Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 2K3 kokemukset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Cavalera
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan CHAOS
...eivätkä pelaajat kuole lätkäpeleissä...

Ei pidä paikkaansa... Koska NHL 2K2:ssa pelaajat voivat kuolla!:eek: Siinä pelaajat voivat loukkaantua kymmeniksituhansiksi päiviksi, eli käytännössä kuolevat! :D

Ja tämä on muuten totta.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Gambleria on näköjään tosiaan vit****nut hävitä kaverilleen CHAOKSELLE..Asiaa, kavereiden pitääkin olla kilpailuhenkisiä!

Mutta...Jos Chaoksen tilastot tosiaan on tuollaiset, niin todellakin teet sitten noita lähes varmoja vanhanaikasia tai jotain muita patenttikikkoja. Mutta onko toi pelaaminen sitten hauskaa tollain? Mä ainakin nautin siitä kun tekee tosissaan tiukkaa voittaa matseja. Minkä pituset erät sulla muuten on?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan The Joker
Gambleria on näköjään tosiaan vit****nut hävitä kaverilleen CHAOKSELLE..Asiaa, kavereiden pitääkin olla kilpailuhenkisiä!

Mutta...Jos Chaoksen tilastot tosiaan on tuollaiset, niin todellakin teet sitten noita lähes varmoja vanhanaikasia tai jotain muita patenttikikkoja. Mutta onko toi pelaaminen sitten hauskaa tollain? Mä ainakin nautin siitä kun tekee tosissaan tiukkaa voittaa matseja. Minkä pituset erät sulla muuten on?
Mulla on ihan vain 5 min. erät ja yleisimmät otteluiden lopputulokset ovat 2-0 ja 2-1. En paljoa tee vanhanaikaisia, enkä muita merkkikikkoja, joilla maaleja tulisi kasapäin. Jos niitä käyttäisin koko ajan, otteluiden lopputulokset olisivat jotain 10-0 ja 12-1. Tiedän kyllä, että vanhanaikaisella saa maaleja melko helposti, enkä sitä ole tietokonetta vastaan käyttänytkään. Gambleria vastaan sitä käytin vissiin 2-4 kertaa. Oikeastaan olen tehnyt paljon maaleja juuri maalin edestä joko syöttämällä: Nieuwendyk-->Elias-->Maali , tai kikkailemalla: Kohtuullisen hyvä pelaaja-->pari kikkaa (vemputan ohjainta) ja vetäsen-->Maali.

Gambleri sai itse keksiä tämän häntä vastaan käyttämäni vanhanaikaisen, enkä ole käyttänyt sitä läheskään niin paljoa, kuin Gambler itse sitä käytti NHL2K2:ssa: Joka kerta, kun Gamabbi oli tappiolla: Joku hyvä pelaaja-->Maalin takaa ja vanhanaikainen sisään. Kyllä Gamabbia ketutti jo 2K2:ssa, kun pidin "luukun kiinni", enkä päästänyt Gamabbia turhan usein "olderia" tekemään. Itse asiassa en ollenkaan tajua, miksi Gambler ruikuttaa: NHL2K2:ssa hän käytti vanhanikaista törkeästi hyväkseen aina, kun oli mahdollista, nyt olen itse sitä käyttänyt pari kertaa häntä vastaan ja hän valitaa. Omituinen hyypiö. Noh, kyllä varmaan meikääkin ketuttaisi, kun kaverimme Sami oli NHL2K2-master, eli olemme sitten jo lisänneet omet nimemme sarjan pelien eteen:
Gambler 2K
Sami 2K2
CHAOS 2K3 ?? (Gambler ei vielä liene tätä hyväksynyt?)

