Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 2K9 [PS3]

Vastaus: Nhl 2k9 (ps3)

Mielipide: kaikki muut 2k9 on P***** paitsi maalivahti peli ja aloitukset. Juuri pelasin demoa about 5 pelii ja ihan hyvä maku jäi, vaikka pelaajat kulkivat vähän kankeena mutta maalit olivat komeita.
Jos NHL 09 laitettaisiin aloitukset ja maalivahti peli saman laiseksi kun 2k9 ni HUH HUH ku tulis hyvä peli.
Muistutan tämä on minun MIELIPIDE.
 
Vastaus: Nhl 2k9 (ps3)

Mielipide: kaikki muut 2k9 on P***** paitsi maalivahti peli ja aloitukset. Juuri pelasin demoa about 5 pelii ja ihan hyvä maku jäi, vaikka pelaajat kulkivat vähän kankeena mutta maalit olivat komeita.
Jos NHL 09 laitettaisiin aloitukset ja maalivahti peli saman laiseksi kun 2k9 ni HUH HUH ku tulis hyvä peli.
Muistutan tämä on minun MIELIPIDE.

2k:sta voisi ottaa myös kiekon fysiikan, kaukalon koon, maalien vaihtelevuuden ja tuohon maalivahtipeliin liittyen riparit. NHL 08:ssa ei tuntunut tulevan ripareita juuri ollenkaan, siis maalin eteen varsinkaan. Puhumattakaan että niistä olisi saanut maalia. Samoin kiekko tarttui liimattuna maalivahteihin. Toivotaan että 09:ssä on saatu elämään vielä tätä 2k9 paremmin, jossa ollaan jo ihan hyvissä kantimissa.
 
Vastaus: Nhl 2k9 (ps3)

Yhden trailerin katoin 2kysistä ja ea:n änäri vie voiton. Voi olla realistisempi mutta fiilis heikolla hapella. Vois olla mielenkiintoista tosin pelata 2koota kun on ea:n änärit moneen kertaan nähty mutta valitsen tänäkin vuonna sen tutun ja turvallisen:)
 
Vastaus: Nhl 2k9 (ps3)

Videokuvaa 2k8:sista. Yli 16 minuuttia josta käy ilmi miksi pelisarja on niin loistava, 2k9 odotellessa. Heti ensimmäinen video. On kyllä niin hienoja tilanteita että huhhuh.

http://www.2khockey.net/content.html

Kiitos linkistä, oli kyllä mahtavaa menoa! Hillittömän hienoja maaleja ja muutamia uskomattomia maalivahtien esittämiä suorituksia. Näitä videoita ei pitäisi katella, 2K9:n odotus tuntuu vain koko ajan rankemmalta...
 
Vastaus: Nhl 2k9 (ps3)

Yhden trailerin katoin 2kysistä ja ea:n änäri vie voiton. Voi olla realistisempi mutta fiilis heikolla hapella. Vois olla mielenkiintoista tosin pelata 2koota kun on ea:n änärit moneen kertaan nähty mutta valitsen tänäkin vuonna sen tutun ja turvallisen:)

En ole ikinä 2K:n lätkää ostanut. Onneksi pääsee testaamaan vielä 09:n demon. Saa nähdä millainen tuo Be a Pro-tila on.

2K9:ssä on playoff-parrat, voi ajaa Zamboonilla ym. :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Nhl 2k9 (ps3)

Tuli eilen testattua demoa ja vaikutti todella hyvälle. Varsinkin fysiikoiden osalta. Tosin fiilis ei ollut kovinkaan kummoinen. Paljon ratkaisee millainen uramoodi 2k9 tulee.

Täytyy kuitenkin vielä ennen osto päätöstä testata nhl09 demoa ja kuunnella hieman ensimmäisten käyttäjien mielipiteitä kun pelit saapuvat kauppojen hyllyille.

Nhl 08 ei oikein uponnut muhun kunnolla, aluks vaikutti hyvältä, mutta kauden puolessavälissä peli alko maistua siltä itseltään. Sellanen perus EAn tekele, joskin otti askeleen oikeaan suuntaan. Samaa puurtamista kaikki kauden loput pelit ja oli lopulta taas pitkästä aikaa sellanen änäri, jota ei meinannut jaksaa pelata loppuun asti.
 
