Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 2K8 [X360]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pm83
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 2K8 (Xbox 360)

ara sanoi:
Miten tää liittyy tähän, tai tohon spurtti hommaa?

Luulen Sniperin tarkoittavan sitä, että PES-sarjassakin on ollut useita eri juoksunopeuksia käytettävissä. En muista montako uusimmassa on, mutta ainakin pari vuotta takaperin pystyi liikkumaan pallon kanssa neljällä eri nopeudella. Eikä niitä kaikkia ole pakko käyttää.

Itseäni harmittaa kun ei pääse tätäkään kokeilemaan kun boksi on huollossa. NHL08:n olen jo hankkinut, joten ehkä epätodennäköistä että toista lätkää tulis tänä vuonna ostettua, mutta eipä sitä koskaan tiedä.
 
Vastaus: NHL 2K8 (Xbox 360)

ara sanoi:
Paska grafiikka, kontrollit surkeet, mutta ei vaikeet silti... Kuvakulma perseestä, vedot ja kuljettaminen ihmeellistä, hirveennäköne, mainittinko jo.... Ei todellaka näin..

Saa aika paljo ea:ta vihata jos tän luokittelee paremmaks lätkäpeliks, tai sit ei oo ees ikinä pelannukka lätkää...

.

Grafiikka on ihan hyvä tässä ei minua ainakaan haittaa mikään siinä. Kontrollit ovat aika haasteelliset joillekkin mutta eivät ne kyllä surkeat ole, olet varmaan tottunut yksinkertaisuuteen. Kuvakulma on kyllä paljon parempi kuin EA 08ssa yksikään kuvakulma on. Vedot ovat mahtavia kuljettamisessa on parannettavaa. En vihaa EA:ta omistan NHL 08 se on loistava peli niin on myös tämä. Maalivahdit ovat inhimillisiä tässä toisin kuin 08ssa Lämärit toteutettu paremmin tässä niinkuin aina ovat olleet 2K peleissä paremmat. Ei tämä todellakaan paska peli ole :)
 
Vastaus: NHL 2K8 (Xbox 360)

APX sanoi:
Grafiikka on ihan hyvä tässä ei minua ainakaan haittaa mikään siinä. Kontrollit ovat aika haasteelliset joillekkin mutta eivät ne kyllä surkeat ole, olet varmaan tottunut yksinkertaisuuteen. Kuvakulma on kyllä paljon parempi kuin EA 08ssa yksikään kuvakulma on. Vedot ovat mahtavia kuljettamisessa on parannettavaa. En vihaa EA:ta omistan NHL 08 se on loistava peli niin on myös tämä. Maalivahdit ovat inhimillisiä tässä toisin kuin 08ssa Lämärit toteutettu paremmin tässä niinkuin aina ovat olleet 2K peleissä paremmat. Ei tämä todellakaan paska peli ole :)

Kyllä mää noihin kontrolleihin sisään pääsin mut on ne nyt turhan ihmeelliset, koska lätkässä oikeesti on yhtä helppo vetää ku ea:n pelissä. Joo siis kyllähän ea:n pelissä saa samantyylisen kuvakulman mut ei siitä hieno pelata oo. Jos vetoja kuvaisin jollain sanalla niin se olis "tussu", ihme räkäsyjä lähti ja lämärit ei todellaka näyttäny aidolta. En kyllä keksiny mitää parempaa mitä tossa olis ea:n pelii verrattuna, hassua sinänsä koska viel pari vuotta sitte 2k-sarja hallitti liigaa....
 
Vastaus: NHL 2K8 (Xbox 360)

jakestyles sanoi:
Luulen Sniperin tarkoittavan sitä, että PES-sarjassakin on ollut useita eri juoksunopeuksia käytettävissä. En muista montako uusimmassa on, mutta ainakin pari vuotta takaperin pystyi liikkumaan pallon kanssa neljällä eri nopeudella. Eikä niitä kaikkia ole pakko käyttää.

Itseäni harmittaa kun ei pääse tätäkään kokeilemaan kun boksi on huollossa. NHL08:n olen jo hankkinut, joten ehkä epätodennäköistä että toista lätkää tulis tänä vuonna ostettua, mutta eipä sitä koskaan tiedä.


joo aivan.

ps. sanottakoon nyt vielä että oma disautus johtuu täysin siitä että oon pettyny tähän sarjaan ja sen kehitykseen, ja omalla (18 vuotta seurannu, 14 pelannu) lätkäkokemuksella en saa tästä millään realistisempaa tai parempaa lätkäpeliä ku ea:n...
 
Vastaus: NHL 2K8 (Xbox 360)

-Itseä kyllä ihmetyttää myös miksi noin monta speed burstia on pitänyt ängätä mukaan yksi olisi riittänyt.

