Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 2K9 (Xbox 360)

Vastaus: NHL 2K9 (Xbox 360)

Pystyykös tota pelaajien sijoittumista säätämään jotenki slaidereilla tai sitten ihan vaan asetuksilla? Itseäni ärsyttää aika suunnattomasti varsinki puolustuspäässä, kun kaikki pelaajat tyyliin luistelevat kiekon perässä tai ovat muuten vaan semmosessa läjässä..
 
Vastaus: NHL 2K9 (Xbox 360)

Hellou! Eilen vasta ekan kerran tutustuin tohon Reelmakeriin (joka oli aluksi tosi vaikea, vaikka oon tietsikalla videoita väsännytkin :eek:). Ja tulikin mieleen, et koska siinä pystyi yhdistellä ymmärtääkseni monia eri replayta, ELI onko täs reelmakeris jokin aikaraja? Va pystyiskö sillä tehä esim. TOP TEN SAVES/GOALS "montaasin"?:rolleyes:
 
Vastaus: NHL 2K9 (Xbox 360)

Hellou! Eilen vasta ekan kerran tutustuin tohon Reelmakeriin (joka oli aluksi tosi vaikea, vaikka oon tietsikalla videoita väsännytkin :eek:). Ja tulikin mieleen, et koska siinä pystyi yhdistellä ymmärtääkseni monia eri replayta, ELI onko täs reelmakeris jokin aikaraja? Va pystyiskö sillä tehä esim. TOP TEN SAVES/GOALS "montaasin"?:rolleyes:

Veikkaisin että tuota rajoittaa tuo muistin määrä, joka on mainittu siinä. TOki tietenkin jos top 10 mahtuu siihen niin sitte varmasti on mahdollista :)
 
Vastaus: NHL 2K9 (Xbox 360)

Palasin Stars-kauteni pariin, jossa on DantheManin sliderit. Kolmessa ekassa pelissä otin turpaan selvästi (2-6, 1-8 ja 0-4) mutta nyt kahdessa viimeisessä olen tainnut taas päästä jyvälle. Toissapelissä Sharksista 8-0 voitto, laukaukset 52-10. Nyt tuli 4-0 voitto Kingsistä, laukaukset 53-6 :D

En ole hetkeen jaksanut seurata pelin sliderikeskusteluja, joten jos on ilmaantunut sliderit joissa on haastetta sekä CPU pelaa realistisesti, niin olisin kiinnostunut. Tähän voisi vaikka laittaa :)

Täytyy muuten sanoa että realistiset statsit on yleisesti ottaen. Joukkueiden laukaukset per peli on NHL.comin (pelissä oleva tilastopalvelu, ei se aito nettisivu) tilastojen mukaan 25-32/per peli, ylivoimaprossat 10-26% jne. Eli realistisissa lukemissa pysytellään. 2K8:ssahan maalivahdeilla oli 85% luokkaa torjuntaprosentit sun muuta täysn käsittämätöntä :confused:
 
Vastaus: NHL 2K9 (Xbox 360)

Teinpä tuossa sliderit. Tein menetelmällä: kaikki nollille aluksi, ja siitä tarpeiden mukaan ylös. Näillä pelasin muutaman quick gamen detroitin ja pittsburghin välillä. Aika useasti pittsburgh vaan roiskasi kiekon päätyyn punaisen viivan jälkeen ja paineli perään. Pakeista kun ei ollut niin helppoa päästä läpi :) Ice Frictionin pistin 100:lle, koska muuten peli alkoi tuntua liian nopealta. Huomasin että nuo offense ja defence skillit nostaa sen pelin tempon. Omasta mielestä näissä on se hyvä puoli, ettei aikaa miettiä juuri ole. Sen takia peliä täytyy pelata päädyn kautta, koska CPU ajaa ihmispelaajan ahtaalle. Lisäksi ei tullut yhtään spin-o-ramaa. En mene takuuseen ettei niitä tulisi, koska niiden täydellinen kitkeminen lienee mahdotonta.

GAMEPLAY
Difficulty: Hall of Fame
Period Lenght: 10 Min
Game Speed: Slow

Fighting: 50
Puck Friction: 80
Injuries: 45
Ice Friction: 100

MY NHL
Human/CPU

Goalie skill: 0/0
Offense skill: 50/60
Defense skill: 100/100
Speed burst effect: 100/80
Speed burst time: 40/50
Speed burst recovery: 60/40
Fatigue Resistance: 10/10
Fatigue Recovery: 20/20
Fatigue Time: 10/10
Hitting power: 0/0
Shot accuracy: 30/20
Pass accuracy: 100/0
Pass speed: 40/40
Pass interceptions: 60/60
Rebound Distance: 30/30
Shot blocking: 0/0
Puck retention: 0/0
Puck Control: 0/0
Goalie Anticipation: 50/50
Goalie Saves: 0/0
Goalie skill: 0/0

Lisäksi suosittelen pass aim assist nollille ja auto-aim pois päältä.
 