Vastaus: Nhl 2k9 (ps3)

Tuli eilen testattua demoa ja vaikutti todella hyvälle. Varsinkin fysiikoiden osalta. Tosin fiilis ei ollut kovinkaan kummoinen. Paljon ratkaisee millainen uramoodi 2k9 tulee.

Uramoodikin on EA:ta valovuosia edellä syvyydessä, tosin sillä pienellä varauksella johon me 2k veteraanit ollaan totuttu, Franchise Freeze ;)

Itsekin ajattelin tuon 09:in demon testata, mutta vahvasti näyttää sille että tänä vuonna tosi kiekkomies tarvii vain yhden kiekkopelin, 2k9:in. Viime vuonna piti ostaa molemmat:p
 
Vastaus: Nhl 2k9 (ps3)

Uramoodikin on EA:ta valovuosia edellä syvyydessä, tosin sillä pienellä varauksella johon me 2k veteraanit ollaan totuttu, Franchise Freeze ;)

Voisinkin nyt udella kun tuosta on puhe, että miten Franchise-modii eroaa EA:n uramoodista? Eli missä mielessä ollaan ns. syvemmällä? Ja miten esim. draftaus, scouttaus(tulevien pelaajien), entäs farmit? Kaikkea tietoa vaan tästä moodista, kun ei ole henk. koht. kokemusta. Mielelläni kuuntelen(tai siis luen).
 
Vastaus: Nhl 2k9 (ps3)

Uramoodikin on EA:ta valovuosia edellä syvyydessä, tosin sillä pienellä varauksella johon me 2k veteraanit ollaan totuttu, Franchise Freeze ;)
Olen muuten eri mieltä tuosta, ei tuo sen syvempi ole vaikka valikot ovat monimutkaisemmat. Ihan samaan tyyliin sitä taktiikkaa voi kummassakin vääntää ja siirrellä pelaajia farmiin tahi kaupitella.
 
Vastaus: Nhl 2k9 (ps3)

Voiko demossa saada jäähyä? Ite en ainakaan oo saanu. Entä onnistuuku tappelut? Niin ja onko joku nähny Osgoodin torjuvan yhtään vetoo tässä demossa? :rolleyes: Veljen kanssa pelatessa tuntuu kaikki menevän sisään.
 
Vastaus: Nhl 2k9 (ps3)

NHL tulee myymään enemmän jo pelkän nimen takia. Tuttu ja turvallinen vaihtoehto.

NHL 2K9 on kyllä paljon pirteämpi, kun molempien demoja olen vertaillut. Tuo Wii versio kiinnostaa myös.
 
Vastaus: Nhl 2k9 (ps3)

Ensinnäkin NHL2K9 demosta:

NHL 2K9 demossa on puutteensa ja suurin niistä on tietynlainen helppous maaliteossa, ehkä omaan makuuni hivenen liiallinen pelinopeus ja muutama muu juttu, Luotan kuitenkin siihen että itse pelissä näitä "virheitä" ei ole, ja jos onkin ne saa korjattua helposti monipuolisilla slidereilä. Vääntötilanteet ja tietynlainen jatkuva fyysisyys horjahtelu, pelaajien törmäily sekä se että pelissä oikeasti pystyy puolustamaan useilla eri tavoilla verrattuna EA:n NHL 08 olivat nautinnollista tavaraa.

Muuten demo jätti itselleni huikeat odotukset varsinaiseen peliin.

Siteeraan itseäni toiselta foorumilta:

Voi herra Isä teidän kommenttienne kanssa: Kypärän kiillot ja tekstuuritko ne pelistä muka hyvän tekevät? Varsinainesessa peligrafiikassa valmiiksi purkitettuja välianimaatioita lukuunottamatta ei ole kyllä paljoa eroa, anímoinnissa 2K-sarja on jopa mielestäni kirkkaasti edellä (laukominen, syöttäminen, mailan vispaaminen, taklaaminen, maalivahdit...). EA:lla on ainoastaan huomattavasti paremmat tekstuurit grafiikoissaan ja hieman paremmat 3-d mallinnukset.

