Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 2K3 kokemukset

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Cavalera
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan el Matador
Onko kukaan muuten onnistunu kuljettaa kiekkoa selällä? Mä kerran kuljetin puolesta kentästä toiseen päätyyn. :D

Kaksi kertaa on niin käynyt. Shanahan kuljetti pisimpään. Kyllä se ihmeen hyvin pysyy siinä. :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan val
Gambler: Missä vaiheessa sulla on se roster projekti? :)

Huomenna sunnuntaina saan sen valmiiksi ja pistän tiedot sitten tänne levitykseen.:)

Roster-tiedot ovat päivältä 28.3., mutta siinä on mukana tietenkin kaikki trade deadlinen siirrot. Farmipelaajat tulevat ja menevät AHL:n ja NHL:n välillä päivittäin. Tänään joku heistä pelaa NHL:ssä, huomenna hänet jo lähetetään takaisin farmiin. Joten farmipelaajien siirroilla ei ole kummempaa merkitystä. Uudempia päivityksiä julkaisen mielellään sitten, kun kausi päättyy ja NHL-siirtoja tehdään taas.
 
Jees, no ei niil farmipelaajil nii merkityst ole.. kunhan ne 'tärkeimmät' pelaajat siellä on :)

mutta sitä sitte odottelemaan vaan! :) ei vielä viitti alottaa uutta kautta.. sitte uusilla rostereilla ku saa säädettyy..
 
Joo, nyt on änäri hyllyssä ja kymmenisen matsia takana ja ei voi muuta sanoa ku että pirun vaikeata tehdä maaleja.
Asetuksina mulla on grogthenailerin parilla poikkeuksella, gamespeed 5, speedburst 1 ja bursttime tais olla yks ylöspäin.

Tasapaino on tosi vaikeata löytää, rookiella näillä asetuksilla tulee ne 7-8 maalia pelissä, mutta huono juttu, ettei vastustaja tee niistä kuin ehkä yhden.
Pro:lla taas menee maalihanat tukkoon ja tulee ne hikiset 1-3 maalia per peli, eikä edes tilanteitakaan kunnolla.

Tähän mennessä 2k3 ei ole kyllä lunastanut oikeen odotuksia, varsinkin esim. taklaukset on läheltä katsottuina tosi tökerön näköisiä.
Manuaalivetotähtäykselle plussat himaan, pari tolppaa paukauttanu ja humautellu laitoihin, mutta antaa kuitenkin tosi hyvän kontrollin.

Noh, pitää pelata lisää.
 
kyllä se siit lähtee kuhan pelaat lisää niin pääset pelii sisää.. vaihtelet vähä asetuksii jne..
 
Olen hetki sitten saanut rosterit kuntoon ja siirsin juuri Xboxini telkkareineen tietokoneen viereen ja nyt alan kirjoittaa siirtoja ja ketjuja ja status -listoja. Tätä kirjoitettaessa veikkaisin, että menee ehkä huomisaamuun ennen kuin saan listat tänne. Pahoittelen.:( Odotus on kumminkin sen arvoista.

Kaikki farmiin siirtyneet pelaajat ilmoitetaan siirtolistoissa Free Agent Pooliin siirrettäväksi. Pelin joukkueissa on kylläkin mahdollisuus siirtää pelaajat farmiin vaihtamalla statukseksi minors. Miksi tässä päivityksessä farmiin siirtyneitä pelaajia ei ilmoiteta minors -statukseen siirrettäväksi? Syitä on useita. Siirtotiedot tarjoavan ESPN:n sivuilta ei ilmene, onko joukkueesta poistuneet pelaajat siirtyneet farmiin, toiseen liigaan, onko pelaaja lopettanut uransa tms. Oikeiden statuksien selvittäminen on liian työlästä, ellei mahdotonta. Farmiliigojen sivut päivittävät pelaajalistojaan epäsäännöllisesti, joten kyseiset listat eivät menisi yks yhteen ESPN:n listojen kanssa. Lisäksi farmipelaajia tulee ja menee farmien ja NHL:n välillä, kuten edellä mainitussa viestissä totesin. Joten farmipelaajien siiroilla ei ole juurikaan merkitystä. Free Agent Pooliin mahtuu ilmeisesti loputtomasti tilaa (kaikki pelin pelaajat pitäisi mahtua:D), joten tilaa riittää, ei huolta sen puoleen, ajatellen tulevia päivityksiä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Jees, no huomen sitte.. kyllä noita jaksaa odottaa :)
Menikö sulla muuten kauan noiden rostereitten päivitykseen ja kenttien muokkaamiseen?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan val
Jees, no huomen sitte.. kyllä noita jaksaa odottaa :)
Menikö sulla muuten kauan noiden rostereitten päivitykseen ja kenttien muokkaamiseen?

