ehkä odotukset oli liian suuret.Maalikikka on kyllä anteeksi antamaton asia.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Mä oon kyllä edelleenkin sitä mieltä, että NHL2k3 ei ole pettymys. En ehkä ole pelannut sitten yhtä paljon kuin te tai en odottanut yhtä paljon peliltä. Siinä on pahoja vikoja, tottakai olen siitä samaa mieltä. Silti edelleen nautin pelistä enkä EA:n lätkästä edelleenkään puhuisi edes samassa kappaleessa NHL2k3:n kanssa (äh, taisin juuri tehdä niin :eek: )

Toki odotukset on minulla nyt EHN:lle suuremmat kuin NHL2k3:lle.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jeremy
Mä oon kyllä edelleenkin sitä mieltä, että NHL2k3 ei ole pettymys. En ehkä ole pelannut sitten yhtä paljon kuin te tai en odottanut yhtä paljon peliltä. Siinä on pahoja vikoja, tottakai olen siitä samaa mieltä. Silti edelleen nautin pelistä enkä EA:n lätkästä edelleenkään puhuisi edes samassa kappaleessa NHL2k3:n kanssa (äh, taisin juuri tehdä niin :eek: )

Toki odotukset on minulla nyt EHN:lle suuremmat kuin NHL2k3:lle.

Jos jotain lohtua hakee niin paljon vaikeempiku NHL 2003,mutta silti niin helvetin helppo!

Itseasiassa tolla Hall Of Famer-tasolla tää 2K3 vaikuttaa taas melkosen hyvältä peliltä.Pieni tauko (itseasias aika pitkä) oli paikallaan...

Tuli eka tappelu NHL2K3:ssa mulla ja kyllä oli hölmösti toteutettu :) mutta tulipahan sekin nyt koettua.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Viller
Tuli eka tappelu NHL2K3:ssa mulla ja kyllä oli hölmösti toteutettu :) mutta tulipahan sekin nyt koettua.
MITÄMITÄMITÄMITÄMITÄ!!!!!? Huonosti toteutettu? Ehkei se ole täysin samanlaista, kuin todelliset tappelut (riuhtomista ja jäässä painimista), mutta h-vetti sentään, miljardi kertaa parempaa, kuin EA:n sarjassa!! Kaikilla omat mielipiteensä, ei siinä mitään, mutta parempi, että käsitin asian väärin (vai mitä?). Jos olet sitä mieltä, että parempi, kuin EA:lla, niin sitten ei mitään.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Viller
Aamen, tönkköjaloilla tylsää heilumista.
Uusimman "änärin" oikeastaan ainoa hyvä puoli on juuri nuo tappelut, erittäin autenttisen oloisia ja tuntuisia.
Todella viihdyttäviä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan The Joker
Tappara fanitkin ovat varmasti tyytyväsiä tähän peliin, koska pelistä löytyy kunnon kahvausnappula..:D
Se vois tosin olla vaikka pelkkä neliö, eikä L1+neliö.

Fuck you. Kahvaan sut kohta pellolle!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan JuRka
Aamen, tönkköjaloilla tylsää heilumista.
Uusimman "änärin" oikeastaan ainoa hyvä puoli on juuri nuo tappelut, erittäin autenttisen oloisia ja tuntuisia.
Todella viihdyttäviä.
Te ja teidän tappelut. Katsotaan, mitä mieltä alan ammattilaiset (kuten Puha) ovat noista lätkäpelien tappeluista. Toki asiaa voidaan kysäistä Karalahdelta, hänellähän on kokemusta...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan CHAOS
Te ja teidän tappelut. Katsotaan, mitä mieltä alan ammattilaiset (kuten Puha) ovat noista lätkäpelien tappeluista. Toki asiaa voidaan kysäistä Karalahdelta, hänellähän on kokemusta...

Karalahti mikään tappelija ole. Heleniukselta niistä pitäisi kysyä.

Fanit Anaheimista Edmonttonissa

Outo juttu! Pelasin Vancouverilla Edmontonia vastaan Oilersien kotihallissa, mut paikallisia faneja Oilersien paidat päällä ei ollut, vaan halliin oli tullut Anaheimista asti katsomaan peliä ja laittaneet Anaheimin fanipaidat päälle!
Eli kun katsomossa on normi peleissä "ihmisiä" joilla on kotijoukkueen paidat päällä, niin Edmonttonissa näillä oli Anaheimin paidat päällä!:confused:

Kyllä nyt ihmeesti rupeaa peli maistumaan kun on laittanut rosterit ajan tasalle ja sliderit kohdalleen.

Vielä pitää kyllä sen verran muunnella, että laittaa Snyderin pois Atlantasta tiedätte-kyllä-minkä seurauksena :(
ja hommata jostain Red wingsiin yksi hyökkääjä, että saa täydet ketjut.

Ylös Bottom