Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 2K3 kokemukset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Cavalera
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan tomsaksa
Hyvä neuvo. Tämän jälkeen kaikki taklaavat ketä vaan tuhoisin seurauksin.

Säädetty on. Pelasin tuossa 5 min säädöillä yhdellä kentällä. Kyllä miehet vähän hidastuivat, mutta tosi vähän. Toivottavasti väsymys vaikuttaa nopeuden lisäksi muuhunkin.

Eri mieltä, mutta pienemmälle sitä ei saa.

-Jos jäähyjä kaipaa, slideri maksimiin. Tulee joka pususta sen jälkeen.

Maalin tekemisestä sen verran, että itse pelaan All-Starilla, en ole editoinut maalivahteja, mutta puolustuksen ja maalivahtien taitoja olen tiputtanut. Maaleja tulee kun pelaa intensiivisesti. Kiekkoa todellakin pitää toimittaa maalille ja pyrkiä nopeisiin poikittaissyöttöihin lähellä maalia.

Tommi
[/QUOTE]

Asiaa!

Hohhoijaa... Lopettakaa tämä ylenpalttinen valittaminen. Kaikkien aikojen parasta jääkiekkopeliä pelaatte, ja te vain valitatte minkä kerkeätte. Hävetkää!

Selostajan sanavarasto voi olla suppea, mutta heppu on kuunneltava, toisin kuin Jim Hughson ylidramaattisine selostuksineen.

Kun taklaustehon säätää minimille, tuhoisia seurauksia seuraa vähemmän kuin korkeammalle säädettäessä (loogista, eikö? ;)). Taklauksia ei pahemmin nähdä, koska momentumilla on entistä enemmän merkitystä onnistuakseen siinä.

Parempaa lätkää ei ole tarjolla, joten miksi pitkä valitusvirsi?

Onko tämän foorumin tarkoitus vain ylistää peliä? Kai kritiikkiäkin saa esittää. Kyllä mä odotin peliltä enemmän tätä keskustelupalstaa luettuani. Ei liika - ja mun mielestä joskus perusteeton - kehuminen ole hyvä asia.

Mut, mut - ei mua kaduta pelin ostaminen yhtään - sen verran hyvä peli NHL2K3 kuitenkin on. Joten jos lopetetaan turha hypetys ja haukkuminen ja keskitytään olennaiseen, eli itse pelistä puhumiseen. :p

Tommi

Parempaa lätkää ei ole tarjolla, joten miksi pitkä valitusvirsi?

Ehkäpä juuri siksi. Lätkäfanit ovat masentuneita kun eivät saa kunnon lätkäpeliä.

No eäh, positiivistahan palaute on enimmäkseen ollut. Ja sitten kun löydetään huonoja puolia niin nekin kerrotaan, loogista? Ärsyttää kyllä vähän pelin "kiekkoslangi", sanan "puck" tajuamiseenkin kului tovi, ja...mitä ihmettä pitäisi tapahtua kun painaa vasen/oikea -suuntanappia?! Ohjekirja opastaa: edellinen peli/seuraava peli, aivan kuin suuntanapista olisi tarkoitus siirtyä seuraavaan peliin! Saahan siitä jonkun kummallisen valikon, mutta en ole tajunnut sen merkitystä! Taktiikka vaihtuu? Mitä?

Peliohjeiden suomennos kummastuttaa usein...nähtävästi pelitalot vaativat, että sanat suomennetaan sanantarkasti, eikä ohjeita saa suomentaa järkevään muotoon?

Ettei sitten menisi tällä "paska suomennos"-linjalle, niin sanotaan nyt vielä, ettei "Next play" selvennä asiaa ollenkaan.

Jälkimuokkaus: joku juuri kertoi kuulleensa että pelissä voisi soittaa suutaan tuomarille...perätön juttu?

Viimeksi muokannut moderaattori:
Aivan loistava peli, mutta kyllä sitä saa valittaakkin vioista. Ei tämä nyt kuitenkaan mikään uskonto ole, tai diktaattori, jonka kannatus on 99,9%. Kaikkihan täällä palstalla on pelistä tykännyt, ei siinä ole mitään pahaa jos joku tuo esille myös pelin heikkouksia.

Herätkää itse!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan LMR
Ohjekirja opastaa: edellinen peli/seuraava peli, aivan kuin suuntanapista olisi tarkoitus siirtyä seuraavaan peliin! Saahan siitä jonkun kummallisen valikon, mutta en ole tajunnut sen merkitystä! Taktiikka vaihtuu? Mitä?

Aivan, siis pikemminkin pelitys. Kun pelaat tasakentällisin, tarjolla on tietyt strategiat, kun pelaat ali/yli -voimalla, saat niille käyttöön omat strategiat. Previous tarkoittaa, mitä strategiaa käytit äsken ja new mihin olet vaihtamassa. Ohjekirjasta muistaakseni löytyy selitykset, miten kaikki strategiat käytännössä vaikuttavat pelin kulkuun. En ole varma löytyykö, en jaksa katsoa. :D 2K2-ohjekirjassa nämä ainakin löytyvät, ja voin ne sieltä tänne kopsata, jos niikseen tulee.

Oletteko vielä rekisteröityneet SegaSports.comiin?

Rekisteröitymisen jälkeen voitte laittaa omia Sega Sports Challenge -ennätyksiänne listoille. Kivaa! :)

Itse olen listoilla nimellä "peluri"...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan tomsaksa
Esim. jotkut ylistävät jopa selostuksia! Jokainen joka on pelannut peliä tietää, kuinka vaatimattomat ne ovat. Muutamia lauseita ja usein vielä pahasti myöhässä tilanteista.

Joo rupee tulee vähän turhan tutuks noi lauseet varsinkin "who is he passing to?" on tullu aika tutuks jostain kumman syystä. ;)

Miksi jotkut haukkuvat peliä verraten sitä EA:n tekeleeseen? Ei ole väliä, onko EA:n peleissä sitä ja tätä, mitä 2K3:ssa ei ole, koska NHL 2003 ei ole jääkiekkoa. Se on kehnosti toteutettu flipperipeli, eikä ole aiheellista asettaa sitä NHL2K3:n vertailukohteeksi.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gambler
Miksi jotkut haukkuvat peliä verraten sitä EA:n tekeleeseen? Ei ole väliä, onko EA:n peleissä sitä ja tätä, mitä 2K3:ssa ei ole, koska NHL 2003 ei ole jääkiekkoa. Se on kehnosti toteutettu flipperipeli, eikä ole aiheellista asettaa sitä NHL2K3:n vertailukohteeksi.

Uusi messias on siis vihdoin syntynyt, NHL2K3:n muodossa! älkää pitääkö muita jumalia, taikka Gambler rankaisee teitä!
Itse pelaan vieläkin NHL2003 ja olen tyytyväinen siihen, ettei tarvitse ruveta sähläämään kaikkien asetuksien kanssa, tykkään yksinkertaisesta flipperipelistä jonka kaverinikin oppivat nopeasti.
Anteeksi siis olemassaoloni...:(

Eilen pelattiin kaverin luona NHL2K3:a muutaman matsin verran... toisinsanoen hävisin matsit 2-5 :). Kuitenkin paras lätkäpeli meikäläisen mittapuulla. Täytyy ostaa, mutta hommaan pelin kyllä GameCubelle... tätä ennen joudun kuitenkin ostamaan NBA2K3:n.

Kaikki muu tuntui pelissä olevan kohdallaan (mä en siis mitenkään hae virheitä) paitsi pari kertaa kameramies ei mukana. Esim. kerran läpiajo meni pieleen, koska luistelin yläreunasta jo lähes ulkona kun kamera pysyi tiukasti oman siniviivan tuntumassa. Pari bugiakin ilmeni, kuten maalivahtini jäi nykimään paikoilleen kun kiekko on kiinni tolpassa maaliviivalla, siinä ei kaverin tarvinnut kuin luistella kiekko sisään (hidastuksessakin veskari tärisee vain paikallaan kuin horkassa).

Kuten jenssode tuossa sanoi EA:n lätkä sopii meidänkin mielestä moninpeleihin aivan täydellisesti, mutta jos yksin pelaisin niin NHL2K3.

Toimiiko toi goalie-edit tossa Franchise moodissa? Onko siis mitään onglemia esim. sen kanssa, että tuleeko sinne muita veskareita, joita ei ole muokattu? "Vähän" epäselvä kysymys mutta koittakaa ymmärtää mitä tarkotan ;) .

toimiiko toi goalie-edit tossa Franchise moodissa? Onko siis mitään onglemia esim. sen kanssa, että tuleeko sinne muita veskareita, joita ei ole muokattu?

toimii- seuraavalla kaudella tosin kaikkien pelaajien arvot ainakin PITÄISI jollain tavalla muuttua ja uusia pelaajia pitäisi tulla toisten lopettaessa tilalle.

Osaako joku oikeesti käyttää noita ohjauksia? Tuntuu ainakin meikeläisestä melkosen vaikeelta..Ensin pitäs saada veto lähtemään vaikka pakilla, sitten pitäs vielä ehtiä painamaan sitä nappia jolla valitaan uusi mies maalin edestä, ja sitten vielä sillä ehtiä painamaan kolmioita ohjaukseksi..Kyllä se joskus onnistuu, mutta suurin osa yrityksistä epäonnistuu pahasti.

Kaverin kanssa pelatessa, tai yhdeksi mieheksi lukittuneena toi on varmaan aika helppoa.

No itse ohjaukset on tehty tosi makeesti ja siksi oliskin kiva oppii ne kunnolla. Selvästi huomaa kun äijä ohjaa ilmasta kiekkoa, ja kiekon lentorata muuttuu.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan The Joker
Osaako joku oikeesti käyttää noita ohjauksia? Tuntuu ainakin meikeläisestä melkosen vaikeelta..Ensin pitäs saada veto lähtemään vaikka pakilla, sitten pitäs vielä ehtiä painamaan sitä nappia jolla valitaan uusi mies maalin edestä, ja sitten vielä sillä ehtiä painamaan kolmioita ohjaukseksi..Kyllä se joskus onnistuu, mutta suurin osa yrityksistä epäonnistuu pahasti.