Luistelusta sen verran että EA:n luistelu on kuin pojat liitelisivät painottomina jään pinnalla. Samoin kiihdytyksen puute EA:lla ei ole realistista. Oikeasti pelaajat eivät luistele edes NHL-tasolla jatkuvasti sata lasissa. NHL 08 tein muuten huvikseni testin luistelemalla kaukaloa ympäri kahdella eri pelaajalla, luistelunopeusarvot 98 ja 75, kellotin ajat useaan kertaan ja huomioin että arvoilla ei ollut pelissä mitään väliä. Luistelivat nimittäin kaukalon ympäri täsmälleen yhtä nopeaa. Vasta arvoilla 99 ja 50 (suurin mahdollinen ero) sain aikaan jonkunlaista nopeuseroa EA:n lätkässä. Käytännössä kun arvot liigan sisällä EA:lla ovat kaikilla osa-alueilla välillä 99-75 ei pelaajien välillä ole mitään käytännön eroja taidoissa. Kaikki pelaajat on siis veistetty samasta puusta. Toki eroja saa sitten valtavan itsetehdyn rosterimuokkauksen jälkeen hivenen enemmän.

Grafiikan lisäksi 2K sarjaa huonona pidetään sen vuoksi että arvostelijat eivät jaksa testata peliä riittävästi, eivätkä näin ollen pääse siihen sisään. Vuosikaudet EA:N lätkiä hakattuaan on totuttu tiettyyn muottiin josta ei osata eikä uskalleta päästää irti. Lätkän siis pitää olla aina samanlaista.

2K sarjassa ainakin viime vuonna mentiin huomattavasti syvemmälle jääkiekon ytimeen kuin EA Sportsin vastaavassa. Itse ensimmäistä kertaa viime vuonna 2K-sarjaa pelanneena alkutuskastumisten ja kontrollien opettelun sekä erilaisen pelitavan sisäistettyäni huomasin pelin avautuvan ja olevan parempaa kuin EA:n lätkän.

En väitä että EA:n next-gen lätkä olisi huonoa, vaan väitän että sekä peliarvostelijat että pelaajat kulkevat EA:n hienojen tekstuurien perässä kuin lampaat liekanarussa. Peruskaavaa ei uskalleta jostakin syystä murtaa eikä uutta oppia.

Peliä ei saisi edes arvostella ennenkuin on pelattu vähintään yksi kausi, sisäistetty kontrollit ja oikeasti huomattu viat. Väitän, että edes työkseen pelejä arvosteleva toimittaja saatikka sitten satunnaisesti pelaava pelaaja ei pysty antamaan rehellistä ja riittävän tarkkaa arvostelua pelistä noin parinkymmenen pelatun ottelun jälkeenkään. Yksinkertaisesti varmat maalit, kontrollit, pelityylit, ja muut pelin ominaisuudet eivät avaudu riittävästi lyhyessä testissä.

Jääkiekkopelissä tärkein arvostelukohde pitäisi olla tekoäly, pelin haastavuus, realistisuus ja vasta sitten arvosanasta minimaalinen osuus grafiikalle pisteistä. Tottakai grafiikka vaikuttaa pelikokemukseen jonkin verran mutta välianimaatioiden perusteella on naurettavaa antaa urheilupeleille pisteitä.

Kaiken muun lisäksi pelaajan itse on vaikutettava peliin, varsinkin nettipeleissä pelityylillään. Tähän tarvitaan yhteisesti sovitut pelisäännöt, mm. alivoimalla ylettömän hyökkäämisen kieltäminen ja bugimaalien kieltämien ovat kaksi ratkaisevimpia parannuksia viihdyttävän nettipelaamisen hyväksi.

terveisin össi
http://www.fhr.fi
 
Vastaus: Nhl 2k9 (ps3)

Össi sanoi:
Grafiikan lisäksi 2K sarjaa huonona pidetään sen vuoksi että arvostelijat eivät jaksa testata peliä riittävästi, eivätkä näin ollen pääse siihen sisään. Vuosikaudet EA:N lätkiä hakattuaan on totuttu tiettyyn muottiin josta ei osata eikä uskalleta päästää irti. Lätkän siis pitää olla aina samanlaista.
...
väitän että sekä peliarvostelijat että pelaajat kulkevat EA:n hienojen tekstuurien perässä kuin lampaat liekanarussa. Peruskaavaa ei uskalleta jostakin syystä murtaa eikä uutta oppia.