Vastaus: NHL 2K9 (Xbox 360)

Tässä on peliä pelailtu, ja yhä enemmän maistuu. Pelistä saa kyllä todella aidonoloista kiekkoa pienellä tuunauksella ja ennenkaikkea fysiikka/kiekonmallennus on ihan superia. Etenkin moninpeli on herkkua esim. 2v2 kokoonpanoilla. Todella koukuttavia ja tiukkoja matseja on ollut. Tämä on sitä hokia kyllä.
Suosittelen ehdottomasti kokeilemaan.
Liveliigojen käynnistymistä odotan myös erittäin paljon, saadaan kyllä hemmetin kovat väännöt aikaiseksi.
 
Vastaus: NHL 2K9 (Xbox 360)

Joop, taas tuli pelattua pari peliä Toronto-Montreal 0-1 Pricen kauden 5 nollapeli, pelattu 12 peliä. Vedot meni 7-21 minulle . Seuraava ottelu Ottawa- Montreal 1-2 Vedot meni 11-22. Tuohon toiseen peliin nostin vähän koneen offensea ja laskin omaa puollustusta. Mitään ideoita miten peleihin saisi enemmän vetoja ja maaleja?

EDIT: Omat maalini tulevat lähes aina vaan ajamalla maalille, esim. rannarit b-pisteeltä eivät uppoa millään samoin kuin ei siniviivavedot. Pitäisi kai vaan nostaa tuota shot accurya, mutta sitten taitaa hetken päästä mennä jokainen poikittais syöttö sisään.
 
Vastaus: NHL 2K9 (Xbox 360)

Joop, taas tuli pelattua pari peliä Toronto-Montreal 0-1 Pricen kauden 5 nollapeli, pelattu 12 peliä. Vedot meni 7-21 minulle . Seuraava ottelu Ottawa- Montreal 1-2 Vedot meni 11-22. Tuohon toiseen peliin nostin vähän koneen offensea ja laskin omaa puollustusta. Mitään ideoita miten peleihin saisi enemmän vetoja ja maaleja?

EDIT: Omat maalini tulevat lähes aina vaan ajamalla maalille, esim. rannarit b-pisteeltä eivät uppoa millään samoin kuin ei siniviivavedot. Pitäisi kai vaan nostaa tuota shot accurya, mutta sitten taitaa hetken päästä mennä jokainen poikittais syöttö sisään.
Millä tasolla pelaat? HOF:illa pelailen itse ja 10 minuutin erillä, niin tietokoneella on matsia kohti n. 20-28 laukausta ottelua kohti. Vetoja tietokoneelle saa enemmän esim. laskemalla Human Defense slideriä, tosin tällöin pitää esim. speed burstia humanille nostaa jotta tietokoneen luisteluvauhti ei ole liian ylivoimainen ihmiseen verrattuna.

Itse olen omissa slidereissani pyrkinyt siihen, että puolustus on kova ja vetotarkkuus alhainen, mutta maalivahdit helppoja ohittaa. Tällöin siniseltäkin saa tehtyä kivasti maaleja ja kun on maskia, niin hyvin uppoaa p-pisteeltäkin rannarit. Joskus jopa ilman maskia, riippuen vastustajan molarista. :)

Edit: Jos haluat tehdä tietokoneesta ylivertaisen, esim. kiekon pitämisen suhteen, niin nosta Cpu Puck Control -slideria reilusti. Tällöin koneelta on hankala ryövätä kiekkoa pois ja vetojakin varmasti tulee lisää.
 
Vastaus: NHL 2K9 (Xbox 360)

Millä tasolla pelaat? HOF:illa pelailen itse ja 10 minuutin erillä, niin tietokoneella on matsia kohti n. 20-28 laukausta ottelua kohti. Vetoja tietokoneelle saa enemmän esim. laskemalla Human Defense slideriä, tosin tällöin pitää esim. speed burstia humanille nostaa jotta tietokoneen luisteluvauhti ei ole liian ylivoimainen ihmiseen verrattuna.

Itse olen omissa slidereissani pyrkinyt siihen, että puolustus on kova ja vetotarkkuus alhainen, mutta maalivahdit helppoja ohittaa. Tällöin siniseltäkin saa tehtyä kivasti maaleja ja kun on maskia, niin hyvin uppoaa p-pisteeltäkin rannarit. Joskus jopa ilman maskia, riippuen vastustajan molarista. :)

Edit: Jos haluat tehdä tietokoneesta ylivertaisen, esim. kiekon pitämisen suhteen, niin nosta Cpu Puck Control -slideria reilusti. Tällöin koneelta on hankala ryövätä kiekkoa pois ja vetojakin varmasti tulee lisää.
No siis noi sun sliderit on ollut pohjana, niitä vähäsen kehitellyt mut vois kai kokeilla palat ihan noihin alkuperäisiin.
 
Vastaus: NHL 2K9 (Xbox 360)

No siis noi sun sliderit on ollut pohjana, niitä vähäsen kehitellyt mut vois kai kokeilla palat ihan noihin alkuperäisiin.
Ok.

