Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 2K8 [X360]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pm83
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 2K8 (Xbox 360)

Yks asia mikä tossa videossa pistää silmään ja samoin kun itse koitin NHL2K8:n PS2-versiota pikaisesti. En tiedä mikä vaikeustaso tuossa videossa on käytössä (itse pelasin All-Starilla), mutta tekoäly tuntuu säästelevän laukauksia ihmeellisen paljon. Paikoissa joissa oikea pelaaja laukoisi satavarmasti ja äkkiä, AI jää vehtaamaan kiekon kanssa tai syöttää taaksepäin.
 
Vastaus: NHL 2K8 (Xbox 360)

ara sanoi:
eipä toi luistelu ja laukominen kauheen luonnolliselta tossakaan näytä.. Eikä muutenka mitää erikoista..

Niin, 08:ssa laukominen on todella realistista aina. Eikun...:D
 
Vastaus: NHL 2K8 (Xbox 360)

Joku tässä pelissä on kun tulee pelattua tämän demoa enemmän kuin 08:a. Tuosta valoshowsta sen verran että luulenpa sen yrittävän jäljitellä oikeata NHL pelien alkushowta ? :) Onhan tässä paljon huonoja juttuja mutta silti pelaan tätä miksihän.
 
Vastaus: NHL 2K8 (Xbox 360)

Ei jaksais väitellä 08:a vastaan, loistava peli. Enemmän kiinnostaa puhua tästä pelistä kuin kokoajan verrata, jos haluaa ylistää 08:a sille on oma ketju siellä sitä saa ylistää niin paljon kuin haluaa.
 
Vastaus: NHL 2K8 (Xbox 360)

Kyl tää kiinnostaa kovasti. 2K7 ja 6:sta pelasin ihan kiitettävästi. ERiasia vaan jaksaako totutella uuteen näppäys-asetuksiiin vai vaihtaako tutulle&turvalliselle classicille.
 
Vastaus: NHL 2K8 (Xbox 360)

Ensin täytyy mainita että demoa on tullut nyt hakattua jonkin verran kun NHL08:n kanssa tuli yllättävän nopeasti mitta täyteen. Vaikkakin default-asetukset ovat huonot, on demon perusteella mukavia lätkähetkiä luvassa.

Sain vasta nyt tietää että 2k8:ssa on mukana tuttu ja turvallinen "season mode" eli ei tarvitse hoitaa koko joukkueen asioita bussikuskin palkkausta myöten vaan voi keskittyä vain pelaamiseen. Playoffejakin voi pelata kun ottaa turnaus-moodin ja valitsee sieltä playoffit.

Nyt peli meni heittämällä hankintaan.
 
Vastaus: NHL 2K8 (Xbox 360)

Kyllä minä olen nyt tosissani harkitsemassa 08:n vaihtoa tähän. Jokin tuossa demossa vain kiehtoo, vaikka aikamoista arcadea noilla asetuksilla vielä onkin. 08 on kylläkin myös loistava, mutta kuvaputkella sen valikoita ei vain jaksa kauaa tuijotella, ja pelaan mieluummin tavallista kautta, kuin Dynastya. Sm-Liigakaan ei pelasta tänä vuonna EA:ta, vaikka "mukana" onkin. On se ärsyttävää kun on kaksi hyvää lätkäpeliä yhtenä vuonna eikä molempiakaan raaski omistaa...
 
Vastaus: NHL 2K8 (Xbox 360)

Tragedy sanoi:
Kyllä minä olen nyt tosissani harkitsemassa 08:n vaihtoa tähän. Jokin tuossa demossa vain kiehtoo, vaikka aikamoista arcadea noilla asetuksilla vielä onkin. 08 on kylläkin myös loistava, mutta kuvaputkella sen valikoita ei vain jaksa kauaa tuijotella, ja pelaan mieluummin tavallista kautta, kuin Dynastya. Sm-Liigakaan ei pelasta tänä vuonna EA:ta, vaikka "mukana" onkin. On se ärsyttävää kun on kaksi hyvää lätkäpeliä yhtenä vuonna eikä molempiakaan raaski omistaa...
Minäkin olen vaihtoa harkinnut ja sen tekisin ellen olisi mukana konsolifinin sm-liigassa. NHL08:ssa on muutama erittäin ärsyttävä juttu kuten liian tarkat syötöt, jatkuvat tolpan kilinät, maalivahdit. Peli ei vaan tarjoa minulle samanlaista hauskuutta kuin 07 ja oli pettymys.

Vaikkakin 2k8 demossa on törkeän huonot asetukset pohjana, saa pelistä kuitenkin jotain selvää. Demon parasta antia ehdottomasti maalivahdit, jotka ovat mielestäni tasoissa NHL07:n mokkejen kanssa, elleivät jopa paremmat. Maalin teko on nannaa demossa ja pro-stick tuntuu sopivan jämäkältä. Pelaajilla on myös selkeitä tasoeroja, joka antaa mukavaa syvyyttä peliin hienojen hidastuksien ja tilaston näyttämisten sekaan.
 
