Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL08 KonsoliFIN SM-Liiga

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.

Tf53

Jäsen
Pelinopeus SLOW
Erän kesto 10 MIN

Liigan nimi: KFINsmliiga
Salasana: saipasux

PELIT ALKAVAT VASTA, KUN KAIKKI OVAT LIIGASSA MUKANA.

Ilmoittautuneet:

Blues - Matula
HIFK - NviperO (NviperO)
HPK - maagiset (maagiset)
Ilves - ara (arasaatana)
Jokerit - Anteuz (Anteuz)
JYP - Jonssi (J0NSSI)
KalPa - pm83 (pm83)
Kärpät - Shadow89(Z4MuLi)
Lukko - Zakk777 (Zakk767)
Pelicans - Sibel (eeegac)
SaiPa - Tautofonia (Tf53)
Tappara - kinkero (kinkero)
TPS - Motamoro
Ässät - Hasih (Peksa)

Ilmoittautuneet pelaavat kaksi (2) keskinäistä ottelua (vaikka liiga tarjoaa 3. ottelun mahdollisuutta, sitä ei käytetä). Jahka kaikki ovat kirjautuneet liigaan, teen ketjun, johon ilmoitetaan ainoastaan pelien tulokset, maalintekijät ja syöttäjät. Tämän jälkeen voi alkaa pelailla sen mukaan, miten jengiä on linjoilla.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL08 KonsoliFIN SM-Liiga

Jees eiköhän tästä tuu huippu setti. Odottelen innolla, toivottavasti huomenna pääsee reenaa jo :D
 
Vastaus: NHL08 KonsoliFIN SM-Liiga

Tautofonia sanoi:
pelataan KonsoliFINin SM-liiga alkaen viikko pelin ilmestymisen jälkeen
Ajankohta on vähän huono, koska Jeesuksen kolmas tuleminen tapahtuu 26.9. Muuten olisin voinut tulla pitämään perää KalPalla. Jospa sinne löytyisi perinteitä kunnioittava kuopiolainen.
 
Vastaus: NHL08 KonsoliFIN SM-Liiga

Xerobos sanoi:
Ajankohta on vähän huono, koska Jeesuksen kolmas tuleminen tapahtuu 26.9. Muuten olisin voinut tulla pitämään perää KalPalla. Jospa sinne löytyisi perinteitä kunnioittava kuopiolainen.
Pyhpah. Pelejä voidaan sopia niin, että himokkaimmatkin halottajat pääsevät mukaan.
 
Vastaus: NHL08 KonsoliFIN SM-Liiga

Tautofonia sanoi:
Pyhpah. Pelejä voidaan sopia niin, että himokkaimmatkin halottajat pääsevät mukaan.


Nii ei kai niitä ny hirveen tiukalla aikataululla voi pelata, tuskin nyt aina sopii molemmille..
 
Vastaus: NHL08 KonsoliFIN SM-Liiga

Minäpä voisin ottaa vaikka tuon Lukon, kun henkilökohtainen suosikki Kärpät on menny. En uskalla ihan takuuseen mennä, että ehdinkö kunnolla osallistumaan, joten ei lyödä asiaa vielä lukkoon - ehe ehe.. :) Ilmoitan ennen liigan alkua miten aikataulut sopii.. tässä kun on koulu, työ ja vieläpä avoliittokin hoidettavana. :D

Edit: Niin ja Gamertag on sama kuin foorumin nimimerkki, eli Anzi23. :)
 
Vastaus: NHL08 KonsoliFIN SM-Liiga

Xerobos sanoi:
Ajankohta on vähän huono, koska Jeesuksen kolmas tuleminen tapahtuu 26.9. Muuten olisin voinut tulla pitämään perää KalPalla. Jospa sinne löytyisi perinteitä kunnioittava kuopiolainen.
Minä ottaisin muuten oman kaupungin ylpeyden aiheen luotsattavakseni, mutta olen jo ehtinyt ilmoittautua kahteen onlineliigaan. :p (tekosyy luistaa turpaanotolta)
 
Vastaus: NHL08 KonsoliFIN SM-Liiga

Ilmoittaudun viralliseksi turpaan ottajaksi Jokereiden puikoissa. Ainakin saadaan Nviperon kanssa veristä meininkiä :)
 
Vastaus: NHL08 KonsoliFIN SM-Liiga

Ei hemmetti. Pakkohan sitä on tilaa raivata kalenterista ja toisaalta kun ei ole kuitenkaan mahkuja playoffeihin, niin säästyy aikaa. KalPa minulle kiitos!
 
Vastaus: NHL08 KonsoliFIN SM-Liiga

pm83 sanoi:
Ei hemmetti. Pakkohan sitä on tilaa raivata kalenterista ja toisaalta kun ei ole kuitenkaan mahkuja playoffeihin, niin säästyy aikaa. KalPa minulle kiitos!
Oikein. Ja KalPan kuuluukin ottaa turpaansa, vähän niinkuin SaiPankin. :D
 
Vastaus: NHL08 KonsoliFIN SM-Liiga

pm83 sanoi:
Ei hemmetti. Pakkohan sitä on tilaa raivata kalenterista ja toisaalta kun ei ole kuitenkaan mahkuja playoffeihin, niin säästyy aikaa. KalPa minulle kiitos!
Meinasin jo tulla varaamaan, mutta hyvä kun ennätit ensin, niin säästynpähän itse nöyryytykseltä.:D
 
Vastaus: NHL08 KonsoliFIN SM-Liiga

Voisin JYP Hockey Teamin napata, kun vaihtoehdot näyttävät olevan vähissä:). NviperO nimittäin kerkesi napata meikäläisen lempijoukkueen. Noh, JYP on ollut aina Hifkille erittäin kova vastus. Niin ja gamertagi on tosiaan sama kuin foorumin nimimerkki.
 
Vastaus: NHL08 KonsoliFIN SM-Liiga

Lasketaas tuo TPS vapaaksi. Vapaa-aika on nyt niin kortilla, että en ehtine pelaamaan juuri lainkaan.

Joten jättäydyn liigasta ulos.
 
Vastaus: NHL08 KonsoliFIN SM-Liiga

kloever sanoi:
Lasketaas tuo TPS vapaaksi. Vapaa-aika on nyt niin kortilla, että en ehtine pelaamaan juuri lainkaan.

Joten jättäydyn liigasta ulos.
Minä voin tulla tilalle.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom