Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Kai se on sit odotettava vaan ensi viikkoon Ei kyllä jaksais Mites, tuleeko Play.comista sähköpostia kun peli on laitettu postiin. Tähän mennessä ei ole tullut kuin se ensimmäinen ilmoitusviesti heti sen jälkeen kun olin tilannut pelin (25.8). Tiedätte varmaan mitä viestiä tarkoitan.
Mites näissä 2K:n peleissä on ollut noiden rosteripäivitysten kanssa? Eli, saako niitä ylipäätään livestä ladattua ja tarvitaanko siihen gold-jäsenyys vai pärjääkö silverillä?
Tänään tuli viesti sähköpostiin klo 20 jälkeen että oma nhl 2k9:ni on postitettu tämän kerron siis siksi kun monet miettiny sitä julkaisupäivää että onko oikea vai ei, niin tuleepahan kerralla selväksi niin ei tarvi jaaritella. Eli peli tulee ajallaan, ensimmäisen kerran eurooppaan lähes samaan aikaan kuin jenkkiversionkin julkaisu
Sama homma, mutta itse sain mailin jo eilen. Loistava homma, että julkaisuasia saatiin kuntoon. Etkös säkin tilannut Play.comista? Toivottavasti olisi jo huomenna laatikossa.
Huomaa mun viestin päivämäärä, en nyt tiedä mitä päivää tarkoiti mutta kirjoitin eilen ton, eli samana päivänähän kummankin pelit tuli postiin. Saa olla melkoista tuuria että perjantaiksi tulee, itse veikkaan tiistaita. Ja hommasin juu play.comista niinkuin ilmi jo kävi
Taitaa jäädä hankkimatta tämä peli. 2khockey.net foorumeilta tulee semmosta kommenttia että ei oo minun peli. Kaatuu oikeastaan jo siihen että ainoa pelattava kuvakulma on pelistä poistettu, minä en näitä 2k -sarjan lätkiä oo pelannu mistään muualta kuin overheadista. Mitään muuta kameraa kun en vaan siedä.
Kontrollithan tuossa on pilattu myös, minä tykkään noista 2k8:n kontrolleista ja tässä on yritetty matkia EA:ta mutta minun mielestä epäonnistuttu pahasti...
Franchise -modea on myös haukuttu, jotain ylitsepääsemättömiä ongelmia siinäkin...