Kalevan Peto-liite jatkaa edelleen asiantuntevalla linjalla, lainaus tältä päivältä:

NHL2k3
"Ilman EA Sportsin legendaarista NHL-pelisarjaa Segan NHL 2K3 olisi varteenotettava tekele. NHL 2K3:n pelituntuma on kaukana realistisesta, mutta hyökkäysketjujen ja pakkiparien vaihtosysteemi ja tilastokeskuksen laukaisukartta ovat hyviä oivalluksia. Julkaisun viivästymisestä huolimatta pelaajien arvotus ja joukkueiden kokoonpanot eivät ole ajan tasalla."
-Anssi Juntto

mitä tähän voi sanoa? huoh? Ei siinä mitään jos ei osaa arvostella, vaan pitääkö ne julkaista ihan suurlevikkisessä sanomalehdessä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kumppe
Kalevan Peto-liite jatkaa edelleen asiantuntevalla linjalla, lainaus tältä päivältä:

NHL2k3
"Ilman EA Sportsin legendaarista NHL-pelisarjaa Segan NHL 2K3 olisi varteenotettava tekele. NHL 2K3:n pelituntuma on kaukana realistisesta, mutta hyökkäysketjujen ja pakkiparien vaihtosysteemi ja tilastokeskuksen laukaisukartta ovat hyviä oivalluksia. Julkaisun viivästymisestä huolimatta pelaajien arvotus ja joukkueiden kokoonpanot eivät ole ajan tasalla."
-Anssi Juntto

mitä tähän voi sanoa? huoh? Ei siinä mitään jos ei osaa arvostella, vaan pitääkö ne julkaista ihan suurlevikkisessä sanomalehdessä.

Eipä tuo suurlevikkeinen lehti voi olla (Peto-liite), kun en siitä koskaan ole kuullut(Kalevasta kylläkin)...
Puhut kuitenkin faktaa: Ei osaa arvostella, mutta miksi pitää kuitenkin änkeä itsensä johonkin mediaan? Entä miksi hitossa mokoma lehti on ottanut mokoman ammattiaidottoman hyypiön tekemään arvosteluja? Varmaan huvin vuoksi?
Ei ihme, etten koskaan ole mokomasta kuullut, kun tollasta paskaa pukka arvosteluissa.

Eipä tuo suurlevikkeinen lehti voi olla (Peto-liite), kun en siitä koskaan ole kuullut(Kalevasta kylläkin)...
Puhut kuitenkin faktaa: Ei osaa arvostella, mutta miksi pitää kuitenkin änkeä itsensä johonkin mediaan? Entä miksi hitossa mokoma lehti on ottanut mokoman ammattiaidottoman hyypiön tekemään arvosteluja? Varmaan huvin vuoksi?
Ei ihme, etten koskaan ole mokomasta kuullut, kun tollasta paskaa pukka arvosteluissa.
Turha ressata jonkin sanomalehden peliarvostelusta. Arvostelun on tehnyt varmaan joku toimittajan pikkupoika. Mä en ole kuullu muuten koko peto liitteestä vaikka oulussa asun ja kalevaa silloin tällöin luen.

Gambleri sai itse keksiä tämän häntä vastaan käyttämäni vanhanaikaisen, enkä ole käyttänyt sitä läheskään niin paljoa, kuin Gambler itse sitä käytti NHL2K2:ssa

Kaikki kunnia kuuluu kylläkin sinulle. En ole koskaan 2K2:ssa käyttänyt vanhanaikaista, jossa kierretään maali mv:n vasemmalta puolelta, tullaan maalin eteen ja vedetään kiekko tyhjään pörsään muistaakseni oikeakätisellä pelaajalla. Minä vedin tilaisuuden tullen heti nollakulmasta 2K2:ssa.

Ruikutan, koska se on varma kortti sinulla joka pelissä, enkä kieltämättä osaa tehdä CHAOS-Timeria (tm) vielä hyvin, mutta kun sillä näyttää voittavan 98% runkosarjan otteluista (tai 100% meidän välisistä otteluista), ei opettelu pahemmin kiinnosta. Mutta jos on pakko pelleillä, niin pelleillään sitten. Alankin samantien kotiin päästyäni opettelemaan CHAOS-Timeriasi (tm), ja sitten ensi kerralla teemme molemmat sellaisia lirumaaleja vuoronperään. Lopputulokset otteluille ovat sitten arvatenkin luokkaa 10-9, onpas hauskaa. Pelleillään me sitten, mutta pitääkö käyttää varmaa taktiikkaa avuttomaan tietokoneeseen, joka haluaa pelata värikästä, reilua peliä? Hyvä, löysit varman maalintekotavan. Kokeile välillä jotain muuta, niin häviät välillä.