"iF YOU are stickhandling while sprinting then your stickhandling is greatly reduced. (Try dekeing while flat out sprinting... not easy to do...) If you are speed bursting, stick handling suffers moderately. If you are skating normally it is affected a bit, and if you glide you have the greates amount of control...
here's my little chart with fake numbers:

Sprint: 25% of total ability
Burst: 50%
Skate: 75%
Glide: 100%
Rattler www.2KHockey.net foorumilta"

Pitääpä testata tuota Glide juttua. EAn08ssa pystyykin kikkailemaan vain jos liukuu.

-Editti tuosta speed burst monimutkaisuutta saisi helpotettua laittamalla nopeudensäätely vasempaan tikkuun niinkuin 08ssa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 2K8 (Xbox 360)

Kyllä jäi suu auki, kun pari peliä testasin, että voiko tämä oikeasti olla näin HUONO.
Itse vanhana 2k-miehenä petyin 2k7:ään, ja nyt (okei, tämä oli demo, ei vielä anneta lopullista tuomiota) tuntui, että mentiin vielä enemmän perse edellä puuhun. Niin kankea, niin lelun tuntuinen, niin laimea. Missä tunnelma? Missä peli-ilo? Taisivat jäädä Kushin toimiston pöytälaatikkoon vielä. No, säästyypähän rahat suurella todennäköisyydellä, eikä lätkäpelistä tule tänä vuonna mitään kiistaa.
 
Vastaus: NHL 2K8 (Xbox 360)

APX sanoi:
EAn08ssa pystyykin kikkailemaan vain jos liukuu.

mitenni :eek: , kyllä paikallaan pystyy kynää yhtä paljo, mut ei siitä lätkässä oo kamalasti hyötyä ku joku niittaa sut.. Vai kuinka usein näätte änäriss crosbyn paikallaan kynäilemässä?? Jos ei lasketa jotai ylivoimakuvioo missä se ehkä pitää kiekkoo..
 
Vastaus: NHL 2K8 (Xbox 360)

Täytyy sanoa että oli täälläkin pettymys 2k8 ainakin demon perusteella. 2K7 oli Ea:n viimevuotiseen räpellykseen verrattuna huomattavasti parempi, mutta nyt kun 08 korjasi ne pahimmat virheet(tekoäly) viimevuotisesta, ei 2k8:n kankeus enää nappaile. Toki tuostakin oppii pitämään ajan kanssa kun totuttelee, mutta noita molempia on kyllä mahdoton pelata rinnakkain, tämän takia pysyttäydyn 08:n parissa ainakin niin pitkään kun tuntuu hyvältä.
 
Vastaus: NHL 2K8 (Xbox 360)

Minulle erittäin tuttujen Classic-kontrollien kanssa peli tuntui juuri siltä 2K-lätkältä, mistä minä pidän. Uusia kontrolleja en jaksanut alkaa demon kanssa opettelemaan, enkä välttämättä edes kokoversionkaan kanssa - sen verran hyvin nämä vanhat istuvat.

Kyllä tämä tulee hankittua heti julkaisupäivänä, mutta itsellänikin ajaa NHL08 sen verran edelle, että sillä tulee nyt hakattua dynastyt sun muut loppuun ensiksi. Päällekkäin ei viitsi pelata.

Jokatapauksessa odotukset ovat suuret, että pääsee slidereihin ja custom-soundtrackeihin käsiksi.
 
Vastaus: NHL 2K8 (Xbox 360)

Minä olen aika monen muun kanssa eri mieltä kaksi erää demoa pelanneena. Ottelun alkuseremoniassa yleisön meteli sytytti minut ainakin heti, paremmin kuin 08:n kansallishymnit (ei niissä sinäänsä mitään vikaa ole, mutta kun alussa ei ole mitään muuta). Näppäimet tosiaan olivat aika hankalat, mutta harjoittelulla tuokin varmaan sujuu.

En ole nyt pelin trailereita katsellut, mutta miten tämän pelin "Skill Stick" toimii? Pikaisella kokeilulla en saanut ainakaan mitään aikaan. Lämärinappula jäi myös jonkinlaiseksi kysymysmerkiksi.

Maalinteko tuntui turhan helpolta. Kaksi kertaa tulin oikeaa laitaa pitkin helposti vastustajien ohi leikaten siniviivan jälkeen keskelle, josta rannelaukaus. Maali tuli molemmilla kerroilla. Kokeillaan nyt kuitenkin uudestaan ennen kuin sen enempää puhutaan mistään varmasta maalista.
 
