Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 2K9 [PS3]

Vastaus: NHL 2K9 [ps3]

Kolme peliä takana noilla Dan The Manin slidereillä. Aivan helvetin siistiä menoa! :eek:

Otin ensin testimielessä yhden random matsin DET vs. PIT, jonka hävisin Detroitilla 2-3. Siihen heti perään aloitin Franchisen Atlantalla. Ensimmäinen ottelu oli Capitalsia vastaan. Capitals meni 2-0 johtoon, jonka jälkeen tulin toisessa peliin mukaan tasoittaen 2-2. Kolmannessa erässä tehtiin vuoron perään maalit ja lopulta otin pari tyhmää jäähyä ja Capitals pääsi rankaisemaan, 4-3 voittolukemat.

Toinen ottelu oli Floridaa vastaan, jonka voitin 4-1 tekemällä viimeisen tyhjään maaliin. Ei voi muuta sanoa kuin hiton aidon oloista kiekkoa noilla asetuksilla, tilastotkin näyttää järkeviltä. Itse pelitapahtumat on kyllä aikamoista herkkua, kun presentaatiokin on varsin hyvällä mallilla. Huh. Josko vielä yhden matsin tähän kävisi vääntämässä. :)
 
Vastaus: NHL 2K9 [ps3]

Vaikuttaa kyllä ihan hyvältä, mutta taidan tyytyä EA:n omaan, ei tämä kuitenkaan sen 60:n arvoiselta vaikuta. Äänet ja selostus ovat hyvää luokkaa, ja itse pelaaminenkin on ihan ok:n tuntuista. Ei kuitenkaan minun mielessäni yllä tarpeeksi kovaksi peliksi, että tämän viitsisi ostaa. Btw. Olenko muuten ainoa, jonka mielestä pelaajat näyttävät jotenkin "laatikkomaisilta"?
 
Vastaus: NHL 2K9 [ps3]

Katsopas huviksesi tämä össin 360-ketjuun postaama video. Näyttää kyllä enemmän NHL-kiekolta kuin junnumatsilta. :)

http://www.youtube.com/watch?v=1oAxajwASus

Näyttää ihan helvetin siistiltä tuosta kuvakulmasta! Hitto kun ei demossa pääse tuota säätämään ja kokeilemaan. Pitänee ostaa tämä joskus myöhemmin kun halvemmalla saa, ei viitsi kahdesta lätkäpelistä maksaa täyttä hintaa samana vuonna.
 
Vastaus: NHL 2K9 [ps3]

Hyvältä tuntuu tämä peli noilla Dan the Man slidereilla, vaikka eka pelissä mon-ana tulikin turpiin montrealilta 3-1.

Peli taitaa irrota vielä alta 50 play:stä, ite tilasin tämän ennakkoon samasta liikkeestä hintaan 35, joten halpa oli :)
 
Vastaus: NHL 2K9 [ps3]

Tuli vaan mieleen, että kuinkas paljon täällä on PS3:lla pelaavia, joiden kanssa voisi jonkinlaisen online-liigan pistää pystyyn? Realistisilla slideriasetuksilla ja yhteisillä säännöillä tietty. Kovasti kuumottaisi ihan pelailla reiluja ja tiukkoja pelejä ihmispelureita vastaan liigamuodossa. :)
 
Vastaus: NHL 2K9 [ps3]

Voice chat toimii pelin aikana koko ajan...:D
Kiva uudistus vahoihin vaikka tätäkään ominaisuutta ei mainita ohjeissakaan...:mad:
 
Vastaus: NHL 2K9 [ps3]

UP!

Eikö kukaan enää puolustele tätä? Tais EA viedä voiton tänäkin vuonna:D
 
Vastaus: NHL 2K9 [ps3]

Ei vissiin ollut mikään hirveä menestys tää peli ku ketjussa oltu lähemmäs kuukausi hiirenhiljaa.
 
Vastaus: NHL 2K9 [ps3]

Ei vissiin ollut mikään hirveä menestys tää peli ku ketjussa oltu lähemmäs kuukausi hiirenhiljaa.

Tai sitten peli on koukuttanut sen verran pahasti ettei porukka ehdi kirjoittelemaan tänne. :)

Itse olen samaa mieltä kuin Pelit-lehti: kumpikin peli hoitaa tietyt osa-alueet paremmin kuin toinen ja on hyvin vaikea sanoa kumman kokonaisuus on parempi. Itse aloittelen lätkäsyksyn 2k9:llä ihan jo siitä syystä että turhauduin viimeksi perusteellisesti EA:n 08:n kaavamaisiin maalintekoyrityksiin, koomisiin maalivahteihin ja AI:n huijausmaalehin.
 
Vastaus: NHL 2K9 [ps3]

Pöh, EA-fanipoitsut täällä huutelemassa. Peli maistuu edelleen, eikä ole pienintäkään aikomusta vaihtaa 09:iin. Tuossa viikon päästä on vielä kaveriporukalla suunnitteilla mahdollisesti hoki-iltamaa, jonka matsit luonnollisesti tarjoaa 2K9. ;)

Edit. skf:n kanssa samoilla linjoilla. Minulle ne 2K9:n vahvuudet merkkaa enemmän kuin 09:n vahvuudet.
 