Hermosi huomioon ottaen Sami ja minä olemme lähes vakuuttuneita siitä, että saat tietokoneelta ensin turpiisi, sitten kyllästyt ja otat vastustajan maalivahdin pois jotta voitat. Ihan niin kuin teit 2K2:n playoffeissa...:rolleyes:

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gambler
Kaikki kunnia kuuluu kylläkin sinulle. En ole koskaan 2K2:ssa käyttänyt vanhanaikaista, jossa kierretään maali mv:n vasemmalta puolelta, tullaan maalin eteen ja vedetään kiekko tyhjään pörsään muistaakseni oikeakätisellä pelaajalla. Minä vedin tilaisuuden tullen heti nollakulmasta 2K2:ssa.

Ruikutan, koska se on varma kortti sinulla joka pelissä, enkä kieltämättä osaa tehdä CHAOS-Timeria (tm) vielä hyvin, mutta kun sillä näyttää voittavan 98% runkosarjan otteluista (tai 100% meidän välisistä otteluista), ei opettelu pahemmin kiinnosta. Mutta jos on pakko pelleillä, niin pelleillään sitten. Alankin samantien kotiin päästyäni opettelemaan CHAOS-Timeriasi (tm), ja sitten ensi kerralla teemme molemmat sellaisia lirumaaleja vuoronperään. Lopputulokset otteluille ovat sitten arvatenkin luokkaa 10-9, onpas hauskaa. Pelleillään me sitten, mutta pitääkö käyttää varmaa taktiikkaa avuttomaan tietokoneeseen, joka haluaa pelata värikästä, reilua peliä? Hyvä, löysit varman maalintekotavan. Kokeile välillä jotain muuta, niin häviät välillä.

Hermosi huomioon ottaen Sami ja minä olemme lähes vakuuttuneita siitä, että saat tietokoneelta ensin turpiisi, sitten kyllästyt ja otat vastustajan maalivahdin pois jotta voitat. Ihan niin kuin teit 2K2:n playoffeissa...:rolleyes:
Niinpä tein, mutta siinä playareiissa oli tarkoituksena, että olisimme finaaleissa ja tietokone oli turhan hyvä vastus.:(
Mutta tämäpä on NHL2K3 ja tietiokone on kyllä hyvä vastus. Etpä Gambler tainnut lukea sitä kohtaa, jossa kerroin, etten käytä tätä CHAOS (tm) taktiikkaa tietokonetta vastaan, enkä ole käyttänyt sitä paljoa sinuakaan vastaan. Ja jos nyt viitsisit edes vähän muistella, olen tehnyt useimmat maalini maalin edestä tavallisesta hyökkäytilanteesta, enkä vanharista. Voidaan pelata pelleilymatsi, jos se herralle käy. Perustan pelini enemmän painostukseen, puolustukeen ja vastahyökkäykssin, sekä syöttelyihin. Siinä sinulle helpotukseksi taktiikkani, joten opettelepa syötönblokkauksia.

Ja kyllä käytit raukkamaisesti vanhanaikaisia 2K2:ssa, älä yritä kiistää. Vanhanaikainen on aina vanhanaikainen, tekee sen nollakulmasta, tai maalin edestä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jeff
Turha ressata jonkin sanomalehden peliarvostelusta. Arvostelun on tehnyt varmaan joku toimittajan pikkupoika. Mä en ole kuullu muuten koko peto liitteestä vaikka oulussa asun ja kalevaa silloin tällöin luen.

Pitää sitä jostain marista, sitähän varten varmaan kys. lehti tekee arvosteluja.

Ja kyllä käytit raukkamaisesti vanhanaikaisia 2K2:ssa, älä yritä kiistää. Vanhanaikainen on aina vanhanaikainen, tekee sen nollakulmasta, tai maalin edestä.

