Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 2K3 kokemukset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Cavalera
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gambler
Slashingin voin vielä niellä, mutta OTTELURANGAISTUS!? Ja 5+10? No ei varmasti ollut ottelurangaistus saatika 5+10. Olet nähnyt unta. *läps-läps*:rolleyes:

Onko jotain ongelmia? Jos et usko, se on oma asiasi.:o

Viimeksi muokannut moderaattori:
Pistetään pientä purnausta tännekkin:

Hall Of Famer vaikeustaso on ainoa jossa todellista vastusta, myös pelillisesti, muissa pystyy pyörittämään peliä toisessa päässä mielin määrin, mutta...

- Koneen pelaajat voittavat n. 95% kaksinkamppailuista/lähitilanteista.

- Kiekon "imaistuaan" koneen pelaajat pystyvät syöttämään kiekon seuraavalle äijälle suoraan lapaan n. 1 ms haltuunoton jälkeen, eli kunnon nahistelua ei edes saa aikaan.

A'la Fox :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan The Joker
Miksi ei olisi voinut moista rangaistusta tulla?

Kuulostaa varsin epätodennäköiseltä. Luettuani satoja amerikkalaisten ja suomalaisten pelaajien postailuja en ole moisesta ennen kuullut. Ja CHAOS näkee välillä noita harhoja.:D Sainkin juuri tietooni, että hän oli pitänyt taklausvoimaa kympillä tuolloin kettuunnuttuaan tietokoneelle. Noh, eihän sitä koskaan tiedä... Harvat varmaan moisilla asetuksilla ovat pelanneet... :rolleyes:

Itse pelaan franchisea Devilsseillä vaikeustasona Hall of famer ja tässä on TOP pistemiehet:

1.O.Jokinen GP:25 G:21 A:12
2.J.Langenbrunner GP:24 G:15 A:11
3.J.Nieuwendyk GP:24 G:13 A:10

Nyt meni kyllä pelifiilikset vähäksi aikaa Suomen uskomattoman upean ja loistavan fantastisen Ruotsi-ottelun jälkeen. Oli niin uskomattoman hieno esitys Suomelta, että turhahan sitä jääkiekkoa millään koneella on pelata, kun kerran oikeasti se on paljon parempaa. ;):(

Oikeasti ei kyllä tänään ole tullut pelattua. Kestää varmaan pari kuukautta ennen kuin voin pelata/ puhua mistään jääkiekkoon liittyvästä. :(

Mulle auttoi vähäsen, kun pelasin viime yönä pelin päätyttynä Suomi-Ruotsi pelin amateur tasolla. Voitin 16-0 :) Mutta aika ankara vitutus on vieläkin päällä...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tigris
Mulle auttoi vähäsen, kun pelasin viime yönä pelin päätyttynä Suomi-Ruotsi pelin amateur tasolla. Voitin 16-0 :)

Pitäisiköhän meikäläisenkin kokeilla? Ainakin pelata PALJON enemmän 2K3:sta. Olen laiminlyönyt sitä parin viikon ajan pelaamalla vaivaiset 5-10 ottelua. Tietäähän sen, mitä siitä seuraa, kun itse ei pelaa paljoakaan ja sitten menee kaverilleen, joka on pelannut lähes yötä päivää:( . Turpiinhan siinä tuli (onneksi pienellä maalierolla). Gambler, perun eilisen puheeni siitä, että jätän lätkän koko kesäksi. Häviöni myötä peli- ja näyttöhaluni kasvoivat sen verran, että pelailenkin sitä niin paljon, kuin vain mahdollista.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Viller
Kai tekin voitte myöntää ettei Suomi todellakaan ole lätkässä maailman paras?
Tottakai. Sen kertoo pelkästään se, miten monta TODELLISTA NHL-pelaajaa Suomella on. Media väittää, että NHL:ssä pelaa yli 50 suomalaista, vaikka todellisuudessa puolet on AHL:ssä.

Kyllä eilen otti kaaliin sen verran että kun illalla pari peliä väänsin seasonia niin puulta maistu. Lätkä on vissiin taas "paska laji" pari päivää mutta mikäli vanhat merkit pitävät paikkansa niin kyllä se kohta taas alkaa maistumaan.

Pettymys ei ollut ihan niin paha kuin muutama vuosi sitten kun Suomi hävisi finaalissa Tsekille vaikka johti ottelua 2-0 ennen vikaa erää... silloin teki kyllä meikäläiselle vaikeeta...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jormas2000

Pettymys ei ollut ihan niin paha kuin muutama vuosi sitten kun Suomi hävisi finaalissa Tsekille vaikka johti ottelua 2-0 ennen vikaa erää... silloin teki kyllä meikäläiselle vaikeeta...