Vastaus: NHL 2K9 [ps3]

Itse aloitin videopelilätkäkauden NHL 09:n parissa, mutta reilun viikon päästä siitä löytyi hyllystä jo NHL 2k9 ja tällä viikolla NHL 09 lähtikin sitten myyntiin. Lisäksi hyllystä löytyy NHL 08, mikäli nyt jostain syystä sattuisi EA:n lätkää tekemään mieli. :)
 
Vastaus: NHL 2K9 [ps3]

Pöh, EA-fanipoitsut täällä huutelemassa. Peli maistuu edelleen, eikä ole pienintäkään aikomusta vaihtaa 09:iin. Tuossa viikon päästä on vielä kaveriporukalla suunnitteilla mahdollisesti hoki-iltamaa, jonka matsit luonnollisesti tarjoaa 2K9. ;)

Edit. skf:n kanssa samoilla linjoilla. Minulle ne 2K9:n vahvuudet merkkaa enemmän kuin 09:n vahvuudet.

Heh, mutta millä perusteilla oon EA:n fanipika? EA vaan osaa tehä lätkää ja 2k ei osaa (huom:sarkasmia). jos joku sanoo että 2k on realistisempaa niin...

Hienoa, tämä aihe heräsi eloon! Taidan suututtaa teitä vielä lisää että saatais kunnon keskustelut tännekki:D

Huom viestin huumoripitoisuus 95%
 
Vastaus: NHL 2K9 [ps3]

Heh, mutta millä perusteilla oon EA:n fanipika? EA vaan osaa tehä lätkää ja 2k ei osaa (huom:sarkasmia). jos joku sanoo että 2k on realistisempaa niin...

Hienoa, tämä aihe heräsi eloon! Taidan suututtaa teitä vielä lisää että saatais kunnon keskustelut tännekki:D

Huom viestin huumoripitoisuus 95%

Edellinen viestisi oli päivän selvä provo, joita ei mielestäni asiallisesti keskusteltaessa kaivata. Jos haluat perusteluja pelin realistisuuteen suhteessa EA:n kiekkoon, lukaise muistisi virkistämiseksi aiheeseen liittyvät ketjut läpi. Toki ketjuissa mainitut asiat ja mielipiteet ovat yhtä subjektiivisia kuin sinun näkemyksesi.

Jatkossa en viitsi noihin provoihin enää tarttua.

PS. Väsynyttä "huumoria" sulla.
 
Vastaus: NHL 2K9 [ps3]

Täytyy kyllä nyt heti alkuun sanoa, että ovat 2k pojat hyvää jälkeä tehneet. Siihen nähden että alusta tekivat pelin uusiksi.
Huomautettavaa on sielä täällä, mutta perusta on rakennettu hyvin. (seuraavaa odotellessa)

Ja kun EA nyt tämän vuoden vei (paremmalla markkinoinnilla, mikä 2k:n pitäisi opetella) , niin alkaa olla EA:lla aika uusia peli pohjaa myös.
2k3:sen jälkeen en EA:n pelejä juuri ole pelaillu joten en kommentoi kumpi on parempi.
itse tykkään 2k kiekosta, sen mahtavan pelattavuuden takia.
:cool:
Myös EA:n 09 kokeilin, mutta en siitä mitään oikein saanut. Enemmänkin Be a Pro pelimuoto kiinosti ideallaan. Sitä iloa vain kesti 4 tuntia.

Kaikille varmasti löytyy itsensä näköine NHL peli.:D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 2K9 [ps3]

Minusta on jotenkin outoa kun jotkut sivut toitottaa miten 09 on realistisempi.. Samanlaista kuraahan se on niinkuin NHL:ät aina, arcadea.

Ehkä 2k9:stä on tullut helpommin lähestyttävä kun kontrollit on nyt kunnossa (verraten viime vuoteen) mutta silti se on arcadesta aika v*tun kaukana..
 
Vastaus: NHL 2K9 [ps3]

Mitkäs on teidän mielestä parhaimmat sliderit? Itse pelannut jonkun verran noilla Dan the manin slidereilla ja mietiskelin että onko parempaa tarjolla?
 
Vastaus: NHL 2K9 [ps3]

Onko tässä muuten yleistä että pelaaja lentää vaihtoaitioon? Pelasin demossa kaksinpeliä ja tuli kunnon taklaus -> vastustajan pelaaja lentää 2m päästä suoraan vaihtoaitioon 1,5 m korkeudessa:D Onneks tuli takas ihan parissa sekunnissa. Tuli siinä vähän revettyä:)

Ihan hyvä yksityiskohta, mutta ois voinu lentää sinne "vähän" realistisemmin;)
 
Vastaus: NHL 2K9 [ps3]

Kyllähän sitä tapahtuu :) Oli mukavaa lähettää ihmelapsi Sid kaaressa vaihtopenkille :D
 
Ylös Bottom