Ja sinä jatkat "raukkamaista" traditiota 2K3:ssa. Raukkamaista se on tietokonetta vastaan. Ja kyllä, luin postisi kokonaan, mutta väitteesi tietokonematseista ei mene läpi, vaikka kuinka yrittäisit.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Sen verran voisin kommentoida tätä teidän väittelyä, että voisitte SAA**NA jättää ne lähes varmat maalikikat kirjottamatta :mad:. Spoileja vartenhan on aivan oma viestiketju :rolleyes: .

Muutenkin, mitä v*tt*a te täälä meuhkaatte?:o

Mutku toi alotti!:D No ei, riita poikki ja naisia väliin.

Sitten asiaan. Pelaako kukaan Tournamentia, vai onko siihen porukalla kiinnostusta? Kukaan ei ole sanonut Tournament-peleistään halaistua sanaa, joten kaitpa kaikki hakkaavat Seasonia/Franchisea...? Tournamentin surkimusjoukkeiden maalivahdit ovat muuten todella surkeita.

Pelaako kukaan Tournamentia, vai onko siihen porukalla kiinnostusta? Kukaan ei ole sanonut Tournament-peleistään halaistua sanaa, joten kaitpa kaikki hakkaavat Seasonia/Franchisea...?

Minun innostuksesta peliin kertoo se, että vaikka olen peliä viikon pelannut, en ole ehtinyt Exhibition-matseja pidemmälle. Jo ne ovat nimittäin niin jännittäviä. :) Kuvittelisin, että jatkan uraani playoffeja tahkomalla.

Mutku toi alotti!:D No ei, riita poikki ja naisia väliin.

Sitten asiaan. Pelaako kukaan Tournamentia, vai onko siihen porukalla kiinnostusta? Kukaan ei ole sanonut Tournament-peleistään halaistua sanaa, joten kaitpa kaikki hakkaavat Seasonia/Franchisea...? Tournamentin surkimusjoukkeiden maalivahdit ovat muuten todella surkeita.

***** tournament!Selkeästi pelin huonoin keksintö.Eihän se mikään turnaus ole vaan perkeleen pudotuspelit!Pelataan jätkien kesken paljon turnauksia ja pistelasku pitää tehdä saatana paperille!Toivon varpaatkin ristissä seuraavaan peliin kunnon MM-kisa tyylistä turneeta.Muuten helvetin hyvä peli!!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan dog72
***** tournament!Selkeästi pelin huonoin keksintö.Eihän se mikään turnaus ole vaan perkeleen pudotuspelit!Pelataan jätkien kesken paljon turnauksia ja pistelasku pitää tehdä saatana paperille!Toivon varpaatkin ristissä seuraavaan peliin kunnon MM-kisa tyylistä turneeta.Muuten helvetin hyvä peli!!

Joo, eivät saaneet kämästä Tournamentia parannettua edellisvuodesta. Eiköhän 2K4:ssä sitten nähdä edistystä...

Muutenkin, mitä v*tt*a te täälä meuhkaatte?:o

Sitä vaan, kun Gambler aloiti vanhanaikaisen maalinteon tradition 2K2:ssa ja väittää, että MINÄ jatkan sitä 2K3:ssa. Edelleenkin olen tehnyt vain pari sellaista maalia hänelle, mikä on sadasosa siitä, mitä hän käytti minua vastaan. Olen pelaamalla tehnyt maalini, en niinkään paskataktiikoilla. Gambleria vain ketuttaa, kun tulin EA:n sarjasta sotkemaan SEGAn sarjaa ja hänen otteluitaan.

Kiitettävän hinnan sain omasta NHL 2k3sesta. 58,3e postikulujen kanssa.

Palataan astialle sitten syksyllä, kun lätkäkaudet taas alkavat. Kesän ajan pelaillaankin sitten Pessiä. :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jeff
Kiitettävän hinnan sain omasta NHL 2k3sesta. 58,3e postikulujen kanssa.

Palataan astialle sitten syksyllä, kun lätkäkaudet taas alkavat. Kesän ajan pelaillaankin sitten Pessiä. :)

Saanko kysyä mielenkiinnosta, että mikä sai miehen luopumaan kaikkien aikojen lätkäpelistä?!

Ylös Bottom