Kaverin kanssa pelatessa, tai yhdeksi mieheksi lukittuneena toi on varmaan aika helppoa.

No itse ohjaukset on tehty tosi makeesti ja siksi oliskin kiva oppii ne kunnolla. Selvästi huomaa kun äijä ohjaa ilmasta kiekkoa, ja kiekon lentorata muuttuu.

Aika hyvin tuo kone niitä itsekin ohjailee :) En sitten tiedä vaikuttaako tuo ohjaus-napin painaminen tietokoneenkin ohjaamiin pelaajiin jos ne siellä maalilla möllöttää.

olenkohan ihan jäässä kun mielestäni pelatessa kotijoukkueena tai vieras joukkueena peli alotetaan aina samaan päätyyn eli alaspäin... sehän olisi aika lapsellinen moka joka ei sinänsä vaikuta peliin mutta eihän luistonestokaan vaikuta formuloihin.. eihän?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan MikkoT
Aika hyvin tuo kone niitä itsekin ohjailee :) En sitten tiedä vaikuttaako tuo ohjaus-napin painaminen tietokoneenkin ohjaamiin pelaajiin jos ne siellä maalilla möllöttää.

Yhden pelin taas kokeilleena, voisi sanoa että taidat olla oikeessa. Taitaa tosiaan riittää ohjaamiseen kolmion painaminen, vaikkei se olisikaan silloin oma mies. Hyvä näin, rupes olemaan sormet solmussa, kun noita ohjauksia harjoitteli.. :D Miksiköhän tietokone ei vastustajana juurikaan noita ohjauksia käytä? :confused:

Taklaako tietokone teillä? Äsken pelasin Montrealia vastaan 10 minuutin erillä ja taklaukset oli 46-4 mulle..Onhan noissa joukkueisa toki eroja, mutta voisivat vähän enemmän pommeja jakaa..

Millä napilla toi laitaan sitominen pitäisi tehdä? Ilmeisesti neliöllä, mutta kun pelaan intermediate ohjauksella, tuntuu olevan aika vaikeeta sitoa vastustaja. Koukkua tulee sitten sitäkin enemmän..

Näin muuten ekan kerran rankkarinkin äsken, kone pääsi yrittämään kun koukin sen nurin.

Mitä enemmän tätä pelaa sitä paremmaksi peli muuttuu!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Steelers
olenkohan ihan jäässä kun mielestäni pelatessa kotijoukkueena tai vieras joukkueena peli alotetaan aina samaan päätyyn eli alaspäin... sehän olisi aika lapsellinen moka joka ei sinänsä vaikuta peliin mutta eihän luistonestokaan vaikuta formuloihin.. eihän?

Riippuu kai siitä missä hallissa pelaa. :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan The Joker
Yhden pelin taas kokeilleena, voisi sanoa että taidat olla oikeessa. Taitaa tosiaan riittää ohjaamiseen kolmion painaminen, vaikkei se olisikaan silloin oma mies. Hyvä näin, rupes olemaan sormet solmussa, kun noita ohjauksia harjoitteli.. :D Miksiköhän tietokone ei vastustajana juurikaan noita ohjauksia käytä? :confused:

Taklaako tietokone teillä? Äsken pelasin Montrealia vastaan 10 minuutin erillä ja taklaukset oli 46-4 mulle..Onhan noissa joukkueisa toki eroja, mutta voisivat vähän enemmän pommeja jakaa..

Millä napilla toi laitaan sitominen pitäisi tehdä? Ilmeisesti neliöllä, mutta kun pelaan intermediate ohjauksella, tuntuu olevan aika vaikeeta sitoa vastustaja. Koukkua tulee sitten sitäkin enemmän..

Näin muuten ekan kerran rankkarinkin äsken, kone pääsi yrittämään kun koukin sen nurin.

Mitä enemmän tätä pelaa sitä paremmaksi peli muuttuu!

Kyllä kone taklailee mua ainakin :) Mulla on enää 1 pakki reservissä kun niitä on viety sairaalaan melkeen joka pelissä! Tosin osa on tullu siitä kun oon kai taklannu ohi tai jotain :P Ja äsken Saku Koivu törmäsi tuomariin ja väänsi polvensa, se on sitten loppukauden poissa :D Heihei playoffit!

Laitaan sitomisesta en oo ittekään vielä ihan perillä, oliskohan se se taklausnappi mistä sen pitäis tapahtua.. Ainakin siis Advancedlla.

Mulla on rankkareita tullu ihan kivasti. JOku neljä oon nähny. Itse en oo päässy kyllä yhtään vetämään.

Nyt pelaamaan kausi loppuun. Tää peli käy hermoille mut ei voi lopettaa! *koukussa* :D

Ylös Bottom