Vastaus: NHL 2K8 (Xbox 360)

ara sanoi:
mitenni :eek: , kyllä paikallaan pystyy kynää yhtä paljo, mut ei siitä lätkässä oo kamalasti hyötyä ku joku niittaa sut.. Vai kuinka usein näätte änäriss crosbyn paikallaan kynäilemässä?? Jos ei lasketa jotai ylivoimakuvioo missä se ehkä pitää kiekkoo..

tarkoitin sitä että kun 08ssa käyttää skillstickiä niin pelaaja ei luistele silloin vaan "liukuu" toisin kuin 2k8ssa pelaaja luistelee samalla jos vasenta tappia osoittaa johonkin suuntaan. jos haluaa saada paremman hallinnan prostickiin niin pitää 2k8ssa "liukua" eli kun on päässyt vauhtiin päästää irti vasemmasta tikusta jolloin pelaaja ei luistele ( 08ssa ei voi luistella samaan aikaan jos käyttää skillstickiä)
 
Vastaus: NHL 2K8 (Xbox 360)

Slidereillahan sai säädettyä esim.2K6&2k7 aika nautittavaks. Mielestäni ois tärkeetä et jollai puukädel&Ovetchkinilla ois nimenomaan se ero et kiekko pysyis eri taval hallus. Ois selvästi merkitystä näin olleen pelaajataidoilla vauhdin&laukaisutarkkuuden lisäks. Muistaakseni tämä on jo onnistuttu nykyaikana toteuttamaan muutamaan otteeseen ihan hyvin.
 
Vastaus: NHL 2K8 (Xbox 360)

Kyllä tässä on ihan hyvä tuo presentaatio mielestäni. Esim. kaukaloon tuleminen sai ihan aggren liikkeelle. Toisin kuin NHL08:ssa. Samoin alotukset on tehty paremmin ja vetoaniomaatiotkin ovat osittain paremmat. Tosin maila menee välillä kiekon läpi, eli kiekkoa kuljetetaan niin että maila on sen keskellä... siitä päästäänkin ongelmiin. Niinkuin jossain pelkäsin, niin niistä hienoista paraatipelastuksista ei ole maalivahdeille iloa, kun maalivahdit ovat aivan surkeita muuten. Esim. räpylä ei tunnu liikkuvan kovinkaan usein kun vetelet räpylän puolelle suht. löysiäkin vetoja. Liikkuminen on myös kankeaa. Selvää plussaa taas alotuksista.

Koska NHL 08 on niin hyvä, niin en tätä kaipaa, vaikka selvästi jotain parempiakin asioita löytyy kuin 08:ssa.
 
Vastaus: NHL 2K8 (Xbox 360)

Toi on totta et alotukset on hienommat ku 08:ssa, mut toi presentaatio taas ei säväyttäny, näytti aika kankeelta teknovaloshoulta. Mut tosiaa 08 paljon parempi ni tätä ei tarvi.
 
Vastaus: NHL 2K8 (Xbox 360)

Tässä mielestäni oikein hieno gameplay-video taas vaihteeksi silmäiltäväksi.

Reilut 20 päivää enää ;) .
 
Vastaus: NHL 2K8 (Xbox 360)

eipä toi luistelu ja laukominen kauheen luonnolliselta tossakaan näytä.. Eikä muutenka mitää erikoista..
 
Vastaus: NHL 2K8 (Xbox 360)

ara sanoi:
joo aivan.

ps. sanottakoon nyt vielä että oma disautus johtuu täysin siitä että oon pettyny tähän sarjaan ja sen kehitykseen, ja omalla (18 vuotta seurannu, 14 pelannu) lätkäkokemuksella en saa tästä millään realistisempaa tai parempaa lätkäpeliä ku ea:n...

Mut tosiaa 08 paljon parempi ni tätä ei tarvi.

Niin ja olet 2k8:sin kokoversiota pelannut?Kuulostaa siltä ettet ole ikään muuta pelannutkaan ku EA:n flipperiä (jota jääkiekon nimellä on myyty)
 
Vastaus: NHL 2K8 (Xbox 360)

Tuomas sanoi:
Niin ja olet 2k8:sin kokoversiota pelannut?Kuulostaa siltä ettet ole ikään muuta pelannutkaan ku EA:n flipperiä (jota jääkiekon nimellä on myyty)

2k8 kokoverssioo en oo, mut kaikkia aikasempia kyllä.
 
Vastaus: NHL 2K8 (Xbox 360)

ara sanoi:
Toi on totta et alotukset on hienommat ku 08:ssa, mut toi presentaatio taas ei säväyttäny, näytti aika kankeelta teknovaloshoulta. Mut tosiaa 08 paljon parempi ni tätä ei tarvi.

Kyllä presentaatio on selvästi 08:a parempi, sen näkee jo pelkän demon perusteella. "Teknovaloshowssa" oli kuitenkin jo enemmän meininkiä kuin 08:n kansallishymneissä, ja minä sytyin peliin ainakin paremmin. Ensi vuonna EA lienee jo tällä saralla edellä... Omalle pikku kuvaputkitöllölle myös valikot näyttäisivät olevan paremmin toteutettu, sillä 08:a pelatessa joutuu välillä oikeasti pinnistelemään, että näkee mitä siinä lukee. Vaikea päättää tuleeko tämä ostettua, sillä 08 on kuitenkin oikeasti hyvä peli, ja sen suurimmat heikkoudet eivät ole pelattavuudessa (tosin vaikea tästäkään on vielä sanoa).

// 08:a en itse kutsuisi enää EA:n flipperikiekoksi...
 
Ylös Bottom