No en sentään alottanut heti 25.03.:D Oon mä niitä 4-5 pvää väsänny. Tarkkaa duunia.

Niin, ja en kai muistanut mainita, että ketjunmuokkaukset perustuvat tietokoneen automaattisiin muokkauksiin. CPU-line editit saa tehtyä vain kausimoodista, josta ne pitää sitten kirjottaa ylös ja kopata manuaalisesti päävalikon rostereihin... Tietokone muokkaa ketjut tehojärjestykseen kuten pitääkin, mutta valitsee joskus vähemmän hyökkääjiä kuin puolustajia aktiiviseksi tai toisinpäin, ja silloin muutamat pelaajat saattavat pelata "väärillä" paikoilla... Olen silti sen verran laiska, etten jaksa ketjuja itse väsätä, kun tietokone hoitaa homman kuitenkin varsin mallikkaasti.

Ensimmäisen osion päivityslistasta julkaisen justiinsa omassa threadissaan. Ketjunmuokkaukset tulevat perässä myöhemmin tänään. :)
 
Nonni! nyt on sitte valmista.. kiitos paaaljon :)
hyvää työtä oot tehny.. ja noista on paljon apua.

Ootko sä Gambler kerenny pelaamaan yhtään ku oot vaan säätäny? :)
 
Maalihanat ovat tukossa, ja eilen päätin koittaa peliä Pro-vaikeustasolla. Ilmeeni matsin edetessä synkistyi synkkenemistään: lopulta ohjaamani San Jose Sharks voitti vastaan asettuneen Carolina Hurricanesin 10-2, viiden minuutin erillä! Ei mitään vastusta...nyt kun taas sitten käännän vaikeustason All-Starille, kaikki pelit päättyvät 0-0 tai 0-1. Olen pistänyt laukaukset manuaalille, joten kannattaakohan nostaa laukausten tarkkutta, vai peräti laskea?


Ja onkos pelissä maalivahdille määritelty joku "Otteet pelin alussa"-arvo? Viidessä viime pelissä Nabokov on imaissut ensimmäisen tai toisen vedon, ja sitten pitänytkin loppupelin maalin tyhjänä!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan val
Ootko sä Gambler kerenny pelaamaan yhtään ku oot vaan säätäny? :)

En todellakaan... Ketjujen kirjottamisen jälkeen voi sanoa, että kohta lentää laatta mokomien päivityksien takia...:D Nyt kaikki on valmista ja lähdenkin tästä pelaamaan!

Nyt pitää alottaa toinen kausi ja se lähtee New Jerseyn pahiksilla! :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gambler
En todellakaan... Ketjujen kirjottamisen jälkeen voi sanoa, että kohta lentää laatta mokomien päivityksien takia...:D Nyt kaikki on valmista ja lähdenkin tästä pelaamaan!

Nyt pitää alottaa toinen kausi ja se lähtee New Jerseyn pahiksilla! :)

Eikö sen pitänyt alkaa Dallasilla?
 
Juu en tiedä onko kukaan kirjoittanu vielä tästä, mutta pääsisäisen ajan pelaillessa tossa huomattiin sellane seikka, että hyökkäyksessä jostakin syystä puolustajat menevät aivan liian helposti siniviivan väärälle puolella jolloin niille syöttäessa ja vedettäessä on melkein aina paitsio tai sitten pitää ootella että pojat pääsevät paitsio asemasta pois. Varsin ärsyttävää. Ehkä ton jollain taktiikka hommalla saa muutettua tai sitten ei. Kyllähän toi muuten tuntuu paljon realistisemmalta kuin NHL 2003 ja varmaan vaikeustasoakin löytyy. :p
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan bryanfury80
Juu en tiedä onko kukaan kirjoittanu vielä tästä, mutta pääsisäisen ajan pelaillessa tossa huomattiin sellane seikka, että hyökkäyksessä jostakin syystä puolustajat menevät aivan liian helposti siniviivan väärälle puolella jolloin niille syöttäessa ja vedettäessä on melkein aina paitsio tai sitten pitää ootella että pojat pääsevät paitsio asemasta pois. Varsin ärsyttävää. Ehkä ton jollain taktiikka hommalla saa muutettua tai sitten ei. Kyllähän toi muuten tuntuu paljon realistisemmalta kuin NHL 2003 ja varmaan vaikeustasoakin löytyy. :p

Ikvävä kyllä, siniviivavetoihin täytyy odotella pakkeja.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan CHAOS
Eikö sen pitänyt alkaa Dallasilla?

