Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL12 EASHL-keskustelu

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kenzy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

NHL 12 on ihan loistava peli ja eashl loistava pelimoodi mutta turhan usein kyl palaa käpy tohon ea touhuun. Koko viikonlopun ollu pientä viivettä ja tänään kunnon diakuvaa... luulin että omissa yhteyksissä on vikaa kunnes pelikaverit kerto etten en ole ainoa jolla pätkii/lagii... taitaa ea serverit olla ihan tukossa. En tiedä vaikuttaako fifan julkasu vai mikä on mutta hermot menee kun joka vuosi peli on kuitenkin pakko ostos kun ei muutakaan eashl peliä oo tarjolla. nhl 12 uus fysiikkamoottorikin on ihan syvältä. toi taklaus peli ei oo millään tavalla sulavaa tässä pelissä eikä oo varmaan ikinä ollutkaan ea peleissä...

toivottavasti joku pelituotantoyhtiö tekee eashl tyyppisen jääkiekkopelin joka olis ea:lle todellinen kilpailija... ea nyt todella tarvitsee kilpailijan koska muuten tää peli menee vaan huonompaan suuntaan... mutta ei maha mitään... :S

EDIT: tuolla taklauspelin sulavuudella tarkoitan sitä että välillä tulee pelissä tilanteita jossa luistelet vastustajaa päin kädet ylhäällä taklausnappi pohjassa eikä koko taklausta tapahdu vaan tavallaan se ukko kimpoaa siitä vastustajan pelaajasta ja vastustaja jatkaa matkaa . eli aina kun pääsee luisteleen taklausnappi pohjassa täysiä vastustajaa päin niin sen vastustajan pitäs oikeesti lentää selälteen . ja edelleen on pelissä se ongelma että välilä kun taklaa vastustajaa selkään niin se lentää selälteen vaikka pitäs lentää mahalteen. taikka sitten kun taklaa kaveria kylkeen niin se pyörähtää ihan väärin päin maahan :D mut joo ny loppuu tää avautuminen ja meen jatkaan pelejä .... tässä vielä botin taidonnäyte taklauspelistä http://www.easports.com/media/play/video/95962874
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Kyllä tää ruottalaisten peli on aivan käsittämätöntä. Onko ne oikeesti noi pirun hyvii että ne ei kaadu ja pokettamalla ei osu ikinä ja sitten ku saa kiekon jostain niin ne vetää ekalla pokella kiekon itellä.? Vertailee muihin
koviin jengeihin niin kyllä sen kiekon pois saa muilta. Tosin kuultu uudesta ominaisuudesta parilta ruottalaiselta nhl:n parissa.
Lag switch. tiedä sitten toimiiko, sotapeleissä kai toimii,. paska säkä jos toimii.

Taklaukset tuntui eilen toimivan jotenkuten. Ukkoa sai sillon tällön jopa nurin. Saisi vielä tehostaa reilusti tuota taklauspeliä. Ettei
koko vuosi mee tohon poke pelleilyyn...
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Eilisestä asti ollu yhtä helvettiä eashl pelaaminen. Kokoajan katkeilee yhteys EA:n palvelimiin tai sitten kun vahingossa pääsee pelille niin lagaa niin vitusti. Kun koittaa mennä EASHL:ään niin "verkkokiekkoilijan ominaisuuksian hakeminen ( tms ) epäonnistui" <--- tulee kokoajan ruutuun. MIKSEI TÄÄ TOIMI !!!?? :mad:

Sunnuntait ovat EA:n serveri huoltopäiviä, tällä kertaa siellä on ollut näemmä enemmän tekemistä servereiden kanssa.
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Kaikista paras olis jos kaikilla pelaajilla olis samat arvot, sit vaikuttais enemmän se kuka sitä ukkoo ohjaa.