No mieluummin häviö Tsekille finaalissa kuin Ruotsille puolivälierissä! :mad:

Kyllä tuo pelifiilis sittenkin alkaa nousta sieltä. Pelasin pari matsia ja nyt oon taas koukussa tuohon. :D

NHL2k3 on kyllä sellainen peli, että jos sitä ei pelaa, taidot ruostuvat. Nyt en ole pelannut viikkoon, joten kun seuraavan kerran pelaan, peli on varmasti onnetonta sähläämistä. Viimeaikojen lätkäpelien seuraamisesta on ollut kyllä valtaisa hyöty taitojani ajatellen, kun korjasin pelityylini samaan suuntaan kuin niillä MM-joukkueilla telkkarissa, aloin vihdoinkin pärjätä.

Nyt Avalanche Franchisessani on pelattu 15 peliä. 13 voittoa ja kaksi rankkarikisatappiota, eli jokaisesta pelistä on tullut pisteitä. Koitin nostaa vaikeustasoa HoF, mutta pelaaminen ei ole enää kovinkaan hauskaa...ei nyt suunnattoman vaikeatakaan, mutta pelaaminen ei enää oikein tunnu mieleiseltä. Pitää varmaan keskittyä säätämään puolustajien kykyä ja parantaa parilla naksautuksella maalivahteja...samalla tosin myös Royn taidot parantuisivat, enkä halua tehdä omasta maalivahdista täysin ohittamatonta. Pitänee testailla eri säätöjä ja niiden variaatioita.

Mä pidin n. viikon tauon ja heti ekassa matsissa kokeilin overload taktiikkaa ja mätin floridalla 7-0 minnesotaa turpiin, ainakin 3 näistä maaleista oli "oppikirjamaaleja" taktiikan huomioon ottaen.
Kyllä se tauko hyvääkin tekee, antaa uutta perspektiiviä peliin, varsinkin kun NHL 2k3 kilpailee peliajasta mun koneella Rez:n kanssa. :D

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan JuRka
Mä pidin n. viikon tauon ja heti ekassa matsissa kokeilin overload taktiikkaa ja mätin floridalla 7-0 minnesotaa turpiin, ainakin 3 näistä maaleista oli "oppikirjamaaleja" taktiikan huomioon ottaen.
Pelaat selvästikin korkeintaan Pro:lla, eikö olisi aika nostaa tasoa?:rolleyes:

Yks juttu, mikä on alkanut ärsyttämään enemmän pelattuani, on ns. poliisien eli enforcereiden käyttäytyminen pelissä. Ensinnäkin tappeluja on todella vaikeata saada aikaan, mutta luulis että joku Oliwa kuumenisi vähitellen sen jälkeen kun Stephane Quintal on kolmessa peräkkäisessä hyökkäyksessä töötännyt Pavel Buren pää edellä laitaan. Eikä kovana poliisina tunnettua Oliwaa tuntunut kovasti haittaavan Gino Odjickin poikittainen mailanisku päähänkään.

Tasosta puheen ollen alan vähän huolestua. Olen säätänyt pelin offense skillin täysille, defense skill on seiskalla ja goalie skill seiskalla (HOF). Silti hakkaan joukkueita mennen tullen. Phoenixin liiskasin 4-1 ja nyt vietetään ensimmäistä erätaukoa Anaheimia vastaan, lukemat meikäläiselle 2-0! :eek: Vaikka pelasin koko erän käytännössä alivoimaa sikailtuani kaukalossa kerta toisensa jälkeen, tein kaksi naurettavaa lörömaalia.

Offense skillin nostaminen nostaa tietokoneen maalintekotaitoa ja harhauttamista erittäin paljon. Ensin offense 10:llä pelaaminen oli yhtä painajaista, mutta nyt...

En uskonut ikinä sanovani tätä, mutta tekoälyä on parannettava roimasti seuraavaan versioon.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan CHAOS
Pelaat selvästikin korkeintaan Pro:lla, eikö olisi aika nostaa tasoa?:rolleyes:
All-star taso on, en ole kyllä enää onnistunu semmoisia maalijulhlia tekemään.
Oli SUURI yllätys että sain niinkin paljon maaleja aikaan, kun en ollut sitä ottelua ennen saanut kuin ehkä 1-2 maalia pelissä...
Kumma juttu muuten, muutin moket normaaleiksi niin tuntuu että maalinteko olisi helpottunut... :confused:

Ja karipelaaja, täysin samaa mieltä.
Enforcerit kunnon kostajiksi, eli Tie Domi, Oliwa ja kumppanit haastamaan riitaa kunnolla.

Ylös Bottom