Tässä on pieni paradoksi, kun väität että 2K-sarjaa sorsitaan heikomman grafiikan vuoksi, mutta samalla sanot, että syy on siinä, ettei osata ottaa uutta vastaan. Ei tuo 2K-sarja nyt niin uusi ole, kun yhdeksän vuotta se on tuossa potkinut. Noh, joka tapauksessa outoa väittää, että arvostelijat lyttäävät 2K-sarjan grafiikan vuoksi. Varsinkin, kun nimenomaan 2K-sarja on keskimäärin saanut selvästi EA:n kiekkoa paremmat arviot viime vuosina - tämä 2k8/08-vuosikerta oli poikkeus, ja lukemieni arvioiden perusteella ovat suurimmat syyt 2K8:n varsin hankalat kontrollit sekä bugisuus (kaatuilu, managerimoodin totaalinen jämähtäminen). Ja karu tosiasia nyt vaan on se, että 2K7 tai 2K8 eivät olleet graafisesti läheskään sillä tasolla, mitä nextgen-konsolilta voisi odottaa, joten arvostelijan napiseminen välttävästä ulkoasusta on mielestäni aivan aiheellista.

"Musta tuntuu" -perustelu on aika heikkoa, joten kun väität 2k8:n saaneet keskimäärin heikommat arviot pelin huonomman grafiikan takia, niin sulta varmasti perustelut väitteelle? :D

2K9:n laukaisuanimaatiot ja veskarianimaatiot ovat todella hienoja, ja videoista päätellen myös tappelut. Luistelu sen sijaan ei näytä pätkääkään aidolta, jalat liikkuvat vauhtiin ja suunnanmuutoksiin nähden todella omituisesti. Lisäksi animaatioissa näkyy töksähtelyjä. Tänä vuonna tosin vaikuttaisi fysiikka olevan molemmissa peleissä varsin kohdillaan, niin pelaajien kuin kiekonkin osalta.

Mitä tulee 2K8:n kontrolleihin , niin Pekka Peruspelaajan mielestä se vaan ei ole hauskaa opetella 120 ottelun ajan pelin kontrolleja, ennenkuin ne juurtuvat selkäytimeen. Harvalla on tähän aikaa ja motivaatiota. Kontrollit on onneksi korjattu 2K9:ään, mikä teki pelaamisesta demon perusteella aivan rutosti hauskempaa. Joten mielenkiintoinen kiekkotalvi tulossa parin hyvän lätkäpelin myötä.


Össi sanoi:
Peliä ei saisi edes arvostella ennenkuin on pelattu vähintään yksi kausi, sisäistetty kontrollit ja oikeasti huomattu viat. Väitän, että edes työkseen pelejä arvosteleva toimittaja saatikka sitten satunnaisesti pelaava pelaaja ei pysty antamaan rehellistä ja riittävän tarkkaa arvostelua pelistä noin parinkymmenen pelatun ottelun jälkeenkään. Yksinkertaisesti varmat maalit, kontrollit, pelityylit, ja muut pelin ominaisuudet eivät avaudu riittävästi lyhyessä testissä.
Tässä on vaan se ongelma, että arvostelijoilla ei ole aikaa testailla kausitolkulla. Arvio pitää saada ulos pelin ilmestyessä, ei muutamaa kuukautta myöhemmin. Se ei ole kuluttajan, pelimedian, eikä pelintekijän etujen mukaista. Tuskinpa arvioita kuitenkaan tehdään vain parinkymmenen ottelun perusteella. "Varmoja" maaleja on muuten ollut myös 2K-sarjassa alusta asti, eläköön S-veivi ;)

Ja mitä tulee tuohon 2K-sarjan ylistettyyn tekoälyyn, ei se ainakaan 2K9:n demossa ole mitenkään erikoista tai NHL 09:ää parempaa: ukot suhaavat missä sattuu ja pakit pudottautuvat alas heti kun kiekon menettää hyökkäysalueella. Kertaakaan eivät jää sulkemaan ränniä purkukiekoilta, täydellinen päällystakki-tyylinen miesvartiointi loistaa poissaolollaan. Ainoastaan maalin edessä tulee iskua reboundeja odotellessa - tämä siis molemmissa kiekkopeleissä. Outoa, että näinkin olennaiset seikat uupuvat kiekkopeleistä edelleen.

No, katsotaan sitten valmista peliä, kuinka joukkue tottelee taktiikkamuutoksia ym.

Össi sanoi:
Jääkiekkopelissä tärkein arvostelukohde pitäisi olla tekoäly, pelin haastavuus, realistisuus ja vasta sitten arvosanasta minimaalinen osuus grafiikalle pisteistä. Tottakai grafiikka vaikuttaa pelikokemukseen jonkin verran mutta välianimaatioiden perusteella on naurettavaa antaa urheilupeleille pisteitä.
Tämä on itsestäänselvää. Surkeiden välianimaatioiden katsominen voi silti olla rasittavaa, kuten itse sanoit, grafiikka vaikuttaa pelikokemukseen jonkin verran. Epäilen kuitenkin, antaako kukaan muka OIKEASTI urheilupelille pisteitä vain grafiikan vuoksi.