Olen samaa mieltä tästä asiasta. Mutta vielä parempi olis jos nhl ottaisi mallia fifasta jossa ei voi itse laittaa pisteitä mihinkään haluamaansa vaan kone laittaa ne pojot sinne mihin on ne ansainnu... eli samallailla voisi olla änärissä. eli jos esim voitat 1000 aloitusta saat 1 pisteen lisää aloituksiin tai jos riistät kiekon vastustajalta vaikka 100 kertaa saat 1 lisäpisteen mailapuolustukseen jne.... mutta kuitenkin olisi mahdollisuus valita pelaajatyyppi eli tarkkalaukoja,voimahyökki jne. joilla on eri vahvuusalueet... olen edelleen vähän pettynyt siihen että centteri joutuu laittamaan pojoja ihan liikaa noihin aloituksiin jolloinka muihin osaalueisiin jää vähemmän laitettavaa toisin kuin laitahyökkääjillä.. tuo fifan systeemi korjaisi tuon asian ja kaikki joutuu itse ansaitsemaan omat pojonsa muulla tavalla kuin pelaamalla kortteja auki.. :)
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Kävipä kiva juttu kun tänään hyppäsin änärin pariin. Eilen siis jätin siihen, että tasan 100 peliä pelattuna. Tänään sitten rupesin taas pelailemaan, niin 10 peliä oli hukkunut jonnekin bittiavaruuteen. Pelimäärä näytti 90, mutta statsit mahdollisesti jäänyt? :rolleyes:
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Miten ton ukon joukkuepelin arvosanaa saa parannettua? Sentterinä enimmäkseen pelaan ja muut a:ta kyllä mutta joukuepeli usin jotain c+.. Vaikuttaako siihen taklauspeli? Mun ukko nimittäin ei paljoa taklaa, muuten jakelen kyllä usein syöttöjä voitan alotuksia usein ja laukauksia ja tehopisteitä tulee, että mistähän voisi johtua tuo joukkuepeli homma? Ja kertokaas mihin attribuutteihin kannattaa kp:tä pistää?
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Miten ton ukon joukkuepelin arvosanaa saa parannettua? Sentterinä enimmäkseen pelaan ja muut a:ta kyllä mutta joukuepeli usin jotain c+.. Vaikuttaako siihen taklauspeli? Mun ukko nimittäin ei paljoa taklaa, muuten jakelen kyllä usein syöttöjä voitan alotuksia usein ja laukauksia ja tehopisteitä tulee, että mistähän voisi johtua tuo joukkuepeli homma? Ja kertokaas mihin attribuutteihin kannattaa kp:tä pistää?

Taklausten vähyys, kiekonmenetykset, alotustappiot, harhasyötöt ainaki pudottaa joukkuepelii. Centteril ite laittanu pisteitä reaktiotaitoon, alotuksiin, hyökkäys ja puollustustietoisuus.
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Miten ton ukon joukkuepelin arvosanaa saa parannettua? Sentterinä enimmäkseen pelaan ja muut a:ta kyllä mutta joukuepeli usin jotain c+.. Vaikuttaako siihen taklauspeli? Mun ukko nimittäin ei paljoa taklaa, muuten jakelen kyllä usein syöttöjä voitan alotuksia usein ja laukauksia ja tehopisteitä tulee, että mistähän voisi johtua tuo joukkuepeli homma? Ja kertokaas mihin attribuutteihin kannattaa kp:tä pistää?

Tässä pelissä jotenkin korostuu minusta nuo harhasyötöt ja kiekonmenetykset. Ja kuten psychozazu jo tuossa ihmetteli, niin on vaikeaa saada pelinlaskemia syötönkatkoja tai niitä siis tulee myös minun mielestäni vähemmän kun aiemmin. Eli sanotaan että taklauksila ja syötönkatkoilla saat parannettua harhasyötöistä aiheutuvaa "miinusta" ja lisäksi purut av:llä eritoten siten R1-vipillä eikä syöttönapilla ettei peli laske väärin. Ja senttereillä tosiaan aloitustappiot merkkaavat. Pojoja laittaisin noihin Daholin mainitsemiin. Ja jos sparria pelaat, niin mieti oikein että syötät kiekon kaverin menetettäväksi mielummin jos joukkuepeliä pitää pönkittää. Ja olen vielä sitä mieltä että usein peli laskee omalle kaverille päätyneen syötön harhasyötöksi jos kiekon laittaa vaikka laitaan josta sun kaveri sen saa häirinnästä huolimatta (laitavääntöanimaation jälkeen)
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Rankasee peli kohtuu huolella noista harhasyötöistä ja kiekonmenetyksistä. Pari erässään niin joukkuepeli A -> D.

Parasta kun aina edes itsestään johdu ja sitten saa rankasua hanurille.
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

nordic nightmare, virrat ja tenava. eka bugiranne ja heti maalin jälkeen looppi perää. aika säälittävää. että jos että pelleilyy haluu nähdä niin eipä kannata lähtee..sit kaverit laittaa viestii että itte ette vaa osaa startti glitchii.voi voi
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

nordic nightmare, virrat ja tenava. eka bugiranne ja heti maalin jälkeen looppi perää. aika säälittävää. että jos että pelleilyy haluu nähdä niin eipä kannata lähtee..sit kaverit laittaa viestii että itte ette vaa osaa startti glitchii.voi voi


Pelattiin noita vastaan kakkosukoilla ekaa matsiamme. Pelattiin ihan hyvää hokia taidettiin 4-0 johtoon mennä. Siitähän se sitten lähti. Bugirannetta bugiranteen perään. Voitettiin ottelu lopulta 4-3. En suosittele.
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Pelattiin noita vastaan kakkosukoilla ekaa matsiamme. Pelattiin ihan hyvää hokia taidettiin 4-0 johtoon mennä. Siitähän se sitten lähti. Bugirannetta bugiranteen perään. Voitettiin ottelu lopulta 4-3. En suosittele.