Näin on. Ei osannut oikein päättää. :D Dallasilla lähti ja eka ottelu 3-1 tappio Avseille 10min erillä HOFilla.

PS. Kukaan ei voi hävitä runkosarjassa vain 3 ottelua Hall of Famerilla, jos esim. NHL 2K:ssa (jossa on erittäin surkea tekoäly) pelaamassani parhaassa kaudessa hävisin tietokoneelle All-Starilla (vaikeimmalla) 9 kertaa. Joten todellisuudessa pelaat 2K3:sta joko Amateurilla, olet säätänyt sliderit eduksesi, olet keksinyt varman maalin, tai laitat feikkituloksia foorumiin. 3 tappiota kaudessa HOFilla ei yksinkertaisesti ole mitenkään mahdollista. Kaverimme Sami jäi minun tavoin myös playoffien ulkopuolelle, joten fuulaat tavalla tai toisella.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gambler
Näin on. Ei osannut oikein päättää. :D Dallasilla lähti ja eka ottelu 3-1 tappio Avseille 10min erillä HOFilla.

PS. Kukaan ei voi hävitä runkosarjassa vain 3 ottelua Hall of Famerilla, jos esim. NHL 2K:ssa (jossa on erittäin surkea tekoäly) pelaamassani parhaassa kaudessa hävisin tietokoneelle All-Starilla (vaikeimmalla) 9 kertaa. Joten todellisuudessa pelaat 2K3:sta joko Amateurilla, olet säätänyt sliderit eduksesi, olet keksinyt varman maalin, tai laitat feikkituloksia foorumiin. 3 tappiota kaudessa HOFilla ei yksinkertaisesti ole mitenkään mahdollista. Kaverimme Sami jäi minun tavoin myös playoffien ulkopuolelle, joten fuulaat tavalla tai toisella.

Noh, jotkut eivät sitä usko. Se on heidän ongelmansa. Sinun kuitenkin se pitäisi uskoa pelaamiemme otteluiden perusteella...? Vai????
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan CHAOS
Noh, jotkut eivät sitä usko. Se on heidän ongelmansa. Sinun kuitenkin se pitäisi uskoa pelaamiemme otteluiden perusteella...? Vai????

Ei... tietokone on paljon parempi kuin minä. Tai kyllähän me tiedämme jo sinun kikkasi: Joko teet 90% varman vanhanaikaisen tai syötät hyökkäysalueella pelaajalle, joka menee täysin poikkeuksetta, TÄYDELLISESTI maalin kulmalle, josta tulee lähes aina maali. Tietokone ei vain anna yhtä paljon tilaa kuin minä, eikä edes jumalaiset Devsisi pysty murtamaan sitä tuolla tavalla.

Jäikin mainitsematta, että voitin juuri turnauksen Ranskalla ja voitin loppuottelussa USA:n Hall of Famerilla 27-0. Lisäksi Mike Richter ja Adam Deadmarsh kuolivat laitataklauksieni seurauksena (pleksinsiruja lensi katsomoon) ja rystylaukauksen seurauksena Brett Hullilta lähti pää irti.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gambler

Jäikin mainitsematta, että voitin juuri turnauksen Ranskalla ja voitin loppuottelussa USA:n Hall of Famerilla 27-0. Lisäksi Mike Richter ja Adam Deadmarsh kuolivat laitataklauksieni seurauksena (pleksinsiruja lensi katsomoon) ja rystylaukauksen seurauksena Brett Hullilta lähti pää irti.

Hmmm...hieman kyllä kuulostaa ylilyönniltä, voihan se niinkin olla, että Ranskalla voitit turnauksen, mutta 27-0 kulostaa jotenkin mumituiselta...eivätkä pelaajat kuole lätkäpeleissä, ellei sitten ole itse vähän koodannut.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gambler
Jäikin mainitsematta, että voitin juuri turnauksen Ranskalla ja voitin loppuottelussa USA:n Hall of Famerilla 27-0. Lisäksi Mike Richter ja Adam Deadmarsh kuolivat laitataklauksieni seurauksena (pleksinsiruja lensi katsomoon) ja rystylaukauksen seurauksena Brett Hullilta lähti pää irti.

kivaa! tahtoo mukaan!
Pelasin kauden Montrealilla ja voitin Saku Koivulla jäähykuninkuuden ja voitin kaikki tappelut Koivulla! Ja kun Theodore pelasi kolme nollapeliä putkeen niin painamalla X+O näppäimet pohjaan hän muuttui Bill Cosbyksi!
...okej... ehkä mun tartteis ostaa tuo peli ensiksi... mutta koettakaa tekin pojat herätä... jookosta...?:rolleyes:
 
Ylös Bottom