En ota näitä seikkoja esiin EA:n lätkää puolustaakseni, vaan lähinnä tartun noihin 2K-lasien takaa julistavan viestin epäkohtiin. 2K-sarjassa on paljon heikkouksia, joita pelisarjan fanit ovat valmiita antamaan anteeksi sen hyvien puolien vuoksi, sama juttu on EA:n kiekon kanssa. Tänä vuonna molemmat pelisarjan tuntuvat (demojen perusteella) olevan lähempänä toisiaan kuin koskaan aiemmin. Kun molemmat pelinkehittäjät joutuvat tosissaan panostamaan tuotteisiinsa, hyötyy tästä niiden kuluttaja varsin mukavasti.
 
Vastaus: Nhl 2k9 (ps3)

Tänä vuonna tosin vaikuttaisi fysiikka olevan molemmissa peleissä varsin kohdillaan, niin pelaajien kuin kiekonkin osalta.

Muuten hyviä pointteja mutta tuo pisti silmään. Vaikka kehuinkin että kiekon fysiikka on parantunut 08:sista, on se edelleen aika luokatonta, varsinkin kun on enemmän pelejä alla demoa ja rupeaa vertailemaan 2k9:sin vastaavaan.
 
Vastaus: Nhl 2k9 (ps3)

Vastaus Cavaleralle

Kiitokset asialliselta ja puolueettomalta kommentoinniltasi! Näin tulee viestiin vastata.

Arvostelijoilla tarkoitan pääosin muita kuin virallisia peliarvostelijoita. Vilkaisu vaikkapa youtuben kommentteihin riittää kertomaan asiasta. Peli lytätään jo ennenkuin edes demoa, (jonka toteus kieltämättä ontuu jonkin verran), on tullut ladattavaksi, GRAFIIKAN VUOKSI.

Kieltämättä pointtisi ovat hyviä, ja itsekin pidän erinomaisena asiana sitä että jääkiekkopeleissä on kilpailua, koska kilpailu pakottaa pelintekijät tekemään parempia pelejä. Yhdyn myös väitteeseen siitä että kontrollien kankeus on negatiivinen asia, ja niissä onneksi onkin 2K-lla petrattu viime vuodesta. Kuitenkaan itse pelistä ei tee huonoa vaikeat kontrollit, vaan ne tekevät pelin oppimisesta vaikeaa. Jokatapauksessa uudet kontrollit ovat mielestäni iso askel parempaan, tästä kiitos EA:lle.

Itse peligrafiikalla tarkoitan grafiikkaa jolla pelataan normaalisti. Eli yleensä kamera on kaukana pelaajien yläpuolella eikä yksityiskohdat näy. Tässä suhteessa 2K-sarja ei kyllä EA:ta vastaan mielestäni häviä juuri lainkaan. Välianimaatioissa EA:lla on enemmän yksityiskohtia ja parempaa grafiikkaa. Toisaalta esimerkiksi maalien uusinnoissa mielestäni 2K:n toteutus on mainio, ja voittaa tässä EA:n lätkän.

Kummassakin pelissä on edelleen varmasti kehitettävää mutta uskon, että 2K-sarjalla on annettavaa jääkiekkopelin pelaajille edelleen. Toinen tykkää äidistä ja toinen pojasta. Itse pidän vääntöelementistä jota 2K9 näyttää tarjoavan, samoin pidän siitä että voin muokata pelattavuutta tarvittaessa haluamani laiseksi. Muokkaaminen on vähän verissä kun on tehnyt paranneltuja tekoälyjä, rostereita ja grafiikkaa EA:n peleihin vuosikausia. Uskallan siis väittää että jotakin asioista saatan tietääkin.