Joo. On se voittamisen pakko mennyt kyllä ihan mahdottomaksi. Eikö nyt prkl rehellisesti voi pelata ainakin suomalaisten kesken edes.
Toinen jengi tämä kuuluisa pata hellalla. Alko oikeestaan jo naurattamaan vaan kesken pelin kun kaverit teki kaikki tämän hetkiset glitchit. 3 erää samaa:) Laraque vetää bugirannetta ja aina jos veska liimas kiekon niin kaks hyökkääjää heittäyty veskan päälle niin että kiekko irtoo siltä, pojat on treenannu:)On tämä aika mahotonta kiekkoo. Menee jo ihan huumorin puolelle seurata muutamien jengien peliä. Ei älyn lahjat ihan tasan ole jaettu:)

Onkohan kellään tietoa että onko EA pistämässä jotain järkee tohon taklauspeliin, vai meneekö tämä peli nyt vuoden eteenpäin "rikkinäisenä painoksena"....
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Nakki, kyllä meikä ainakin saa jopa ruottalaisetkin lentelemään omilla taklauksilla. Pitää vaan näköjään ajottaa oikein toi taklaus, kaverit on heikoimmillaan silloin kun ajaa vastapalloon.. Jos ei meinaa silti taklaus toimia missään pelissä kannattaa kattoo pituuksia/painoja ja ominaisuuksia, 90+ taklauksiin ja voimakkuuteen on ihan kelpo yhistelmä että saa isommatkin kaverit tiputettua. Meijän tiimin häviöistä puolet on tullut connection losteista, ollaan voitolla ja EA pistää serverit kiinni.. Meille merkataan häviö :) Lagia ei ole kuitenkaan ollut kovin paljoa koska juginator hostaa meidän tiimeistä pelit ja sillä taitaa tällä hetkellä olla 50/25 netti joten hyvin pelittää meillä sekä varmasti vastustajillakin.
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Nakki, kyllä meikä ainakin saa jopa ruottalaisetkin lentelemään omilla taklauksilla. Pitää vaan näköjään ajottaa oikein toi taklaus, kaverit on heikoimmillaan silloin kun ajaa vastapalloon.. Jos ei meinaa silti taklaus toimia missään pelissä kannattaa kattoo pituuksia/painoja ja ominaisuuksia, 90+ taklauksiin ja voimakkuuteen on ihan kelpo yhistelmä että saa isommatkin kaverit tiputettua. Meijän tiimin häviöistä puolet on tullut connection losteista, ollaan voitolla ja EA pistää serverit kiinni.. Meille merkataan häviö :) Lagia ei ole kuitenkaan ollut kovin paljoa koska juginator hostaa meidän tiimeistä pelit ja sillä taitaa tällä hetkellä olla 50/25 netti joten hyvin pelittää meillä sekä varmasti vastustajillakin.

En tuolle kaistalle hirveästi antaisi painoa. Tässä on itse hostaamani 5v5 tai 6v6 peli, ei voi enää muistaa kumpi: http://koti.mbnet.fi/elegal/Untitled.png

Niin ja oma yhteys on tosiaan 100/100 ja hostin paikan luonnollisesti tiimissäni aina nappaan, mutta joka tapauksessa ei tuo hostailu juurikaan kaistaa vie.

edit: Ja tuohon tosiaan sisältyy myös skypekeskustelu ja muut surffailut pelin lomassa.
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

On kyllä taas eräät "kaverit" kaivaneet kaikki tämän pelin Bugarit esiin...Ei ymmärrä, jotkut ovat vielä niin taitavia että ei tosiaan tarvisi alentua moiseen touhuun.:confused:

Ja näköjään yhteisön puolella voi ns. Kasvottomana tehdä ihan mitä vaan.Eilen oli juuri hyvä esimerkki yhteisössä kaveri tekee kolme kertaa peräkkäin samanlaisen maalin(se etukulmaveivi) bottia(op oli ainoa) vastaan(hauskaa? ilmeisesti) luulin että tätä peliä pelattaisiin netissä sen vuoksi että tulee hyviä vääntöjä eikä niin että joku kuspää ratkaisee pelin heti omalla bugittamisellaan(ilm.tietysti hakuna vaan että saa hyvät henk.koht. tehot...niin ja kyseessä oli jo legenda arvosanan saanut).Mun puolesta vois mennä pelaa yksin tennistä...tosin sielläkin nämä varmaan ujuttavat pallon verkon alta:;)
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Kertokaapa joku viisas tyhmälle, että mikä on toe drag glitchi?

Onko se tämä?
[video=youtube;9ZX01xMQfRo]http://www.youtube.com/watch?v=9ZX01xMQfRo[/video]

Vai tämä?
[video=youtube;GOdIcZwr6vQ]http://www.youtube.com/watch?v=GOdIcZwr6vQ[/video]

Huhun mukaan murohoki käyttää tätä toe drag glitchiä, niin olisi mukava tietää mitä tällä tarkoitetaan? :)
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Noita rupee näkymään jo pikkasen liikaa tuolla. Yleensä pahimmat glitchaajat mitä henk.koht. tullut vastaan ovat näitä OL + MV pareja. Jos ei botit saa häkkejä, rupeaa tulemaan glitch-ranteita.
 
Ylös Bottom