Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 2K3 kokemukset

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Cavalera
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan CHAOS
Sitä vaan, kun Gambler aloiti vanhanaikaisen maalinteon tradition 2K2:ssa ja väittää, että MINÄ jatkan sitä 2K3:ssa. Edelleenkin olen tehnyt vain pari sellaista maalia hänelle, mikä on sadasosa siitä, mitä hän käytti minua vastaan. Olen pelaamalla tehnyt maalini, en niinkään paskataktiikoilla. Gambleria vain ketuttaa, kun tulin EA:n sarjasta sotkemaan SEGAn sarjaa ja hänen otteluitaan.

Ääh, lopeta jo! Kerjäät äijä turpiisi!:D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gambler
Saanko kysyä mielenkiinnosta, että mikä sai miehen luopumaan kaikkien aikojen lätkäpelistä?!
Kaksi syytä. 1. Kesä ja lätkä ei sovi kovin hyvin yhteen. 2. Piti saada rahaa cubeen. :D
Kyllä mä hankin ton pelin syksyllä varmasti takaisin. Pelihän on loistava kyllä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jeff
Kaksi syytä. 1. Kesä ja lätkä ei sovi kovin hyvin yhteen. 2. Piti saada rahaa cubeen. :D
Kyllä mä hankin ton pelin syksyllä varmasti takaisin. Pelihän on loistava kyllä.

No syksyllä pelataan varmaan jo NHL 2K4:sta...:rolleyes:
 
multiplayer

Onko mitään tehtävissä? Kävi nimittäin näin, että piti 4 kaverin kera pelata lätkää, mutta NHL2k3 ei päästänyt samaan joukkueeseen kuin 4 pelaajaa kerrallaan, kone halusi väkisin pitää yhden kenttäpelaajan omassa ohjauksessaan. Mitä järkeä vai ei mitään?
 
Re: multiplayer

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan gbz900
Onko mitään tehtävissä? Kävi nimittäin näin, että piti 4 kaverin kera pelata lätkää, mutta NHL2k3 ei päästänyt samaan joukkueeseen kuin 4 pelaajaa kerrallaan, kone halusi väkisin pitää yhden kenttäpelaajan omassa ohjauksessaan. Mitä järkeä vai ei mitään?

Ei mitään järkeä. Tuossahan saa käsitys "tiimihenki" pahan kolauksen, kun tietsikka ottaa väkisin itselleen yhden kenttäpelaajan pelaajilta :mad: . Tosin vain ihmettelen, miten tuollainen kämmäys on VOINUT päästä lätkäpeliin:confused: .
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan JuRka
Kyllä. Paikan voi lukita vaikka veskariksi.

joo, kiitti vastauksesta. Noita EA:n pelejä jyrätessä oon tottunu paikkapeliin...se tekee niistä ees himpun verran vähemmän tykittämistä... hyvä että NHL2K3:ssakin on paikkapelin mahdollisuus! en nimittäin tiedä tulisko pelaamisesta muuten mitään, sen verran juurtunut on paikkapeliformaatti mun päähän. Tekee pelaamisesta paljo todellisempaa, haastellisempaa, hauskempaa!:)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan JuRka
Ottaa ottaa, oon useammanki viimeistelly tyhjiin.
Kyllä nyt vika on siellä päässä. :D

Ei ota aina. Useimmiten ottaa kummiskin.

Ja sitten kysymys: Oliko Roster Updatestani apua? Kannattaako alkaa väsää tänne uutta sitten jossain vaiheessa? Jatkossa en tosin tarjoa ketjunmuokkausinfoa, kun se on niin mielipidekysymys...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gambler
Ei ota aina. Useimmiten ottaa kummiskin.

Ja sitten kysymys: Oliko Roster Updatestani apua? Kannattaako alkaa väsää tänne uutta sitten jossain vaiheessa? Jatkossa en tosin tarjoa ketjunmuokkausinfoa, kun se on niin mielipidekysymys...


Kätevä oli,vihdoinkin viitsin itsekin päivittää rosterit kokonaan.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gambler
Kollegani CHAOS nähtävästi unohti mainita NHL 2K3 -arvostelunsa pelin PS2-versiosta valmistuneen.

vitonen.bravepages.com --> linkki etusivulla.

Palautetta on aina mukava kuulla.:)

Niin, joo tosiaan, arvosteluni on valmis ja sivuillamme vitonen.bravepages.com. Palautetta saa lähettää niin paljon, kuin sormet kestävät ja kaikki palaute negatiivisesta positiiviseen on tervetullutta (En sano tätä kohteliaisuudesta, haluan tietää, mitä vikoja, tai hienouksia arvosteluissani on).
 
Ylös Bottom