Niin ja kummankin pelin tulen ostamaan, kuten viime vuonnakin.
Ensimmäisenä kuitenkin ostan NHL 2K9:n
 
Vastaus: Nhl 2k9 (ps3)

Tuomas sanoi:
Muuten hyviä pointteja mutta tuo pisti silmään. Vaikka kehuinkin että kiekon fysiikka on parantunut 08:sista, on se edelleen aika luokatonta, varsinkin kun on enemmän pelejä alla demoa ja rupeaa vertailemaan 2k9:sin vastaavaan.
Jaa, no olen eri mieltä. Oleppa nyt rehellinen, eikös "luokaton" ole hieman liian kova ilmaisu? ;)

Olen itsekin hakannut kumpaakin demoa ihan kiitettävästi ja mielestäni 2K9:n kiekko tuntuu hyvästä fysiikastaan huolimatta aivan liian raskaalta, esimerkiksi pleksiin osuessaan lätty putoaa kuin tiiliskivi ja kimpoillessaan tuntuu aivan liian kovalta - vaikka erittäin nätisti pyöriikin. NHL09:n kiekko taas on hieman liian liukas eikä tunnu aivan yhtä irtonaiselta. Kumpikin on kuitenkin vielä kaukana täydellisestä: ei mene keikko kuitenkaan vielä kannoilleen ja pyöri siten.

Ei voi muuten tarpeeksi korostaa, kuinka paljon tuo kiekon varjon aiheuttama lume lätyn isommasta koosta tekee kiekon tuntumalle. Itselläni on tapana ottaa tuo varjo aina pois päältä, varsinkin kun nyt nextgenin tarkemman resoluution ansiosta sen erottaakin paremmin.

Nyt en tähän hätään muista, saiko 2k-sarjassa aiemmissa osissa nuo pelaajien osoittimet pienemmiksi? Demossa rasittaa tuo valtava värirengas pelaajan alla, mikä vaikeuttaa ruuhkassa kiekon näkemistäkin pahemman kerran.

Össi sanoi:
Arvostelijoilla tarkoitan pääosin muita kuin virallisia peliarvostelijoita. Vilkaisu vaikkapa youtuben kommentteihin riittää kertomaan asiasta. Peli lytätään jo ennenkuin edes demoa, (jonka toteus kieltämättä ontuu jonkin verran), on tullut ladattavaksi, GRAFIIKAN VUOKSI.
Puhuit arvostelijoista ja mainitsit toimittajatkin, joten käsitin asian toisin, kiitos korjauksesta. Youtube-kommentteja ei vakavasti voi ottaa, en jaksa ikinä edes lukea, menee vain usko ihmiskuntaan :) Kuten aina, (tälläkin) nettifoorumilla kannattaa suodattaa kommentteja varsin raskaalla kädellä. Eniten ihmetyttää se, että joku viitsi kirjautua foorumille kritisoimaan peliä, jota ei ole edes kokeillut muutamaa minuuttia kauemmin tai pahimmassa tapauksessa ollenkaan, näitä tyyppejä löytyy molemmista kiekkopelileiristä. Itse mieluummin nautin kahdesta hyvästä pelistä, enkä vain yhdestä.

Össi sanoi:
Kuitenkaan itse pelistä ei tee huonoa vaikeat kontrollit, vaan ne tekevät pelin oppimisesta vaikeaa.
No, kyllä se vaikuttaa aika tavalla myös omaan mielikuvaan pelin hyvyydestä, jos pelaaminen on liian vaikeaa. Itselläni meni hermo 2K8:n kohdalla siihen, että maalitilanteet menivät jatkuvasti puihin liian kankeiden/monimutkaisten kontrollien kanssa, verrattuna siihen, että 08:n kontrollit menivät laakista selkäytimeen. Eli en nauttinut 2K8:n pelaamisesta, enkä täten pitänyt sitä myöskään onnistuneena pelinä. Ei lätkäpelistä kannata tehdä rakettitiedettä jo kontrollien tasolla :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Nhl 2k9 (ps3)

Jaa, no olen eri mieltä. Oleppa nyt rehellinen, eikös "luokaton" ole hieman liian kova ilmaisu? ;)

No korjataan nyt sitten, mietin kyllä kauan minkä sanan valitsisin, vajavainen olkoon kuvaava sana, onhan se sitä tietenkin 2k9:kin demossa mutta erot ovat melko selkeät. Maalin iskeytessä esim 2k9:ssä kiekko pyörii niinkuin voisi olettaa. Kun taas 09:n demossa kiekko tuntuu osuvan kuin seinään ja tipahtaa sitten lätyn lailla alas. Tämä ei tietenkään aina tapahdu, mutta noin 95% maaleista jo 08:sissa (ja tässäkin ikävä kyllä näyttäisi) yleensä kiekko lentää täysin lättynä maaliin ja tipahtaa lättynä alas.
 
Ylös Bottom