2K -slidereissa on kyllä tosiaan se huono puoli, että kun jotain slideria ruuvaa, niin se vaikuttaa niin moneen muuhunkin asiaan kuin pelkästään siihen mitä haluaisi vain muuttaa. Itse olen noita slidereita yrittänyt jonkun kerran parannella, mutta kun olen mennyt yhtä asiaa muuttamaan, niin olen huomannut että se on vaikuttanut esimerkiksi juuri tietokoneen tehokkuuteen viimeistellä hyvistä paikoista.

Nyt olen noilla kautta pelannut ja hyvältä on maistunut. Onhan esim. luistelunopeus selkeästi liian hidas, mutta kun tietokoneen luistelunopeutta nostaa, niin kappas vaan, ne pelaavat itsensä hyvistä paikoista ulos. Toisaalta luistelun hitaus ei sinällään haittaa, kun pelit ovat muuten hyviä vääntöjä ja kaipa olen siihen jo jollain tavalla tottunutkin.

Tänään muutes alkaa sitten oikea NHL kausi! Jeah!
 
Vastaus: NHL 2K9 (Xbox 360)

Miten tuon Reelmakerin uvan kohdetta voi muuttaa, itselläni kamera seuraa kokoajan vain kiekkoa.
 
Vastaus: NHL 2K9 (Xbox 360)

Miten tuon Reelmakerin uvan kohdetta voi muuttaa, itselläni kamera seuraa kokoajan vain kiekkoa.

Tuomas vastasi tähän jo edellisellä sivulla:

alkaa reelmakerin kanssa mennä hermot. Voisiko joku neuvoa miten saan kameran kulman säädettyä mieleisekseni??? Haluan vaan zoomata pelaajaan lähellä ja että KAMERA TODELLAKIN KUVAA TÄTÄ PELAAJAA LÄHELTÄ, mutta yritänpä mitä tahansa niin ei onnistu. Esim laitan kameran pelaajaan, jonka jälkeen zoomaan sen jälkeen valitsen että use camera, jonka jälkeen kamerakulma näyttää olevan hetken oikein mutta kun pääsee siihen kohdalle missä kamerakulma siis vaihtuu, kuvaa se kiekkoa? ja olen yrittänyt vaihdella vaikka mitä, ja aina lopputulos että kuvaa kiekkoa. Ohjeet tähän kiitos.

EDIT: onnistui jo. Kameraa ei pidä näemmä lukita pelaajiin tai kiekkoon niin se pysyy näemmä oikein.
 
Vastaus: NHL 2K9 (Xbox 360)

Sain tehtyä ensimmäisen videon kun kerran materiaaliakin sattui testaillessa tulemaan. Kas tässä:

Kiviä taskuun!

Kaksi viimeistä ottelua pm83:n asetuksilla (8 min erillä) päättyivät 7-4 ja 2-1 tappioihin. Ensimmäisessä puolustin huonommin PIT vs. DET (minä) ja toisessa petrasin, mutta vastustaja rokotti parista pahasta virheestä armotta DET vs. DET (vertailin vähän luistelunopeuksia yms.).

Edit. Miten saan linkitettyä tuon käyttäjän Kuris-käyttäjään tuolla?

Edit2. Sain linkitettyä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 2K9 (Xbox 360)

Tässä on nyt melko paljon ollut siirtoja, ja Selänne mennyt Anaheimiin jne. Mistä päivästä eteenpäin noita siirtoja pitää alkaa itse tekemään? Tarkoituksena saada nyt täysin oikeat pelaajat oikeisiin joukkueiseen ennen kuin oikea NHL-kausi alkaa (kunnolla)
 
Vastaus: NHL 2K9 (Xbox 360)

Huoh, ei millään tunnu löytyvän sopivia slidereita. pm83 sliderit olivat aluksi hyvät nykyyään tulee vedettyä joku 30 kertaa per matsi kun kone vetää 10. Tosin pelit yleensä päättyy 4-2 tjsp. kun Price vähäsen evottaa maalilla. Pitää kai palata nuihin Dan The Manin slidreihin niissä kaikkipysy hienosti kohillaan vaikka luistelu sun muu vähän köykäistä olikin.
 
Vastaus: NHL 2K9 (Xbox 360)

Pm83 uudet sliderit ovat oikein pätevät, maukkaita pelejä on tullut. Harmittaa vaan järjettömät jäähymäärät, yllätys yllätys, trippingistä. Ja vielä tietokoneen ottamina aika usea. Puolustus on kyllä pelissä riisuttu järjettömän alastomaksi muutenkin, etenkin jos vertaa 2k8:sin hienoon puolustamiseen. Ehkäpä tähänkin oppii ja tottuu, mutta kyllä tulee turhautumisia, kun esim. Montrealin itäblokin mikkihiiret kävelevät puolustuksen läpi, etkä voi kun katseella seurata tai hankkia jäähyn. ÄRRsyttävä juttu.
 
Ylös Bottom