Vastaus: NHL 2K8 (Xbox 360)

Julkaisu lähenee, joten tässäpä taas highlight-video, joka osoittaa pelin loistavuutta hienosti.

2:15 paikkeilla oleva Hasekin torjunta kyllä loksautti leuat, nnnice!
 
Vastaus: NHL 2K8 (Xbox 360)

Poro24 sanoi:
Julkaisu lähenee, joten tässäpä taas highlight-video, joka osoittaa pelin loistavuutta hienosti.

2:15 paikkeilla oleva Hasekin torjunta kyllä loksautti leuat, nnnice!

Hienoltahan tuo näyttää, ja haluaisi innostua noista makeista jutuista,mutta valitettavasti Demo on vaan täyttä paskaa pelata, aikamoisen haasteetonkin. Sekä valitettavasti ensivaikutelmaa voi antaa kuin kerran.
Ok, sliderit jne on ollut aina sarjan vahvuus, ja niitä riittääkin, mutta nyt pitää ainakin lainata jostain ja kokeilla kunnolla, ennenkuin viitsii edes harkita hankkimista.
Mutta pakko sanoa, että makealta tuo näyttää.
 
Vastaus: NHL 2K8 (Xbox 360)

En voi millään yhtyä tuohon "demo on paskaa" lauseeseen, vaikka asetukset arsesta ovatkin :D.

Itse olen tässä tänään vihdoin paneutunut demoon kunnolla ja sitä on tullut hakattua kymmenkunta erää. Uudet kontrollit alkavat oikeasti istumaan ja tuntumaan hyvältä, kun ennen niistä tuli lähinnä kädet kipeäksi. Jännää, miten sormet hakeutuvat nyt oikeille näppäimille oikeissa tilanteissa.

Voin ihan rehellisesti sanoa, että peli ja kontrollit maistuvat ja istuvat tällä hetkellä. Vielä jos vetäisi muutaman erän ja ottaisi enemmän tuntumaa puolustuspelaamiseen ->
 
Vastaus: NHL 2K8 (Xbox 360)

Demoa olen pelannut enemmän ku 08:sia.Jokin tuossa kiekon olemuksessa/liikkeessä on joka kiehtoo ja näyttää verrattain paremmalle.Myös statsit näkyy paremmin mielestäni,ja presentaatio hivelee silmääni jotenkin vaan enemmän kiun 08.En vaan millään pysty samastumaan 08.siin ja valinta on selvä 2k8 lähtee tänne.Play.comista hintaan 46.49 muistaakseni :)
 
Vastaus: NHL 2K8 (Xbox 360)

Eivät nuo maalivahdit nyt aivan minua ole kuitenkaan tässä demossa vakuuttaneet. Puolustajat ovat myös todella passiivisia vastahyökkäykseen lähdettäessä, mutta tämä korjaantunee vaikeamman tason myötä? Viimeiset kolme erää päättyneet minun edukseni 9-1, 8-0, 9-0. Uskon kuitenkin edelleen tämän voittavan 08:n hauskuudessa. Pro Stickin käyttöä en kyllä ole oikein itse vielä oivaltanut. Ja noiden liikkeiden teko mitä joissain trailereissa tehtiin ovat minulle vielä täysin kysymysmerkki.
 
Vastaus: NHL 2K8 (Xbox 360)

Tragedy sanoi:
Eivät nuo maalivahdit nyt aivan minua ole kuitenkaan tässä demossa vakuuttaneet. Puolustajat ovat myös todella passiivisia vastahyökkäykseen lähdettäessä, mutta tämä korjaantunee vaikeamman tason myötä? Viimeiset kolme erää päättyneet minun edukseni 9-1, 8-0, 9-0. Uskon kuitenkin edelleen tämän voittavan 08:n hauskuudessa. Pro Stickin käyttöä en kyllä ole oikein itse vielä oivaltanut. Ja noiden liikkeiden teko mitä joissain trailereissa tehtiin ovat minulle vielä täysin kysymysmerkki.
Demossahan pystyy vaihtamaan vaikeustasoa Rookiesta HOF:iin. Myös ohjainasetuksia pystyy jonkin verran muuttamaan. Itse esim. vaihdan aina takaperin luistelun tapahtumaan pelkästään L-triggeristä ja tähtäyksen aina vasemmalle tatille.
 
Vastaus: NHL 2K8 (Xbox 360)

Nyt on ihan pakko kysyä:

Kumpi on parempi NHL 2K8 vai NHL 08? Tai oikeastaan voisi myös kysyä: mitä eroa niillä on? Esim. Graffojen, pelattavuuden tai kontrollien kannalta.
 
Ylös Bottom